Προς το περιεχόμενο

xStreetxLegenD

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    51
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Λάρισα

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.587 προβολές προφίλ

xStreetxLegenD's Achievements

  1. Νομίζω στο γεγονός του ό,τι το πρώτο multiplayer (Factions) στο TLOU1 και τα Multi των Uncharted ήταν απο τα καλύτερα pvp games.
  2. Άξιο θαυμασμού το πως κατάφεραν να ξεκινήσουν την ανάπτυξη ενός GaaS και 3 χρόνια μετά να το ακυρώσουν παρά τα θετικά αποτελέσματα (όπως οι ίδιοι ανέφεραν στην ανακοίνωση τους). Η Naughty Dog που απο το 2009 μέχρι το 2020 κατάφερε να κάνει release 6 νέους τίτλους (μαζί με τα DLC Lost Legacy και Left Behind), αποφάσισε να φτιάξει ένα ασήμαντο GaaS που θα μπορούσε άνετα να χωρέσει ως ένα απλό και μικρό update στο TLOU2 Remastered με αποτέλεσμα να το ακυρώσει 3 χρόνια μετά. Θα μπορούσε να θεωρηθεί και κατάντια απο την διοίκηση του Jim Ryan, με τη στρατηγική να φέρουν 12 νέα GaaS μέσα στην δεκαετία 2020-2030 μπας και κερδίσουν άλλη μια θέση στην αγορά που να εξασφαλίζει τα έσοδα της Sony σε βάθος 10 χρόνων, μόνο απο online τίτλους γνωστών και μή IP. Το άλλο ερώτημα είναι κάτα πόσο είναι βιώσιμος πλεον ο ρυθμός της Sony με τα studio της να κάνουν ανάπτυξη AAA παιχνιδιών, που το καθένα χρειάζεται 4-5 χρόνια σε development? Η ND απο το 2020 μέχρι τώρα έχει βγάλει μόνο ασήμαντα remasters/remakes και έχει ακυρώσει ένα game as a service. Καλά θα πάει αυτό... Ας ελπίσουμε οτι αυτή η απόφαση θα την ξαναβάλει σε σωστούς και πιο υγιής ρυθμούς.
  3. Λοιπόν αυτό το σχόλιο το είχα ξεχάσει... Τελικά κατέληξα να πηγαίνω σε ένα πανεπιστήμιο για σπουδές στο τομέα της Επιστήμης της Πληροφορικής. Η λογική μου ήταν απλά να πάρω ένα πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης (κυρίως στον τομέα που με ενδιαφέρει) ώστε να αποκτήσω τις γνώσεις αλλα και μία βάση για αναζήτηση εργασίας στο μέλλον. Όσον αφορά το game development, απο το σχόλιο που έκανα εδω το 2017, οι γνώσεις μου στον τομέα έχουν αναπτυχθεί στο 500% χωρίς την βοήθεια του πανεπιστημίου. Γενικά η άποψη μου στο θέμα του game dev είναι οτι δεν χρειάζεται κάποιο πτυχίο/ανώτατη εκπαίδευση για να μπείς στον κλάδο. Διαβάζοντας βιβλία και απλά πιάνοντας μια game engine/3D Modeling software (δεν χρειάζεται καν τούμπανο PC), μπορείς να ασχοληθείς με όποιο τομέα θες (3D Modeling, Game Programming, Sound Design κτλπ) και να δείς υπερβολικά καλά αποτελέσματα στις γνώσεις σου, αποκτώντας ένα skill που είναι αρκετό για να δουλέψεις σε αρκετές εταιρίες (εδώ να σημειώσω οτι μεγάλο ρόλο θα παίξει το portfolio σου οπότε πρέπει να φροντίσεις να το έχεις σε καλή κατάσταση και με αρκετά σχετικό ιστορικό για τον κλάδο), να βρείς μια ομάδα για να ξεκινήσετε ένα project μαζί ή να κάνεις κάτι μόνος σου (το λεγώμενο solo game dev που είναι πιο painful κι απο 8 χρόνια ανώτατης εκπαίδευσης αλλα ΠΑΝΤΑ στο τέλος ανταμείβει). Επίσης να αναφέρω οτι το πανεπιστήμιο βοήθησε αρκετά σε αρκετούς τομείς γιατί περιείχε μαθήματα όπως: Βασεις δεδομένων, Λειτουργικά Συστήματα, Αναγνώριση Προτύπων, Μηχανική Μάθηση, Τεχνητή Νοημοσύνη, Web Development, 4 Γλώσσες Προγραμματισμού και άλλα τόσα πράγματα που θα έλεγα οτι βοηθάνε αρκετά τα άτομα που δεν έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν και δε ξέρανε απο πού να ξεκινήσουν. Γενικά η κατάληξη μου στο θέμα του game dev η γενικά στο να αποκτήσεις ενα skill απο τα 20 στο τομέα είναι, απλά να ανοίξεις το pc σου, να κατεβάσεις ένα απο τα software που χρειάζεται και με τη βοήθεια του youtube, βιβλίων και των forum να χτίσεις μια βάση, ώστε να μπορείς απο εκεί και πέρα να μάθεις να μαθαίνεις. Τα ΙΕΚ, πανεπιστήμια, ειδικές σχολές και courses είναι για να σε βοηθήσουν να μάθεις να μαθαίνεις, να σκέφτεσαι και να "μπείς" σε ένα περιβάλλον που αφορά τον κλάδο που θα ασχοληθείς. Εαν έχεις περισσότερες ερωτήσεις η σε ενδιαφέρει να μάθεις για αυτό το ταξίδι μπορείς να μου στείλεις μήνυμα να τα πούμε η σχολίασε εδώ να βλέπουν κι άλλοι που έχουν ίδιες απορίες.
  4. IR blaster, NFC και fingerprint unlock θα έχει για εφαρμογές? Η είναι ακριβό hardware?
  5. Θα το έβρισκα πιο αποτελσματικό, εαν είχανε τζαμάκι μπροστά τα προϊόντα, και με την επαφή του κινητού/κάρτας σου να έπεφτε το προϊον απο κάτω (vending machine ftw). Ή με την επαφή του κινητού σου, που είναι συνδεδεμένο στον λογαριασμό της εφαρμογής του καταστήματος, να έκανε πρόσθεση στο καλάθι της εφαρμογής τα προϊόντα, και να έκανε checkout στο "ταμείο". Πάλι ανέπαφα. Μπουμ!
  6. Zoom στο παράθυρο της γειτόνισσας να κάνει, και ας δούμε το φεγγάρι το 2050.
  7. In-Engine σε κονσόλα λένε, και έχω απορία, απο πότε τρέχει engine σε κονσόλα/devkit. Μιας και η engine τρέχει σε pc (linux/windows), και κάνει attach με την κονσόλα, μάλλον μας κοροϊδεύουν οτι το Hellblade 2 έτρεχε σε xbox x series. Ήταν ξεκάθαρα in-engine footage που μου κολλούσε σε cinematic cutscene/cgi. Όχι οτι αμφισβητώ την τεχνολογία που θα έχουν οι επόμενες κονσόλες, αλλα όταν κάνεις παρουσίαση ένα παιχνίδι που υποτίθεται σχεδιάζεται βασισμένο στην αρχιτεκτονική και την δύναμη μιας κονσόλα, τότε δειχνει καθαρό footage, τρέχοντας το build του παιχνιδιού λες και είναι σπίτι σου. Νομίζω το σωστό θα ηταν: "Running on an Xbox Series X console".
  8. Νόμιζα αυτό γινόταν πάντα, μέσω του Movian.
  9. Ο καθένας γράφει ότι θέλει εδώ μέσα. Αλλοι γράφουν PSnow vs Stadia, άλλοι PS4 vs Microsoft vs Stadia, άλλοι για την αποτυχία της google και άλλοι για το οτι δεν θα σηκώνει η 5αρα σύνδεση τους το cloud gaming. Ενα project παρουσίασε η google, μιας και εκεί καταλήγει η κατάσταση, όχι μόνο του gaming, αλλά και των desktop apps, και πέσανε όλοι να την φάνε. Αλήθεια, πιστεύατε οτι για πάντα θα είχαμε την πλαστική κονσολίτσα μας, θα την βάζαμε σε πολύμπριζο με την τηλεόραση, θα προσθέταμε ενα δισκάκι μεγαλύτερο και απο τον σκληρό δίσκο και θα παίζαμε μετά απο 3 ώρες installation? Οποιος θέλει ας συμμετέχει στην υπηρεσία της Google, αλλιώς υπάρχουν και οι κονσόλες του τώρα ή του αύριο. Κανείς δεν σας πίεσε να παίξετε με το stadia, και κανείς δεν σας είπε οτι θα χαθούν (ακόμα), τα offline games. Καλά, καλά τιμές δεν είπαν και test απο χρήστες δεν έγιναν στην υπηρεσία και βγάλατε όλοι συμπέρασμα επιτυχίας. Προσωπικά μου αρέσει το cloud gaming, αλλά η τύχη μου στην ελλάδα δεν έφτασε ποτέ στο να έχω σύνδεση ίντερνετ, που να αρκεί για αυτές τις υπηρεσίες. Σε περίπτωση που αλλάξουν τα δεδομένα, ανάλογα με τα παιχνίδια που θα προσφέρει, με το input lag και με τον θόρυβο στην ανάλυση θα δείξει πόσο κόσμο θα τραβήξει. Στην τελική, δεν είπε κανείς οτι θα έρθει ελλάδα.
  10. Καλησπέρα, ψάχνω για αγορά smartphone μέχρι 250 ευρώ αυστηρά ή αν γίνεται και λιγότερο (200). Θέλω κινητό με καλή κάμερα αλλά όχι και τέλεια (μιας και υπάρχουν οι φωτογραφικές μηχανές), αν γίνεται με 4 ram και ανάλυση αναγκαστικά 1920x1080+ (αν είναι αναλογία 18:9 τότε είναι κομπλέ). Επίσης η οθόνη θέλω να είναι καλής ποιότητας και να μη έχει θέματα με την μπαταρία του (εννοείτε σύμφωνα με εμπειρία γιατί ποιός ξέρει τις οθόνες απέξω) και μικρή υπερθέρμανση αν γίνεται. Ένας φίλος μου είπε για Honor 8X άλλα είδα και τα P20 lite , redmi note 5 και samsung galaxy a7. Υπάρχει κάτι καλύτερο σε αυτό το budget ή τι θα μου προτείνατε εσείς (σύμφωνα με τιμές skroutz εννοείτε). Ευχαριστώ!
  11. Αρκετά καλή τιμή για τα χαρακτηριστικά του M20. Αν και το βλέπω Ελλάδα να πάει +50-60€ ή ακόμα και +70€απο γερμανό και vodafone (κλασικά όπως με κάθε κινητό). Μιας και είμαι με Alcatel Onetouch idol 3 5.5" εδώ και 3 χρόνια, δεν θα με χαλούσε το M20 αν το έβρισκα Ελλάδα στα 135-160€.
  12. Τα βαρετα loading screens συμβαινουν για λογους "optimization" του παιχνιδιου... χωρις τα loading screens, καθε φορα που θα ανοιγες το game ή θα περνουσες σε καινουριο χαρτη, θα εβλεπες το περιβαλλον και τα objects χωρις textures, χωρις vertices και με ισχυρα frame drops (με αποτελεσμα να θερμενεται η καρτα γραφικων αποτομα). Γιαυτο απο το να βλεπεις το περιβαλλον του παιχνιδιου καθε φορα που φορτωνει τα objects και τα textures, καλυτερα να βλεπεις μια εικονιτσα (που δεν πιανει και vram/δεν γινεται επεξεργασια επανω σε αυτην) μεχρι να φορτωσουν και να σου ξεκινησει το game απο εκει που σταματησε ή που απο εκει που πρεπει τελος παντων.
  13. Κρίμα, πιστεύω η μόνη εταιρεία που δεν στηρίζει τα microtransactions είναι η CD Projekt Red... Ακόμα και η Naughty Dog είχε μικρο συναλαγές που δίνουν προβάδισμα στο παιχνίδι (online) αγοράζοντας όπλα και skills... Αραγε, είμαστε δίκαιοι που κάνουμε πειρατεία? Υπάρχουν εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών που αξίζουν τα λεφτά μας? Είναι κρίμα... Προσωπικά στηρίζω αρκετά τις: Naughty Dog (για τα αριστουργήματα που μας πρόσφερε και για το "οτι δίνεις παίρνεις"), CD Projekt Red (επίσης το ίδιο), Bethesda (ίσως είναι παράλογο για κάποιους αλλά πιστεύω έχει πολύ καλή ποιότητα παιχνιδιών και οι τιμές πέφτουν σχετικά γρήγορα στα νέα games) και την Valve του παρελθόντος.
  • Δημιουργία νέου...