Προς το περιεχόμενο

painK

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    35
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Πρόσφατες Επισκέψεις

821 προβολές προφίλ

painK's Achievements

  1. Μα γιατί αφού φταίνε οι άμπαλοι που δίνουν τους OTP κωδικούς....Τόσα και τόσα σχόλια κάναμε εδώ ότι αυτό δεν ήταν σωστό αλλά κάποιοι έδω μέσα επιμένατε οτι φταίγανε οι χρήστες που δεν είχαν καμία σχέση με την τεχνολογία και γιαυτο θα έπρεπε να τους κλέβουν τα λεφτά.Τώρα θα δείτε τι πράγματα θα εφαρμόσουν οι τράπεζες για να μην χάνουν έτσι λεφτά.
  2. Ρε παιδιά με πήρανε τηλέφωνο για να μου πούνε τελική τιμή για τις συσκευές που θέλω να βάλω με το πρόγραμμα Αλλάζω Συσκευή και μου είπανε ότι το xtreme save του 2022 που τους ζήτησα έχει καταργηθεί και στην θέση του υπάρχει λέει το xtreme eco.Εντωμεταξυ από άλλους είχα πάρει κανονικά τιμή. Παίρνω και στον Φειδακη να ρωτήσω αλλά δεν πιάνω γραμμή. Τα θέλω για εξοχικό αρα και με την σειρά eco θα ημουν καλλυμενος αλλα θελω να δω αν μου λενε παπαριες.
  3. Ναι συμφωνώ.Το μηχάνημα βεβαια δεν ειχε κλεισει χρονο.Μου ειπε το παιδι οτι αν θα την χρεωνομουν θα ηταν 450 ευρω η αλλαγη.
  4. Ε το κλασσικό διακυμάνσεις μου λέει από το ρεύμα.Αυτο λεει επηρεασε το μοτερ και μετα το μοτερ μαλλον εκαψε την πλακετα.Τον ρωτήσαν πάντως από την toshiba αν είναι σε κάποια σημεία μαύρη η πλακέτα αλλά είπε οτι δεν έχει κανένα τέτοιο σημάδι.Απο οτι ειδα απο το home assistant σε καμια διακοπη ρευματος δεν ηταν παντως ανοιχτο το aircondition.
  5. Να ενημερώσω σχετικά με την βλάβη μου οτι παρολο την αντικατασταση του μοτερ το προβλημα δεν διορθώθηκε και επειτα δωσανε εντολη για αλλαγη πλακετας.Ηρθαν μετα απο 2 μερες εγινε αλλαγη πλακετας και το aircondition ειναι πια λειτουργικο!
  6. painK

    απάτη μεσω ebanking

    @DisRaptor Το ίδιο είχα ποστάρει και εγώ οτι κάνει η Alpha στην περίπτωση που έχεις ξεχάσει τον κωδικό.Δεν ήταν τυχαίο οτι ο συγγενής του φίλου που ξεκίνησε το thread όταν προσπάθησε να ξανα ανοίξει το viber του ζήταγε ρύθμιση από την αρχή.E-banking και viber τα κυνηγάνε μαζί.
  7. painK

    Απάτη μέσω efood

    Την δικιά σου παραγγελία τι ώρα την έκανες?
  8. Οπως ειχα πει θα ενημερωσω απο εβδομαδα.Ευτυχως το ξαναλεω εχω καλοριφερ αλλιως θα καθομασταν στα κρυα χωρις θερμανση!
  9. Ο τεχνικός ηρθε εγραψε στο χαρτι οτι του βγαζει error 11 και οτι στο μοτερ δεν διαβαζει τα σωστα Ω.Μου ειπε οτι θελει αντικατασταστη το μοτερ του ανεμιστηρα της εξωτερικης μοναδας.Ειναι μεσα στην εγγυηση αλλιως μου ειπε το ανταλακτικο θα κοστιζε 150 ευρω χωρις εργασια.Τους περιμενω απο δευτερα να ερθουν για την επισκευη.
  10. painK

    απάτη μεσω ebanking

    Ε να κοροιδέψουμε και λίγο την microsoft για τα ελληνικά της ε?Κατάλαβες ότι δεν είναι phising email ε?Ρε τι τραβάμε εδώ μέσα.....
  11. Παιδιά να αναφέρω ότι από τις 3 Ιανουαριου που κάλεσα την toshiba από Ηρακλειο Κρητης με κάλεσαν χθές για ραντεβού την παρασκευή.Κάλεσα συνολικά 6 φορές και απαντούσαν με δικαιολογίες ότι βλέπουν οτι έχει καθυστερήσει και θα το προωθήσουν άμεσα.Ευτυχώς που υπάρχουν τα καλοριφέρ!Θα ξανά ενημερώσω με το τι θα μου πούνε.
  12. painK

    απάτη μεσω ebanking

    Όποιος θέλει ασφάλεια σε password manager να φτιάξει ένα δικό του app ή να κρατάει χειρόγραφα αλλιώς να μην εμπιστεύεται app τύπου( bitwarden,lastpass,awallet).Επίσης θα συμφωνήσω ότι ακούστηκαν ανακρίβειες σε σχέση με τις διαδικτυακές τραπεζικές συναλλαγές στο τεχνολογικό κομμάτι.Στην φώτο που παραθέτω δεν είναι πολύ δύσκολο κάποιος να φτιάξει ένα site που να μοιάζει με της microsoft να πάρει κανονικότατα certificate και να σου ζητάει την κάρτα σου για να συνεχίσεις την συνδρομή σου(κάποιες μικρο συνναλαγές δεν ζητάνε OTP).Με αυτόν τον τρόπο και νεαροί σε ηλικία μπορούν να την πατήσουν που θα χρησιμοποιήσουν την κάρτα των γονιών τους.Σκεφτείτε και πόσα άλλα άτομα έχουν αντίστοιχες συνδρομές σε άλλες πλατφόρμες.Συμφωνώ λοιπόν οτι πρέπει να υπάρχει ενημέρωση τύπου(ΠΛΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ)!! Στον φίλο που ξεκίνησε το thread η ζημία προήλθε πρώτα από το viber.Πρώτος στόχος ήταν το viber ώστε να έχουν πρόσβαση στα OTP messages.Στην συνέχεια το θύμα καθώς δεν είχε κάνει πρόσφατα συναλλαγές θεώρησε (κακως) οτι αν δώσει τα 2 απο τα 4 pin numbers δεν τρέχει κάτι.Από εκεί και πέρα έχω ξανά αναφερθεί ότι από την μεριά της η Alpha Bank (και η κάθε alpha bank) έχει τρόπους να προστατέψει τους πελάτες της.Αυτός για εμένα είναι ο σκοπός του thread να δούμε σε πρώτη φάση πως οι απατέωνες εκμεταλεύονται τα θύματα τους και το τι θα μπορούσε να κάνει η τράπεζα για να τα αποτρέψει.Να συμπληρώσω σε κάτι που διάβασα οτι εγώ είχα δεχθεί τηλεφωνική κλήση απο την EUROBANK όταν είχα αρχίσει να κάνω καταθέσεις για το εξοικονομώ προς τους επαγγελματίες και με ενημέρωσαν οτι βλέπουν πολλές συναλλαγές πάνω από 1000 ευρώ. Άρα αν γνωρίζει κάποιος μπορεί να μας πει αν η eurobank έχει κάνει κατι ωστε να παρατηρεί ύποπτες κινήσεις.
  13. painK

    απάτη μεσω ebanking

    Από την πρώτη στιγμή της ανάρτησης προσπάθησα να βρω με ποιόν τρόπο συνδέθηκαν στο ebanking του ανθρώπου και ποτέ δεν έκανα σχόλιο τύπου "Ε αφου εδωσες τους κωδικους τι αλλο να σου εκανε και η τραπεζα".Είναι έτσι όμως? Όταν ανιχνευεται νέο login από διαφορετικό κινήτο από διαφορετική τοποθεσία ,όταν αυξάνεται το όριο από αυτήν την συσκευή από 1000 σε 15000 ευρω και γίνεται καπάκι η συναλλαγη ,είμαστε σίγουροι οτι η τραπέζα εξαντλησε ολες τις δικλειδες ασφαλειας?Θα μου πείτε μα τι να κάνουν και αυτοί?Είναι τυχαίο οτι οι επιτηδειοι θελουν μονο Alpha bank ή Eθνικη?
  14. painK

    απάτη μεσω ebanking

    Αυτό ακριβώς χ$στο και μην απαντάς, άσε να γράφουμε τις απόψεις μας.
  • Δημιουργία νέου...