Προς το περιεχόμενο

cmvrgr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    292
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.688 προβολές προφίλ

cmvrgr's Achievements

  1. Γιατί τα hybrid έχουν νόημα και τα θέλει ο κόσμος όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να προμοταρουν τα ηλεκτρικά με νύχια και με δόντια που είναι πολύ νωρίς ακόμα. Και Κίνα και Ευρώπη και Αμερική τα ηλεκτρικά έχουν μεγάλη ύφεση στις πωλήσεις. Άντε να δούμε τι θα γίνει στο τέλος.
  2. Γενικά δεν υπάρχει συνταγή για πέτυχει κάποιος τι είναι σωστό η λάθος αφού αρκετοί επιστήμονες λένε ότι το 2035 είναι πολύ κοντά για να καταργηθούν τα θερμικά αυτοκίνητα λόγο δικτύου ηλεκτροδότησης και διαθέσιμων πρώτων υλών. Μελέτη έδειξε ότι 1 στους 2 που αγοράζουν ηλεκτρικό το πουλάει η έχει δεύτερο θερμικό για τα μακρινά ταξίδια και τα έκτακτα περιστατικά που δεν μπορείς να περιμένεις 1 ώρα για φόρτιση. Για αυτό πιέζουν για την ολική κατάργηση των θερμικών για να μην υπάρχει άλλη επιλογή. Από την άλλη σε πόλεις που υπάρχουν αρκετές στην Ευρώπη σαν τις δίκες μας που δεν έχεις πάρκινγκ αν είναι να φορτίζεις έξω με 50-75 λεπτά την khw βγαίνει όσο ένα θερμικό ή και ακριβότερα σε κάποιες περιπτώσεις. Σε εκτός πόλης ταξίδι αν πας νορμάλ με 130 το ηλεκτρικό καίει τα άντερα του και βγαίνει ακριβότερο από το θερμικό με την ιδιά ταχύτητα και το μεγάλο κόστος της kwh στα σημεία φόρτισης. Άλλο φαινόμενο που παρατηρείται είναι η ανησυχία των ευρωπαϊκών κρατών ότι τα μεταλλεύματα για τις μπαταρίες ανήκουν κατά 95% σε κινέζικες εταιρίες τα οποία το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών είναι στην Αφρική και μετά στην Ρωσία. Κάτι δεν υπολόγισαν σωστά και αν διαβάσεις ξένο τύπο το εκφράζει μετά τον πόλεμο της Ουκρανίας. Προς ενημέρωση τα ηλεκτρικά από του χρόνου αναφέρθηκε ότι στην Αμερική σε αρκετές πολιτείες όπως και την Αγγλία θα πληρώνουν τέλη στην αρχή μικρότερα αλλά σταδιακά θα ανεβαίνουν και είναι απολυτά λογικό για να ισοφαριστεί το κόστος από το χαμένο χρήμα από τους φόρους των καυσίμων. Αν θυμάμαι καλά θα αυξάνονται ανάλογα το ενεργειακό αποτύπωμα του κάθε αυτοκίνητου. Το 2035 μην το δένεται σκίνοι κορδόνι για την ολική κατάργηση των οχημάτων με θερμικό κινητήρα ακόμα γιατί έχουμε δει ότι από παράταση σε παράταση έχουν πάει πολλά θέματα και για αρκετά χρόνια από τους χαρτογιακάδες των Βρυξελών που ζουν σε άλλη πραγματικότητα οικονομική σε σχέση με τον νορμάλ κόσμο. Τώρα πέρα από τα IX ένα φορτηγό βαν τύπου Fiat Ducato ή Peugeot Boxer με 75αρα μπαταριά με μέτριο φορτίο κάνει το μέγιστο 160 -180 χιλιόμετρα και έχει κόστος αγοράς 120.000 ευρώ. Ένα όχημα ντίζελ το ίδιο έχει κόστος 38.000 με όλα τα εξτρά και με 90 λίτρα κάνει στις ιδίες συνθήκες και με τις ιδίες ταχύτητες γύρω στα 1000 km. Κάντε τις πράξεις τι βγαίνει φθηνότερο στον επαγγελματία και τι όχι σε βάθος 10ετιας. Αν φορτίζεις έξω το ηλεκτρικό έρχεται πανάκριβο και η διαφορά της τιμής αυτή τη στιγμή είναι τα καύσιμα και πολλά χιλιόμετρα. Τα αναφέρω γιατί αν γίνουν και τα βαρεία φορτίγα ηλεκτρικά το κόστος κτήσης και το κόστος κίνησης είναι μεγάλο και είναι κάτι που διάβασα σε ξένο τύπο ότι θα πρέπει να αυξηθεί το κόστος των μεταφορών. Καλύτερα περίμενε μέχρι το 2075 ώστε να πάρεις με τη μια πυρινοκινητο που θα θέλει γέμισμα μια φορά στα 50 χρόνια για να γλυτώσεις χρήματα 🤣 Μην είσαι μίζερος αν χρειάζεσαι αυτοκίνητο πάρτο. Κάνετε μερικοί λες και θα ζήσετε για πάντα. Σήμερα ζεις αύριο βλέπεις τα ραδίκια ανάποδα. Είτε πάρει κάποιος ηλεκτρικό είτε θερμικό πάλι για μια 25 χρόνια θα κυκλοφορούν χωρίς προβλήματα.
  3. Τέλεια. Windows on arm με δυνατότητα να τρέχει android εφαρμογές όπως γίνεται και τώρα και 5g modem. Εύχομαι το 2024 να βγουν ταμλετ 12,5 " με 5g και δυνατότητα τηλεφωνικών κλήσεων. Τέλειος αντικαταστάτης για τα samsung android tablet με 5g που δεν μπορεί να τρέξει windows εφαρμογές.
  4. Η κόσμοτε σέρνεται εδώ και που καιρό στην Αθήνα και πλέον οι extrasim έχουν cap σε ταχύτητες στο download 4 με 5 Mbps σε αρκετούς σταθμούς μέσα στην Αθήνα και επαρχία. Η Νοβάρα εκτός πόλεων. Το b20 ζει και βασιλεύει. Η Vodafone έβαλε όριο στις I4S επίσημα τα 300gb και πτώση στα 4mbps για συνδέσεις που γίνονται μετά τον Ιούνιο. Ο μεγάλος είναι πολύ κουρασμένος και την λέει στον καημενουλη με το καπελάκι χωρίς λόγο.
  5. Έχει εμπειρία κάποιος από εισαγωγή κάσας υπολογιστή από Κίνα με HS CODE 84733090 ; Στο τελωνείο δεν το βρίσκουν ή FedEx δε δίνει τιμή καν για το κόστος διαχείρισης και αν υπάρχουν δασμοί. Τα τελωνεία δε βρίσκουν καν αυτόν τον κωδικό προϊόντος. Κάθε βοήθεια θα εκτιμηθεί.
  6. Πώς και δεν μπήκε κάνεις περίεργος να πει επειδή έχει σχέση με τον λουσιφερ για αυτό πάει καλά σε πωλήσεις 🤣🤣🤣🤣🤣
  7. https://gpd.hk/gpdwinmax2 Αυτό τώρα βγαίνει και με τον νέο σειρά 7000 της AMD πολύ καλύτερο με μεγαλύτερη οθόνη κΟΜΚνςι και ως μικρό λάπτοπ
  8. Να είστε σίγουροι ότι το 2035 θα πάρει αλλά 10 χρόνια παράταση. Εδώ την αλλαγή της ώρας δεν κατάφεραν να εφαρμοσουν.
  9. Οπότε πάλι θα βγάζει οριακά 200 km. Μάλλον δεν είδατε τι έγινε τις προάλλες ότι Γερμανία και Ιταλία δεν υπόγραψαν το μνημόνιο ώστε να σταματήσει η παραγωγή των θερμικών αυτοκινήτων διότι δεν είναι έτσι όπως μας το λένε τα πράγματα και το θέμα παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα. Συζητάνε για νέα βελτιωμένα καύσιμα που μειώνουν ακόμη περισσότερο τους ρύπους τα ονόμασαν καθαρά καύσιμα. Το κόστος παραγωγής σε διοξείδιο του άνθρακα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα φτάσει στα ίδια επίπεδα με ένα θερμικό το οποίο θα οδηγείται για 20 χρόνια και 25.000 km το χρόνο. Απλά δεν μας τα λένε όλα ακριβώς.
  10. Δεν βλέπω να δούμε κάτι συνταρακτικό στη συγκεκριμένη έκθεση. Θα ήταν φοβερό να δούμε αναδιπλούμενο με κάτω από 1.000 ευρώ, αναφορά στις δορυφορικές επικοινωνίες όπως της ast space mobile. ούτε το x70 modem είναι τρελή διαφορά με το x65 της Qualcomm ούτε οι επιδόσεις των νεότερων επεξεργαστών είναι έκπληξη για όλους εμάς που παρακολουθούμε τον Ρυθμό της τεχνολογίας.
  11. Είναι πολύ ποιο εύκολο να σχεδιάσεις και να τρέξεις ένα σύστημα ανάλογο από την αρχή με νέα τεχνολογία από το να αντικαταστήσεις μια παλιά υπάρχουσα υποδομή όπως το σύστημα που αναφέρει το άρθρο. Δεν είναι κάτι τόσο απλό όσο φαντάζει στα λόγια. Όσοι είναι της δουλειάς και έχουν αναλάβει πρότζεκτ εκσυγχρονισμού καταλαβαίνουν απόλυτα. Ιδιαίτερα μια τόσο αρχαία υποδομή για τα δεδομένα της πληροφορικής πολλαπλασιάζει γεωμετρικά τον δείκτη δυσκολίας της υλοποίησης.
  12. Διαβάζοντας τα σχόλια των ηλεκτρολόγων παρακαλώ να κάνουν λίγο υπομονή μέχρι να δοκιμαστεί σε ευρεία κλίμακα για μια διετία και μετά να προχωρήσουν σε αγορά ενός τέτοιου οχήματος. Στην Ελλάδα έτσι και αλλιώς ακόμα δεν έχουμε σταθμούς φόρτισης για ΙΧ οσο τους ειδικούς που είναι για φορτηγά που απαιτούν περισσότερο χώρο θα μας τους φτιάξουν του Αγίου ανήμερα.
  13. Έχει νέους video codecs και άλλα καλουδια σε σχέση με τον M1 και στην κάρτα γραφικών οπότε σε κάποιες εργασίες θα είναι ποιο γρήγορος. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα θεϊκά πράγματα σε αυτήν την γενιά. Αυτό που θα ήθελα να μάθω το έγινε με την κατανάλωση στο νέο chip δηλαδή αν με την βελτίωση της απόδοσης έπεσε η κατανάλωση έστω και 2%. Αυτό είναι και το κίνητρο αγοράς ενός τέτοιου υπολογιστή ο συνδιασμός απόδοσης με αυτονομία και να μην ακούς τον ανεμιστήρα συχνά.
  14. Safe in cloud και τελείωσε το πανηγύρι. Οικονομικό και σε όποιο cloud χρησιμοποιείται χωρίς ειδικούς σέρβερ και μπούρδες.
  • Δημιουργία νέου...