Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Πίνακας επιτευγμάτων

  1. Spartan117

    Spartan117

    Members


    • Πόντοι

      66

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      6.107


  2. Questioner

    Questioner

    Members


    • Πόντοι

      62

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      3.747


  3. SabotazNic

    SabotazNic

    Members


    • Πόντοι

      54

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      3.728


  4. BabisTs

    BabisTs

    Members


    • Πόντοι

      53

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      9.206


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με τις περισσότερες αντιδράσεις σε 08/11/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Δηλαδη αντι οι εταιρειες να αναβαθμισουν τις υποδομες τους που εμεις πληρωνουμε, πρεπει εμεις οι καταναλωτες να μειωσουμε την χρηση των υπηρεσιων τους. Μαλιστα. Εγω λεω αυριο κατα τις 12-1μμ να βαλουμε απο ενα τορρεντ να κατεβαινει, ετσι για την πλακα. Edit: Ειναι Κυριακη, ξεχαστηκα. Απο Δευτερα
    47 πόντοι
  2. Ο λαός απαιτει κατοσταρα σύνδεση παμε όλοι μαζί .... Ο λαός ... απαιτεί ... κατοστάρα σύνδεση ....
    43 πόντοι
  3. Πρέπει να απαιτήσουν από τους παρόχους να αναβαθμίσουν όλες τις συνδέσεις των εργαζομένων σε VDSL, απολύτως δωρεάν. Η στάνταρ 24άρα (ο Θεός να την κάνει), σηκώνει μία τηλεδιάσκεψη. Πέρα από αυτό, με τέτοιες υποδομές δεν μπορείς να περιμένεις να κυλήσουν ομαλά τηλε-εργασία και τηλε-εκπαίδευση.
    43 πόντοι
  4. 😂😂 Οι εταιρίες είχαν ένα 6μηνο να αναβαθμίσουν το backbone τους. Δεν μας νοιάζει, όπως θέλουμε θα το χρησιμοποιούμε, ειδικά εφόσον το πληρώνουμε (και πανάκριβα κιόλας). Υ.Γ. Θα μας πουν και τι θα βλέπουμε κιόλας. Μόνο ΣΚΑΪ ρε. 😂
    34 πόντοι
  5. Μέσω ανακοίνωσης, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ζητά από τους πολίτες υπεύθυνη χρήση του internet ώστε να μην προκληθεί υπερφόρτωση στο δίκτυο. Λόγω της καραντίνας, πολλοί θα αναγκαστούν να δουλεύουν ξανά από το σπίτι τους ενώ ακόμη και αν δεν υπάρχει το ενδεχόμενο τηλεργασίας, κάποιος που βρίσκεται διαρκώς στο σπίτι ούτως ή άλλως θα επιχειρήσει να χρησιμοποιήσει το internet για ψυχαγωγία ή οτιδήποτε άλλο. Με αυτά στον νου, η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: Για τις ώρες αιχμής (9πμ με 6μμ), καλό θα ήταν να αποφεύγεται η χρήση διαδικτυακών εφαρμογών ψυχαγωγίας (YouTube κλπ), ώστε να «τρέχουν» όσο το δυνατόν ομαλότερα οι εφαρμογές που χρησιμοποιούνται για τηλεκπαίδευση και τηλεργασία Όσο είναι εφικτό, να γίνεται χρήση των σταθερών για τηλεφωνικές κλήσεις και όσο δεν είναι απαραίτητο, να αποφεύγονται οι βιντεοκλήσεις Η αποστολή υπέρογκων αρχείων, και ειδικότερα μη συμπιεσμένων, καλό θα ήταν να αποφεύγεται όταν είναι εφικτό - αντίστοιχα, όσο γίνεται να αποφεύγεται η αποστολή μαζικών e-mails με ογκώδη συνημμένα Να μεριμνούμε για τυχόν αναβαθμίσεις λογισμικού σε οικιακές συσκευές που είναι συνδεδεμένες στο internet Να είμαστε προσεκτικοί αν γίνουμε αποδέκτες μηνυμάτων από άγνωστους αποστολείς, τα οποία έχουν ως θέμα τους τον κορωνοϊό ή γενικότερα θέματα υγείας και πολιτικής προστασίας, ειδικά όταν περιλαμβάνουν συνδέσμους που ανακατευθύνουν προς κάποια σελίδα - ενδέχεται να περιλαμβάνουν κακόβουλο λογισμικό Κανένας Ελληνικός οργανισμός ή φορέας, είτε δημόσιος είτε ιδιωτικός, δεν πρόκειται να ζητήσει τηλεφωνικά, μέσω SMS, e-mail ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης πληροφορίες όπως κωδικοί πρόσβασης σε οποιαδήποτε υπηρεσία ή κάτι παρόμοιο - κάθε τέτοια περίπτωση θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν απόπειρα απάτης Οι έχοντες παιδιά, καλό θα ήταν να φροντίζουν για τη δημιουργική τους απασχόληση και όσο είναι εφικτό να μην απασχολούνται με διαδικτυακές εφαρμογές ψυχαγωγίας και διασκέδασης Να συμπεριφερόμαστε υπεύθυνα και να εμπιστευόμαστε τις οδηγίες των επιστημόνων και του ΕΟΔΥ (Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας) Μερικοί χρήσιμοι σύνδεσμοι που αξίζει όλοι να έχουμε κατά νου: ΕΟΔΥ: Σελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας Covid-19: τα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας Ενιαία ψηφιακή πύλη της Δημόσιας Διοίκησης
    31 πόντοι
  6. την έδωσα την ventus και πήγα σε μία 3 Χ 8 pin που ήθελα....strix oc δεν βρήκαμε αλλά οκ...πήγαμε σε evga
    19 πόντοι
  7. Καλά μην το κοιτάς αυτό, παίζει να έρθει η κονσόλα και ακόμα σε αυτή την κατάσταση να είναι το status.... Υπομονή μέχρι Τετάρτη....αν δεν υπάρξει φως, μετά μαζευόμαστε όλοι στέλνουμε στο 13033 επιλογή 5 για κηδεία ή επιλογή 6 για σωματική άσκηση και πάμε public.
    19 πόντοι
  8. 18 πόντοι
  9. Όσα σούπερ games ps5 xbox super ultra (και δε ξέρω τι άλλο) και αν βγουν, η εμπειρία του να πας με την παρέα σε arcade games και να παίζετε εναλλάξ να τελειώνει τι παιχνίδι μετά από 15 λεπτά και να θέλει κι άλλο νόμισμα , μαζί με όλα τα συνοδευτικά της παρέας , δεν αντικαθίστανται. Η sega έβγαζε τα καλύτερα παιχνίδια, εταιρεία κατατεθέν της εποχής της. Το παιχνίδι ήταν μέρος της βόλτας, τώρα το να παίζεις μόνος στο σπίτι σου μέσω ίντερνετ με τους φίλους, είναι απλά το 20% της εμπειρίας.
    17 πόντοι
  10. Θα σας διηγηθώ την εμπειρία μου από αγορά από το ΠΛΑΙΣΙΟ, αφήνοντάς την και στη δική σας κρίση, και ελπίζοντας ότι ίσως να προστατέψω κάποιον μελλοντικό αγοραστή από το να κάνει τα ίδια λάθη. ( tl;dr πήρα τα χρήματά μου πίσω από το PayPal για ελαττωματικό προϊόν ) Η ΑΓΟΡΑ Στις 13 Ιουλίου 2020 προχώρησα στην ηλεκτρονική προπαραγγελία και αγορά - με χρήση PayPal 😏 - ενός ακριβού μόνιτορ από το ΠΛΑΙΣΙΟ ( plaisio.gr ), του Samsung Odyssey G7 Gaming 27". Είχε αρκετά ανταγωνιστική τιμή σε σχέση με το εξωτερικό, στα 650 ευρώ (λαμβάνοντας υπόψη και τα μεταφορικά), αλλιώς θα το αγόραζα από το εξωτερικό, από καταστήματα που γνωρίζω ότι σέβονται τον πελάτη και τους νόμους. Οπότε λοιπόν δεν υπήρχαν τα γνωστά ελληνικά "καπέλα" στην τιμή και αυτό μου τράβηξε την προσοχή. Υπήρχε επίσης και κάποιο "τυράκι" για την προπαραγγελία - δύο δώρα "αξίας 150 ευρώ" σύμφωνα με το κατάστημα, ένα gaming πληκτρολόγιο και ένα headset (πακεταρισμένα ως καινούργια αλλά σίγουρα μεταχειρισμένα). Έπειτα, σκέφτηκα, ας έχω ένα κατάστημα κάπου κοντά μου να την πάω αν πάθει κάτι μέσα στην εγγύηση - άλλωστε αυτός δεν είναι πάντα ένας βασικός λόγος που αγοράζουμε από μια μεγάλη αλυσίδα; Για αυτούς τους λόγους λοιπόν, και ενώ για άλλους πολύ καλούς λόγους είχα χρόνια να αγοράσω από εκεί πράγματα για εμένα (πέρα από μικρο-αγορές για δωράκια γενεθλίων της τελευταίας στιγμής), έκανα αυτήν την αγορά. Ωστόσο, είχα ένα κακό προαίσθημα και λόγω υποκειμενικής αξιοπιστίας του μαγαζιού και λόγω "περίεργης" τιμής και δώρων (σκεφτόμουν ήδη ακόμα και σενάρια συνωμοσίας όπου όλη η παρτίδα μόνιτορ θα ήταν ελαττωματική), αλλά ένιωθα κάπως ήσυχος επειδή είχα χρησιμοποιήσει το PayPal! Στις 29 Ιουλίου λοιπόν, παρέλαβα το μόνιτορ στο σπίτι και το έστησα. Λειτουργούσε μια χαρά. Υπήρχε κάποιο ενοχλητικό backlight bleeding στην οθόνη αλλά ψάχνοντάς το λίγο παραπάνω κατέληξα στο ότι μάλλον είναι γενικό το πρόβλημα ή ήμουν ο τυχερός του panel lottery. Δυστυχώς λόγω δουλειάς κατάφερα να το λειτουργήσω μόνο μερικές ώρες και τις επόμενες ημέρες έφυγα για διακοπές προς το χωριό μου, από όπου επέστρεψα στις 6 Αυγούστου. Ανάβω λοιπόν εκείνο το βράδυ το μόνιτορ για να αράξω μετά από το ταξίδι της επιστροφής, μου λειτουργεί κανονικά για 10 λεπτά, και μετά γυρίζω την πλάτη μου για να ξεφορτώσω κάποια πράγματα... επιστρέφω για να αντικρύσω μια μαύρη οθόνη - πλέον δεν άναβε. Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ Την επόμενη ημέρα, στις 7 Αυγούστου, την πηγαίνω στο κοντινότερο υποκατάστημα, στο ΠΛΑΙΣΙΟ Καλλιθέας. Ο τεχνικός τους διαπίστωσε το πρόβλημα και εκείνος και με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να μου την αντικαταστήσει και ότι πρέπει αναγκαστικά να την στείλει στο service της Samsung για διάγνωση και επισκευή ή για αντικατάσταση σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής της... καθώς είχαν παρέλθει 9 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς της και καθώς «ο κατασκευαστής παρέχει DOA 7 ημερών». Ζήτησα να μιλήσω για την αντικατάσταση της οθόνης με κάποιον πιο αρμόδιο, με κάποιον manager, ώστε να μην πρήζω τον ίδιο και μου αποκρίθηκε ότι "δεν υπάρχει κανείς εδώ στο ΠΛΑΙΣΙΟ να σας βοηθήσει! Θα το στείλουμε στα κεντρικά της Samsung και ό,τι πουν εκείνοι!". Αποχώρησα ζητώντας να με ενημερώσει το συντομότερο δυνατό για το πρόβλημα της οθόνης, και υπογράφω ένα χαρτί όπου έγραφε επάνω μεταξύ άλλων την ημερομηνία της διάγνωσης δηλ. πότε την πήγα στο τεχνικό τους τμήμα, καθώς και την τεχνική εκτίμηση (technical assessment) του τεχνικού τους, ότι "δεν ανάβει". Και κρατάει και εκείνος ένα αντίγραφο. Πήγαινα κάθε εβδομάδα και δεν είχε κάτι νέο να μου πει - αν έγινε έστω κάποια διάγνωση! Μου έλεγε πάντα ότι "είναι ακόμα στα κεντρικά της Samsung και δεν έχει γίνει κάποια διάγνωση"... και κάπως έτσι φτάνουμε στα τέλη του μήνα, στις 31 Αυγούστου, όπου η στιχομυθία μας ήταν η εξής... Εκείνος: "μας ενημέρωσαν από τα κεντρικά της Samsung ότι η βλάβη είναι στο τροφοδοτικό και περιμένουν σε λίγες ημέρες το ανταλλακτικό" Εγώ: "τροφοδοτικό εννοείς το μέρος του καλωδίου που συνοδεύει την οθόνη και άρα το πρόβλημα δεν είναι στο ίδιο το μόνιτορ, σωστά;" Εκείνος: "ε, ναι σωστά..." Εγώ: "αν είναι έτσι, εντάξει, θα περιμένω (λες και θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο πέρα από σαματά ίσως)..." Μου έρχεται λοιπόν SMS στις 5 Σεπτεμβρίου, Σάββατο, που έλεγε ότι ολοκληρώθηκε η επισκευή της οθόνης και ότι μπορώ να πάω να την παραλάβω από το τεχνικό τμήμα service στο ΠΛΑΙΣΙΟ Καλλιθέας. Εκεί που την άφησα δηλαδή. Υπογράφω ένα νέο χαρτί για την επισκευή που ολοκληρώθηκε, όπου με έκπληξη βλέπω ότι αφορούσε την "αντικατάσταση κεντρικής πλακέτας" και μου λέει ο τύπος βλέποντας την έκφρασή μου... "α ναι, δεν ήταν το τροφοδοτικό που σου είπα"... και δεν είπε ούτε ένα συγνώμη! Την παίρνω και φεύγω χωρίς φωνές και παρατράγουδα διότι είχα αρκετά κακή διάθεση λόγω δουλειάς. Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ Την ξαναέστησα λοιπόν στο σπίτι και διαπίστωσα ότι ενώ λειτουργούσε η οθόνη, πλέον δεν άναβε το αριστερό LED της (διαθέτει 2 μεγάλα μπροστινά LED, ένα αριστερά και ένα δεξιά), εκ νέου βλάβη που προέκυψε κατά την πρώτη επισκευή της οθόνης, καθώς το εν λόγω LED δούλευε κανονικά στο σύντομο διάστημα που την είχα. Επιπλέον διαπίστωσα ότι ενδεχομένως να υπάρχουν αυξημένα προβλήματα φωτισμού στην άνω μεριά της (δηλ. «backlight bleeding») αλλά δεν μπορούσα να είμαι σίγουρος για αυτό. Την επόμενη εργάσιμη ημέρα στις 7 Σεπτεμβρίου, την παρέδωσα ξανά στον τεχνικό του Πλαισίου, με όλα τα παρελκόμενά της, όπου διαπίστωσε και εκείνος το πρόβλημα με το LED και είχα πάλι την ίδια απάντηση ότι θα σταλεί για επισκευή στα κεντρικά της Samsung. Αρνήθηκα αυτήν την διαδικασία, λέγοντας του ότι δεν μπορώ να παραλάβω πλέον μια τελείως καινούργια και ακριβή οθόνη, και επισκευασμένη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα δύο φορές και ότι διατηρώ πλέον τις επιφυλάξεις μου για την ποιότητα του ελέγχου κατά την επισκευή. Απαίτησα ξανά να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο για την αντικατάσταση της οθόνης. Ο τεχνικός ισχυρίστηκε ότι μόνο η Samsung μπορεί να αποφανθεί για την αντικατάστασή της, και ότι δεν υπάρχει κάποιος άλλος εκεί στο Πλαίσιο με τον οποίο θα μπορούσα να μιλήσω και/ή να με βοηθήσει, και έστειλε ηλεκτρονικά στη Samsung τη διάγνωσή του (εκτίμηση βλάβης) όπου αυτήν τη φορά είχε γράψει "δεν συγχρονίζει" καθώς και την αίτησή μου για αντικατάσταση. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΗΣ ΑΠΟ SAMSUNG Πεπεισμένος πλέον ότι δεν πρόκειται να υπάρχει βοήθεια και οποιαδήποτε τήρηση της νομοθεσίας* από το ΠΛΑΙΣΙΟ, στράφηκα προς την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Samsung όπου με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχουν "κεντρικά της Samsung" παρά μόνο εξουσιοδοτημένοι ιδιώτες δηλ. εξουσιοδοτημένα Service. Απαίτησα και από εκείνους αντικατάσταση εξηγώντας τους όλη την υπόθεση με τον πωλητή δηλ. το ΠΛΑΙΣΙΟ. Τους έδωσα το serial number του μόνιτορ όπως ήταν στα χαρτιά που είχα υπογράψει στο ΠΛΑΙΣΙΟ και δεν μπορούσαν να το βρουν! 🤨 Οπότε πήγα στο υποκατάστημα της Καλλιθέας και έδωσα στον υπάλληλο της εξυπηρέτησης πελατών της Samsung να μιλήσει με τον τεχνικό, ώστε να του δώσει εκείνος το σωστό serial number και να βρουν μαζί που βρίσκεται το μόνιτορ... αλλά και πάλι δεν μπορούσε να το βρει υποστηρίζοντας ότι "λείπει ένα γράμμα στο τέλος!". Ο τεχνικός έκανε παράλληλα ένα τηλέφωνο σε δικό τους άνθρωπο και τελικά είπε στον υπάλληλο ότι "η οθόνη βρίσκεται στην ΑΛΦΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ - ΜΑΓΓΙΩΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ" που είναι ένα εξουσιοδοτημένο service στην N. Ιωνία με το οποίο συνεργάζεται το ΠΛΑΙΣΙΟ για παραπάνω από δεκαετία. Τον υπάλληλο της Samsung δεν τον απασχόλησε που μια μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων δεν μπορεί να παρέχει ένα σωστό serial number ή που δίνει κακό όνομα στα προϊόντα τους, με συμβούλεψε να περιμένω για την επισκευή, και κάπου εκεί έληξε το τηλεφώνημα. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΥΣΗΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Έπειτα στράφηκα προς την Προστασία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, και τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Μάζεψα λοιπόν όσα έγγραφα είχα για να τα επισυνάψω σε μια επιστολή προς τους προαναφερθέντες, την οποία θα κοινοποιούσα και στο ΠΛΑΙΣΙΟ. Διαπίστωσα ότι μου έλειπε το χαρτί από τις 7 Αυγούστου με την αρχική εκτίμηση του τεχνικού και θυμήθηκα ότι μου το είχε βουτήξει όταν παρέλαβα την οθόνη μετά το πρώτο service... οπότε πήγα στο κατάστημα και του ζήτησα μια νέα φωτοτυπία ή αντίγραφο από εκείνο που τους υπέγραψα και μου λέει "δεν με αφήνει το σύστημα να σας βγάλω καινούργιο και τα έγγραφα που υπογράψατε τα καταστρέφουμε πάντα όταν φύγει ο πελάτης από το κατάστημα"... δηλαδή του λέω ισχυρίζεσαι ότι "υπέγραψα δύο χαρτιά, ένα αντίγραφο για εμένα και ένα για εσάς και μου λες ότι με το που έφυγα τα καταστρέψατε;" και λέει "ναι" ο τύπος! Όπως και να 'χει, πήγα αυτοπροσώπως την επιστολή μου στις 11 Σεπτεμβρίου, πρώτα στην Προστασία Καταναλωτή στην πλατεία Κάνιγγος, έπειτα στον Συνήγορο του Καταναλωτή στην Λ. Αλεξάνδρας, και τέλος στο ΠΛΑΙΣΙΟ Καλλιθέας όπου μου λέει ο ίδιος τεχνικός (πάντα) με υφάκι "δεν υπογράφω τίποτα εγώ - εκεί (δείχνει με το δάχτυλο) στον Διευθυντή!". Ξαφνικά λοιπόν βρέθηκαν 2 διευθυντές πωλήσεων (?), οι οποίοι αρνήθηκαν επίσης να υπογράψουν την παραλαβή της επιστολής αλλά απλά παρέλαβαν την επιστολή μου. ( Για να μην τα πολυλογήσω με την ΠΚ και τον ΣτΚ, δεν με βοήθησαν ποτέ, αν και γνωρίζω υποθέσεις γνωστών και φίλων στις οποίες βοήθησαν έστω και μετά από αρκετές εβδομάδες. Επισκέφτηκα ξανά την ΠΚ στα τέλη Οκτωβρίου, δηλαδή ενάμισι μήνα αργότερα, για να δω αν υπήρχε κάποια εξέλιξη με την υπόθεσή μου και ένας κύριος εκεί μου είπε ότι η αρμοδιότητά τους είναι μόνο να κόβουν πρόστιμα για παραβάσεις καταστημάτων και ότι μόνο ο ΣτΚ μπορεί να με βοηθήσει για να αντικατασταθεί το προϊόν ή για να πάρω πίσω τα χρήματά μου, και για τον οποιονδήποτε εξωδικαστικό συμβιβασμό με το κατάστημα. Ο ΣτΚ όμως δεχόταν επισκέψεις μόνο με ραντεβού, λόγω COVID. Στα τηλέφωνά τους δεν μου το σήκωσαν ποτέ. Άτυχος; Δεν ξέρω. ) ΑΡΝΗΣΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΒΛΑΒΗΣ Στις 21 Σεμπτεβρίου είχαν πλέον περάσει δύο εβδομάδες από τότε που παρέδωσα για δεύτερη φορά την οθόνη για επισκευή. Μου τηλεφώνησε ο τεχνικός και μου είπε "Καλημέρα σας, η οθόνη έχει επιστρέψει από το service, δεν είχε τίποτα απολύτως και δεν έγινε κάποια επισκευή, και μπορείτε να έρθετε να την παραλάβετε!". Πήγα λοιπόν από εκεί και βρήκα μια διευθύντρια πωλήσεων, όπου της είπα όλη την ιστορία - μεταξύ άλλων και για τον ψευταρά που έχουν για υπάλληλο και για το πως έχουν οι νόμοι που δεν σέβονται - και ότι εγώ αρνούμαι την παραλαβή της οθόνης και ότι απαιτώ να την κρατήσουν εκεί μέχρι να βρεθεί κάποια λύση στην υπόθεσή μου. Η απάντησή της συνοπτικά ήταν ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν μπορεί να με βοηθήσει σε κάτι, μόνο η Samsung (και να μιλήσω εγώ με εκείνους αν θέλω αντικατάσταση), ότι είμαι ελεύθερος να κινηθώ νομικά, και ότι θα κρατήσουν την οθόνη μέχρι να έρθω να την πάρω. Fun fact: Είχα γράψει μια κακή κριτική (1 στα 5 αστέρια) στο plaisio.gr στη σελίδα του εν λόγω προϊόντος, η οποία αναρτήθηκε μετά από μία εβδομάδα μόνο για 2-3 ημέρες και αφού πέρασε πρώτα από moderation, και στο τέλος την ξήλωσαν! Έβαλαν λίγο αργότερα δικές τους ψεύτικες κριτικές ( σχεδόν 10 συνολική βαθμολογία! ) από και καλά "επαληθευμένες αγορές" τις οποίες πλέον έχουν αφαιρέσει και έχουν μείνει πάλι μάλλον ψεύτικες κριτικές αλλά αρκετά πιο αληθοφανείς. Ορίστε ένα screenshot που είχα κρατήσει (σκρολάρετε κάτω-κάτω στις κριτικές): https://i.imgur.com/JChC79I.jpg ΛΥΣΗ ΑΠΟ PAYPAL Ευτυχώς άνοιξα υπόθεση (case) στο PayPal στις 30 Σεπτεμβρίου, όπου δόθηκε χρόνος δύο εβδομάδων για να απαντήσει το κατάστημα και για να τα βρούμε μεταξύ μας χωρίς να παρέμβει η PayPal. Δεν απάντησαν ποτέ σε εκείνη τη φάση. Οπότε τελικά έκανα escalate την υπόθεση σε claim για να αποφανθεί η PayPal. Προς απογοήτευσή μου δεν είχα την δυνατότητα πλέον να ανεβάσω attachments ή να γίνω αρκετά περιγραφικός (υπήρχε character limitation και δεν χώραγε ούτε το ένα τέταρτο από το σεντόνι που γράφω εδώ). Το ΠΛΑΙΣΙΟ σε αυτήν τη φάση απάντησε άμεσα! Φυσικά. Και μετά από λίγες ημέρες επεξεργασίας της υπόθεσης από το PayPal έλαβα ένα "offer" εκ μέρους του καταστήματος: "You've received a full refund offer from PLAISIO COMPUTERS S.A. - PLAISIO COMPUTERS S.A. has agreed to issue a full refund of 649,00 EUR, once you return the item(s) associated with this transaction. [...] The returned merchandise must be in the same condition as when you received it and you're responsible for any costs associated with the return. [...] Once we've confirmed that PLAISIO COMPUTERS S.A. has received the item(s), we'll issue the refund and close this case." ... δηλαδή με άλλα λόγια μόνο εάν επέστρεφα το προϊόν (στο ΠΛΑΙΣΙΟ στην Μαγούλα!) δέχονταν να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου... ... την οθόνη όμως δεν την είχα. Την είχα αφήσει στο κατάστημά τους. Στο οποίο σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να επιστρέψω και να δω τα μούτρα τους ξανά και να εκνευριστώ. Είχα πάρει ήδη την απόφαση ότι δεν ξαναπατάω εκεί ούτε για να αγοράσω μολύβια. Τι πήρα τηλέφωνο στο PayPal (Ιρλανδία) τι τους έστειλα μήνυμα για να τους το πω και να μου δώσουν εναλλακτικές λύσεις, τίποτα δεν κατάφερα. Live chat με άνθρωπο δεν υπήρχε και στο μήνυμά μου απάντησαν μετά από μία ημέρα πάλι τελείως ρομποτικά με ένα άκυρο μήνυμα κονσέρβα. Για να εμφανιστεί το τηλέφωνο ως επιλογή χρειάστηκε να κάνω κόλπα (ακολούθησα συγκεκριμένη διαδρομή από links), η ποιότητα της τηλεφωνικής κλήσης ήταν άθλια, οι Ινδές με τις οποίες μιλούσα είχαν μέτρια κατανόηση των αγγλικών και επίσης δεν με άκουγαν καλά, και όταν τελικά έπαιρνε μπρος η συζήτηση, έπεφτε η γραμμή. Κάτι για το οποίο σίγουρα δεν ευθυνόμουν εγώ μιας και τηλεφωνώ συχνά σε συγγενείς μου στις ΗΠΑ δίχως προβλήματα. Η μόνη επιλογή με την οποία με άφησε το PayPal ήταν ένα κουμπί "upload tracking number"... έτσι και εγώ πήγα στα ΕΛΤΑ, περίμενα 1 ώρα, πλήρωσα ~10 ευρώ, έστειλα ένα δέμα με πέτρες, ανέβασα φωτογραφία της απόδειξης και το tracking number και η υπόθεση έκλεισε καμιά ώρα μετά, υπέρ μου. Εάν συμμετείχε υπάλληλος του PayPal σε αυτό και δεν ήταν τελείως ρομποτική η διαδικασία, πιστεύω ότι άντε να πάτησε ένα κουμπί "ΟΚ"... Μερικά μαθήματα που πήρα από αυτήν την ιστορία εγώ (εκτός του ότι δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά κάτι από την συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων) είναι ότι: - Κρατάμε πάντα τα στοιχεία του προϊόντος και το serial number που γράφει στο αυτοκόλλητό του - Κρατάμε αντίγραφα από όλα τα έγγραφα που μας δίνει ένα κατάστημα (π.χ. γιατί μπορεί στο μέλλον να μας τα βουτήξουν!) - Κρατάμε φωτογραφίες του προϊόντος όπου αν γίνεται να φαίνεται η βλάβη (επειδή μπορεί στο μέλλον να ισχυριστούν ότι δεν υπήρξε ποτέ βλάβη!) - Πηγαίνουμε στο Wayback Machine και ζητάμε να αποθηκεύσει μια σελίδα (Save Page Now) με ημερομηνία, ώστε να έχουμε τρανταχτή απόδειξη π.χ. εάν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει αδιαμφισβήτητα ψεύτικες κριτικές αναρτημένες. *Οι νόμοι που επικαλέστηκα: - σύμφωνα με το άρθρο 5, παρ.5 του Ν2251/94 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει : «…Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.» - σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα» - σύμφωνα με το άρθρο 537 παρ. 2 του Αστικού Κώδικα «το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση...» - σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα «σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ... 2) να μειώσει το τίμημα ... 3) να υπαναχωρήσει από την σύμβαση ... Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή» - βάσει δικαιωμάτων καταναλωτή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, υπάρχει δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών για αγαθά που αγοράστηκαν ηλεκτρονικά χωρίς να χρειάζεται να δοθεί εξήγηση από τον αγοραστή. - βάσει δικαιωμάτων καταναλωτή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, υπάρχει δικαίωμα για επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικών αγαθών εντός 2 ετών από την ημέρα αγοράς τους, με επιπλέον δικαιώματα ανάλογα με τη νομοθεσία της εκάστοτε χώρας. Για να κλείσω, μπορώ να πω ότι νιώθω ιδιαίτερα απογοητευμένος και απροστάτευτος ως καταναλωτής. Η λύση δεν ήρθε από εντός της χώρας μου. Και παρόλο που με βοήθησε το PayPal, η εμπειρία μου από αυτήν τη διαδικασία ήταν κακή, με το να είναι ρομποτική και με το να μην υπάρχει κάποιος άνθρωπος να με εξυπηρετήσει. Κλονίστηκε η εμπιστοσύνη μου και για το PayPal. Θα μπορούσα να είχα χάσει τα χρήματά μου εκεί. Και με τον ΣτΚ να μην έχει δώσει σημεία ζωής μέχρι σήμερα, η μόνη μου επόμενη επιλογή θα ήταν να πληρώσω και να ασκήσω Αγωγή. Και έφαγα όλη αυτήν την ταλαιπωρία επειδή μια τόσο μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων αρνείται να ακολουθήσει τον νόμο, και επειδή δεν υπάρχει κανείς να τους πιέσει να το κάνουν!
    16 πόντοι
  11. Πόσο πίσω είστε στην Ελλάδα. Μα πραγματικά πόσο πίσω. Κάθεστε χαλάτε την καρδιά σας για το αν θα παραλάβετε το pre-order σας day-one. Εδώ Κύπρο είμαστε έτη φωτός μπροστά. Ούτε pre order ουτε τίποτα. Δίνεις το email σου και εκδηλώνεις ενδιαφέρον. Όταν εσείς θα παίζετε με την κονσολίτσα σας, εμείς θα περιμένουμε email για το άν και πότε θα έρθουν τα μηχανάκια Κύπρο. Έτσι, για να ζηλεύετε.
    16 πόντοι
  12. 15 πόντοι
  13. Για να ειμαι δικαιος,το φαινομενο παραγγελιας "Παρτε τηλεφωνο ειναι χαλασμενο το κουδουνι " ( που δεν ειναι απλα βαριουνται να γραψουν ονομα ) εχει μειωθει τωρα που λειπαν αυτα τα διποδα που ονομαζονται φοιτητες. Παραμενει ομως το μεγαλυτερο προβλημα της δουλειας,καθως δε μας εμποδιζει η βροχη και το κρυο,αλλα μας εμποδιζει μια κλειστη πορτα. Εχω ερθει πολλες φορες σε διαπληκτισμο παντως με ατομο που ενοχληθηκε απο το κουδουνι,καθως ο πελατης μου εγραφε μ@λ@κισμενες οδηγιες για το ποιο ειναι το κουδουνι,με αποτελεσμα να χτυπησω λαθος. Σε πολλες μαλιστα περιπτωσεις που εχω βρει με τα χιλια ζορια ποιο ειναι το κουδουνι,εχω σημειωσει τα πρωτα γραμματα του ονοματος ( οπως σημειωνω και με μαρκαδορο τον αριθμο του κτιριου οταν δεν εχει αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση ) . Και πειτε μου εμενα τωρα,οταν γραφει ο πελατης "κουδουνι το τριτο απο την αρχη " τι μπορει να εννοει; Και θα σας προλαβω,στην πλειοψηφια ( μεγαλο ποσοστο ) των περιπτωσεων εννοουν το τριτο απο πανω,αλλα υπαρχουν και καποιοι που εννοουν απο κατω,με αποτελεσμα να εχουμε ιστοριες,τηλεφωνα,κακη συνεννοηση και φυσικα..καθυστερηση !! Δεν ειναι λοιπον δουλεια μου φιλε, ηλιθιε πελατη, να σε παρω τηλεφωνο επειδη ΕΣΥ δε θες να γραψεις εστω καποιο ψευτικο ονομα στο κουδουνι. Δεν ειναι μερος της δουλειας μου ουτε την καρτα μου να τρωω,ουτε τη μπαταρια μου να χαλαω,ουτε το τηλεφωνο μου να γεμιζω νερο επειδη ΕΣΥ θες τηλεφωνο ενω βρεχει ο θεος με το θεο. Και οχι,επιχειρημα του τυπου "να σας δωσουν τηλεφωνα απο το μαγαζι" δεν στεκουν επειδη ΕΣΥ δε θες να βαλεις ονομα στο κουδουνι σου. Ειδικα μεσω του "απροσωπου" efood εχει τυχει πολλες φορες να μην πιανει το κινητο του πελατη,να μην το ακουνε,η ... να εχει φραγη. Ναι καλα ακουσατε,φραγη. Εχω επιστρεψει παρα πολλες παραγγελιες στο μαγαζι για τους πιο πανω λογους,και μαλιστα μας εχουν παρει με τσαμπουκα για παραπονα,και να πουλησουν στη συνεχεια τρελα οτι "δε βρηκαμε κληση",λες και εγω δε θελω να παραδωσω την παραγγελια,αλλα θελω να την κανω βολτες και να ξαναπηγαινω δευτερη φορα στη διευθυνση. Σορρυ για το σεντονι,αλλα πραγματικα δε με εχει κουρασει αλλο κομματι της δουλειας τοσο. Εν κατακλειδι,αναπαντητες να ζητατε στους φιλους σας και στις γκομενες σας να σας κανουν,οχι στους διανομεις. @apos2008 Δες και αυτο.
    15 πόντοι
  14. Για τα πρώτα που λέει βλέπω ότι συνεχίζεται το μοτίβο ότι φταίμε όλοι μας αντί να αναβαθμίσουν τα δίκτυα γενικά. Σε αυτό για τα παιδιά, συμφωνώ, αλλά τα παιδάκια τα μικρά θα είναι σχολείο, τα μεγάλα παιδιά ΚΑΙ στο YouTube θα κ*λοβαρέσουν και παιχνίδια θα παίξουν, και εννοείται καλή τύχη στη συνεννόηση με teenagers! 😛
    15 πόντοι
  15. Ωραία χρόνια στα ουφαδικα , κρίμα που έκλεισαν εκεί , πάντα στεναχωριέμαι γτ άλλο είναι το feeling του arcade..Α,ρε SEGA πατάτα γενέθλια φέτος... Ας ελπίσουμε μόλις γίνουν καλύτερα τα πράγματα να ξανανοίξουν με επιτυχία.. ..και ας μη ξεχνάμε : 😂
    14 πόντοι
  16. Φήμες λένε πως ο Cook έχει ήδη γραφτεί στο ταμείο ανεργείας και το κρύβουν
    14 πόντοι
  17. Ιδέα: Στις ώρες αιχμής για σερφάρισμα στο ίντερνετ, να στέλνουμε στο [email protected]: -1 για Ψυχαγωγία (Youtube, Twitch etc,)! -2 για Social Media! -3 για gaming! -4 για development και research (Stack overflow, reddit, wiki)! -5 για εκπαιδευτικούς λόγους! -6 για Shopping therapy! Αν μας πιάσουν χωρίς άδεια, έχουμε πρόστιμο 800.000€ - 1.500.000€ Ε? ε? ε? Πότε διορίζομαι?
    14 πόντοι
  18. Στον γενικά ανύπαρκτο σχεδιασμό της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του covid δεν θα μπορούσε να λείψει η επίρριψη ευθύνης σε εμάς τους πολίτες ακόμα και στο εάν σέρνετε το Internet η όχι πράγμα που έχει να κάνει ξεκάθαρα με υποδομές ιδιωτικών εταιρειών (ακόμα και ο Οτε έχει ιδιωτικοποιηθεί).
    14 πόντοι
  19. Σήμερα είδα σε αγγελία του ινσομνια,ένα ps5 στα 850 ευρώ.Ακομα γελάω.Ας ελπίσουμε να υπάρξει γρήγορα διαθεσιμότητα για να μη βλέπουμε τέτοια αστεία φαινόμενο.
    13 πόντοι
  20. TimeSpy https://www.3dmark.com/spy/15114464
    13 πόντοι
  21. Ναι. Καλύτερα να ανεβάσουμε άλλο ένα κινεζικό κινητό από το πουθενά.
    12 πόντοι
  22. Ε ναι, γιατί ως γνωστόν όταν γονατίζουμε το αξεπέραστο "έως 24mbps" internet θα "κοπούν" μερικές οπτικές ίνες σε 3 διαφορετικές χώρες. Υπουργείο Ψηφιακού Αναλφαβητισμού.
    12 πόντοι
  23. Εδω πως και πως κανουμε να χειμωνιασει για να ψοφησουν τα μπ*σταρδα , τα ντοπαρατε κιολας???
    12 πόντοι
  24. Το πιο σωστό σχόλιο Εύγε νέε !Πλήρης κατανόηση του άρθρου και του προβλήματος που αντιμετωπίζει με παράλληλη υπόδειξη της αιτίας αυτού ! Δηλαδή τη μη συμβατότητα μεταξύ των μοντέλων ! Θεέ δώσε δύναμη είναι αρχή της καραντίνας ...
    11 πόντοι
  25. πάμε και ένα firestrike https://www.3dmark.com/3dm/52744600?
    11 πόντοι
  26. Κάποιος να τους πει να αλλάξουν Γραμματοσειρά έλεος 😡
    11 πόντοι
  27. Εδώ και μία εβδομάδα κάνω Webex σε ένα τμήμα Β' Δημοτικού που είναι τα παιδιά σπίτι τους επειδή η γυμνάστρια που τα κάνει μάθημα βρέθηκε θετική στον ιό. Μπαίνω από το laptop του σχολείου. Εννοείται πως ψιλοσέρνεται τι Internet. Εννοείται πως δεν μπορείς να κάνεις μάθημα όπως θέλεις και πρέπει γιατί είναι εφαρμογή τηλε-διάσκεψης, όχι τηλεκπαίδευσης. Και όλα αυτά πριν πλακώσουν Γυμνάσια και Λύκεια στο χορό. Είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα είναι τα πράγματα από βδομάδα. Και φυσικά, αντί να αναβαθμίσουν υποδομές, ειδικά σε σχολεία, αφού περί αυτών γίνεται λόγος στη σύσταση, ζητάνε πάλι από τον κόσμο που θα είναι έγκλειστος, να κάνει την "θυσία", μια που τόσα χρήματα πήγαν χαμένα σε ακατάλληλες μάσκες και σε γνωστές άλλες σπατάλες που συστηματικά ταλανίζουν τον τόπο από την εποχή του Νώε.
    11 πόντοι
  28. Για τον κορωνοιο που ξανά γεμίσαμε φταίμε εμείς,για το ίντερνετ αν πέσει φταίμε εμείς,το ότι είστε κυβέρνηση φταίμε εμείς!άι σιχτιρ πια!φτιάξε τις υποδομές που πρέπει κ μετά πείτε για εμάς
    11 πόντοι
  29. Και γιατί δεν μαζεύουνε τα θυληκά να τα στειρώσουνε.(Το lockdown φταίει)
    11 πόντοι
  30. 6800XT με 3070 δίπλα δίπλα:
    10 πόντοι
  31. Οτι να'ναι. Και μετα απορειτε που δε σας βρισκουν οι κουριερ/διανομεις. Αν δε γουσταρεις να βαλεις το αληθινο σου ονομα, βαλε ενα ακυρο,και γραψτο οταν παραγγελνεις. Δεν ειναι δυνατον να βλεπω παραγγελια efood " το τριτο κουδουνι " και οι στηλες με τα κουδουνια να ειναι 3. Θυμαμαι πελατισσα που παρηγγελνε ρουχα και λοιπες μαλακιες καθε βδομαδα,και περιμενε να τη βρουμε χωρις ονομα στο κουδουνι. Η να πρεπει να παραδωσω φαγητο,το κινητο να εχει ΦΡΑΓΗ,και το κουδουνι να μην υπαρχει. Μετα απορουν που δεν τους εξυπηρετουν στην ωρα τους. Και κατι ακομα,οταν κανει καποιος τετοιες μ@λακιες,την πληρωνουν και οι επομενοι,γιατι πολυ απλα ο διανομεας τρωει ολο το χρονο του με το να ψαχνει να βρει τον πελατη/παραληπτη.
    10 πόντοι
  32. Έγινε, θα ανάψουμε μια φωτιά με τα ρουτερ και θα αράξουμε δίπλα να λέμε ιστορίες και να ψήνουμε κάστανα. Όταν βγει εμβόλιο ενημερώστε μας.
    10 πόντοι
  33. Ότι γουστάρω θα κάνω με την σύνδεση που πληρώνω.. Και streaming και online games και όλα ταυτόχρονα ότι ώρα θέλω. Δεν θα μου κάνει κουμάντο κανείς. Ας μην μας έχωναν μέσα με το ζόρι Στο τέλος θα το κόψουν και αυτό, εκείνες τις ώρες, αν δεν δουλεύεις
    10 πόντοι
  34. 9 πόντοι
  35. Ναι. Αλλά Black Friday 2023 μάλλον.
    9 πόντοι
  36. Δεν θα είναι τυχαίο το όνομα, σαν τον Χουντινι την εξαφανίζει την μνήμη
    9 πόντοι
  37. Στόχος είναι η μείωση του αριθμού των κουνουπιών που είναι φορείς ασθενειών που προκαλούνται από ιούς όπως ο δάγκειος και ο Ζίκα. Το πράσινο φως για την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος, το οποίο δόθηκε μετά από χρόνια διαβουλεύσεων, προκάλεσε την άμεση αντίδραση περιβαλλοντικών οργανώσεων, οι οποίες προειδοποιούν για απρόβλεπτες επιπτώσεις. Μία από τις ομάδες αυτές καταδίκασε το πρόγραμμα, χαρακτηρίζοντάς το σαν ένα δημόσιο «πείραμα στη λογική του Jurassic Park». Ακτιβιστές προειδοποιούν για ενδεχόμενες βλάβες στα οικοσυστήματα, καθώς και την πιθανή εμφάνιση υβριδικών κουνουπιών, τα οποία θα είναι ανθεκτικά στα εντομοκτόνα. Όμως, η εταιρία που θα τρέξει το πρόγραμμα διαβεβαιώνει πως δεν πρόκειται να υπάρξουν αρνητικές επιπτώσεις για τους ανθρώπους και ευρύτερα το περιβάλλον, παραπέμποντας σε μια σειρά ερευνών που πραγματοποιήθηκαν με τη στήριξη του κράτους. Το σχέδιο, που προβλέπει την απελευθέρωση των κουνουπιών μέσα στο 2021 στο Φλόριντα Κιζ, μια αλυσίδα νησιών, προχωρά από τη στιγμή που οι ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές ενέκριναν τα τροποποιημένα κουνούπια. Το Μάιο, η Περιβαλλοντική Υπηρεσία των ΗΠΑ χορήγησε άδεια στην αμερικανικών συμφερόντων εταιρία Oxitec, η οποία εδρεύει στη Βρετανία, προκειμένου να εκκολάψει τα γενετικά τροποποιημένα κουνούπια, αρσενικά μέλη του γένους Αηδής ο αιγυπτιακός (Aedes aegypti), γνωστότερα ως «κουνούπια-τίγρεις», ενώ στο πλαίσιο του προγράμματος περιγράφονται με τον κωδικό ΟΧ5034. Τα κουνούπια του συγκεκριμένου γένους είναι γνωστοί φορείς ασθενειών θανατηφόρων για τον άνθρωπο, όπως ο δάγκειος πυρετός, ο κίτρινος πυρετός καθώς και άλλες νόσοι. Μόνο τα θηλυκά κουνούπια τσιμπούν τους ανθρώπους, καθώς χρειάζονται αίμα προκειμένου να σχηματίσουν αυγά. Επομένως, το σχέδιο προβλέπει την απελευθέρωση αρσενικών, γενετικά τροποποιημένων κουνουπιών, τα οποία οι εμπλεκόμενοι επιστήμονες ευελπιστούν πως θα ζευγαρώσουν στη συνέχεια με θηλυκά κουνούπια στη φύση. Τα αρσενικά, όμως, φέρουν μέσα τους μια πρωτεΐνη, η οποία θα εξοντώσει όλους τους θηλυκούς απογόνους τους, πριν φτάσουν σε ηλικία που θα χρειαζόταν αίμα για να αναπαραχθούν. Τα αρσενικά, που τρέφονται αποκλειστικά με νέκταρ, θα επιβιώσουν και θα μεταδώσουν τα γονίδια. Στην πορεία, στόχος είναι να μειωθεί ο πληθυσμός των κουνουπιών-τίγρεων στην περιοχή, περιορίζοντας με τον τρόπο τη μετάδοση ασθενειών στους ανθρώπους. Την περασμένη Τρίτη, στελέχη της Υπηρεσίας Ελέγχου Κουνουπιών στο Φλόριντα Κιζ έδωσαν την τελική έγκριση για την απελευθέρωση 750 εκατομμυρίων γενετικά τροποποιημένων κουνουπιών, σε ένα διάστημα δύο ετών. Δεν είναι λίγοι αυτοί που επικρίνουν το σχέδιο, ανάμεσά τους και σχεδόν 240.000 άτομα που υπέγραψαν αίτημα το οποίο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα Change.org και το οποίο ασκεί δριμεία κριτική στο σχέδιο της Oxitec να χρησιμοποιήσει αμερικανικές πολιτείες «ως χώρο δοκιμών για αυτά τα μεταλλαγμένα ζωύφια». Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Oxitec, η εταιρία κατέγραψε θετικά αποτελέσματα από τις δοκιμαστικές εφαρμογές του προγράμματος στη Βραζιλία. Ήδη σχεδιάζει να εφαρμόσει το σχέδιο και στο Τέξας, αρχής γενομένης από το 2021, έχοντας εξασφαλίσει ήδη έγκριση από τις αρμόδιες ομοσπονδιακές υπηρεσίες, όχι όμως τις πολιτειακές και τοπικές αρχές, σύμφωνα με το ρεπορτάζ. Σε δήλωση με την οποία απορρίπτει το πρόγραμμα, η περιβαλλοντική οργάνωση Friends of the Earth (Φίλοι της Γης) ανέφερε πως «Η απελευθέρωση γενετικά τροποποιημένων κουνουπιών θα θέσει αναίτια σε κίνδυνο τους ανθρώπους, το περιβάλλον και είδη που βρίσκονται σε κίνδυνο, μεσούσης της πανδημίας». Απαντώντας, επιστήμονας της Oxitec δήλωσε στο Associated Press: «Έχουμε απελευθερώσει πάνω από ένα δισεκατομμύριο από τα κουνούπια μας, όλα αυτά τα χρόνια. Δεν υπάρχει ο παραμικρός κίνδυνος για το περιβάλλον ή τους ανθρώπους». Τα κουνούπια-τίγρεις δεν είναι γηγενές είδος στη νότια Φλόριντα και συνήθως απαντώνται σε αστικές περιοχές, όπου ζουν γύρω από λιμνάζοντα νερά. Σε πολλές περιοχές, μεταξύ των οποίων το Φλόριντα Κιζ, έχουν αναπτύξει αντοχές στα εντομοκτόνα.
    9 πόντοι
  38. New Wordpress in a Weekend - Build Your Own Custom Website 6.5 hours on-demand video Product Management Foundations 3 hours on-demand video Design B2B & B2C Sales Page with Ready Made Proven Templates 8 hours on-demand video
    9 πόντοι
  39. To ελληνικο τελος εποχης των arcades εγινε το 2002 και μαλιστα με νομοσχεδιο.
    8 πόντοι
  40. νομιζω δεν εχει αναφερθει αλλα αν ειναι καποιος στο γκρουπ στο fb λογικα θα το δει. Ενας κοτσοβολος στην Αθηνα πηγε και εδωσε κανονικα σε ενα παιδι την Παρασκευη ενα Series X και τωρα του το ζητανε πισω 🤣🤣🤣
    8 πόντοι
  41. Αυτά τα είπαμε και για άλλο φίλο. Θα αγοράσεις ένα κατεξοχήν καρακαγκούρικο αμάξι για πρώτο αμάξι και χαλαρή οδήγηση; Δεν με φαίνεται καλή ιδέα ή καλή επένδυση. Στην κυριολεξία το αμάξι που αναφέρεσαι θα είναι πιο μεγάλο στην ηλικία από εσένα. Φυσικά θα έχει θέματα, όχι μόνο αυτά που είχε όταν ήταν καινούργιο, αλλά λόγω ηλικίας και χρήσης. Θα πρέπει να περιμένεις ότι έχει ξεσκιστεί από τους προηγούμενους (ή τουλάχιστον από κάποιους από αυτούς), αυτός ήταν άλλωστε ο σκοπός που το αγόραζαν. Βγάζαν την καουλα για κάποια χρόνια και έπειτα μεταπώληση. Επίσης τα 2Κ που βάζεις θα πρέπει να έχουν από πίσω άλλο χιλιάρικο τουλάχιστον (μην πω άλλο 1.5) για τις επισκευές που πιθανότατα θα χρειαστεί. Με 200Κ χλμ θα έχεις μια σειρά προβλήματα εάν ο προηγούμενος δεν το έκανε σωστό και πλήρες σέρβις. Πάντως με τόσο ελάχιστο budget το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις είναι όχι τόσο μάρκα, αλλά κάποιο supermini/πόλης καλόσυντηρημένο, δίχως γνωστά προβλήματα, όσο λίγα χλμ μπορείς, όσο νέο ηλικιακά γίνεται και φυσικά αμάξι που δεν είναι κακόφημο ως το go to για τον κάθε καγκούρα των '00s. Έτσι θαρρώ θα πιάσουν τόπο περισσότερο τα λεφτά σου. εδιτ: Τώρα είδα αυτό το "θέματα με την ασφάλεια του". Η μόνη αξιόπιστη παθητική ασφάλεια στο συγκεκριμένο είναι η προσευχή πριν και έπειτα το ταξίδι. Τίποτα άλλο δεν πρέπει να περιμένεις, ίσως και λειτουργικό αερόσακο εάν είσαι τυχερός.
    8 πόντοι
  42. 8 πόντοι
  43. Στον Έβρο τα γενετικά τα έχουν για πρωινό στον Δορίσκο τσιμπάνε πάνω από τα μπουφάν
    8 πόντοι
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε UTC/GMT+00:00
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.