Προς το περιεχόμενο

nikos2075

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    29
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Kalamata Greece
  • Ενδιαφέροντα
    Running

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Kalamata Greece

Πρόσφατες Επισκέψεις

936 προβολές προφίλ

nikos2075's Achievements

  1. Καλησπέρα! Χαρίζεται κωδικός, κουπόνι, από Κοτσοβολο που έλαβα μετά από κάποια παραγγελία μου για δωρεάν τεχνική εργασία επισκευή συσκευής. Σας παραθέτω αυτούσιο το μήνυμα. Ο πρώτος που θα μου στείλει πμ, αλλά παρακαλώ θερμά να είναι κάποιος που τον χρειάζεται, ευχαριστώ. "ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΤΕ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ SERVICE CORNER, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ LAPTOP, DESKTOP Ή ΚΙΝΗΤΟ, ΕΩΣ 21/12/23 ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ ,............. ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ" https://www.kotsovolos.gr/pages/g231172 Δόθηκε
  2. Καλησπέρα, εδώ και περίπου 4 χρόνια μέσω φίλου πήγα σε έναν κατασκευαστή στρωμάτων, όπου και αγόρασα τρία στρώματα, ένα διπλό και δύο μονά για τα παιδιά. Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι κάναμε μια καλή επένδυση και εκτός του νιώθεις ότι είναι ακόμα σαν και καινούργια, ξυπνάς ξεκούραστος. Αν θυμάμαι καλά το διπλό λέγεται elegance και έχει πάχος 30cm, το θυμάμαι αυτό γιατί γκρινιάζει η γυναίκα ότι δεν κάθονται καλά τα σεντόνια γιατί είναι πολύ ψηλό.... Αυτός ο κατασκευαστής βρίσκεται στη Μεσσηνία, νομίζω στέλνει σε όλη την Ελλάδα και αν βρω την κάρτα του, θα σας πω και το site. Δε θυμάμαι περισσότερα γιατί μας είχε δείξει διάφορες κατηγορίες στρωμάτων και μας είχε ενημερώσει και για τα υλικά που χρησιμοποιούνται.
  3. Καλημέρα, μετά από επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του Κοτσοβολου, με ενημέρωσαν ότι δίνουν ως αντιπρόταση το xiaomi watch s1 active στα 115 ευρώ, όχι στα 90 ευρώ, δεν το συζητάμε κάν με οδηγία από το αρμόδιο τμήμα. Το θέμα είναι αξίζει το xiaomi watch s1 active στα 115 ευρώ?? Ας μας που τη γνώμη τους αυτοί που έχουν μεγαλύτερη γνώση του αντικειμένου για να αποφασίσουμε. https://www.mi.com/global/product/xiaomi-watch-s1-active/
  4. Καλησπέρα, σήμερα μου απάντησε έκπληκτος ο πωλητής και μου πρότεινε μια έκπτωση της τάξης του 20%. Τι λέει η λογική? Δεν θέλει πίσω τη συσκευή από τη στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί... Τι λέτε να προτείνω κάποια μεγαλύτερη έκπτωση 40-50 %?
  5. Αυτή θεώρησα ότι είναι η πιό σωστή λύση, λόγω συνείδησης, και ήδη απο χθές έχω στείλει μήνυμα στον πωλητή. Περιμένω να δώ εάν θα το διαβάσει και τί πρόταση θα μου κάνει.
  6. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, αλλα υπάρχει και το εξής πρόβλημα, έχω παραγγείλει άλλο τηλέφωνο απο το banggood και νόμιζα οτι ήταν αυτό, οπότε το άνοιξα. Όσο για τις καθυστερήσεις μάλλον κάπου είχε χαθεί το πακέτο απο τη DHL, άλλο όμως 7 μέρες άλλο 50 μέρες. Επίσης ο πωλητής έγραφε "Full refund if product isn’t received in guaranteed delivery time 20 days" Εάν αποφασίσω, που μάλλον αυτό θα κάνω, να μήν το επιστρέψω τί μπορεί να γίνει?
  7. Καλησπέρα, Αγόρασα μέσω του AliExpress στις αρχές Φεβρουαρίου ένα κινητό 200 Eurο το οποίο θα αποστέλλονταν από την Πολωνία και θα ήταν Ελλάδα σε 7 μέρες. Το κινητό πραγματικά το έστειλαν την ίδια μέρα με DHL αλλά μετά από 3 μέρες σταμάτησε στη Βουλγαρία. Αφού πέρασαν 10 μέρες επικοινώνησα με τη DHL και μου είπαν να μιλήσω με τον πωλητή. Ενημέρωσα με αρκετά μηνύματα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση… Μετά από άλλες 10 μέρες, συνολικά 20 μέρες μετά την παραγγελία, το πακέτο φαινόταν ακόμα στη Βουλγαρία, επικοινώνησα ξανά με τον πωλητή χωρίς να λάβω απάντηση. Άμεσα άνοιξα distribute στο AliExpress ζητώντας επιστροφή των χρημάτων. Το Ali επικοινώνησε με το seller όπου σε μήνυμά του με κατηγόρησε ότι έχω λάβει το τηλέφωνο και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί δημιουργώ πρόβλημα. Ενοχλημένος από αυτή τη συμπεριφορά έστειλα άμεσα το Link της DHL που μου είχε στείλει ο Seller και το πακέτο ήταν ακόμα στη Βουλγαρία. Μετά από αρκετά μηνύματα, το κατάστημα παραδέχτηκε το πρόβλημα και δε ζήτησαν πουθενά συγνώμη για τη συμπεριφορά τους. Αφού έδωσαν άλλη μία εβδομάδα προθεσμία στο κατάστημα, το δέμα ήταν ακόμα Βουλγαρία και το Ali μου έκανε επιστροφή χρημάτων, περίπου στις 30 ημέρες από την παραγγελία. Πριν λίγο, συνολικά 50 μέρες μετά την παραγγελία έλαβα ένα πακέτο από DHL, περιμένω αρκετά αυτό το διάστημα, το ανοίγω και ήταν μέσα το κινητό της παραγγελίας. Και ιδού το ερώτημα?? Τί κάνω τώρα? Το κρατάω και το κάνω δώρο στη γυναίκα από τον Ali……?? (Η διαδρομή του πακέτου είναι Πολωνία σε 1 μέρα Γερμανία, σε 2 μέρες Βουλγαρία για 45 μέρες, Γερμανία και Ελλάδα μετά από συνολικά 50 μέρες)
  8. nikos2075

    Ψάχνω για...

    Καλημέρα, έχετε καμία άποψη για καλή ηλεκτρική κουβέρτα διπλή?
  9. Αν και αργησα... μολις το εκανα, είναι απο τα καλύτερα! thanks ts να εισαι καλα
  10. Να φανταστώ το λές επειδή είναι RGBW (2880 RGB + 980W), σωστά? είναι αισθητή η διαφορά στο μάτι με απόσταση περι τα 3 με 3,5 μέτρα? Βλέπω και brightness σχετικά χαμηλό, και contrast 1400:1, νομίζω η samsung έχει πάνω απο 4000 Αν είναι τόσο μεγάλο θέμα, γιατι είδα οτι είναι Super Ultra HD/4K, να δώ σε samsung με βλέπω για τήν KD55XE7096 https://www.displayspecifications.com/en/comparison/000062ea3
  11. Γιατί υπάρχει τέτοια προκατάληψη για τις LG? έχω 2 στο σπίτι την τελευταία 55" αγορασμένη πέρυσι με πολύ καλή εικόνα και χωρίς κανένα πρόβλημα. Η lg του τίτλου με τα λίγα που διάβασα, μοιάζει πέραν της φαντασίας πολύ καλή με αντίστοιχη σε αυτές της τιμές. Επειδή ψάχνω μία 55" για το εξοχικό, νομίζω είναι ευκαιρία... 644 ευρώ?? τι πρόβλημα έχει δηλαδή σε σχέση με τις άλλες που είναι σάπια?? ευχαριστώ
  12. Τους έστειλα ένα email οτι θα κάνω καταγγελία κι ότι γίνει...
  13. Καλημέρα σε όλους, Ηλεκτρονική αγορά χθές ΤV 55UJ634V από «Π……» πληρωμή με πιστωτική, κανονικά όλα, email επιβεβαίωσης κλπ. Τηλέφωνο μετά από μερικές ώρες ότι το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο αν επιθυμώ κάποια άλλη TV… τους λέω να το δώ και θα σας τηλ. Ακυρώνουν την παραγγελία και το βράδυ βλέπω ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο, έστω σε φυσικό κατάστημα. Θέλουν καταγγελία?? Τί μου προτείνεται? ευχαριστώ.
  • Δημιουργία νέου...