Προς το περιεχόμενο

gregko

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    12
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με gregko

  • Ημερομηνία γέννησης 05/09/1985

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

734 προβολές προφίλ

gregko's Achievements

Contributor

Contributor (7/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 10 Classifieds

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Πόσο γρήγορα μπορεί να έχει αποτελέσματα μια καταγγελία στο myrae? Στόχος είναι να μείνω στο πρόγραμμα που είχα με τις ίδιες τιμές όπως μου είπαν στο τηλέφωνο. Έχει διακαιωθεί κανείς σε κάτι τετοιό? Έχει νόημα να περιμένω ή ξεκινάω διαδικασίες για αλλαγή παρόχου?
  2. Η εμπειρία μου απο την Ζενιθ... Είμαι πελάτης με το πρόγραμμα GAS HOME FIX το οποίο και είχα τα τελευταία χρόνια με χρέωση αρχικής τιμής 0,0325 και με ειδική προσφορά -20% (0,0260). Στον λογαριαμό Ιουνίου αναφέρεται ότι την 18/10/21 λήγει η σύμβαση σας με την εταιρεία μας με δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή, η οποία θα ανανεωθεί αυτομάτως για ίσο χρόνο, εκτός αν μας δηλώσετε γραπτώς ότι δεν επιθυμείτε την ανανέωσή της 15 μέρες πριν τη λήξη της. Για τον λόγο αυτό και κάλεσα στις 30/9/21, και με αφορμή τη λήξη της 24μηνης σύμβασης, για να ενημερωθώ σχετικά και πιθανόν να αλλαξω πάροχο αλλά μετα τις διαβεβαιώσεις της υπαλλήλου ότι αν δεν ανανεώσω στο αέριο και μείνω στο συμβόλαιο που έχω ήδη οι τιμές θα παραμείνουν και μετά την λήξη του συμβολαίου οι ίδιες αν δεν κάνω απολύτος καμία κίνηση παρέμεινα στην εταιρεία. Η κλήση έχει ηχογραφηθεί και απο την ζενίθ και απο εμένα. Τελικά χθές έλαβα τον καινούργιο λογαριασμό αερίου στον οποίο όχι μόνο δεν τηρήθηκαν αυτά που είχαμε συμφωνίσει τηλεφωνικά και για τα οποία είχε δεσμευτεί η υπάλληλος ( παραμονή και μετά τις 18/10 στο GAS HOME FIX με τις ίδιες παλιές τιμές που είχα), αλλά μου έγινε και αλλαγή προγράμματος αυθαίρετα για το διάστηματα μετα τις 18/10 στο πρόγραμμα GAS HOME EASY(κυμαινόμενο) πράγμα το οποίο δεν είχαμε συμφωνίσει ποτέ και ούτε είχα ενημερωθεί σχετικά. Περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο απο βδομάδα, μέχρι στιγμής άκρη δεν έχω βγάλει και δεν νομίζω να βγάλω κιόλας... Εντομεταξύ δεν ξέρω αν δεσμέυομαι και με συμβόλαιο στο καινούργιο πρόγραμμα που με βαλαν. Τι κινήσεις θα μπορούσα να κανω και τι ελπίδες εχω να δικαιωθώ?
  3. Μου ειπαν οτι οι τιμες θα παραμεινουν ως εχουν αν δεν κανω καποια ενεργεια. Για να δουμε...Σιγουρος δεν ειμαι...
  4. Προσπαθω να επικοινωνισω με ζενιθ πρωτα. Αν ανανεωθει με την παλια τιμη που ειχα ειμαι καλα νομιζω. Αλλιως αυριο ΔΕΗ....
  5. 0,0325 και 0,0665 εννοω... 0χι 0,3. Για την ωρα τουλαχιστον!
  6. απο 0.325 αρχικη τιμη το πηγαν 0,665 σημερα... Σε 2 βδομαδες ληγει. Καλα πηγε κι αυτο! Κερακια για φως και ζεστασια πλεον...
  7. Με τι τιμή γίνεται η αυτόματη ανανέωση άραγε;
  8. Υπάρχει πρόγραμμα dual χωρίς οτς για το ρεύμα και fix για το αέριο; Προτιμώ dual για να μη κάνω αιτήσεις και μπλέκω με διαφορετικούς παρόχους.
  9. Ο λογαριασμός είναι ρεύματος αλλά είμαι σε πρόγραμμα dual. Θα ανανεωθεί αυτόματα το ρεύμα και το αέριο όχι; Δεν έχω καταλάβει... Όπως και να χει ψάχνομαι για αλλαγή παρόχου...
  10. Καλησπέρα σε όλους. Σε μένα η Ζενίθ θα ανανεωθεί αυτόματα...
  • Δημιουργία νέου...