Προς το περιεχόμενο

m_zaxarias

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    137
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από m_zaxarias

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 16/04/2024 03:33 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Ο πίνακας Xreart 5 είναι ένας φόρος τιμής στο iPhone 5, αυτός ο πίνακας iPhone κατασκευάζεται με το χέρι για να παρουσιαστεί κάθε μέρος της συσκευής μέσω αποσυναρμολόγησης. Κατασκευάζοντας αυτό το έργο τέχνης αποδόμησης με πλαίσιο, μπορείτε να διατηρήσετε μόνιμα τα προϊόντα τεχνολογίας που έχουν ιδιαίτερη σημασία για εσάς. Ο πίνακας iPhone Xreart είναι μια μοναδική και πολύτιμη ιδέα δώρου για όποιον αγαπά τα προϊόντα τεχνολογίας. Πρόκειται για ένα έργο τέχνης και μια από τις καλύτερες συλλογές του 2024. Μοντέλο: iPhone 5 Μέγεθος χαρτιού προτύπου: 420*297mm (16,54*11,69 ίντσες) Μέγεθος πλαισίου: 44,4*32,6*3,2cm (17,48*12,83*1,26 ίντσες)

    99 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 16/04/2024 03:33 μμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    Πωλούνται τα χαλιά του τίτλου αμεταχείρηστα σε άψογη κατάσταση. Πρόκειται για χαλιά χειροποίητα υψηλής ποιότητας που προορίζονται κυρίως για διακόσμηση. NBA logo 103x33 cm - 80 ευρώ Super Mario 92x57cm - 90 ευρώ

    80 €

  3. Καλημέρα πρόκειται να ταξιδέψω για αναψυχή την Δευτέρα και για 6 μέρες στην Κωνσταντινούπολη. Είναι καλή περίοδος για ταξίδι εκεί η λόγω διαδηλώσεων-αναταραχών σχετικά με το Μέσο-Ανατολικό μπορεί να κρύβει κινδύνους και χρειάζεται να το αναβάλλω?
  4. Μόλις γύρισα απο το ΑΤ που είχα πάει για την έκδοση νέας ταυτότητας. Το email ήρθε κατευθείαν όσο ακόμα ήμουν εκεί, επίσης μπορείς να δηλώσεις ομάδα αίματος με την κάρτα εθελοντή αιμοδότη χωρίς βεβαίωση.
  5. Αυτό θα πεί εξέλιξη. Τώρα έμεινε μόνο να μπουν και τα δρομολόγια του Μετρό και όλα θα δουλεύουν ρολόι!
  6. @GeoYoung Μία πιθανή λύση θα ήταν να προτείνεις στις γειτόνισσες να νοικιάσεις το parking τους και να το βάζεις εσύ μέσα. Νομίζω με ένα μικρό αντίτιμο θα κέρδιζες την ψυχική σου ηρεμία και θα είχες και σίγουρη θέση parking κοντά στο σπίτι σου, άρα μιλάμε για win-2win.
  7. 224 λίρες μου κόστησε με τον κωδικό έκπτωσης όσο ακριβώς και πέρσι. Φέτος η ισοτημία είναι μεγαλύτερη οπότε μου βγήκε 7,80 ευρώ περίπου η ανανέωση στον ίδιο λογαριασμό.
  8. Το ELBIRD μπορείς να το βάλεις και στην ανανέωση. Το έχω κάνει με τον ίδιο λογαρισμό που είχα πέρσι και επίσης είχα βάλει αυτόν τον κωδικό. Τελική χρέωση 7,8 ευρώ μου βγήκε το ετήσιο ακόμα πιο φθηνά λόγω της ισοτημίας.
  9. Και αυτα εχουν CPU κρίμα είναι. Προτείνω να γίνει και ενας φιλορομποτικός σύλλογος
  10. Ξέρει κανείς απο αυτούς που έχουν πληρωθεί πόσα χρήματα μπήκαν για να ξέρουμε τι να περιμένουμε? Διάβασα σε άλλο θέμα ότι σε κάποιους μπήκαν 300 ευρώ αντί για 400 και λέγανε ότι έχουν κρατήσεις η ότι το υπόλοιπο θα συμψηφιστεί με την φορολογική δήλωση του χρόνου κλπ.
  11. Καλημέρα σε ποιο γήπεδο κάνετε προπονήσεις στον Άγιο Δημήτριο και τι ώρες και μέρες?
  12. m_zaxarias

    Astra k κεραία

    βρήκα αυτην εδώ την κεραία που είναι σχετικά οικονομική και φαίνεται ακριβώς ίδια με την αυθεντική. https://www.auto-parts.gr/shop/antallaktika/antennas/opel-ap-korm-6004 Δεν γνωρίζω αν ειναι αυθεντική όμως. Επίσης υπάρχει ενα ελληνικό group στο facebook που αφορά κατόχους Astra K που μπορεί να σε βοηθήσουν. Ίσως κάποιος να μην χρειάζεται την αυθεντική που έχει.
  13. Καλησπέρα, ειμαι σε σπίτι με ενοίκιο και όχι ιδιόκτητο οπότε θα ήθελα να παρέμβω όσο το δυνατόν λιγότερο. Το σπίτι διαθέτει συναγερμό με επαφές, ραντάρ και σειρήνα και το key pad "PARADOX Alarm Control System Keypad (PA 636)". Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να αντικαταστήσω το keypad μόνο με κάποιο το οποίο να συνδέεται στο ιντερνετ ασύρματα και να έχει αξιόπιστη εφαρμογή για απομακρισμένο έλεγχο και όπλιση? Επίσης αν μπορεί να γίνει αυτό απο εμένα χωρίς κάποιες εξειδικευμένες γνώσεις.
  14. εγω 1500 μόνο μήπως παίζει ρόλο τι επιλέγεις μέσα μετά?
  15. καλά που τέτοια τύχη. Δεν έχω ακούσει πουθενά να υποχωρεί ο πάροχος έτσι απο την καλή του την καρδιά. Ενδιαφέρον θα είχε να μας ενημερώσεις σε πιθανή απάντηση. Απλά μου φαίνεται περίεργο. Οι μοναδικές περιπτώσεις είμαστε που τους ζητάνε κερατιάτικα η δεν ενδιαφέρεται ο κόσμος και πληρώνει ότι του ζητάνε αυθέρετα, είτε βαράνε πιστόλια? Θα με ενδιέφερε επίσης αν έχει κάποιος εμπειρία απο "πιστόλι" σε πάροχο πως έχει εξελιχθεί. Δεν μιλάμε για τεράστια ποσά γύρω στα 300 ευρώ. Όπως και να έχει δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσει να αφήνει ανοιχτούς λογαριασμούς αλλά δεν δέχομαι με τίποτα να με χρεώνει ο κάθε πάροχος πραγματικά ότι του κατέβει στο μυαλό του, γιατί περί αυτού πρόκειται.
  16. O συνήγορος θεωρούσα ότι θα μπορούσε να είχε κάποιο αποτέλεσμα μιας και σε κάποιες περιπτώσεις τις στηρίζει και νομικά. Η ΡΑΕ το μόνο που έχει κάνει είναι η πλατφόρμα διαχείρισης αιτημάτων στην οποία δεν παρεμβαίνει και το έχουν πάρει χαμπάρι όλοι οι πάροχοι με αποτέλεσμα οι απαντήσεις τους να είναι αυτοματοποιημένες πλέον χωρίς ουσιαστικά να δίνουν λύση-απάντηση στο κάθε αίτημα ξεχωριστά Ευχαριστώ για την απάντηση. Πρίν απευθυνθώ στο Στκ είχα ανοίξει 4-5 αιτήματα το ένα συνέχεια του άλλου χωρίς αποτέλεσμα. Πλέον η μόνη επιλογή είναι να ξανα ανοίξω αίτημα στην πλατφόρμα της ΡΑΕ εφόσον στο Στκ βρήκα αδιέξοδο μετά και απο τεράστιο διάστημα αναμονής μάλιστα. Θα δοκιμάσω και ενημέρωση σου Στκ για για την μη παρεμβαση του ΡΑΕ μήπως έχει διαφορετική εξέλιξη η υπόθεση μου. Το πρόβλημα είναι επίσης ότι με έχουν ζαλίσει οι αγενής εισπρακτικές για το υπόλοιπο του τελικού εκκαθαριστικού λογαρισμού και με την αναφορα οτι εχω απευθυνθεί στο Στκ το εκλειναν και εκαναν καιρό να με ενοχλήσουν.
  17. Καλησπέρα, ύστερα απο την έγγραφη αναφορά μου στον Συνήγορο του καταναλωτή σήμερα έλαβα το παρακάτω "πόρισμα", σύμφωνα με το οποίο γίνομαι μπαλάκι μεταξύ των φορέων για την επίλυση του θέματος μου. Η αναφορά μου αφορούσε 1) μη επαρκής ενημέρωση για την επερχόμενη ρήτρα αναπροσαρμογής στον λοαγαριασμό μου με σκοπό την προφανέστατη παραπλάνηση μου και χρεωση αυτής και 2) την αζημίως αποχώρηση μου μιας και πρόκεται για μονομερής τροποποίηση της σύμβασης παροχής ενέργειας μεταξύ των συμβαλόμενων. Να προσθέσω ότι πριν την αναφορά στον Συνήγορο είχα ανοίξει πολλά αιτήματα στην γνωστή πλατφόρμα της ΡΑΕ με τα γνωστά αποτελέσματα (αυτόματες κονσερβοποιημένες απαντήσεις απο την μεριά του παρόχου μέχρι την κάλυψη του ορίου απαντήσεων και αυτόματο κλείσιμο του αιτήματος απο την πλατφόρμα). Έχει λάβει κάποιος άλλος αντίστοιχη ενημέρωση απο τον Συνήγορο του καταναλωτή η να έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και να έχει βγάλει άκρη (πριν αρχίσουν οι εισπρακτικές τα τηλέφωνα για τον ανεξόφλητο τελικό-εκκαθαριστικό λογαριασμό)?
  18. Καλημέρα, ύστερα απο την έγγραφη αναφορά μου στον Συνήγορο του καταναλωτή σήμερα έλαβα το παρακάτω "πόρισμα", σύμφωνα με το οποίο γίνομαι μπαλάκι μεταξύ των φορέων για την επίλυση του θέματος μου. Η αναφορά μου αφορούσε 1) μη επαρκής ενημέρωση για την επερχόμενη ρήτρα αναπροσαρμογής στον λοαγαριασμό μου με σκοπό την προφανέστατη παραπλάνηση μου και χρεωση αυτής και 2) την αζημίως αποχώρηση μου μιας και πρόκεται για μονομερής τροποποίηση της σύμβασης παροχής ενέργειας μεταξύ των συμβαλόμενων. Να προσθέσω ότι πριν την αναφορά στον Συνήγορο είχα ανοίξει πολλά αιτήματα στην γνωστή πλατφόρμα της ΡΑΕ με τα γνωστά αποτελέσματα (αυτόματες κονσερβοποιημένες απαντήσεις απο την μεριά του παρόχου μέχρι την κάλυψη του ορίου απαντήσεων και αυτόματο κλείσιμο του αιτήματος απο την πλατφόρμα). Έχει λάβει κάποιος άλλος αντίστοιχη ενημέρωση απο τον Συνήγορο του καταναλωτή η να έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και να έχει βγάλει άκρη (πριν αρχίσουν οι εισπρακτικές τα τηλέφωνα για τον ανεξόφλητο τελικό-εκκαθαριστικό λογαριασμό)?
  19. Επιτέλους τώρα θα μπορώ να βλέπω για την μισή ημέρα και τους αριθμούς να πέφτουν σαν αντίστροφη μέτρηση και να αγχώνομαι περισσότερο πριν ξανα φορτίσω..
  • Δημιουργία νέου...