Προς το περιεχόμενο

thanos8527

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    92
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

thanos8527's Achievements

  1. Ακριβώς για αυτό στο λέω. Επειδή μιλάμε για σύστημα ασφαλείας και όχι για πιστολάκι μαλλιών, αν σου χαλάσει κάτι, θα μείνεις εκτεθειμένος για καιρό. Και εγώ που έβαλα στο σπίτι μου προτίμησα να πάρω τα υλικά απο εδώ, παρόλο που ήταν ακριβότερα, γνωρίζοντας πως αν χρειαστεί κάτι, θα έχω άμεση λύση (το οποίο και έγινε). Το οξύμωρο δεν το κατάλαβα, να σου πώ την αλήθεια. Είναι διαφοερτικό να είσαι αποκλειστικός αντιπρόσωπος και αλλιώς θυγατρική της <<μαμά>> εταιρείας. Όπως και να έχει, σου εξήγησα πιό πάνω το σκεπτικό μου
  2. Καλημέρα φίλε μου. Να ξέρεις ότι το Κ641 δεν παίζει με sp6000. Μόνο με evo . Να ξέρεις και κάτι άλλο. Η paradox εδώ δεν είναι θυγατρική του Καναδά , οπότε επειδή τα υλικά είναι από Πολωνία ,αν πάθουν κάτι, θα πρέπει να σταλούν εκεί. Τα προϊόντα από την Ελληνική, έχουν και 7 χρόνια εγγύηση, τα οποία ή στα επισκευάζουν επί τόπου ή σου κάνουν αντικατάσταση άμεσα . Στο λέω απλά για να ξέρεις πως βγαίνουν και οικονομικότερα.
  3. Το έχω ενεργοποιήσει, αλλά δεν λειτουργεί. Ενώ φαίνεται οτι οταν πατάω κάποιο πλήκτρο απο το τηλεκοντρολ οτι το tv box το αντιλαμβάνεται και αναβοσβήνει το ενδεικτικό του φώς, δεν γίνεται κάτι.
  4. Καλησπέρα σε όλους. Έχω συνδέσει το HY4415 στην τηλεόραση του τίτλου και προσπαθώ να ρυθμίσω το universal controller, ώστε να ελέγχω και τα δύο με το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης. Δυστυχώς μέσα στις διαθέσιμες συσκευές, ενώ έχει την skyworth σαν μάρκα, δεν έχει το συγκεκριμένο μοντέλο tv box, οπότε δεν μπορώ να προχωρήσω. Το έχει λύσει κάποιος αυτό; Αν ναί, πως; Υπόψιν οτι έχω μιλήσει με samsung, αλλά δεν έχουν κάποια λύση.
  5. Τηλεφωνικά, μου είπε ο υπεύθυνος της δικής μου περίπτωσης οτι δεν υπάρχει λύση και θα ενημερώσει τα αρμόδια τμήματα. Όταν μετά απο δύο μέρες προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους, μου έλεγαν οτι δεν έχουν κάποια ενημέρωση ακόμα, με πέταγαν απο τον έναν στον άλλον και, γενικότερα, ο καθένας ήταν λες και δούλευε σε άλλη εταιρεία. Καμία επαφή μεταξύ τους και καμία διαδικασία. Ακόμα και εγώ που δουλεύω σε μικρή επιχείρηση με 50 άτομα έχουμε CRP και ERP, ώστε να έχουμε κοινά δεδομένα και ενημέρωση για τους πελάτες. Ήμαρτον δλδ....
  6. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Εντός των επόμενων ημερών θα πάω απο κατάστημα, διότι δεν βρίσκω άκρη απο το τηλέφωνο και θα σας ενημερώσω.
  7. Καταρχήν, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα λάθη τα βλέπω μέσα απο την σελίδα στατιστικών του ρούτερ, αλλά συνάδει και με το ότι όταν αυτά αυξάνονται, πέφτει δραματικά η ταχύτητα, το οποίο το επιβεβαιώνω με ookla κτλ. Το θέμα είναι πως το αποδεικνύω, διότι, εκτός του ότι έχουν έρθει πολλές φορές τεχνικοί, δεν έβγαζα κάποια φωτό ή κάτι αντίστοιχο κάθε φορά που έιχα μειωμένη ταχύτητα. Το ότι έχουν έρθει οι τεχνικοί και οι κλήσεις που έχω κάνει στην υποστήριξη, δεν παίζουν ρόλο;
  8. Καλησπέρα σας. Θέλω να διακόψω το σταθερό και τα κινητά που έχω στην VODAFONE, και να πάω σε άλλη εταιρεία. Ο λόγος είναι οτι έχω 200mbps γραμμή θεωρητικά και αντιμετωπίζω προβλήματα , όπως μείωση ταχύτητας, άπειρα λάθη κτλ. Αυτό γίνεται ανά τακτα χρονικά διαστήματα και έχουν έρθει 5-6 φορές τεχνικοί. Μπορεί κάποιος , εμπεριστατωμένα, να μου πεί αν οφείλω να πληρώσω την ρήτρα; Ζητάνε χρήματα και για το σταθερό, αλλά και για το vodafone tv
  9. Εννοούσες ασύρματη σειρήνα. Λάθος μου , διότι κατάλαβα για την καλωδιακή!
  10. Καλημέρα φίλε μου, Κάνεις το ίδιο λάθος με αυτό που λές οτι κάνουν αυτοί που επιπλήττεις. Επειδή είμαι του χώρου, ξέρω πολύ καλά οτι η σειρήνα της PARADOX είναι στα 110db με απόκλιση 5% (υπάρχει και το αντίστοιχο τεχνικό φύλλο) και , η βασική διαφορά, οτι δεν χρησιμοποιεί πιεζοηλεκτρικό. Καλό θα είναι πρίν αναφέρουμε εταιρείες και προϊόντα, να τα ελέγχουμε. Δεν έχω καμία πρόθεση να σε προσβάλλω ή κάτι παραπλήσιο, αλλά δεν μου αρέσουν οι ανακρίβειες, ειδικά για προϊόντα που όντως γνωρίζω.
  11. Καλησπέρα φίλε μου. Όλες οι εταιρείες που αναφέρεις είναι από τις γνωστές του χώρου. Προσωπικά προτείνω paradox , επειδή την γνωρίζω .
  12. Η paradox σίγουρα όχι. Αλλά αν θες,παίρνεις ένα τηλέφωνο και σου προτείνουν πιστοποιημένο συνεργάτη τους .
  13. Όλα αυτά εξαρτώνται από τα υλικά που σου έχουν προταθεί. Υπαρχουν και συναγερμοί με 200 ευρώ αλλά και με 20000 ευρω.... Οπότε αν δώσεις λεπτομερείες όπως εταιρία, υλικά κτλ, θα μπορούμε να σου πούμε μια γνώμη Καλύτερα φίλε μου να πάρεις τις γνωστές εταιρείες του χώρου να πάρεις μια προσφορά .
  14. Καλημέρα, Δεν κάνει βυθίσεις, είναι σταθερά άνω των 200mbps. Μετρήσεις έχω κάνει ξεχωριστά σε pc, tv και ps5 και όλα κυμαίνονται στο ίδιο. Είχα switch, αλλά το έβγαλα και έβαλα καλώδια κατευθείαν απο το router και ξαναέκανα δοκιμές. Δεν άλλαξε κάτι. Τα utp είναι max 3 μέτρα και το τηλεφωνικό απο την πρίζα στο ρούτερ είναι 2 μέτρα. Ισχύει αυτό για τον πάροχο, αλλά δεν έχω θέμα εκέι. Όπως προανέφερα το ρούτερ κλειδώνει παραπάνω απο οτι θα έπρεπε και είναι σταθερό. Λάθη έχει πολύ λίγα που είδα στο ρουτερ. Ευχαριστώ.
  • Δημιουργία νέου...