Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Πίνακας επιτευγμάτων

  1. morehp

    morehp

    Members


    • Πόντοι

      37

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      659


  2. Snoob

    Snoob

    Super Moderators


    • Πόντοι

      34

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      6.874


  3. saintinos

    saintinos

    Members


    • Πόντοι

      32

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      156


  4. AristidisZ

    AristidisZ

    Members


    • Πόντοι

      30

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      698


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με τις περισσότερες αντιδράσεις σε 05/11/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν με πειράζει τροφοδοτώ 3 μηχανήματα από συστοιχία μπαταρίων συνδεδεμένη με 72 ηλιακά πάνελ και 6 ανεμογενήτριες. Επίσης τρέχω μόνο single threaded εφαρμογές. Επίσης την στάχτη την χρησιμοποιώ αντί για απορρυπάντικο και εξοικονομώ και από εκεί. Ελα ρε Ιντελ δώσε πόνο
    37 πόντοι
  2. Γιατί να δώσω 4919€ όταν μπορώ να πάρω το Turbo X Drone Skyline III και να μου περισσέψουν και 4874,1€; Για κορόιδα μου φαίνεται ψάχνουν εκεί στην DJI…
    27 πόντοι
  3. Όταν ο άλλος είναι ανύπαρκτος 10-15 χρόνια σε consumer/mobile, ο άλλος κατέχει το 97% του market share σε servers τι αλλαγή να προλάβεις να δεις μέσα σε 3-4 χρόνια? Για να φτάσει από τα μονοψήφια στο 25%μπορεί και να την έκανε outsell 2:1 αυτά τα τελευταία χρόνια που είναι κατόρθωμα με τόσα intel OEM και Enterprise contracts εν ισχύ. Και αν το δούμε από πλευράς $ πιο πολύ πονάει την intel η apple silicon και η ARM/nvidia στους servers παρά η AMD στους consumers/mobile.
    15 πόντοι
  4. H intel προσπαθεί να ρίξει στάχτη με επεξεργαστές στα 10 νανόμετρα, που καταναλώνουν εξωφρενικά ποσά ενέργειας, λύση, P-Cores + E-Cores Πρώτη φορά βλπεώ τέτοια χαζομάρα σε υπολογιστή που μπένει στην πρίζα, αναρρωτίεμαι πόσα χρόνια θα πάρει να λυθούν τα άπειρα bugs που θα βγάλουν εφαρμογές καθώς τα threads τους θα είναι ασσύμετρα..
    14 πόντοι
  5. Αν δίνουν όλοι φιλοδώρημα θα σταματήσουν να σκοτώνονται και να τραυματίζονται οι δίτροχοι διανομείς στο δρόμο;
    12 πόντοι
  6. ρε φίλε έκανες καταγγελία και δε θέλεις να πας; Εννοείται ότι θα πας. Έχουν ξεσαλώσει όλα τα λαμόγια γιατί από τη μια δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος και από την άλλη οι μισοί είμαστε..φραπεδάκι και δεν γ@μιέται τώρα. Αν δε κάνουμε κι εμείς μια προσπάθεια να μη περιμένουμε τίποτα από τους άλλους.
    12 πόντοι
  7. Nice troll attempt 😛 Ένα ηταν το αριστούργημα του Dino Dini… Πως γλίτωσε το ξύλο οταν έβγαλε το Goal, ακόμα αποτελεί μυστήριο…
    11 πόντοι
  8. Άσχετο - σχετικό, θεωρώ ότι θα πρέπει τα μαγαζιά να έχουν άλλες τιμές για delivery, άλλες για take away Εκεί δημιουργείς κίνητρο στον πελάτη να αποφύγει χρήση efood, τηλεφώνων κτλ.
    11 πόντοι
  9. Το ωχαδερφισμο και τη διπολικη διαταραχη του μεσου νεοελληνα
    11 πόντοι
  10. ακομα με το efood ασχολειστε ρε παιδια; υπαρχουν και αλλες εφαρμογές αφενός (καποια χωρις ελαχιστη παραγγελια) και αφετερου (ακομα καλύτερα) βρειτε 2-3 μαγαζια στη γειτονια σας κ παραγγειλετε απευθείας να μη πληρώνουν κ το φεσι οι ανθρωποι..
    11 πόντοι
  11. Βιώσιμο χωρίς να κόβει τις μισές αποδείξεις και να κολλάει όλα τα ένσημα, ίσως. Βιώσιμο 100% νόμιμα, χλωμό.
    11 πόντοι
  12. Εννοείται! Ευτυχώς ηρέμησαν αυτοί που έπαιζαν Carmageddon και πλέον βγαίνουμε άνετα στο δρόμο χωρίς να μας κυνηγούν αυτοκίνητα!
    10 πόντοι
  13. Κάνει καταγγελία... Μετά δεν θέλει να πάει να καταθέσει σαν μάρτυρας. Πραγματικά, στο Insomnia τα βλέπεις όλα. Δεν βαριέσαι ποτέ.
    10 πόντοι
  14. Τόσα χρόνια όλοι προσπαθούν να ξεπεράσουν το αξεπέραστο Goal! του Dino Dini, αλλά δεν μπορούν να το καταφέρουν. 😁
    9 πόντοι
  15. Ναι, και καταρρακώνεις τον κύκλο των πελατών σου. Δεν πρόκειται να σηκωθώ να πάω να πάρω την πίτσα, ο μόνος λόγος που δίνω παραγγελία είναι επειδή τη φέρνουν στην πόρτα μου. Αν θέλω δέκα λεπτά να πάω, να περιμένω και ένα πεντάλεπτο και δέκα να γυρίσω, φτιάχνω μόνος μου. Το οποίο, οκ, για εμένα μία ή άλλη είναι, αλλά για όσους ζουν από αυτή τη δουλειά δεν είναι ακριβώς έτσι. Μη μιλήσουμε για το τι θα συνέβαινε αν, εν μέσω πανδημίας (και δεν ξέρουμε τι μας έρχεται) δεν είχαμε delivery. Ότι πρέπει να φτιαχτεί το delivery, πρέπει. Όμως, δεν μπορεί να αποπειράται κανείς να δημιουργήσει τύψεις στον πελάτη επειδή ο άλλος διαφημίζει δωρεάν παράδοση και σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Στο θέμα μας, γιατί πάμε να ξεφύγουμε τελείως, έχω μπροστά μου πέντε καταλόγους που ορίζουν για το δικό τους δίκτυο διανομής ως ελάχιστο όριο κατανάλωσης τα 8 ευρώ. Επομένως, δεν νομίζω πως είναι τόσο τρομερά τα 7,5 που ζητάει το efood.
    9 πόντοι
  16. Ο συσχετισμός είναι εσφαλμένος και χειριστικός. Οι διανομείς παθαίνουν αυτά που παθαίνουν επειδή υπάρχει πίεση για γρήγορες παραδόσεις από τους εργοδότες τους, με αποτέλεσμα οι πρότεροι να παραβιάζουν κατ' εξακολούθηση τον Κ.Ο.Κ. Αν πραγματικά νοιαζόσουν για την υγεία των διανομέων, θα πρότεινες -όπως κι εγώ- να μην παραγγέλνει κανείς delivery φαγητό, ώστε να μην υπάρχει πλέον η ζήτηση για αυτή τη θέση εργασίας και να κάνουν κάτι πιο ασφαλές για τα προς το ζην.
    9 πόντοι
  17. Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων: 1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι). Μαζί με έναν δημοσιογράφο που είναι ο αποκλειστικός που του παίρνει τις συνεντεύξεις στο χώρο του, υποστηρίζει πως θα κατασκευάσει εξ΄ολοκλήρου in house, ένα hypercar που θα ξεπεράσει οτιδήποτε έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ύποπτο; Μπα. 2. Υποστηρίζει πως έχει 9 Έλληνες προσωπικό και πως ο κάθε Έλληνας μετράει για 10 ξένους. Τέτοιες δηλώσεις απευθύνονται σε 16χρονα και φανατικούς. Καμία σοβαρότητα, καμία ταπεινότητα (χλευάζει καταξιωμένους κατασκευαστές). Ενδιάμεσα στο linkedin όμως, φέρεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με ξένους. 3. Χρήστες αποκαλύπτουν πως δεν βρίσκουν το ΑΦΜ της εταιρείας, ενώ άλλοι φωτογραφίζουν τις εγκαταστάσεις-γιαπί που είναι η έδρα του Πανόπουλου που δεν έχει καμία σχέση με τα διαστημικά βίντεο. Προσοχή τώρα: Όλες οι συνεντεύξεις (από τον ίδιο δημοσιογράφο) δείχνουν να έχουν παρθεί σε χώρο που μοιάζει εσωτερικό διαστημοπλοίου. Το όλο εγχείρημα παρουσίασης ενός έτοιμου και υπερσύγχρονου χώρου λοιπόν, έχει συνένοχους. 4. Αναφέρει πως θα φτιαχτούν ΟΛΑ εδώ στην Ελλάδα. Από μόνο του αυτό, είναι μια τεράστια κόκκινη σημαία! ΚΑΜΙΑ εταιρεία μικρή ή μεγάλη, είτε αναφερόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανία είτε αεροπλοΐα, είτε υπολογιστές, είτε οτιδήποτε σημαντικό, δεν κατασκευάζει in-house τα πάντα που απαρτίζουν το προϊόν της. Όλοι βασίζονται σε άλλες εταιρείες που με το πέρασμα του χρόνου έχουν αναπτύξει εξαιρετική εξειδίκευση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων (είτε παραγωγής, είτε περιορισμένης παραγωγής/Hypercar) δεν το έχει κάνει, ούτε θα το κάνει ποτέ! Δηλαδή ο Πανόπουλος θα φτιάξει τα δικά του ρουλεμάν αντί SKF? Θα φτιάξει εγκεφάλους, αντί BOSCH? Θα φτιάξει από την αρχή το λειτουργικό σύστημα και το UI των διαστημικών κοντέρ και fingerprint readers που παρουσιάζει;;; Ακόμη και να είχε 10.000 προσωπικό, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμβεί αυτό! Αλλά ο Πανόπουλος, αυτό υποστηρίζει, οπότε ας κρίνει ο κάθε λογικός αν αυτό είναι πραγματοποιήσιμο έστω στο ένα εκατοστό της πρόβλεψης. 5. Έχει επισημανθεί από άτομα που έχουν περισσότερη εμπειρία στο μηχανολογικό χώρο, πως ο υποτιθέμενος V10 turbo κινητήρας των 3000cc στις 12.000, είναι αδύνατον να παράγει 3.000 άλογα χωρίς να καταστραφεί σε δύο λεπτά! Οι θερμοκρασίες που θα παραχθούν από την πίεση του αέρα και από την τριβή, θα ξεπεράσουν σε δευτερόλεπτα τους 900oC με αποτέλεσμα την αστοχία του μπουζί και του κυλίνδρου. Άλλωστε, γι΄αυτό κανείς δεν έχει φτάσει σε αυτό το δυσθεώρητο αριθμό ίππων ακόμη και με περισσότερα κυβικά εκατοστά. 6. Έχει επισημανθεί από χρήστες, πως η μπροστινή αεροτομή που παρουσιάζεται ως σχέδιο της Panopoulos, στην πραγματικότητα, είναι ένα CAD template από μονοθέσιο της F1 του 2017-2018. Γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πιθανώς o γραφίστας που έφτιαξε το πρωτότυπο δεν έχει ιδέα από αεροδυναμική, και απλά πήρε το έτοιμο 3D object αεροτομής και το… κότσαρε στο εμπρός μέρος του Chaos. Αισθητικά; Όμορφή. Λειτουργικά; Τα vortex generators χρειάζονται μόνο σε μονοθέσια που η ρόδα δεν καλύπτεται από το αμάξωμα. Μα στο Chaos, υπάρχει.. αμάξωμα, δεν χρειάζεται μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή. Και μόνο από αυτό φαίνεται το άρπα-κόλα του εγχειρήματος. 7. Έμπειρος μηχανικός σε βίντεο του, φέρεται να παραξενεύεται από την δήλωση του Πανόπουλου πως θα χρησιμοποιήσει κεραμικά πιστόνια στον κινητήρα. Η BMW έκανε έρευνα την δεκαετία του ’90 και απέρριψε έστω την μερική χρήση κεραμικών υλικών εκεί – όπως και το σύνολο των ομάδων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς το κύριο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσε να αποβληθεί η θερμοκρασία με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται και να προκαλεί αστοχία στον κινητήρα. Αλλά προφανώς ο Πανόπουλος βρήκε την λύση και σε αυτό (πριν καν το κατασκευάσει και το δοκιμάσει βεβαίως). 8. Η κατασκευή ενός hypercar απαιτεί εκατομμύρια κεφαλαίων, όχι μόνο για τα υλικά ή τους εργάτες, αλλά και για πιστοποιήσεις. Ο κύριος Πανόπουλος, πώς μπορεί να μιλάει για πωλήσεις και για γύρους του Nürburgring, όταν δεν έχει στα χέρια του καν τον κινητήρα και δεν ξέρει αν μπορεί να περάσει τα όρια ρίπων; Δεν γνωρίζει καν, αν θα μπορεί να περάσει τα crash tests. Πώς μπορεί να μιλάει για επιδόσεις του αυτοκινήτου όταν δεν μπορεί να γνωρίζει την στιβαρότητα του πλαισίου και την αντοχή του στις εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις στρέψης; Η όλη συζήτηση γίνεται πάνω σε ένα paper-car. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση χωρίς λόγος! 9. Διατείνεται ο κύριος Πανόπουλος πως θα παρουσιάσει μέσα στο ’22 το αμάξι. Δηλαδή σε 12 με 14 μήνες, θα έχει κατασκευάσει, πλαίσιο, αμάξωμα, κρεμαγιέρα, σύστημα πέδησης, ηλεκτρολογικά, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (αερόσακοι, προεντατήρες, ABS, έλεγχο πρόσφυσης κτλ), κινητήρα που θα περάσει και τις προδιαγραφές ρίπων που αναφέραμε, κιβώτιο, ανάρτηση, συμπλέκτη, διαφορικό και ελαστικά (αυτά θα τα κατασκευάσει ή θα τα βρει από αλλού; Πάνω από 250Km/h χρειάζονται ειδικά πανάκριβα ελαστικά). Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί αυτό, πόσο μάλλον όταν διατείνεσαι πως θα τα κατασκευάσεις όλα εσύ… Ελληνικά και πως δεν θα τα αγοράσεις έτοιμα από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και όλα αυτά με 9 άτομα προσωπικό (τόσοι είναι για τον κινητήρα, πόσοι για το πλαίσιο, πόσοι για τα ηλεκτρολογικά…) 10. Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει πως το υποτιθέμενο εργοστάσιο θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός; (το γραφείο του πρωθυπουργού το ξέρει;). Μιλάμε για παθητικούς ψεύτες. Πώς μπορείς να λες πως το πρώτο αμάξι θα το παρουσιάσει το Top Gear (το BBC το ξέρει;) όταν το αμάξι – και καλά – θα έρθει το 2022; Πώς μπορείς να λες πως θα συνεργαστείς με την Red Bull (η Red Bull το ξέρει;). Πώς λες πως θα σπάσεις το ρεκόρ στο Nürburgring, το ρεκόρ των 0-400 ή το ρεκόρ τελικής, όταν δεν έχεις κανένα μα κανένα δεδομένο για το αμάξι σου; 11. Όπως πολλοί του χώρου επισημαίνουν, το να ξεπεράσεις τα 360χλμ/ω, απαιτεί όχι ίππους, αλλά αεροδυναμική κορυφαίας τεχνολογίας. Ποιο CAD/CAM πρόγραμμα χρησιμοποιεί ο κύριος Πανόπουλος και σε πια αεροδυναμική σήραγγα έχει βάλει μέσα το πρόπλασμα που διατείνεται πως έχει; Το έχει κάνει, σκοπεύει να το κάνει (και αν ναι σε ποια) ή μήπως και την σήραγγα θα την κατασκευάσει κι αυτήν, να είναι Ελληνική; :D 12. Ο κύριος Πανόπουλος έχει δηλώσει πως θα κατασκευάσει ο ίδιος (!) τον 3D printer που θα τυπώσει τα υλικά. Δηλαδή όχι μόνο θα κατασκευάσει τα υλικά του αυτοκινήτου του, αλλά θα κατασκευάσει και τον βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό που απαιτείται! (ποσσιμπλ;) 13. Το να ορίζεις ημερομηνίες (που ποτέ δεν θα τηρηθούν), δεν είναι επιχειρηματικό plan. Σε ένα φυσιολογικό κόσμο, ο εκάστοτε επιχειρηματίας βγαίνει και λέει «είμαι αυτός, θέλω να κάνω αυτό, έχω αυτή την εμπειρία, έχω αυτό το προσωπικό, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο». Ο Πανόπουλος τι μας λέει; Δεν θέλω τα λεφτά σας, αλλά η κυβέρνηση μας έχει επισκεφτεί (και ίσως τσοντάρει), ενώ στα καίρια ζητήματα, απαντά με αοριστίες και μπαρούφες που απευθύνονται σε αφελείς ή ακραίους. 14. Κατάφορα ψέματα Νο1: Το 2020, ο Πανόπουλος δήλωνε πως θα παρουσίαζε δύο αυτοκίνητα στην έκθεση της Γενεύης που τελικά ακυρώθηκε. Μα στην λίστα εκθετών, η εταιρεία του δεν είναι πουθενά. Ούτε καν στην κατηγορία other exhibitors. 15. Κατάφορα ψέματα Νο2: Η επίσημη δικαιολογία για το φιάσκο της παρουσίασης του Chaos, ήταν πως εξαρχής είχαν αποφασίσει να κάνουν παρουσίαση 3D μοντέλου όπως έχουν κάνει και οι άλλοι και όχι παρουσίαση του πραγματικού αυτοκινήτου. Μα εδώ, αυτός και ο κολλητός του, τα λένε αλλιώς: https://web.archive.org/web/20211101203044/https://www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/ Εκεί, διαβάζουμε: Μετά το κράξιμο, αλλάζουν τα γραφόμενα τους και πάνε στο plan B που αναφέρεται επάνω (πόσες αποδείξεις χρειάζεται ακόμη για να καταλάβουμε πως το δίδυμο Πανόπουλος-Σαρημπαλίδης, λειτουργεί συντονισμένα;) 16. Αχ αυτό το autoclave Νο1: Στα παλιά του βίντεο έδειχνε το «φούρνο» (autoclave). Χρήστες επισήμαναν πως αυτό δεν ήταν autoclave αλά μια απλή δεξαμενή με… δύο μάνταλα. 17. Αχ αυτό το autoclave Νο2 (το έχω κάνει εντελώς copy/paste γιατί γέλασα με το στυλ γραφής): Δήλωση Πανόπουλου για Autoclave: "Δεν υπάρχει άλλο στην Ελλάδα, στην Ευρώπη υπάρχει μόνο ένα, στη McLaren." Ναι, γιατί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δε φτιάχνουν τα hypercars σε autoclave. Δεν υπάρχουν autoclave για F1 στο εργοστάσιο κάθε ομάδας. Δεν υπάρχουν autoclave για βιομηχανική χρήση. Meanwhile. Κυριολεκτικά στην πρώτη αναζήτηση για autoclave στην Ευρώπη: https://www.italmatic.eu/autoclavi/compositi/?lang=en 100% made in Italy... 18. Παρατήρηση χρήστη: “Τα δισκόφρενα έχουν σημάδια εκτύπωσης από PLA. Όλα είναι fake.” 19. Το ψυγείο που έδειχνε στα βίντεο, επισημάνθηκε πως δεν είχε καν συνδεμένη την τεράστια μπουκάλα με υγρό άζωτο. 20. Αν ακόμη δεν πειστήκατε, ας δούμε και την νέα φυσική που μας αποκαλύπτει ο Πανόπουλος στο βίντεο τον Φλεβάρη του ’20, όπου υποστηρίζει πως «ψύχει τα μεταλλικά αντικείμενα "στους -300 βαθμούς… ….για να κάνει "αναδιάταξη της μοριακής τους δομής». Ο Πανόπουλος ξεπέρασε κατά 27 περίπου βαθμούς κελσίου και το απόλυτο μηδέν και εσείς ακόμη δεν τον πιστεύετε!!! Όσον αφορά την στάση των ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημάνω για ακόμη μια φορά πως είναι ιδιαίτερα ύποπτη. Δεν αναφέρομαι στον κολλητό/συνεργό του. Αναφέρομαι στο σύνολο του τύπου και ειδικά στον ειδικό τύπο (αυτοκινήτου). Δεν είναι δυνατόν ένα μάτσο χρήστες στο insomnia να τον έχουμε ξεβρακώσει με όλα τα παράλογα που έχει πει, και ο τύπος στο car and driver να απαντάει στην κριτική με αερολογίες περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Και η στάση των ΜΜΕ είναι ύποπτη γιατί όχι μόνο δεν ξεβράκωσαν κανέναν τους παράλογους ισχυρισμούς του Πανόπουλου, αλλά αντ΄αυτού, δημοσίευσαν και τις κατοπινές εξηγήσεις του, κρατώντας μια απίστευτα ουδέτερη στάση! «Ο χρόνος θα δείξει» κτλ. Είναι εξωφρενικό. Δηλαδή σε κάνει να πιστεύεις πως παίζει κάτι μεγαλύτερο από έναν παθητικό ψεύτη και έναν επαγγελματία παπατζή. Τι να πω. Time will tell!
    9 πόντοι
  18. Ακούω εδώ και πολλές μέρες γκρίνια κυρίος απο τους απλούς χρήστες. Θα προσπαθήσω να ειμαι οσο ποιο συνοπτικός γίνεται Το Drone αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ . Δεν κάνει ούτε για εμένα που ειμαι βιντεογράφος που η main μου δουλειά ειναι γάμοι βαπτίσεις και διαφημιστικά. Θεωρητικά ειναι κινηματογραφικού επιπέδου (ε όχι και Hollywood) Γράφει ο ΄΄αρθρογράφος΄΄ Εντύπωση προκαλεί η τιμολογιακή πολιτική της DJI . Ωραία να το δίνουμε δώρο με μια τυρόπιτα? Για συγκεντρωθείτε λίγο... Ειναι ενα επαγγελματικό μηχάνημα, ανάλογη θα ειναι και η τιμή του φυσικά και λόγο specs.
    8 πόντοι
  19. Αν εχεις τα λεφτα παρε το x. Αν δεν εχεις τα λεφτα κανε οικονομια και παρε το x. Δεν ειναι μονο η αναλυση.
    8 πόντοι
  20. Ακομα 25% εχει? Νομιζα την ειχε ξεπερασει την intel με ολα αυτα που διαβαζα
    8 πόντοι
  21. Ακόμα και αν βρει κάνα backer δεν θα είναι αξιόλογος. Θα πετάξουν μερικά εκατομμύρια και τέλος. Θα υπάρξει κάποια πρόοδος, μικρή. Μπορεί και να βγει κάτι στο δρόμο. Αλλά ότι και να γίνει πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσει να γίνει κάτι σοβαρό και σίγουρα κοντά σε ότι υπόσχεται. Με τις ενδείξεις που υπάρχουν δεν υπάρχει σοβαρό R&D. Ούτε καν αίσθηση του τι ανακοίνωσε δεν υπάρχει. Όλο αυτό, με τα λεγόμενά τους έγινε για εσωτερική κατανάλωση. Μια προσπάθεια εξαπάτησης του κράτους και των πολιτών του. Ξέρουν τι ζητάνε και από ποιόν. Παίζουν ένα παιχνίδι εντυπωσεων. Δε πρέπει να τους δίνει κανείς σημασία. Αυτό θέλουν. Να καταρρίπτεις τις ανοησίες και τέλος. Εδώ υπάρχει μια αξιόλογη προσπάθεια και πολλά δεδομένα για όποιον ψάχνει ενδείξεις και red flags. Ένα repository σκεπτικισμού και λογικής για όποιον ψάχνει. Δημοσιότητα θέλουν. Click και like στα social. Για να πω και το τελευταίο θέλει πολύ θράσος και σκ@τ()ψυχια για να στήσεις ένα επικοινωνιακό τρικ σαν αυτό με το παιδί με τα 65 ευρω. Εκμεταλλευόμενος τη δίψα του κόσμου για κάτι καλό τελείως χειριστικά και βρώμικα. Πολύ μεγάλη ζημιά τα ΜΜΕ. Να προσπάθειες να διχάσεις το κοσμο με δημοσιεύματα περί υποστήριξης ξένων πρότζεκτ, εναντίων όλων, κατηγοροντας μας για ανθελληνισμο την ίδια ώρα ρίχνοντας ο ίδιος τη βενζίνη θέλει πολύ θράσος, κακία και πολύ βρώμικο μυαλό.. Το λέω και το ξαναλέω αλλά μου έχει κάτσει πολύ άσχημα στη συνείδηση και με προσβάλει βαθύτατα η όλη κατάσταση. Αλλά όπως λένε it's like beating a dead horse. Θα συνεχίσω να κάνω όσο μπορώ debunk τα λεγομενα του γιατί κάποιος μπορεί να χρειάζεται πληροφοριες, στο μέλλον για οποιοδήποτε σκοπό. Αυτά.
    8 πόντοι
  22. Δεν ξέρω αν κάνεις χιούμορ αλλά δεν γίνεσαι εγκληματίας από ένα παιχνίδι. Πιο παλιά δηλαδή που παίζαμε κλέφτες και αστυνόμοι και όλοι θέλαμε να είμαστε κλέφτες; Όταν λέω πιο παλιά αναφέρομαι στις πολύ αρχές '80...... Δεν γίναμε νομίζω όλοι κλέφτες. Για άλλους λόγους ανεβαίνει η εγκληματικότητα.
    8 πόντοι
  23. Μη πιάσουμε πάλι τα tips. Το εχουμε εξηγήσει. Οι ντελιβεραδες παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα και παίρνουν ψίχουλα οπότε δικαιούνται τιπς, όλοι οι άλλοι είμαστε προνομιούχοι. Case closed
    8 πόντοι
  24. Χωρίς παρεξήγηση, έχει δει κανείς τον Κορρέ σε συνέντευξη? Είναι πολύ καλή εμπειρία. Δεν μπορεί να είσαι πχ Πολιτικός μηχανικός, ή έστω ο γαματος τύπος που λέει ότι θα χτίσει 6 χιλιόμετρα πολυκατοικία. Να σε ρωτάει πχ ο άλλος "αντέχει σε σεισμούς?" - ναι ναι - μέχρι πόσα Ρίχτερ? - πολλά. 20 και πάνω σίγουρα. -τα θεμέλια? - είναι μεγάλα. Αυτό είναι ρώτα με να σε ρωτώ Ν ανεβούμε τον γιαλό. Σκεφτείτε λίγο. 3d για πας σε λειτουργικά εξαρτήματα θες απίστευτα τεστ. Ξανά και ξανά. Κι εδώ έχουμε έναν τύπο που παραβιάζει βασικούς κανόνες ασφαλείας σε χώρο εργασίας (το ξαναλέω, ακόμα κι αν αυτό το ευτράπελο ήταν autoclave, ΔΕΝ θα ήταν δίπλα σε σχεδιαστές και γραφεία). Τo μαγικό ψυγείο των 500 υπό το μηδέν δεν είναι στην γωνία λες και έχει παγωτά της Έβγα. Δεν είναι επαγγελματικός χώρος αυτός. Είναι ένα κακά στημένο σκηνικό, κατά την γνώμη μου με τους δύο πρωταγωνιστές να γουστάρουν. Κάποιος είπε και μηχανολογικά τα προβλήματα. Υπάρχουν απίστευτα κενά. Έστω ότι η αναδιαπλαση ισχύει. Όπως και στα μαθηματικά. Έστω. Γιατί carbon, zylon, τιτάνιο και δεν ξέρω γω τι έχουν ακριβώς την ίδια δομή και σχέδιο? Όταν αλλάζεις υλικό, ένα fundamental κομμάτι είναι ότι έχει άλλη αντοχή και άλλη συμπεριφορά, άλλα πλεονεκτήματα κλπ. Άρα και άλλο σχέδιο. Μην πούμε για κόπωση σε composites που όλα τα διδακτορικά του κόσμου δεν έχουν βρει ακόμα τι γίνεται. Το αλουμίνιο και το σίδερο έχουν πολύ συγκεκριμένες S/N καμπύλες που δείχνουν την κόπωση του. Στα συνθετικά υλικά έχουμε: υλικό, ρητίνη, τρόπος έγχυσης, τύπος υλικού (2x2, 4x4,unidirectional κλπ). Για να βρεις την κόπωση το κάνεις μόνο με ειδικά πειράματα και όχι με θεωρία καθώς ακόμα και τα πεπερασμένα δεν είναι 100% safe γενικά, πόσο μάλλον σε συνθετικά υλικά. Επιστημονικά αν το πιάσει κάνεις, δεν βρωμάει, είναι τσαρλατανισμος.
    8 πόντοι
  25. Βλέπω τον Μορφέα, να αρχίζει να μοιράζει χάπια σε λίγο…
    8 πόντοι
  26. @saintinos Οπως λες σοβαρο car culture μπορει να μην εχει, πιστα f1 και hypercar θελουμε! Για καμια πίστα της προκοπης (οχι f1) να μπορει να ξεκαυλώνει ο αλλος και να μη μετατρεπει το αμάξι σε βλήμα στο δρόμο, ουτε λόγος. Γενικα σε ενα τόπο που σημασία εχει το φαίνεσθαι, τετοια πραγματα ανθίζουν δυστυχώς. Αξιος συνεχιστής της παπάτζας του Γκιολβα..
    7 πόντοι
  27. Αντί να καθυστερήσουν κατά το δυνατό τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα για πλείστους λόγους φερ' ειπείν κόστος αγοράς, ανεπάρκεια δικτύου ηλεκτροπαραγωγής-μεταφοράς, ανεπάρκεια υποδομών φόρτισης, πρόοδος τεχνολογίας μπαταριών-φόρτισης κλπ κλπ βλέπουμε μια βιασύνη αντίστοιχη με τη μετάβαση στις ανανεώσιμες πηγές στην Ελλάδα που αγγίζει τα όρια της προπορείας ακόμα και σε σχέση με ανεπτυγμένες τεχνολογικά-οικονομικά χώρες ή γίναμε πολύ ιδεολόγοι της οικολογίας ή πολύ πλούσιοι ή πολύ οργανωθήκαμε σε υποδομές ή υπάρχει πολύ χρήμα κάτω από το τραπέζι διαλέξτε
    7 πόντοι
  28. Χαιρετώ και το club πριν μια εβδομάδα πήρα το i10 1.2 σε αυτόματο γενικά μετά από τόσα χρόνια πρώτη φορά αξίωσε ο Θεός και πήρα κούτα. Για μένα προσωπικά έχει ανέβει ο Κορεάτης πολλά επίπεδα και σίγουρα σε κάνα 5αρι χρόνια δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τις premium μάρκες αυτοκινήτων. Όπως και να έχει καλώς σας βρήκα.
    7 πόντοι
  29. Και δεν είναι μόνο αυτό, αφού σύμφωνα με συμπεράσματα που προκύπτουν από έρευνα της Mercury Research, ο δημοφιλής σχεδιαστής επεξεργαστών και επεξεργαστών γραφικών έχει πλέον μερίδιο αγοράς 24,6% (το τρίτο τρίμηνο του 2021). Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό που έχει φτάσει η AMD στην ιστορία της στην αγορά των επεξεργαστών x86. Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, 25,3%, το είχε «πιάσει» πριν από περίπου μία δεκαπενταετία, το τέταρτο τρίμηνο του 2006. Ενδεχομένως τα πράγματα να ήταν ακόμα καλύτερα μάλιστα αν δεν υπήρχε το γενικότερο πρόβλημα της διαθεσιμότητας των chips σε παγκόσμιο επίπεδο. Παρά την δημοτικότητα και τη ζήτηση που υπάρχει, οι επεξεργαστές AMD Ryzen ήταν σχετικά δυσεύρετοι -τουλάχιστον ορισμένα μοντέλα- τους τελευταίους λίγους μήνες. Το πρόβλημα με την έλλειψη chips αναμένεται να συνεχιστεί και το 2023, οπότε θα λέγαμε ότι ήταν μάλλον άθλος για την AMD να αυξήσει τα έσοδα της και το μερίδιο αγοράς ενάντια στην Intel παρά τις δυσκολίες. Η νέα γενιά των AMD Ryzen επεξεργαστών αρχιτεκτονικής Zen 4 αναμένεται προς τα τέλη του 2022 και λαμβάνοντας πόσο καλά έχει πάει η τωρινή γενιά στην αγορά δεν αποκλείεται να βοηθήσει την AMD να αυξήσει περαιτέρω το μερίδιο αγοράς της. Φέτος, κυκλοφόρησαν και οι επεξεργαστές 12ης γενιάς Core της Intel (Alder Lake-S) με τη νέα πλατφόρμα της να υποστηρίζει τις ολοκαίνουριες μνήμες DDR5 αλλά και το πρότυπο PCIe 5.0. Αυτό σημαίνει ένα ακόμη χρόνο αναμονής για τους φίλους της AMD για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Η μνήμη τεχνολογίας DDR4 πάντως θα παραμείνει στην επικαιρότητα για μερικά ακόμη χρόνια, οπότε ένα σύστημα που βασίζεται στην πλατφόρμα της AMD εξακολουθεί να είναι μία άριστη επιλογή.
    6 πόντοι
  30. Όπως ακριβώς τα λες. Ο μέσος αγοραστής Alder Lake θα τον τρέχει στα 5,2 Ghz με 400 Watts κατανάλωση. Δεν θα σκεφτεί ούτε στιγμή να παρακάμψει το εκτός ορίων ρεύμα που δίνει η enthusiast mobo με αυτόματο overclocking(Multicore Enhancement) και να πάρει το 97% των επιδόσεων των 5,2 ghz με τα μισά Watts σε λίγο πιο χαμηλή συχνότητα. Φούρνοι από το Άουσβιτς τα Intel. Δες εδώ με 64% usage και αερόψυκτρα. ΜΑΣ ΚΡΗΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΙΘΗΑ !!!! : Και να μην ξεχάσω. Productivity είναι μόνο τα embarrassingly parallel workloads όπως το Cinebench. Όλοι δουλεύουμε για την PIXAR. Κάτι Adobe προγράμματα για φωτογραφία, κάτι Solidworks για μηχανικούς που δουλεύει ο μισός πλανήτης δεν είναι productivity. Προσπερνάμε και τις φάπες του 12600K μέχρι και σε 5800X στα ΠΑΝΤΑ όλα. υ.γ.: Όταν βλέπεις το 95% των σχολίων να είναι κατά της ίντελ και να υπάρχει τόση τοξικότητα, αρνητισμός, κόμπλεξ κατωτερότητας και ψέμα στα φόρουμ και στο youtube είναι δυνατόν να μην αυξάνει τα μερίδιά της η AMD στην custom αγορά που αφορά τους internetάκηδες; Αυτά τα τοξικά άτομα με άλλα λόγια;
    6 πόντοι
  31. Δυστυχώς έτσι είναι. Εννοείται πως δεν είναι θύμα. Είναι μέσα βαθειά. Έχει το ατού φυσικά ότι θα γυρίσει και θα πει δεν ήξερα τίποτα και με παρέσυρε ο πατριωτισμός μου και ήθελα να το πιστέψω και άλλα τέτοια κουραφεξαλα. Όπως στη ραδιοφωνική εκπομπή προσπαθούσε να κάνει discredit σε ένα βαθμό τους παρουσιαστές πεταγωντας " Δημοσιογραφία γίνεται στο πεζοδρόμιο" και να δείξει ότι αυτός είναι καλός δημοσιογραφος, λέγοντας μας ότι τον παρακολούθησε κιόλας για να βρει που είναι ο Πανοπουλος. Αυτός ο τύπος είναι ένα παράδειγμα για το πώς δουλεύει η δημοσιογραφία στην Ελλάδα. Και τα παίρνουμε και πάμε να βγούμε από πάνω. Πονηριά, Θράσος, βρωμα και δυσωδία.
    6 πόντοι
  32. Όταν στα 399 βγαίνει η κονσόλα επόμενης γενιάς (έστω στην digital έκδοση της), θεωρώ πως η προηγούμενης γενιάς θα πρέπει να είναι κάτω από το "ψυχολογικό όριο" των 300€, έστω 299€ για να "προκαλέσει" κάποιον να την σκεφτεί για αγορά.
    6 πόντοι
  33. Αλέξανδρε λογικός ο προβληματισμός σου.. Σε νιώθω απόλυτα.. Όλα καλά μέχρι του σημείου που γράφεις να '' κωλοβαραω ''.. Κάπου εκεί το έχασες θα που επιτρέψεις να πω.. Για να κωλοβαρας σε μια εργασία τουλάχιστον φαινομενικά θα πρέπει να συμβαίνουν τα κάτωθι 1. Έχεις κάποιες εγγενής δεξιότητες που σε κάνουν εργασιακά μοναδικό 2. Έχεις φροντίσει να αναπτύξεις κάποιες ιδιαίτερες δεξιότητες 3. Έχεις ειδικές γνώσεις που σε κάποιον θα μπορούσαν να παίξουν καταλυτικό ρόλο 4 Έχεις ανεπτυγμένη νοητική αντίληψη και δυναμική αρκετά πάνω από το μέσο όρο και μπορείς να φέρεις εις πέρας την όποια εργασία σε μικρότερους χρόνους με τον πιο εύκολος τρόπο για εσένα 5. Έχεις συγγενή τον επιχειρηματία 6.Έχεις παντρευτεί την κόρη του επιχειρηματία 7. Είσαι εσύ ο ίδιος επιχειρηματίας Αν τίποτα από τα παραπάνω για κάποιον λόγο δεν υπάρχουν θα πρέπει να δεχτείς ότι οι επιλογές σου είναι συγκεκριμένες και ίσως να πρέπει να αναπροσαρμοσεις το πλάνο ζωή σου ώστε να έρθεις κοντά σε ένα από τα παραπάνω Πάντως σε ενημερώνω με απόλυτη σιγουριά είναι δύσκολο να μην κάνεις τίποτα σε μια δουλειά και να πληρώνεσαι.. Επίσης κάτι το οποίο θα μπορούσες να κάνεις είναι να δουλεύεις ως ελεύθερος επαγγελματίας ορίζοντας εσύ τους όρους εργασίας
    6 πόντοι
  34. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι με 3 και 5 ευρώ βγαίνει κόστος υλικών, κόστος παρασκευής, αμοιβή παρασκευαστή, αμοιβή διανομέα και αμοιβή πλατφόρμας. Για κράχτης, στην αρχή, ίσως, αλλά σε βάθος χρόνου μου φαντάζει ανεδαφικό. Προσωπικά, θα ντρεπόμουν να τρέχω τον άλλο για 3 και 5 ευρώ (αν και, στα καταστήματα της γειτονιάς μου που έχουν δικό τους delivery, κάτι πιτσαρίες -αλυσίδα και σκέτη- η ελάχιστη χρέωση είναι ήδη στα 8 ευρώ).
    6 πόντοι
  35. Δεν εισαι top στο γραφημα ομως στο cinebench και αυτο λογικα μετραει πιο πολυ για τον κοσμο που δεν ξερει.
    5 πόντοι
  36. Τα λέει ο Κάρολος αλλά ποιος τον ακούει...
    5 πόντοι
  37. ωραία παιχνίδια εκπαιδέυσαι στο πως να κλέβεις, να σκοτώνεις κτλ. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί ανεβαίνει η εγκληματικότητα 🤬 btw το είχα παίξει όταν ήμουν έφηβος και δεν το βρήκα καθόλου διασκεδαστικό.
    5 πόντοι
  38. Αυτό που λες Μανώλη είναι λάθος. Δεν κάνεις μήνυση σε οργανισμό που έκανε approve το αυτοκίνητο αν πχ δεν ανοίξουν οι αερόσακοι. Κανείς στην εταιρία. Δεν τσεκάρεται ΚΑΘΕ αυτοκίνητο στην γραμμή παραγωγής από τον οργανισμό. Εννοείται ότι το πλαίσιο για τις ΙΚΕ είναι αυτό. Εργάζομαι σε τέτοια, έχω ιδρύσει τέτοια, έχω πληρώσει δικηγόρους και έχει εταίρους από το εξωτερικό. Μπορείτε να ρωτήσετε και δικηγόρο και λογιστη. Υπάρχουν άτομα στην Ελλάδα που ΞΈΡΟΥΝ. Που είναι επιστήμονες με κάτι κοΧονες, ΝΑ. Με το συμπάθιο. Ξέρω εταιρείες που εργάζονται με την Χοντα και την Τογιοτα στον τομέα των συνθετικών υλικών, εταιρίες που δίνουν ανταλλακτικά ΟΕΜ σε κατασκευαστές μοτοσυκλετών. Επιστήμονες. Εταιρίες και ιδιώτες που έφτιαξαν μοτοσυκλέτες (Λέφας, DNA και άλλοι ίσως), Κορρές που είπαν όλοι παραπάνω. Απλά το στενοχωρο, είναι ότι όταν συνήθως είσαι θετικός επιστήμονας, το μάρκετινγκ σου είναι παντόφλα. Ενώ όταν είσαι φουμαρο, το μάρκετινγκ είναι ατού. Αυτό μου το λένε 20 χρόνια εμπειρίας στην μηχανολογια εδώ και έξω. Δεν έχω δει κανένα που δημιούργησε, έκανε πατέντες, πήγε το μαγαζί ένα βήμα πιο πέρα να καυχιέται όπως ο κοκκορικος μας εδώ. Ούτε τον Rimac, που θα μπορούσε να βγει στα 20 του να πει '' η ΜπουγΚατι τον παίρνει και γέρνει '' ούτε άλλους που πραγματικότητα άλλαξαν δεδομένα βιομηχανίας. Είναι δυνατόν να πλασάρει ότι κάνει το μαγιό αυτοκίνητο που θα πετάει και παράλληλα να έχει, ναυτικό, στρατό ξηράς, διάστημα, αεροπορία, τούνελ και μετρό και ταξί και uber? Αυτά είναι αστεία. Ούτε η Καβασακι heavy industries που πάει στο διάστημα δεν λέει τέτοιες μπαρούφες. Ούτε η Mitsubishi... Εδώ έχουμε να κάνομε με παθολογικά περίπτωση στην καλύτερη και με κλέφτη στην χειρότερη. Ζώνες ρε συ. Ζώνες. ΖΩΝΕΣ! Ζώνες τριών σημείων σε όχημα που πάει με 500? Να φρενάρεις και να κάνει κλακ ο προεντατηρας? Ο τύπος δεν ξέρει τα βα σι κα. ΖΩΝΕΣ! Και έχει λέει και παγκόσμιο επίπεδο ρεκόρ. Οκ... Αλλά πας με 500 και έχει ζωνη από τον λαλαουνη. Οκ! Και το πρόβλημα, όπως είπα είναι ότι χαλάει το όνομα στο εξωτερικό. Κάποιοι εδώ, που εργάζονταν σε εταιρίες με ντόπιο τζίρο ΔΕΝ μπορούν να το καταλάβουν. Και να τους ρωτήσω. Αν βγει το χάος και πάει με 500 και χίλια τετρακόσια και μπράβος και ζητώ και οι Έλληνες έκαναν πάλι το δεν ξέρω γω τι και 9 Έλληνες τώρα 5 μύρια ξένοι κλπ. Αν λέω αν. Αν είναι μπαρούφα, καταλαβαίνεις κάνεις το αδιανόητο μέγεθος (αφού είναι αδιανόητο θα μου πεις, πως να το καταλάβει... ε, λέω εγώ τώρα....) μέγεθος παντόφλας που θα φάνε οι άλλοι? Δημοσιογράφος είναι αυτός που παρουσιάζει γεγονότα και ψάχνει την αλήθεια στην είδηση. Αν εγώ λέω κι εσύ γράφεις είσαι στην καλύτερή παπαγάλος και στην χειρότερη πληρώνεσαι για να λες μπουρδολογιες. Σε μια εβδομάδα βγήκαν στην φορά τα πάντα. Κι ο γάτος ο Σαριμπαλιδης λέει ότι πάει και κοιμάται έξω από τα σπίτια για να βρει τα άρθρα του? Ξανθόπουλος. Χωρίς το Ξανθό δυστυχώς. Όλα τα ελληνικά περιοδικό τίποτα? Είναι ανησυχητικό παιδιά ότι αν μαζευτούμε τετράδα αλάνια από εδώ, για τον χαβαλέ μας, μπορούμε να να βγάλουμε όχημα πάντως εδάφους , να γίνουμε βουκινο και όλο και σε κάποιο εσπαδακι μπορεί να μπουμε. Είναι πράγματι θορυβώδες το ότι εν έτη 2021 μπορείς να λες τέτοιες αερολογίες χωρίς να τρως φατουρο. Αν και νομίζω ότι το φατουρο τώρα άρχισε.... https://www.carscoops.com/2021/11/chaos-in-greece-with-sp-automotive-responding-to-vaporware-accusations-from-haters/
    5 πόντοι
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε UTC/GMT+00:00
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.