Προς το περιεχόμενο

eselor

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    153
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.738 προβολές προφίλ

eselor's Achievements

  1. Γιατί πάντα όταν υπάρχει η Huawei υπάρχει και ένα "έναντι"; 😂 Δεν μπορούσατε να γράψετε αλλιώς τον τίτλο; Σχετικά/αναφορικα/σε σχέση με/όσον αφορα κ.τ.λπ.
  2. Ναι! Και σε εμένα συνέβη αντίστοιχο με S23. Τους κάλεσα, τους έκραξα για να χαλαρώσω λίγο και τώρα αναμένω να βρω λιγο χρόνο να προχωρήσω στην γνωστή καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή. Άμεσα διαθέσιμο το κινητό, 25 μέρες μετά απλά πατάνε ακύρωση. Ξεφτίλες. Κανένα πρόβλημα. Γλιτώσατε την "προσφορά" αλλά θα φάτε 20.000 ευρώ (μακάρι) πρόστιμο για ακόμη μία φορά. Θα έλεγα να κάνετε όλοι καταγγελία. Ναι θέλει 2 ωρίτσες γράψιμο και 2 χρόνια αναμονή. Αλλα θα τα φάνε. Το θεμα ειναι να κάνουμε όλοι καταγγελίες. Να μπαίνει μέσα η ΔΕΗ. Εννοώ ο Κωτσόβολος.
  3. Συνεπώς, προς ανακεφαλαίωση - βάσει των προηγούμενων σελιδών που αναγνώστηκαν - για όσους βρίσκονται σε αναζήτηση παρόχου άμεσα λόγω π.χ. λήξης του παλαιού myHome κλπ, πάνε προς το παρόν σε elpe για το 50+50 και στις 01.01.2024 ξαναερχόμαστε εδώ για να συζητήσουμε για τα νέα δεδομένα. Σωστά; 😁
  4. Καλησπέρα παίδες, με πήραν τηλέφωνο για να παραλάβω. Πιστεύω ακόμη πως αξίζει. Δεν προέκυψε κάτι καινούργιο φαντάζομαι; Το μόνο "πρόβλημα" που βρίσκω είναι με τον Scanner του που δεν έχει την τροφοδοσία, οπότε για πολλά έγγραφα θα δυσκολευτούμε λίγο, αλλά ήταν γνωστό εξ' αρχής.
  5. Αυτά κάνει η έλλειψη ανταγωνισμού. Ίδιες εταιρείες (ίδιοι μέτοχοι), ίδια συμφέροντα. Και μιας και αγοράζει ο λαός ακόμα και αν έγινε αύξηση 80% από παλιά (βλ. 1080ti κλπ), η αγορά είναι δικιά τους. Παίζουν μπάλα όπως γουστάρουν.
  6. Μακάρι 2 παίκτες εννοείς. Διότι τώρα δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Το λέω και το ξαναλέω, προσπαθήστε και εσείς να το καταλάβετε σας παρακαλώ για να μην συνεχίσουν οι άσκοπες συζητήσεις περί Nvidia vs amd. Είναι η ίδια εταιρεία. Ίδιοι μέτοχοι = ίδια χρήματα = μηδέν ανταγωνισμός. Ξέρετε πως λειτουργεί το καπιταλιστικο σύστημα και ειδικά την σήμερον ημέρα. Ελπίζουμε λοιπόν για την ιντελ, μήπως και υπάρξει ανταγωνισμός μετά από πολλά χρόνια μονοπώλιο της ΙΔΙΑΣ εταιρείας. (Απλό Google search για τους top 10 μετόχους σε ποσοστά ανάμεσα στις 2 εταιρείες "πράσινη" και "κόκκινη" και ανοίξτε τα μάτια σας). Καλές γιορτές, μην ξεχνιόμαστε!
  7. https://www.praktiker.gr/m/p/toshiba-yukai-ras-b13e2kvg-e-ras-13e2avg-e-klimatistiko-toixou-inverter-13000btu-me-wi-fi-134459 Θεωρείται μέχρι και ευκαιρια θα έλεγα με την δωρεάν εγκατάσταση, έτσι δεν είναι; Λέω να το πάρω μιας και έχω χώρο 35 τ.μ. συνολικά σαλόνι δωμάτιο, με καλά κουφώματα και το θέλω κυρίως για ζεστή. Όσο είχα διαβάσει εδώ και προηγουμένως, θεωρείται καλό κλιματιστικό.
  8. Update : Χαίρετε και πάλι. Προς ενημέρωση των παιδιών που ασχολήθηκαν : Αρχικά, ευχαριστώ! Πήγαμε μαζί με την ιδιοκτήτρια στην ΔΕΗ και μιλήσαμε με τη Διευθύντρια εκεί, η οποία ήταν ευγενέστατη. Η ιδιοκτήτρια παραδέχτηκε το λάθος που έκανε μπροστά της και ρώτησε αν μπορεί να κανει κατι να επανέλθει η κατάσταση στη πρότερη φάση. Η ΔΕΗ είπε τα εξής - να μιλήσουμε στον Ήρωνα και να του πούμε να στείλει αυτός στον ΔΕΔΔΗΕ ότι έκανε λάθος και διέκοψε την προϋπάρχουσα σύμβαση, λόγω δοθέντων στοιχείων από την ιδιοκτήτρια. Αν και όταν τα κάνει αυτά ο Ηρων, τότε θα επανέλθω κανονικά στο προηγούμενο συμβόλαιο που είχα, ακριβώς όπως είχαν τα πράγματα. Σε αυτό το σημείο να πω πως δεν έφτασα στο σημείο να μιλάω για νομικές ευθύνες κλπ διότι αγαπάω τα δικαστήρια ή έχω ολική άγνοια της περίπτωσης. Αντιθέτως, απλώς γνωρίζω τη συγκεκριμένη ιδιοκτήτρια και ναι μεν έχουμε καλές σχέσεις, αλλά πλέον αλλάζουν πολύ εύκολα αυτά. Ήδη είχαμε αρκετά να βρούμε για ανεπαρκείς υποσχέσεις που είχε δώσει. Πίσω στο θέμα - Οπότε έχω μιλήσει με Ήρωνα και περιμένω εξελίξεις. Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια.
  9. Λοιπόν παιδιά, τα νέα : ύστερα από επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ έμαθα τα εξής : το πρώτο σκέλος, πριν την "-" αποτελεί τον αριθμό παροχής ενώ μετά την "-" ακολουθεί ένας τριψήφιος αριθμός που έχει να κάνει με το πόσες φορές έχει αλλάξει ο πάροχος ρεύματος πάνω σε αυτό τον αριθμό. Εν τέλει, η σπιτονοικοκυρά έκανε λάθος και προσκόμισε παλαιότερο λογαριασμό από το σπίτι που νοικιάζουμε (είχαν δίκιο @Joshua21 και ο @harkonto δυστυχώς τα έκανε μαντάρα και η ιδιοκτήτρια). Ωστόσο, ο λογαριασμός που προσκόμισε η ιδιοκτήτρια είναι 4 αλλαγές παρόχου πίσω, ενω η γραμμή είχε ενεργή παροχή με προσκομισμένο διετές ενοικιαστήριο από εμένα, στο όνομα μου. Άρα τώρα τι βήμα κανω; Πώς κινούμαι; Νομικά έναντι της ιδιοκτήτριας μπορώ, αλλά θα ήθελα απλά ειλικρινά να επανέλθω στην κατάσταση που ήμουν πριν από όλα αυτά.
  10. Καλησπέρα παιδιά, δείτε ζήτημα που προέκυψε τώρα (ατυχία) : Είχα το παλιό πατροπαράδοτο καλό myhomeonline με 0.1E/kw. Λήξη 29/12/2023. Πλήρως χαρούμενος, ειδικά με αυτά που βλέπω/διαβάζω και στο thread εδώ. Όμως... Στον τελευταίο λογαριασμό που μας ήρθε αναφερόταν πως η σύμβασή έληξε. Εμείς ουδεμία ενημέρωση είχαμε αλλά ούτε και σκοπό να διακόψουμε το συμβόλαιο. Σε συζήτηση με τη ιδιοκτήτρια μας συνειδητοποιήσαμε πως αυτή ενεργοποίησε συμβόλαιο σε διαφορετικό αριθμό παροχής στην ίδια οικοδομή, ωστόσο η ΔΕΗ/ΗΡΩΝ/ΔΕΔΔΗΕ έκανε την αλλαγή στο δικό μας αριθμό παροχής με αποτέλεσμα την λήξη της σύμβασης και το όλο μπέρδεμα που αυτό συνεπάγεται. Γενικά το έκαναν μπάχαλο τρελό, διότι έστειλαν μήνυμα πως ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα σε άλλον αριθμό παροχής (ούτε σε αυτόν που ήθελε η ιδιοκτήτρια, ούτε στον δικό μας), αλλά ακυρώθηκε η δική μας σύμβαση. Όλα αυτά τα μάθαμε μετά από πολλά τηλέφωνα στη ΔΕΗ και συζητήσεις με τη ιδιοκτήτρια. TL:DR: Η ιδιοκτήτρια έκανε σύμβαση στον ΗΡΩΝΑ, σε αριθμό παροχής "α". Σε μήνυμα της στείλανε πως η αλλαγή σε αριθμό "β" πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και παρόλα αυτά, η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον δικό μας αριθμό παροχής, "γ". Τι κάνω; Δευτέρα είπαμε με την ιδιοκτήτρια πως θα πάμε στη ΔΕΗ να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε την κατάσταση, αλλά φοβάμαι πως δεν έχουν κανέναν λόγο να το κάνουν. Ειλικρινά, τι μπορώ να κάνω ; Για ένα ηλίθιο λάθος του ΗΡΩΝΑ/ιδιοκτήτριας (διότι δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει κάνει λάθος-παρόλο που το μήνυμα που διάβασα στο κινητό της ήταν για άλλη παροχή και από αυτήν που έκανε αίτηση αυτή και από τη δική μου...) μπορεί να την φάει κάποιος έτσι;
  11. Σκέφτομαι πως αν ισχύει το ίδιο ακριβώς και για το G pro Wireless (που έχουν παρόμοια μπαταρία από όσα διάβασα), δεν θα με ενοχλεί να το φορτίζω έστω και με το micro USB μια φορά την εβδομαδα ενω παράλληλα δουλεύω για παράδειγμα. Ευχαριστώ όπως και να έχει
  12. Αρχικά, ευχαριστώ για την απάντηση. Περίπου κάθε πότε σου ξεφορτίζει; Αν είναι κάθε 3 μέρες χρήσης ας πούμε (περίπου 5 ώρες χρήσης pc την ημέρα), αν το βάλεις το βράδυ να φορτίζει είναι ΟΚ φαντάζομαι;
  13. Καλημέρα σας, βρίσκομαι στο ανωτέρω δίλημμα. Έχω παραγγείλει το G Pro στα 67e από amazon.fr, πριν βγει ομως το Viper στα ~64. Να πω πως εδώ και ένα χρόνο έχω το G305, το οποίο ήταν πολύ ικανοποιητικό για τα χρήματά του, όμως ποτέ δεν με βόλεψε τόσο, κάτι με χαλούσε στο σχήμα του. Το G pro είναι κάτι λίγα χιλιοστά μεγαλύτερο από το Viper, αλλά και τα 2 ειναι μεγαλύτερα από το g305. Τέλος σκέφτομαι τη φόρτιση του G pro που είναι με το micro usb :sad: συγκριτικά με του Viper που απλά το βάζεις στο ομορφο Dock του. Χρήση : Ελαφρύ gaming (όχι fps), καθημερινή χρήση για browsing / office suite. Σας παρακαλώ βοηθήστε. Ευχαριστώ!
  • Δημιουργία νέου...