Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

wendor

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    9
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1 Neutral

Σχετικά με wendor

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 30/03/1986
  1. Ακριβώς το ίδιο θα κάνω και εγώ, ήδη κινούμε για αλλαγή παρόχου, λογικά σε Protergia. Ότι στείλουν να πληρώσω για το σπάσιμο του συμβολαίου, ας με πάνε στα δικαστήρια. Το ρεύμα και όλα θα τα εξοφλήσω κανονικά. Αλλιώς επισφάλεια και διαγραφή από τα βιβλία τους σε 5 χρόνια και πέρνουν τηλέφωνο για 50€.
  2. Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για Protergia fixed και το link στο site δε φαίνεται να δουλεύει. διάβασα μερικές σελίδες και είδα ότι κάποιοι πήρανε τηλέφωνο σε Protergia. Να πάρω τηλέφωνο για να ζητήσω να ενταχθώ στο πρόγραμμα?
  3. Και εγώ στο ίδιο καταλήγω, το όλο θέμα ξεκίνησε με το να γλιτώσουμε κανά 100€ το χρόνο και έχω νεύρα και έχω χάσει ώρες με το να ασχολούμε με @@ριες. Θα ξαναπάω μάλλον ΔΕΗ ή το πολύ ζενίθ που έχω και το αέριο με ακόμη συμβόλαιο και ας πληρώνω και 50€ το μήνα στη κατανάλωση παραπάνω
  4. Αξίζει να πάρουν πάντως την αρνητική δυσφήμιση που τους αξίζει και να χάσουν και άλλους πελάτες ή πιθανούς πελάτες. Σε συζητήσεις που έχω αναφέρει τα παρακάτω, έχουν όλοι μείνει με το στόμα ανοικτό από τις πρακτικές τους.
  5. Ανάφεραν πως η περίοδος χάριτος ήταν 2 μήνες. Αποφάσισα να φύγω και να σπάσω το συμβόλαιο, αρκετά ασχολήθηκα.
  6. Έναντι 18/05/2021-17/08/2021, απλά μου φαίνεται παράξενο, καθώς από την ενεργοποίηση του συμβολαίου στα μέσα Απριλίου υποτίθεται δεν υπήρχαν χρεώσεις ΟΤΣ και ομοίως από τη στιγμή πριν τη λήξη του 4μήνου (αρχές Ιουλίου) όπου και ενεργοποίησα το πρόγραμμα fixed. Μου φαίνεται πως χρέωσαν ΟΤΣ από το διάστημα 18/05 ως τον Ιούλιο όπου και ενεργοποίησα το fixed.
  7. Ενεργοποίησα το fixed, καθώς είπα να κάτσω λίγο μέχρι να ζυγίσω αν θα φύγω ή όχι. Στον λογαριασμό έλαβα αυτό, χρεώσεις αναπροσαρμογής?
  8. Καλημέρα, έλαβα και εγώ την κοινοποίηση της καταγγελίας προς την NRG.
  9. Ότι έχουν προωθήσει το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα και θα επιμεληθεί άμεσα επί του θέματος.
  10. 4 μήνες σχεδόν δεν μου έχουν εκδώσει λογαριασμό, και το έχω ζητήσει 3 φορές στο τσατ. Συμφωνώ απόλυτα με όλους, άλλαξα πάροχο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και όχι να ασχολούμαι με απατεώνες. Και η όλη συμπεριφορά με κούρασε απίστευτα. Ίδιας άποψης και εγώ, να έφευγα μετά το καλοκαίρι. Τώρα περίμενα το λογαριασμό για να τον πληρώσω και να κάνω αλλαγή, καθώς έκανα αλλαγή στοιχείων στο όνομα μου. Από οτι το πάνε, με ψήνει να τους ρίξω και μια τόνγκα στον επόμενο και ας το πάμε δικαστικά.
  11. Μου έχουν στείλει 2 φορές, αλλά επειδή δεν έχω στείλει σωστά τη φόρμα (έχω παραλείψει σωστά στοιχεία). Αν βρω χρόνο το ΣΚ θα τα ξαναστείλω, ελπίζω όλα σωστά. Περιμένω τον λογαριασμό, για να δω τις χρεώσεις της NRG και λογικά θα κινηθώ σε αλλαγή παρόχου, σπάζωντας και το συμβόλαιο.
  12. Καλημέρα, γνωρίζει κανείς ποιο είναι το πέναλτυ για την πρόωρη αποχώρηση από το 24μηνο της NRG save? Δεν έχω λάβει ακόμη λογαριασμό από τα μέσα Απριλίου.
  13. Σωστό, και έγω έχω ψηθεί να κάνω το ίδιο, κυρίως λόγω της συμπεριφοράς τους που δεν αρμόζει σε σοβαρή εταιρεία.
  14. Θα κάνεις αίτηση σε άλλο πάρχο και θα αποχωρήσεις? Αν σε χρεώσουν τα πάγια για το 24μήνο τι θα κάνεις?
  15. Τελικά το ενεργοποίησα και εγώ χθες, περιμένω απάντηση από ΣτΚ και συνεχίζω την επικοινωνία με την NRG αμφισβητώντας τα προφανή.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.