Προς το περιεχόμενο

MikeMike21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    67
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με MikeMike21

  • Ημερομηνία γέννησης 8 Ιουλίου

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.561 προβολές προφίλ

MikeMike21's Achievements

  1. MikeMike21

    DELL 49" U4919DW Super UltraWide Monitor

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 10/04/2024 12:02 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Το μηχανημα, χρησιμοποιηθηκε για επαγγελματική χρήση στο γραφειο μου στο σπίτι. Ειναι το καλυτερο IPS Panel που υπάρχει αυτη τη στιγμη στην αγορά, σε αντιθεση με τα "gaming" 49άρια τα οποία ειναι με VA Panel, με οτι αυτο συνεπάγεται... Δίνεται λόγω αναβάθμισης σε Studio Display. ΕΝΤΟΣ εγγύησης για περιπου 1.5 χρόνο ακόμη. Μπορεί να μεταβιβαστεί η αποδειξη αγοράς. Διατίθεται το κουτί της, και όλα τα παρελκόμενα! Διαθετει USB-C για να συνδεεται με macbooks, laptops, κτλ. Επισης διαθετει 3 USB-A θυρες απο πίσω, και 2 απο μπροστά για αμεσότερη σύνδεση. Διαθέτει Picture in Picture mode, και KVM Switch. Quick Specs Οθόνη: 49" Τύπος Panel: IPS Φωτεινότητα οθόνης (τυπική): 350 cd/m² Ανάλυση: 5120 x 1440 pixels Εγγενής αναλογία εικόνας: 32:9 Φωτεινότητα οθόνης (τυπική): 350 cd/m² Χρόνος απόκρισης ανανέωσης: 8 ms

    900 €

  2. Καλησπέρα, ψάχνω για άμεση αγορά ενα ρούτερ που να υποστηρίζει Link Aggregation. Να μπορώ δηλαδη να συνδέσω 2 γραμμές/ροές δικτυου και να συγχωνευτούν; Μια 100άρα COSMOTE και μια περιπου 400 απο starlink? Να γινουν δηλαδη περιπου 500 συνολο. Το 7530 της fritzbox με πρότειναν, τι γνωμη εχετε;
  3. Ευχαριστώ για την ανταπόκριση σε όλους. Πράγματι, η αμφισβήτηση συναλλαγής είναι μια καλή ιδεα για την ώρα, βέβαια η αγορά έγινε μεσω κάρτας eurobank και απο οτι βλεπω πρέπει να συμπληρωθει ολόκληρο έντυπο χειρόγραφα και μετέπειτα να εξεταστει μεσα στις επομενες 5 εργάσιμες όπως λέει, αλλα σιγουρα αξίζει τον κόπο. Όσον αφορά το κατάστημα, εχω ξανα αγοράσει πριν 3-4 χρόνια απο αυτους, με τιμολογιο επισης μεγαλης αξιας, αλλα το προιον ηταν οντως άρτιο. Τι να πω... Θα μιλήσω αύριο το πρωι για τελευταια φορά με σκρούτζ για να τους προειδοποιήσω για το τι πρόκειται να ακολουθήσει, μπας και ξαφνικά μπορεσουν να βάλουν χέρι στην υπόθεση. Εαν είναι φυσικά ανοιχτά τα τηλεφωνικά τους κέντρα αύριο.
  4. Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά πάνω από όλα! Θα γράψω μια μεγάλη ιστορία, αλλα θα προσπαθήσω να την περιγραψω οσο πιο συνοπτικα γινεται, διότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο με αυτά που συμβαίνουν, αναφορικα με τη συγκεκριμενη περίπτωση. Έχει ενάμιση μήνα που έχω μπλέξει άσχημα με ένα απο τα γνωστότερα σκρουτζομάγαζα με 10+ έτη συνεργασίας στην πλατφόρμα τους. Προφανώς και δεν θα αναφέρω ονομαστικά για ποιο πρόκειται, αλλά με πολύ γρήγορη έρευνα μπορει κανείς να το ανακαλυψει. Στο θέμα μας λοιπόν: Εναμιση μηνα πριν έκανα πολυ μεγάλης αξίας (4ψήφιο+ νούμερο) η οποία αφορά ένα μονο προιόν. Το παραλαμβάνω μετα απο 1-2 εργάσιμες και το προιον ειναι νεκρο. Οταν λεω νεκρο, εννοώ dead, DOA, καμμένο, κατεστραμμένο, ελαττωματικό, πείτε το οπως θελετε... Δεν λειτουργει και δεν τροφοδοτείται καν. Λεω "Εντάξει ολα καλα, για αυτο το λογο αγοράζουμε μονο μεσω σκρουτζ plus, θα το προχωρησουν αμεσα", και προχωράω σε αιτηση αντικαταστασης. Τονιζω πως η αιτηση ειναι για αντικατασταση και οχι για επιστροφη χρηματων, καθως πρώτον ήθελα οπωσδηποτε το προιον, και δεύτερον η τιμη στο επόμενο ακριβως κατάστημα είχε μεταβληθεί κατα πολύ. Εχω επιστρέψει πολλές φορες προιον μεσω σκρουτζ, οπότε ημουν αρκετα γνωριμος με την διαδικασία. Φευγει λοιπον το προιόν πίσω στο κατάστημα τους, μετα απο 2-3 εργάσιμες, και βρίσκεται στο "τεχνικό" τους τμήμα για "έλεγχο". Εκεί είναι που ξεκινάει η τραγωδία. Περνάει πρώτη βδομάδα που το έχουν εκει και δεν έχει αλλάξει τιποτα, καμία ενημέρωση, καμία αλλαγη. Μπαίνουμε στην δεύτερη εβδομάδα και στα τέλη της αποφασίζω να παρω ενα τηλεφωνο στο σκρουτζ να ρωτησω τι συμβαινει. Με απαντανε πως το κατάστημα δεν εχει δωσει αναφορα και τους προωθουν ενα εμαιλ υπενθυμισης για να ενημερωσουν. 5 μέρες μετά ξαναπαιρνω τηλεφωνο στο σκρουτζ και τους ρωταω τι συμβαινει. Μου απαντανε πως το καταστημα ζητησε αλλες 5 μέρες και προσπαθω να δείξω λιγη ακομη καταννοηση. Παιρνω μετα απο μια βδομαδα και τους λεω τι συμβαινει, μου απαντανε πως το καταστημα δεν εχει δωσει αναφορά ακόμα. Σε αυτο το σημειο έχοντας φτάσει στα όρια μου, παιρνω στο καταστημα και αφου περιμένω 40 λεπτα στην αναμονη για να μιλησω με το "τεχνικο τμήμα" το σηκωνει μια κυρια και μολις ξεκινήσω να εξηγω τι προβλημα υπάρχει, μου απαντάει με ακρως επιθετικό ύφος πως η αγορά έγινε μεσω σκρουτζ και δεν προκειται να δώσει καμία αναφορά σε εμενα, καθως ειμαι πελατης του σκρουτζ και όχι δικος τους. Προσπαθώ να εξηγήσω με παρα πολυ ευγενικο τροπο και ήρεμο, πως απλα θελω να μάθω εαν προκειται να αργήσει η όχι, και ουρλιάζοντας μου λέει πως όχι δεν θα δώσουμε καμια απολυτως αναφορά σε εσας, και πως αναφορα δινουν μονο στο σκρουτζ, κλείνοντας το τηλεφωνο το οποιο περίμενα 40 λεπτα στην αναμονή, στην μούρη μου. Σε αυτο το σημειο αναζητω το καταστημα στο google και βρισκω μια τεραστια λιστα με αξιολογήσεις "1 αστεριού" ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ απο ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ προιόντα τα οποία πωλήθηκαν ως ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. Μερικά απο αυτλα ήταν κατεστραμμένες τηλεοράσεις, σπασμένα ψυγεία, γρατζουνισμένοι φούρνοι, χρησιμοποιημενα λαπτοπ και πολλά πολλά ακόμη, τα οποία είναι πραγματικα εξεφτελιστικό να αναφέρω. Μιλαω για παρόμοια, κατεστραμμένα προιοντα με αυτο που παρέλαβα εγώ, και συνειδητοποιω οτι προκειται για παγια τακτικη του καταστηματος, και πως ειναι ενα φαινομενο που εχουν αναφερει πολλοι και συνανταται συχνα. Μιλαω με το σκρουτζ για τελευταια φορα πριν απο 10 μερες τουάχιστον, και μου λενε πως αλλάζει η αίτηση σε επιστροφη χρηματων, κατι το οποιο ζητησα εγω, ΑΛΛΑ φυσικά χρειάζεται να βγει το τελικό πόρισμα απο το κατάστημα, του εαν υπάρχει βλάβη η οχι!!!!!!! Το τονίζω, ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΝΕΚΡΟ ΠΡΟΙΟΝ, η οποία διαπιστώνεται έπειτα απο έρευνα 2 λεπτών!!!!! 10 μέρες μετά δεν έχω καμία ενημέρωση, πλεον είμαι σιγουρος πως το σκρουτζ απλα δεν μπορει να κανει τιποτα πανω σε αυτό, δεν μπορει να επεμβει πανω στο παραθυράκι που βρηκε το εν λόγω κατάστημα, για να κανει την ελληνική απατεωνιά του, και απο ενα σημειο και μετά ίσα ίσα εθελοτυφλεί κιόλας θα έλεγα!!! Πειτε μου ρε παιδια, σε αυτη τη περιπτωση τι θα κανατε εσεις; Το μονο που θελω πλεον ειναι απλα να παρω τα λεφτα μου πισω και να τελειωσει αυτο το θεμα, δε σκοπευω καν να κρατήσω το προιον επειτα απο οσα συνεβησαν, αλλα τα λεφτά είναι στον αέρα, και οπως προανέφερα το ποσο είναι παρα πολυ μεγαλο για να το αντιμετωπιζουν με αυτο τον τρόπο. Δεν θεωρω πως θα χασω τα λεφτά, ποσο μαλιστα για αγορά που εγινε μεσω του καλαθιου του σκρουτζ, αλλα ρε σεις θεωρουσα πως το σκρουτζ θα μπορουσε να επιβληθει με αυστηροτερο τροπο στους συνεργάτες του, η εστω να παρει πρωτοβουλια να με αποζημειώσει με την ακύρωση της αγοράς. Εν τέλει βλεπω πως απλα δεν μπορει να κανει τιποτα... Αυριο το πρώι σκεφτομαι να κανω επισημη επωνυμη καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτή, αναφορικά με το συμβάν. Ευχαριστω για τον χρόνο σας, και ελπίζω να βγάζουν νόημα ολα αυτα που γράφω, καθως βρισκομαι σε μεγάλη ένταση και απελπεισία... Καλές γιορτές να έχουμε και ευτυχισμένο το νεο έτος πάνω απο όλα!
  5. Σαν κατι να μου θυμιζει ρε μαμοτο, σε πολλα χερια ειχα δει παρομοιο, αλλα πρεπει να ηταν αλλης εταιριας... Δε θυμαμαι και πως λεγόταν...
  6. Ναι πράγματι το 0,6% είναι πολυ δελεαστικό για να τους προτιμησεις, και οντως ισχύει. Προσοχή όμως, σου βάζει μια σταθερά η οποια ισουται με 40 ευρώ, το ονομαζουν έξοδα ελέγχου αιτησης (καπως έτσι). Στην ουσια ταρίφα ειναι, ομως και πάλι συμφέρει για μεγάλες αγορές των 300 ευρώ και πάνω βγάζει πολυ χαμηλοτοκες δόσεις, τόσο χαμηλες που ειναι σχεδον σαν ατοκες. Σκεψου δηλαδη πληρωνεις τα 40 ευρώ συν ενα πολυ μικρο ποσό. το οποίο ειτε το μοιρασεις σε 12, ειτε σε 24 ή 36 δόσεις, μεταβάλλεται απειροελαχιστα το τελικο σύνολο και ο παράγοντας που μεταβάλλει την τελικη τιμη ειναι κατα 90% η "ταρίφα" των 40 ευρώ. Γενικά, συμφέρει η προσφορά που βγάλαν, δε ξερω ομως αν ειναι μόνο για μελη σκρουτζ πλας...
  7. Εχω κανει γυρω στις 6-7 αγορές με tbi bank, ολες μεσω σκρουτζ. Σχεδον ολες πραγματοποιηθηκαν εως και αρχές του '23. Προχθες πηγα να κανω μετα απο καιρο αλλη μια και παρατηρω να εχει αλλαξει πολυ η πολιτικη τους. Παλαιοτερα προχωρουσες απο το καλαθι σκρουτζ, τους εβαζες ενδεικτικά καποιες πληροφοριες για εσενα, σε επαιρναν τηλεφωνο την επομενη, ζητούσαν εκκαθαριστικό, το εστελνες και ησουν ετοιμος. Προχθες λοιπον πηγα να κανω ξανα το ιδιο και πραγματικά η διαδικασία έχει ξεφύγει. Παω καλαθι σκρουτζ, προχωραω κανονικά, μεταβαινω στο σαιτ τους, συμπληρώνω, με παιρνει τηλεφωνο την ιδια μερα μια κοπελα για να με ενημερωσει πως περασα στο επομενο σταδιο και πρεπει να υποβάλλω εκκαθαριστικό ή εστω να εξουσιοδοτήσω μεσα GOV KYC. Λεω ολα καλά, το προχωράω, με ξανα παιρνει την ιδια μερα... "Πρεπει να στείλετε μια βεβαιωση μισθοδοσίας"... Μπαίνω στο online banking της τραπεζας μου, εκτυπώνω μια κίνηση λογαριασμού που ηταν η μισθοδοσία μου, με αριθμο πρωτοκολλου, στοιχεια εταιρίας κτλ κτλ κτλ. Με ΞΑΝΑ παίρνει τηλεφωνο να μου πει οτι δεν ειναι αποδκτη. Με λεει πως χρειάζεται ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΙΣΔΘΟΔΟΣΙΑΣ απο το λογιστηριο της εταιρίας (?!)... Με λεει να ρωτησω τον εργοδότη μου. Ξέρετε, δεν ειναι τοσο ευκολο σε πολυ μεγάλες εταιρίες να έρθεις σε αμεση επαφη με τον CEO (θεωρητικα για αυτους εργοδότη) για να του ζητησεις κατι τοσο ασήμαντο, οποτε σου καπνίσει... Τους λεω θα δω τι θα κανω. Ε τα σκυλια απο το μεσημέρι μεχρι τις 11 το βράδυ με πήραν 4 φορές τηλέφωνο να με λενε ξανα τα ιδια και τα ιδια. Αμα εχετε το εγγραφο, που είναι το έγγραφο, στείλτε μας το έγγραφο. Και μαλιστα τις 2 φορές μια κοπέλα, και τις αλλες δυο πάλι μια άλλη. Ιδια ατομα δηλαδη να σε πρίζουν για να προχωρήσεις! Αρπάχτηκα ττοσο άσχημα, που τα ακύρωσα ολα αντιο. Μάλιστα, με ΞΑΝΑ πηραν την επομενη να με πουν οτι η προηγουμενη αιτηση λογω του οτι περασε το 24ωρο χωρις ενημερωση απο μέρους μου ακυρώθηκε, και με ζητησαν να κανουμε καινούργια ΜΑΖΙ... Για εμενα λοιπόν, αυτη η εταιρία δειχνει "αρπακόλλα" να το πω με απλα λόγια, δεν εμπνέει καμια αξιοπιστία, και εκτος αυτου μετανιωνεις που κανεις μια προσπαθεια να συνεργαστεις μαζι τους, με το να σε παιρνουν τηλεφωνα ολη την ώρα. Οι τηλεφωνητές/τριες, ολοι νεαρης ηλικίας και ακατατόπιστοι. Δεν κατηγορώ φυσικα το νεαρό της ηλικίας τους, απλως σε δεινουν την εντυπωση οτι δεν εχουν κανενα ενδιαφέρον για την δουλεία και το βλεπουν σαν χαρτζιλίκι. Ακούς ανεμιστήρες και φωνές τρίτων στα μικρόφωνα, και επιστροφη στην φωνη σου!!!!! Για να μη τα πολυλογώ (οχι οτι δε το εκανα), πριν κανενα χρονο τα πραγματα ηταν πιο απλα για αγορες με αυτούς, πλεον ομως αποδείχτηκε πως ηταν μια φούσκα που δεν κρατησε και πολυ... Η εταιρία είναι βασισμένη σε βουλγαρική τράπεζα, βουλγαρικό καθεστώς, και το πελατολόγιο της περιορίζεται σε βουλγαρους, ρουμάνους και έλληνες... Αυτά ειναι τα συμπεράσματα μου μετά απο 6 αγορές που έκανα μεσω αυτών.
  8. Δε μπορώ να καταλάβω γιατι τόση γκρινια και συγχυση (για άλλη μια φορά), ως προς τα 8gb της ram... Πρώτα απο όλα ειναι γνωστό εδω και χρόνια πως τα air ΔΕΝ είναι για power users, και σε συνδιασμό με την έλλειψη ανεμιστήρα αποδεικνύεται για αλλη μια φορά. Για βασική χρήση - και γιατί οχι - και κάτι παραπάνω, ειναι σίγουρα υπέρ-δυνατά. Δεν υπάρχει μέτρο συγκρισης σε σχέση με windows pcs/laptops, αλλα ακομη και να υπηρχε, θα ηταν εξεφτελιστικό ως προς τους windows users, καθως θα "πατούσε" όλα τα high end ultrabooks. Τώρα το να βγαινει ο καθένας και να λέει οτι δε του φτανουν τα 8gb επειδη θελει να τρεξει DaVinci, Photoshops, βαριά IDE και και και και, είναι εντελώς άστοχο. Είναι σαν να ταξιδεύεις Αθηνα-Θεσσαλονικη μια φορα την εβδομάδα και να είσαι με Cinquecento... Ναι μεν θα σε πάει, αλλα δεν είναι αυτό το νόημα...
  9. MikeMike21

    Στρατός/Θητεία/ΕΔ

    Καλησπέρα σε όλους, σημερα ελαβα το σημειωμα καταταξης και εχω καταταγει στο σωμα "Μηχανικό (ΥΕΑ)", για την Γ' ΕΣΣΟ τον Μάιο. Όσους ρώτησα, κανενας δεν ηξερε ακριβώς τι θέση είναι, το σώμα των μηχανικών. Εχει κανεις εμπειρία σε αυτο το σώμα να μου πει αρχικα εαν είναι προνομιακό σώμα η έχει πήξιμο; Επίσης ξέρουμε σε ποιες πόλεις εχει τετοια μονάδα; Οσον αφορά το ΥΕΑ, μπορω να το αρνηθώ, καθως εξ αρχης δεν με ενδιέφερε, και δεν ξερω για ποιο λογο εχω επιλεγει;
  10. Μμμ το νησί έγινε βραχονησίδα, γιατί όχι; Αλλωστε ηδη ξεκινησαν οι υπολοιπες εταιριες να αντιγραφουν το νησί, ηρθε η ωρα να κανουν το ίδιο και σε αυτό. Μην ξεχναμε φυσικα να ανανεώσουμε και τις android εφαρμογές, "DYNAMIC ISLAND EMULATOR" για να υποστηρίζει και το μικρότερο πλεον νησι στα ανδροειδή. Όσον αφορά την τιμή, μιλαμε για high end συσκευη, αλλά για αλλη μια φορά βγαινει χολη στα ελληνικά forum με haters που ανέκαθεν δεν σκοπευαν να αγοράσουν τετοιο κινητο, καθως εχουν τα 2-3ετίας ξιαόμι τους, και οπως λενε πανε σφαίρα... Αναμένουμε λοιπον να δουμε και τα υπολοιπα specs της συσκεύης, μιας και φετος φαινεται να αλλάζει και το υπολοιπο design των 15.
  11. Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα αγόρασα την Dell U4919DW οθόνη η οποία είναι εκπληκτική για την δουλειά μου. Παρόλα αυτά λόγω του ότι το γραφείο μου έχει βάθος 60 εκατοστά, και η βάση της μου "τρώει" τα 20, η τοποθέτηση της πάνω σε arm ειναι μονόδρομος. Μπηκα λοιπον σε μια διαδικασια ερευνας και διαπιστωσα οτι η μονη λυση ειναι να παω σε καποιο οπως το Ergotron HX και παρομοια της ιδιας εταιριας τα οποία παίζουν στα ~300 ευρω. Υπάρχουν φυσικα και καποια υποκαταστατα σε χαμηλοτερες τιμες αλλα ολα τους βρισκονται σε αμαζον και γενικοτερα εξωτερικο. Θα ηθελα λοιπον να μου προτεινετε καποιο που να κυκλοφορει στην ελλαδα, σε καποιο σκρουτζομαγαζο. Θα εκτιμηθουν προτάσεις απο δικη σας εμπειρία. Ευχαριστω!
  12. Παιδια καλησπέρα και απο εμένα! Εψαξα αρκετα και δε βρηκα καπου να συζηταται το συγκεκριμενο θέμα. Η απορια μου ειναι ως εξης. Ψαχνω για πατινι ηλεκτρικο (οχι ποδηλατο) αλλα δυνατο, οχι τα xiaomi με 20-25 km/h τελικές. Επειτα απο ερευνα διαπιστώνω πως δεν υπαρχει καποια επιδοτηση για αυτα. Σωστά; Εχει επιδοτηθει κανεις για αγορα ηλ. πατινιού απο το προγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά; Γιατι απο οτι φαινεται πρεπει να ειναι μονο για ηλεκτρικα ποδηλατα. Ευχαριστώ!
  13. MikeMike21

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα

    Παιδια καλησπέρα και απο εμένα! Εψαξα αρκετα και δε βρηκα καπου να συζηταται το συγκεκριμενο θέμα. Η απορια μου ειναι ως εξης. Ψαχνω για πατινι ηλεκτρικο (οχι ποδηλατο) αλλα δυνατο, οχι τα xiaomi με 20-25 km/h τελικές. Επειτα απο ερευνα διαπιστώνω πως δεν υπαρχει καποια επιδοτηση για αυτα. Σωστά; Εχει επιδοτηθει κανεις για αγορα ηλ. πατινιού απο το προγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά; Γιατι απο οτι φαινεται πρεπει να ειναι μονο για ηλεκτρικα ποδηλατα. Ευχαριστώ!
  14. MikeMike21

    iOS / iPadOS 15 Beta - Ερώτηση

    Το M1 Pro που εχω εγω βγάζει 15 ωρες περιπου οπως λενε πολλοι σε διαφορα φορουμς. Ωστοσο αυτο το νουμερο ειναι για απλη χρηση, δηλαδη browsing το πολύ. Δεν ειναι κακό νουμερο οι 15 ώρες και πραγματι ισχυει. Αμα ομως τρεχεις βαρια προγραμματα και πολλα μαζί ταυτοχρονα τοτε βγαζεις περιπου 8-12 ώρες, με ΒΑΡΙΑ χρηση. Παλι δηλαδη πολυ ικανοποιητικο νουμερο (για εμενα). Εγω για παραδειγμα τρεχω Virtual Machine στο Parallels 24/7 οσο δουλευω το μακ και απο εκει χανω αρκετο ποσοστο μπαταρίας. Τωρα οσον αφορά το Αιρ δεν εχω ακριβη αποψη, εγω πηγα στο προ λόγω του καλυτερου συστηματος ψηξης που εχει και λογω του touchbar. Για τα 16 ραμ θα σου προτεινα να το σκεφτείς καλα αμα τα χρειαζεσαι πραγματικα. Εγω για προγραμματισμό το χρησημοποιω, τρεχω IntelliJ Idea, Eclipse, MySQL βάσεις δεδομενων και postgres, και παντα ανοιχτο virtual machine στο background, και πάλι δεν μασαει μία! Δεν μετανιωσα που δεν πηγα στα 16 ραμ. Με απλα λογια προτεινω να πας στο basic pro παρα στο air με 16, ΕΑΝ ειναι στα ιδια λεφτά
  15. MikeMike21

    iOS / iPadOS 15 Beta - Ερώτηση

    Απο το ios 15 απόλυτα ικανοποιημενος, συστινεται ανεπιφυλακτα σε όλους. Δεν έχω εντοπισει κανενα απολυτως bug εως τωρα! Στο ipadOS 15 επισης πολυ χρησιμα features, μονο ενα bug στα εικονιδια έχει (οταν αφαιρεις ενα στοιχειο απο το dock, σου πεταει οτι εχεις σε φακελους στο homescreen). Τώρα οσον αφορά το macOS Monterey θα έλεγα πολυ ενδιαφέρον, μοιαζει πολυ με big sur, ΑΛΛΑ εδω συνανταω πιο συχνα bugs με μεγαλυτερη βαρύτητα, σε σημειο που επηρεαζουν την εμπειρία χρησης μου. Χρησημοποιω το Μ1 macbook pro, ισως να φταιει και οτι είμαι σε Μ1 αλλα οπως και να εχει χρησημοποιω το μακ για δουλεια και συνανταω δυσλειτουργιες. Downgrade σε Big Sur? Το σκέφτηκα (και επειχηρησα) αλλα αλλο ενα bug δεν μου επιτρεπει να εγκαταστησω big sur σε εξωτερικο ssd ενω τον εχω φορμαρει και προετοιμασει καταλληλως... Γενικα θα ελεγα επειδη ειναι η πρώτη εκδοση του MacOS Monterey, τουλαχιστον οσοι ενδιαφερονται ας περιμενουν για την δευτερη αρχικα. Δεν θα μπω σε λεπτομερειες των bugs θα πω απλώς οτι το 80% απο αυτα συνανταται στο Safari. Για ios15 και ipados15, οσοι ειστε σε προγραμμα beta tester, κουμπωστε το χωρις πολλη σκέψη.
  • Δημιουργία νέου...