Προς το περιεχόμενο

mechpanos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.184
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με mechpanos

  • Ημερομηνία γέννησης 17 Οκτωβρίου

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Πύργος

Πρόσφατες Επισκέψεις

7.363 προβολές προφίλ

mechpanos's Achievements

  1. mechpanos

    Bmw m3 e46

    Αυτό είναι βόλτα ρε μαν, δεν το λες ταξίδι...
  2. Δυο τινά... Ή κόβεις παραστατικό παραλαβής, που αναγράφει ότι μετά από Χ μέρες από την ειδοποίηση αν δεν έρθει ο πελάτης να το πάρει, πάει σκραπ/πωλείται (για να βγουν και τα έξοδα) Ή αν δεν έχει κοπεί κανένα παραστατικό παραλαβής... -> Ποιο laptop??? Φέρατε κανένα laptop??? Δεν το έχουμε υπόψη, λάθος κάνετε, μας μπερδεύετε με άλλους... (προϋποθεση για την εφαρμογή της τελευταίας λύσης, η μή γραπτή ενημέρωση του πελάτη για την παραλαβή)
  3. mechpanos

    Bmw m3 e46

    Θέλουν να το παίζουν χεράδες, θες να πεις...
  4. Δικηγόρο πρέπει να συμβουλευτείς για την σύνταξη συμφωνητικού μίσθωσης και να σου λύσει αυτές τις απορίες, όχι μεσίτη.
  5. Σωστό αλλά το κλου της υπόθεσης ποιο είναι, ταλαιπωρήθηκαν 10 μέρες οι άνθρωποι χωρίς τηλέφωνο... Και με παίρνει μια κυρία από τη Νόβα προχθές, και μου κάνει προσφορά ανανέωσης στα 18.50/μήνα, από 17.50 που πληρώνω τώρα (και λήγει σε 6 μήνες)...Ε βρήκα ευκαιρία, με τέτοια εξυπηρέτηση της λέω και το λέτε αυτό προφορά...όταν δεν έχεις service και κάτι το ιδιαίτερο σαν υπηρεσία, ή πέφτεις για να κρατήσεις τον πελάτη, ή φτιάχνεις το service σου, πάντως δεν τον παίρνεις μια βδομάδα μετά το πρόβλημα να του κάνεις τέτοια "προσφορά"... -Ε, να κατοχυρώσετε την προσφορά. -Δεν με νοιάζει, θα πάω ΟΤΕ ας πληρώνω περισσότερα, ζητάω τεχνικό και μου στέλνουν. Χαιρετηθήκαμε ευγενικά και δεν θα τα ξαναπούμε!
  6. mechpanos

    Bmw m3 e46

    Θα σου πω ατάκα φίλου από το μακρινό 2004... "Ο Πυργιώτης μπορεί να μην έχει 2ο βρακί να φορέσει, αλλά η BMW, BMW"... Όπου Πυργιώτης, βάλε ότι νομίζεις...!!!
  7. mechpanos

    Bmw m3 e46

    Και σε αυτό θα θέλει ένα βυτίο από πίσω για να γεμίζει...συν το ρίσκο πότε θα πάρει στο χέρι τον wankel και θα πάει για ανακατασκευή (αν δεν το πάρει βεβαιωμένα ανακατασκευασμένο). Αμαξάρα πάντως και μεταξύ των 2, συμφωνώ. Εμένα γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει κανείς να μπαίνει σε τέτοιο ρίσκο. Αν θες να πάρεις M3, μάζεψε λίγα χρήματα ακόμα και πάρε Μ3. Αν δεν μπορείς λόγω τελών και κόστους χρήσης, άσ'το.
  8. Αφού πάνε και αγοράζουνε beta προϊόντα τα οποία προπληρώνουν προτού καν κυκλοφορήσουν στην αγορά, καλά να πάθουν και να κάτσουν να περιμένουν όσο χρειαστεί. Η Tesla όσο θαυμαστή είναι για όσα έχει πετύχει για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, άλλο τόσο είναι και περιγέλαστη για τις εμπορικές και διαφημιστικές πρακτικές της, καθώς και την διαχείριση των προβλημάτων της.
  9. Σώπα ρε...άλλαζε πάροχο μήνα - μήνα... Έχω να πληρώσω ρεύμα από τα Χριστούγεννα...Κάτι 1000kwh δώρο από Volton, κάτι που αργεί να βγάλει λογαριασμούς, κάτι 100€ δώρο από Elpe, κάτι που αργεί κι αυτή λογαριασμούς, έκατσα 2 μήνες στη μια 2 μήνες στην άλλη και οι λογαριασμοί τους τώρα μου ήρθαν μαζεμένοι (μεγάλα ποσά λόγω αντλίας, και με τα δώρα μέσα), εν τω μεταξύ η ενέργεια στο ενδιάμεσο έχει πέσει 50%, πληρώνω τον έναν, αφήνω τον άλλον και τον πληρώνω τον επόμενο μήνα που η ενέργειά μου θα είναι ψίχουλα καθώς η αντλία έχει σβήσει. Και από Ιούλιο με τους καύσωνες, βλέπουμε....
  10. mechpanos

    Smart Home

    Έχω αναφερθεί σε αυτό παλιότερα...το ρεζουμέ είναι ότι, αν το ρολό είναι με ψάθα (που συνήθως είναι) συν το τύλιγμα που έχει στον άξονα, το μοτέρ για να φτάσει να ζορίσει και να το καταλάβει το shelly πρέπει να μαζέψει η ψάθα, να ξετυλίξει και η όποια ανοχή έχει στον άξονα (είναι με κάτι λαμάκια εκεί το ρολό πιασμένο) και τότε θα ανιχνεύσει τα παραπάνω Ampere για να σταματήσει. Άσε την πάτησα πέρυσι 2 φορές, την 2η ξεκαλιμπραρίστηκε μάλιστα το stop του μοτέρ, καθώς και το Shelly και όταν του είπα να ανοίξει στο 100% πήρε το ρολό μέσα. Στο τσακ γλιτώσαμε την ζημιά (ήταν ποιοτική η βαφή και κάτι ψιλογδαρσίματα δεν φαίνονται). Από τότε τα ρολά στις βεράντες, αποφεύγω να τα κλείνω από την εφαρμογή, πάω επί τόπου από τον διακόπτη. Και έχω ξετσεκάρει και το με ένα πάτημα να κλείνει τέρμα το ρολό, πρέπει να το κρατήσω πατημένο στις 2 μεγάλες μπαλκονόπορτες, μην πάει κανείς το πατήσει να κλείσει χωρίς να έχει κοιτάξει, και φύγει!
  11. mechpanos

    Smart Home

    Ε ναι αυτό είναι στάνταρ
  12. mechpanos

    Smart Home

    Αν είναι νέα η κατασκευή και το πείς στον ηλεκτρολόγο, μπορεί να βγάλει φάση και ουδέτερο στο κουτί του ρολού, και μόνο εντολές στο διακόπτη. Δεν έχω διαθέσιμο κάποιο τέτοιο, ίσως έχω κάτι σε καμμένο 2.5, ή σε 1 όπου το plus 2 θα είναι σίγουρα, κάπως μικρότερο ή τουλάχιστον ίδιο. Χρησιμεύει και σε αυτό που λες, το calibration. Βλέπεις ότι ένα ρολό είναι 100%, 50, 25 ή 0. Βέβαια στο απομακρυσμένο κλείσιμο (και γενικά στο αυτόματο κλείσιμο χωρίς να είσαι παρών) θέλει και λίγο προσοχή, διότι αν έχει ξεχαστεί καμία καρέκλα βεράντας πχ από κάτω και βρει το ρολό, μπορεί να γίνει ζημιά στην καρέκλα ή στο ρολό ή και στα δύο, έχω ξαναγράψει παλιότερα, σχετικά με αυτό το θέμα.
  13. mechpanos

    Smart Home

    Με το που παίρνει εντολή στο S1 ή S2, βγάζει έξοδο στο O1, O2 αντίστοιχα. Επίσης βγάζει έξοδο και αν του έχεις δώσει εντολή από την εφαρμογή, χωρίς τα μπουτόν, εννοείται... Εφαρμογή την δικιά του (Shelly) ή αν θες το περνάς σε HomeAssistant. Καλιμπράρισμα του κάνεις για να μπορείς να του πεις, άνοιξε πχ στο 50% το ρολό... Επίσης μπορείς να το ρυθμίσεις με μόνο πάτημα, να ανοίξει ή να κλείσει το ρόλο τέρμα.
  14. Σωστός. Το έκανα κάποτε σε μπανιέρα, έσφιξε η σωλήνα με το σχαράκι και τουμπάνιασε 15 χρόνια δεν έχει κάνει κιχ.
  15. Το 0, 5, 10 κλπ έχει να κάνει με την θερμοκρασία. Το 20, 30, 40 κλπ περιγράφει το ιξώδες. Θεωρητικά ένα 5-40 θα έχει την ίδια συμπεριφορά με ένα 15-40 σε θερμό κινητήρα. Πρακτικά το 5-40 έχει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα λίπανσης λόγω της δομής του που είναι γενικά πιο λεπτότερη. Αυτό λέει εμένα η εμπειρία μου. Αλλά κάποια μαστόρια που λένε αντί για 5-30 βάλε 10-40 γιατί Ελλάδα, τι να πω...Όλο λαλακίες.
  • Δημιουργία νέου...