Προς το περιεχόμενο

helena_n

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    367
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.882 προβολές προφίλ

helena_n's Achievements

  1. Dalnet... τι μου θύμισες τώρα. Kατέβαζα επεισόδια απ'το #survivor-central... νομίζω απ'τη 4η ως την 9η σεζόν (2001 - 2004). Eίχε πολλούς Έλληνες το κανάλι γιατί το Star (?) είχε προβάλλει μέχρι την 3η σεζόν μόνο. Mέχρι και το 2003 στο πατρικό με σύνδεση 56Κ (συνδεόμουνα στην καλύτερη των περιπτώσεων με 38Κ), ανοιχτό το pc όλο το βράδυ που ήταν χαμηλότερη η χρέωση. 😄 Μετά βγήκαν τα torrents και απέκτησα γρήγορη σύνδεση στο φοιτιτικό σπίτι... 768kbps. 😆
  2. Πάρε απ'το skroutz ένα φυσητήρα των 20 ευρώ. https://www.skroutz.gr/s/12777399/Bulle-Φυσητήρας-Χειρός-Ηλεκτρικός-400W-με-Ρύθμιση-Έντασης.html Κάντο καλοκαίρι όμως... να έχεις μαζέψει τα χαλιά και να μπορείς να αφήσεις ανοιχτό το σπίτι για ώρες, γιατί θα βγουν κουνάβια.
  3. Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος που γνωρίζει σίγουρα... έχω ένα ένα θέμα παρόμοιο με αυτό το κλειδωμένο topic: Έχω παραγγείλει από πωλητή του Amazon.it (marketplace δηλαδή, όχι απευθείας από Amazon sarl). Untracked ποιος ξέρει πότε θα φτάσει... λέει μέχρι 26 Απριλίγου. Το προϊόν (επαγγελματική βαφή μαλλιών) είναι not as described ως προς τα συσταστικά. Στη σελίδα του κατασκευαστή βρήκα επιπλέον υποσυστατικά, σ’ένα απ’τα οποία έχω αλλεργία. Το διαπίστωσα αφού είχε φύγει η αποστολή. Το επισήμανα στον πωλητή και μου έστειλε free return label με Royal Mail. Eκεί είναι που έπαθα το σοκ, γιατί η χαζή πριν παραγγείλω ξέχασα να κοιτάξω από που είναι ο πωλητής. Αγγλία! Και η αποστολή με Royal Μαil έχει γίνει, άρα με ΕΛΤΑ θα έρθει. Απ’ότι διαβάζω έχω το δικαίωμα να κάνω άρνηση παραλαβής κι ότι το δέμα “θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του.” Αυτό το κομμάτι ας πούμε δε με απασχολεί εφόσον έχω το free return label. Βέβαια κι αυτό είναι unregistered, οπότε χωρίς tracking number δε θα έχω αποδεικτικό ότι το έστειλα πίσω και ο Άγγλος μπορεί να κάνει τον Κινέζο. Θα δω τι θα κάνω μ'αυτό το θέμα. Με το κόστος του εκτελωνισμού όμως τι γίνεται; Απλά δεν το εισπράτουν τα ΕΛΤΑ; Ή θα πρέπει να το πληρώσει ο πωλητής και σ’αυτή τη περίπτωση θα αρνηθεί κι αυτός και θα έρθει το δέμα ξανά πίσω σε μένα; Ή μήπως ο πωλητής έχει την εντύπωση ότι θα στείλω πίσω το δέμα αφού το εκτελωνίσω;
  4. Είναι όντως από το '71. Eκτός από τα φώτα του υπογείου δεν δίνει ρεύμα σε κάτι άλλο αυτή τη στιγμή. Στο ισόγειο υπάρχει άλλος πίνακας τριφασικός για τις ανάγκες της πολυκατοικίας και ασανσέρ. Κανονικά ναι πρέπει να ξηλωθεί ο παλιός και να κατεβάσουμε κάτω μια γραμμή, αλλά τώρα που η μισή πολυκατοικία έχει μείνει χωρίς δουλειά... δύσκολα να δεχτούν συμμετοχή σε τέτοια έξοδα.
  5. Οκ, σ'ευχαριστώ. Τι να βάλουμε σε λειτουργία... αέριο έχουμε όλοι. Πήγα να τσεκάρω τις πόρτες γιατί με τον Ιανό κοπανούσαν και δεν κλείσαμε μάτι. Άκουσα αυτόν τον θόρυβο που τελικώς είναι απ'το χρονοδιακόπτη. Παραξενεύτηκα, νόμιζα πως υπήρχε διαρροή.
  6. Καυστήρας, κυκλοφορητής και χρονοδιακόπτης δε λειτουργούν εδώ και 15 χρόνια. Aυτό το κουτί που λέει "Γενικός" τι είναι; Και γιατί κάνει ένα βουητό σαν να είναι σε λειτουργία, ενώ είναι στη θέση 0; 10 μέτρα πιο πέρα σε άλλο χώρο του υπογείου υπάρχει ένας πίνακας με ασφάλειες και ακριβώς από πάνω (στο ισόγειο) είναι τα ρολόγια της ΔΕΗ.
  7. Δεν ανεβάζεις τα παραστατικά σε φυσική μορφή. Συμπληρώνεις μόνο τα κουτάκια απ'τα στοιχεία που ζητάει. Όνομα παρόχου / ΑΦΜ, αρ.λογαριασμού, ημ. έκδοσης. Αυτό για την πληρωμή με κάρτα είχε ανακοινωθεί ανεπίσημα πριν βγει η εγκύκλιος. Στην εγκύκλιο δεν υπήρχε καμιά αναφορά για ηλεκτρονική πληρωμή. Ο πατέρας μου έβαλε πετρέλαιο με μετρητά και πήρε το επίδομα κανονικά. Και το παράδειγμα του GasGas που ανέβασε παραστατικό χωρίς να το έχει ξοφλήσει, επιβεβαιώνει ότι η πληρωμή δεν παίζει κανένα ρόλο. Αρκεί να έχει κοπεί το παραστατικό / λογαριασμός και να γίνει σωστή διασταύρωση στοιχείων. To αν είναι ανοιχτή ή όχι η πλατφόρμα για τα παραστατικά αυτή τη στιγμή δεν το γνωρίζω. Θα πρέπει να πατήσω Επιλογές -> Τροποποιητική και δε θέλω να το κάνω ακόμα, μη γίνει καμιά βλακεία. Θέλω να περιμένω μήπως δώσουν παράταση ώστε να βάλουμε και τους λογαριασμούς που θα εκδωθούν τον Μάρτιο.
  8. Για αέριο μιλάς; Όταν ανοίξει η πλατφόρμα ανεβάζεις παραστατικά που έχουν εκδοθεί από 1/1/21 ως 28/2/21. Τα μόνα στοιχεία που ζητάει είναι την επίσημη επωμυμία του παρόχου (φαίνεται ψηλά στον λογαριασμό) και το ΑΦΜ του, τον αριθμό λογαριασμού και την ημερομηνία έκδοσης. Ρίξε κι εδώ μια ματιά, τα είχα γράψει πιο αναλυτικά
  9. Ναι, καταχωρείς μόνο τα νέα παραστατικά. Με τη προϋπόθεση φυσικά ότι η αίτηση έχει γίνει δεκτή.
  10. Φάτσα είναι... και υπάρχουν σαφείς οδηγίες. https://www1.aade.gr/gsisapps5/myThermansi/#!/home Τα παλιά παραστατικά δε μπορείς πλέον να τα καταχωρήσεις. Μόνο παραστατικά από 1/1 ως 28/2. Το γράφει εδώ στο ερώτημα 6. https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-01/FAQs_EpidomaThermansis_2020-2021_11_1_21.pdf
  11. helena_n

    Banggood Παράδοση με speedex;

    Παραγγελία 20/1 από Γερμανικό Amazon (UPS Standard). 22/1 έφτασε Μιλάνο, 26/1 έφτασε Ελλάδα, 27/1 πέρασε τελωνείο, 28/1 παραδόθηκε Βόλο με Γενική Ταχυδρομική.
  12. [email protected] [email protected] Στείλε mail στο Υπουργείο Οικονομικών με κοινοποίηση στον Αυτιά. 😛 Μόνο έτσι διορθώνονται αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα.
  13. Eπιβεβαιώνω όσα είχα πει στο θέμα που είχα ανοίξει: Για Φυσικό Αέριο Ελλάδος είχα γράψει στην επωνυμία "Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας". Αριθμό λογαριασμού είχα βάλει τον 8ψήφιο (χωρίς το extra ψηφίο μετά το κενό). Έγιναν δεκτοί και οι 2 λογαριασμοί που ανέβασα με έκδοση μετά τις 15/10, δε παίζει ρόλο αν η κατανάλωση περιλάμβανε και μέρες νωρίτερα. Το σύνολο των τιμολογίων ήταν 117.69 (εκ των οποίων μάλιστα τα 100ευρώ ήταν η εγγύηση). Πληρώθηκα κανονικά το 50% της αξίας στις 29/1. Αντιστοίχως για αίτηση συγγενικού προσώπου που έχει Ζενίθ, έβαλα "Εταιρία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης Θεσσαλίας Α.Ε." στην επωνυμία και ολόκληρο τον αριθμό εγράφου τύπου ΛΦΑxxxxxxxxx. Επίσης πληρώθηκε στις 29/1 το 50% της αξίας των τιμολογίων. Ίσως και να μη παίζει ρόλο οι επωνυμίες και η διασταύρωση να γίνεται ούτως ή άλλως με το ΑΦΜ του παρόχου, αλλά διαβάζω ότι αρκετός κόσμος δε πήρε ακόμα το επίδομα και αναρωτιέμαι μήπως φταίει αυτό; Ελέγξτε επίσης αν έχετε σωστά δηλωμένο το IBAN στο TaxisNet. Κάποια στιγμή θα ξανανοίξει η πλατφόρμα, για ανέβασμα παραστατικών ως 28/2.
  14. Δε βγάζεις άκρη έτσι. Έπρεπε να δώσεις νέα παραγγελία και να ακυρώσεις την παλιά. Λάθη με τις διαθεσιμότητες έχω παρατηρήσει κι εγώ σε 'άμεσα διαθέσιμα' προϊόντα. Το τηλεφωνικό κέντρο όντως έχει τεράστια αναμονή. Ή παίρνεις πριν τις 9 για να είσαι απ'τους πρώτους σε αναμονή ή σε ώρες μη αιχμής. Ανοιχτή ακρόαση και υπομονή. Απ'ότι έχω καταλάβει δουλεύουν με τηλεργασία. Με έναν εκπρόσωπο που μίλησα, ακουγόταν απ'το υπερπέραν. Το κομμάτι της εταιρίας διανομής έχει τεράστιο φόρτο. Πήγα να παραλάβω χτες... η αποθήκη γεμάτη, το κυρίως μέρος του καταστήματος κι αυτό γεμάτο. Ίσα - ίσα υπήρχε διάδρομος να μπεις μέσα. Και δε διαχειρίζονται μόνο τις παραγγελίες του eshop αλλά και του plus4u, efresh κλπ Στην πόλη μου δουλεύουν μόνο με 1 αυτοκίνητο / οδηγό. Ούτε καν 1 μηχανάκι δεν έχουν βάλει. Πάντως συγκριτικά με άλλες εταιρίες courier, δεν έχουν φρακάρει ακόμα. Αυτοί που έχουν βαρέσει διάλυση είναι Skroutz / ACS. Η αναμονή για ραντεβού (να πάει το μηχανάκι να παραλάβει το δέμα απ'τον πωλητή) φτάνει μέχρι και 1 μήνα!
  15. Aν το επίδομα είναι μεγαλύτερο απ'το ποσό των παραστατικών, μπορείς να κάνεις μετά διορθωτική και να προσθέσεις επιπλέον παραστατικά. Aν διαχειρίζεστε τα κοινόχρηστα μόνοι σας, δε ξέρω τι γίνεται. Σίγουρα θα χρειάζεται ΑΦΜ πολυκατοικίας και παραστατικά (με μπλοκ αποδείξεων είσπραξης? ), αλλιώς πώς θα γίνει διασταύρωση;
  • Δημιουργία νέου...