Προς το περιεχόμενο

dirkoulas41

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    15
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

718 προβολές προφίλ

dirkoulas41's Achievements

  1. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Δεν υπαρχει στανταρ τροπος φορτισης - αποφορτισης της μπαταριας. Εγω την φορτιζω οταν εχει ενα νταμακι και καταλαβαινω πια αισθητη διαφορα στο τραβηγμα του γκαζιου, το βγαζω οταν αναψει το πρασινο λαμπακι στον φορτιστη, σου δινει ενδειξη απο μονο του ετσι κι αλλιως. Οταν το βαζω βραδυ να γεμισει, ξερω οτι απο το ενα νταμακι του παιρνει περιπου 5-5μιση ωρες να φορτισει, οποτε βαζω ενα ξυπνητηρι αντιστοιχο, σηκωνομαι, το βγαζω απο την πρηζα και ξανακοιμαμαι. Αλλα και στην πρηζα να μεινει δεν παθαινει τιποτα, δεν τραβαει αλλο ρευμα η μπαταρια γιατι ειναι ηδη φουλ. Μην φοβαστε, γι αυτο πληρωνουμε τις λιθιου παραπανω μεταξυ αλλων, γιατι δεν ειναι τοσο ευαισθητες οσο οι gel. Ως προς την αυτονομια παιζει μεγαλο ρολο ο τροπος οδηγησης. Αν το πας μονιμως τσιτα και σε ανηφορες λογικο να καψει παραπανω. Εγω στις ευθειες (οταν δεν βιαζομαι) βαζω την υποβοηθηση και ρολλαρω αψογα. Και χρησιμοποιω το γκαζι οταν θελω να το πλακωσω λιγο η οταν βιαζομαι. Αλλιως τσιτα γκαζι το παω αλλα κυριως σε ευθεια. Παρολα αυτα ακομα κι ετσι δεν εχω μεινει ποτε απο μπαταρια. (10.4 mah, 250w)
  2. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Με εμενα εγινε το εξης παραξενο. Ενω δεν εφυγε ο κοφτης της τελικης με το πειραγμα αυτο, ανεβαινει πολυ πιο ανετα τις ανηφορες τωρα, δεν ξερω τι φαση. Ανηφορες με αρκετα μεγαλη κλιση τις ανεβαινει μονο με γκαζι ενω πριν λιγο καιρο ηθελε πεταλι απαραιτητα (και εντονο οχι απλα να κουνας ποδια). Παραδοξο. Δεν θα εχεις τελωνειο. Το δικο μου ηρθε απο Κινα στην Πολωνια και μετα απο Πολωνια εδω και δεν πληρωσα. Εσυ γλιτωνεις την διαδικασια να ερθει απο Κινα στην Πολωνια, κατα τ'αλλα ειναι ο ιδιος τροπος (με UPS θα σου ερθει λογικα). Μη μασας, ορμα.
  3. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Μην παραπονιεστε μαγκες, δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα. Εγω με το D1, 14αρη τροχο και χωρις αναρτησεις την ακουω πολυ περισσοτερο στις λακκουβες απο εσας με το D2 που εχει τουλαχιστον 16αρα ροδα & μια υποτυπωδη αναρτηση πισω. Μην συγκρινουμε ενα ποδηλατο που στο μισο χιλιαρικο σου δινει ΤΟΣΑ με ενα trekking που κοστιζει τα διπλα και εχει τα μισα features. Σαν εργαλεια ειναι πρωτα, ειναι σκυλια. Εμενα στις ανηφορες ζοριζεται αλλα ειμαι και 93 κιλα, δινω γκαζι μαζι με πεταλι δηλαδη. Ναι ψιλοσφυριζουν τα δισκοφρενα (αλλα ειναι αγκυρες, με εχουν σωσει απο γερη στουκα δυο φορες με μπροστινο αμαξι που κοκκαλωσε), ναι ο indicator της μπαταριας ειναι λιγο ψυχαναγκαστικος και νομιζεις μονιμως οτι θα ξεμεινεις αλλα δεν προκειται, relax. Εχει φαει χιλιομετρο με το τσουβαλι, κρυο, βροχη, ζεστη (παρεμπιπτοντως δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση σε αποδοση μοτερ - μπαταριας με τις αλλαγες θερμοκρασιας) και χωρις αναρτησεις στους κωλοδρομους που εχουμε και τα παει περιφημα. Ευχαριστηθειτε το και αν καποια στιγμη το βαρεθειτε πατε σε κατι πιο ανετο και πιο ισχυρο. Εγω για τα 400 ευρω που εδωσα όλα όλα, πραγματικα δεν το πιστευω τι εργαλειο πηρα. Have fun & enjoy.
  4. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Καλοτάξιδο, γαμω τα εργαλεία είναι, ευχαριστησου το και παντα ορθιος. Διαβασες καπου οτι εχει εφαρμογη για Android? Γιατι απο οσο ξερω δεν εχει και αυτο το συγκαταλεγουν στα μειον των Fiido γενικα (γιατι δεν μπορεις να δεις στατιστικα, mileage, να παιξεις με τελικη κλπ). Για σιγουρεψου γιατι εγω ειμαι 99,9% σιγουρος οτι δεν υπαρχει app αντιστοιχο.
  5. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Καλησπέρα. Σαν κατοχος, δεν το γνωριζω, δεν με εχει απασχολησει μεχρι στιγμης (μιας και η μπαταρια του ειναι ΤΕΡΑΣ, δεν εχω δει την παραμικρη πτωση) αλλα αν ερθει η ωρα, ψαξω και δεν βρω, θα απευθυνθω σε ενα παλικαρι που το γνωρισα μεσα απο το ελληνικο γκρουπ κατοχων του πατινιου της Xiaomi ο οποιος φτιαχνει μπαταριες κατα παραγγελια, κοστος γυρω στα 2μιση κατοσταρικα, με Samsung parts, εγγυηση καλης λειτουργιας και πολλα πολλα εξτρα. Μελεταει τον τυπο μπαταριας του οχηματος σου, το καλουπι που πρεπει να μπει, την χωρητικοτητα, και σου φτιαχνει μπαταρια τουμπανη στα μετρα σου (τρελη μαστοραντζα ο τυπας). Μπορει για καποιους να φαινεται κοστος εξωφρενικο, αλλα οταν εχεις ενα οχημα που σε βγαζει ασπροπροσωπο καθημερινα, τα 2μιση, 3, 4 κατοσταρικα ειναι τιποτα μπροστα σε αυτο που σου προσφερει. Μην ψαχνετε να κοψετε απο εκει και αγοραζετε κινεζικες no name, προτιμηστε κατι πιο αξιοπιστο, σκαστε παραπανω φραγκα και θα ανταμειφθειτε εκ του αποτελεσματος. Στο προκειμενο, αν εισαι κατοχος η μελλοντικος κατοχος D1 και σε απασχολει η αλλαγη της μπαταριας, επιλογες εχεις ΠΟΛΛΕΣ. Οποιοσδηποτε καλος ηλεκτρονικος - ηλεκτρολογος μπορει να σου κατασκευασει μια μπαταρια καταλληλη και συβματη με το οχημα σου. Και ειναι νωρις ακομα να σε απασχολει κατι τετοιο. Εγω το εχω τοσους μηνες, καθε μερα το σκιζω και δεν χαμπαριαζει χριστο. Φορτιση σε 5 ωρες και κατι, διαρκεια με εχει βγαλει μεχρι και 10 μερες οταν το χρησιμοποιω μονο για τη δουλεια (4-5 χλμ/μερα), το εχω παει απο αγιο δημητριο - αιγαλεω μεσω παραλιακης, φλοισβο, ποδηλατοδρομο και απο πετραλωνα επιασα λεωφορο και γυρισα σπιτι, ολη η διαδρομη τσιτα γκαζι να ουρλιαζει, και ουτε παραπονεθηκε, ουτε υπερθερμανθηκε, και εκαψα σε 19.50 χλμ διαδρομης 1μιση γραμμη απο τις 4 (Σαν να λεμε 35-40% της μπαταριας). Και ειμαι 1.96 και 92 κιλα, δεν ειμαι κανας ελαφρυς.
  6. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Καλησπέρα. Δεν έχω εμπειρία για να σε βοηθήσω. Εγώ το πήρα από GearBest και ήταν η πρώτη μου αγορά (ακριβή και ουσιαστική) από κάποιο απ' τα μεγάλα σάιτ του εξωτερικού (GB, Bangood, Ebay κλπ). Το δικό μου δεν πέρασε εκτελωνισμο, με την μέθοδο EU express η κάτι τέτοιο. Αλλά το περίμενα 2μιση μήνες κοντά.
  7. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Κοιταξε σε οσες κριτικες εχω δει κανενας δεν εχει παραπονεθει για την μπαταρια (του D1, γι αυτο με ενοιαζε και με νοιαζει). Eνα παλικάρι (Έλληνας) που το έχει απο περυσι τον Ιουνιο, μενει επαρχια και εχει κανει unboxing & review στο youtube και γραφει και στο myphone forum εχει πει οτι τωρα, μηνες μετα και πινοντας του το αιμα καθε μερα δεν υπαρχει η παραμικρη πτωση στην αποδοση. Eγώ από τον Δεκέμβρη το έχω και του πίνω το αίμα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, δεν εχω δει καμία πτωση στην μπαταρία του. Την παραμικρη ομως. Το μονο που με χαλαει ειναι ο indicator στην οθονη που δειχνει λιγο αλλα αντ'αλλων, μπορει αν γκαζωνεις συνεχομενα για κανα 5λεπτο να σου βγαλει οτι εχεις 2 γραμμες μπαταρια ενω εχεις ακομα 4 η 3. Μολις το αφησεις λιγο επανερχεται. Όπως και να το κανεις ομως οταν πηγαινεις μακρυνη διαδρομη αυτο σε τρομάζει ακόμα και αν προσπαθεις να πεισεις τον εαυτο σου οτι εχεις 4 γραμμες ακομα. Για μενα δεν αξιζει να δωσεις τα διπλά λεφτα για το Σιαομι, στο λεω με το χερι στην καρδια. Η επιλογη δικη σου ωστοσο. Το D1 έχει στο Gearbest 270κατι κριτικες και μ.ο 4.7 αστέρια. Πολλές απο αυτες ειναι updated που σημαινει οτι εχει μπει κοσμος και εχει ξαναγραψει εντυπωσεις μετα απο 6-7 μηνες, χρονο κλπ και ειναι ολοι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ευχαριστημενοι. Διαλέγεις και παίρνεις.
  8. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Το δικο μου δεν περασε. Εφαγε καποιες μερες εκει αλλα δεν πληρωσα τιποτα εξτρα εν τελει. Μονο με την μεθοδο EUκάτι όμως, που ερχεται με τρενο ως ΕΕ και απο κει Ελλαδα. Αν το φερεις με αεροπλανο εχεις σιγουρο εκτελωνισμο
  9. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Μεταξύ του D1 & D2 αλλαζει το μεγεθος του τροχου (14" vs 16") και το οτι το D2 (νομιζω) εχει ταχυτητες ενω το D1 εχει μονο μια ταχυτητα (το κανει πιο δυσκολο αν θες να πας μονο με πεταλι) και το σχεδιο του σκελετου (εικαστικο το θεμα και γουστο καθαρα - το D1 ειναι πιο σπορτικο και πιο BMXαδικο, δεν παραπεμπει σε ηλεκτρικο ενω το D2 κάνει μπαμ, χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι κακο, απλα στο αναφερω). Το Σιαομι ειναι διαφορετικη φιλοσοφια, δεν εχει throttle γκαζιου (σαν μηχανακι) λειτουργει μονο κανοντας πεταλι η υποβοηθηση (μεγαλο μειον για μενα - στο D1 αράζω, δινω γκαζι και με παει μονο του), εχει αρκετα μικροτερη αυτονομια μπαταριας, δεν εχει stand, δεν εχει λασπωτηρες - τους αγοραζεις εξτρα και ειναι κανα 30ευρω πανω στην ηδη ακριβη τιμη του σε σχεση με τα Fiido, αν εισαι πανω απο 1,85 υψος θα εχεις θεμα με το τιμονι (θα θες την γνησια προεκταση που κοστιζει κι αυτη καμια 40αρια ευρω) και γενικα δεν προσφερει τιποτα το φοβερο, απλα πουλαει το Brand Name που λογω του πατινιου εκτιναχθηκε στα υψη στα ματια των καταναλωτων (όχι αδικα). Ισα ισα που υστερει σε πολλα απεναντι στα Fiido κοστίζοντας σχεδον τα διπλά λεφτά.
  10. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Δεν το ήξερα, τώρα έχει γίνει ντόρος μεγάλος συν του ότι εγώ που παρέλαβα Δεκέμβρη δεν πλήρωσα τίποτα έξτρα (ευτυχώς). Άρα νταξει μπορεί και να έχει περασει στα ψιλά και να μην έχει εφαρμοστεί.
  11. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Παρεμπιπτόντως, μολις διαβασα αυτο: http://www.kathimerini.gr/1005531/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/dasmoi-ews-80-sta-kinezika-hlektrika-podhlata-apo-ee?fbclid=IwAR1yVQDVS_zcZBBNz2xv5PkwQgdthEbwwVD1iiHVf9iGibbUaf0FK4LMEhQ Αυτό πρακτικά σημαίνει πως είτε πάρεις κατευθείαν απο Κίνα είτε το φέρεις μεσω ΕΕ το τελωνείο δεν το γλιτώνεις. Απαξ και είναι ηλεκτρικό ποδήλατο κινεζικής προέλευσης, απο όποια κατέυθυνση και να έρχεται τρώει δασμό. Αυτό γίνεται συμφωνα με την Κομισσιον για να προστατευσουν τους ευρωπαιους παραγωγους ηλεκτρικων ποδηλατων (που πουλανε ενα ποδηλατο με τα χαρακτηριστικα του Fiido D1 -> ~500E στο 1,5 χιλιαρικο και ισως λεω και λίγο). Οπότε στο εξής όποιος είναι να παραγγείλει κάτι αντίστοιχο το νου του. Για μενα, και το 80% του ποδηλατου να πληρωνα εξτρα και παλι θα αξιζε, θα το πληρωνα λιγοτερο απο οσο αγοραζεις το Xiaomi (799E) από εδώ και είναι και πολύ πιο ολοκληρωμένο σαν όχημα από το Xiaomi. Αλλα οπως και να το κάνεις ειναι κερατιάτικα και τρελό νταβατζιλίκι.
  12. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    385€ + 16€ (shipping insurance) το πηρα εγω. Ερχεται με τρενο απο Κίνα στην Πολωνια και απο κει Ελλαδα και γλιτωνεις το τελωνειο. Απλά έχεις αναμονη απο 31 μεχρι και 45 εργάσιμες (δυο μηνες).
  13. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Βρίσκεις την υγεια σου με ενα ηλεκτρικό οχημα φιλε, αυτό ξερω εγω. Θες οικονομια μετακινησης?! Την εχεις. Θες να μην ρυπαινεις το περιβαλλον?! Κι αυτο το εχεις (Μετραει παρα πολυ για μενα και επαιξε τεραστιο ρολο στην αγορα του ποδηλατου, πρωτιστως το περιβαλλον που το εχουμε γ***σει τοσα χρονια, και μετα ολα τα υπολοιπα). Θες πρακτικοτητα; Σε αλλο επίπεδο πραγματικα. Μπορει να μην εχουμε ταχυτητες αυτοκινητων η 125 παπιων, αλλα η καθημερινη εμπειρια χρησης, ακομα και με αυτα 25-30 χιλιομετρα τελικη ειναι πολυ πιο ευχαριστη απο οτιδηποτε αλλο, στα δικα μου ματια και κριτηρια. Ευτυχως, ο πολυς ο κοσμος εχει καταλαβει οτι οι κινητηρες εσωτερικης καυσης οδευουν προς εξαφανιση, σε 10 χρονια απο τωρα το 80% των οχηματων σε ολη την Ευρωπη θα ειναι ηλεκτρικα. Πηγα στο Αμστερνταμ πριν απο εναν μηνα και δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ενα συμβατικο αυτοκινητο. ΙΧ & Ταξι Ηλεκτρικα, Ποδηλατα, Πατινια, hoverboards, ηλεκτρικα διθεσια αυτοκινητα που τα νοικιαζεις και κινεισαι στην πολη, Μετρό, Τραμ (δεν υπαρχουν αστικα λεωφορεια, ακριβως γιατι θα επρεπε να ειναι συμβατικά και όχι ηλεκτρικά), ολα βασισμενα στην μπαταρια και στο ρευμα. Φορτιστες αυτοκινητων σε ολη την πολη και δε συμμαζευεται. Και γυρνας μετα εδω πισω και συνειδητοποιεις ποσο πισω ειμαστε όταν τον Ελληναρα οδηγο με αμαξι 15ετιας και ενα μπουρι πισω που ρυπαινει το συμπαν, τον ενοχλει το ποδηλατο και το πατινι στη δεξια μερια του δρομου γιατι τον αναγκαζει να βγει στη μεσαια λωριδα επειδη δεν μπορει να περιμενει. Διαβασα ολα τα μηνυματα σου στο thread, το ειδα το εργαλειο που εχεις, ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, να το χαιρεσαι, να το φορτωνεις διαδρομες ακουραστα, αβιαστα και παντα ορθιος και ασφαλης φιλε μου.
  14. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Δεν είπε κανείς ότι είναι τελική για να βγεις σε αυτοκινητόδρομο η σε γενικότερα μεγάλο δρόμο και να πιάσεις μεσαία και γεια σας. Αν είσαι τέρμα δεξιά ούτε ενοχλείς κανέναν και φυσικά ούτε πρέπει να σε ενοχλεί κανενας. Έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα στην χώρα αυτή ως προς την οδήγηση και μας πειραζει γιατί το πατίνι δεν χρειάζεται δίπλωμα ενώ εκείνος με το αυτοκίνητο η το παπί έπρεπε να βγάλει και επειδή έχει μικρή τελική. Όλοι αυτοί δλδ που έχουν οχηματα μεγαλυτερης τελικής και πάνε του σκοτωμου στους δρόμους, αλλάζουν λωρίδες χωρίς φλας και ένα σωρό άλλα είναι το ίδιο η και λιγότερο επικίνδυνοι από ένα ηλεκτρικό δίκυκλο στην άκρη του δρόμου και μας φταίει το εκάστοτε ποδήλατο η πατινι. Ολοι εμεις που έχουμε ένα τέτοιο όχημα (ηλεκτρικό) ούτε ενοχλούμε κανέναν, ούτε σφήνες κάνουμε, ούτε πιάνουμε αριστερή λωρίδα στη Συγγρού και πάμε με 25. Και ίσα ίσα που αν αντιληφθούμε ότι εμποδίζουμε την κυκλοφορία, ανεβαίνουμε σε ένα πεζοδρόμιο και γεια σας. Οι γνώμες και οι απόψεις είναι όλες σεβαστές, φόρουμ είμαστε, αν φαίνεται απότομος ο τρόπος μου μην παρεξηγηθω, κουβέντα κάνουμε εννοείται.
  15. dirkoulas41

    Ηλεκτρικό σκούτερ

    Χωραω μια χαρά γιατι ειναι και η σελα και το τιμονι fully adjustable σε υψος μεχρι 115cm. Κι εγω πριν το παρω ειχα την απορια αλλα διαβασα πολλες κριτικες ψηλων ατομων και με 20+30 κιλα πανω απο μενα και ελεγαν οτι ειναι ανετοι. Δεν σου λεω οτι ειμαι τελειως απλας η οτι δεν φαινομαι λιγο γιγαντας πανω σε αυτο, αλλα ειναι υπερβολικα πρακτικο, δεν με δυσκολευει καθολου και οση ωρα και αν το εχω καβαλησει, ποτε δεν αισθανθηκα ζορι, πονο, πιασιμο η οτιδηποτε. Το xiaomi (την οποια εταιρεια λατρευω γενικα) το θεωρω υπερτιμημενο οσο δεν παει. Οθονη και λογισμικο στα κινεζικα, πρεπει να κανεις μονιμως πεταλι για να δουλευει το μοτερ (δεν εχει throttle), χωρις σταντ (αυτο πες ειναι το λιγοτερο) και μικρη αυτονομια μπαταριας (με το θετικο βεβαια οτι βγαινει και την φορτιζεις σπιτι). Ενω το πατινι της εταιρειας ειναι vfm το ποδηλατο ειναι overrated & overpriced (το εχω οδηγησει, το εχει φιλος σαν βασικο μεταφορικο - εννοειται καθαρα υποκειμενικη η αποψη μου, εκεινος το λατρευει) Το fiido ειναι ειλικρινα πολυ τιμιο εργαλειο. Στις ιδιες διαστασεις με το Xiaomi (στο λεω για να μην νομιζεις οτι ειναι μικροτερο και ειναι αποριας αξιο να χωραει καποιος πανω - δεν ειναι DYU D1) με την διαφορα οτι εχει 14αρες ροδες αντι για 16αρες και στα λεφτα αυτα σου δινει παρα πολλα features.
  • Δημιουργία νέου...