Η δημοφιλέστερη εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο θέλει να πλησιάσει ακόμα περισσότερο τους gamers και για αυτό παρουσίασε μία γεύση με μηδέν ζάχαρη, το κουτί της οποίας υμνεί το pixel (εικονοστοιχείο), τη μονάδα φωτός και χρώματος που χρησιμοποιείται ως βάση για τη δημιουργία των βιντεοπαιχνιδιών και των εμπειριών metaverse.

Η συγκεκριμένη έκδοση περιορισμένης ποσότητας είναι η δεύτερη που κυκλοφορεί από την Coca-Cola Creations και απευθύνεται σε νέους που συμμετέχουν σε εικονικούς κόσμους. Το αναψυκτικό έχει ιδιαίτερη γεύση, με την Oana Vlad, Ανώτερη Διευθύντρια Παγκόσμιας Στρατηγικής της The Coca-Cola Company να λέει: «Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια καινοτόμο γεύση εμπνευσμένη από τη διασκέδαση που προσφέρουν τα pixels και είναι προέρχεται από τις εμπειρίες που κάνουν τα παιχνίδια εφικτά».

Σε συνεργασία επίσης με τον gamer και τον δημιουργό της εταιρείας PWR, Lachlan Power, η Coca-Cola δημιούργησε το Pixel Point, ένα νησί στο Fortnite που είναι γεμάτο καθηλωτικά mini-games που παίζονται από πολλούς παίκτες που πρέπει να δράσουν με συνεργατικότητα. Ο Lachlan Power σχολίασε: «Αυτή η νέα γεύση είναι ένας απίστευτος χαιρετισμός προς τους παίκτες από μία από τις πιο εμβληματικές μάρκες και είμαστε περήφανοι που συνεισφέραμε στη δημιουργία κάτι του ξεχωριστού για να γιορτάσουν οι κοινότητες μας το λανσάρισμα της. Ήταν ένα συναρπαστικό πρότζεκτ για την PWR…».

Επιπλέον, οι συσκευασίες του αναψυκτικού θα έχουν έναν κωδικό πρόσβασης σε ένα παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας που αφηγείται την ιστορία του BYTE, ενός χαρακτήρα 8-bit που ξέμεινε μόνος του πίσω όταν η μάρκα εισήλθε στην εποχή του metaverse. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Coca-Cola Creations κυκλοφορεί μια ειδική έκδοση. Τον περασμένο Φεβρουάριο παρουσίασε τη γεύση Starlight, που ήταν εμπνευσμένη από το διάστημα και έδωσε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παρακολουθήσουν μια συναυλία επαυξημένης πραγματικότητας από την Ava Max. Πέρυσι επίσης, η γνωστή εταιρεία παρουσίασε μία σειρά από NFTs σε συνεργασία με την Tafi, μια εταιρεία της οποίας οι δραστηριότητες είναι αφιερωμένες στη δημιουργία avatars και έργων ψηφιακής τέχνης. Η νέα ειδική έκδοση του αναψυκτικού της Coca-Cola είναι ήδη διαθέσιμη σε ορισμένες περιοχές της Λατινικής Αμερικής και πρόκειται να κυκλοφορήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες στις 2 Μαΐου και στην Κίνα έως τις 23 Μαΐου.

 

  • Like 1
  • Confused 2