Προς το περιεχόμενο

hyperspaced

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    896
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    3
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.880 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ hyperspaced

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 21/12/1977

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Βάλε 5 χιλιάρικα το μήνα ενοίκιο, βάλε 3 χιλιάρικα το μήνα leasing ένα συμπαθητικό αυτοκίνητο, βάλε 5 χιλιάρικα το μήνα διατροφή/εστιατόρια/βόλτες, βάλε 20 χιλιάρικα το μήνα πο^τάνες, βάλε leasing για γιωτ, αεροπορικά, ξενοδοχεία κλπ, πιστεύω ότι με ένα 50άρι χιλιάρικα το μήνα μπορείς να κάνεις μια συμπαθητικά άνετη ζωή. Έχουμε 50 x 12 = με 600 κατοστάρικα το χρόνο καθάρισες... Υ.Γ. Αν δεν είσαι εργένης και έχεις μικρά παιδιά και γυναίκα, πρέπει να συνυπολογίσεις το κόστος του σχολείου που θα τα έχεις εσώκλειστα (θα τα παραλάβεις όταν γίνουν 18) καθώς και το κόστος της γυναίκας σου (αδύνατον να υπολογιστεί) και τα χαρτζιλίκια του παιδιού για την πισίνα που θα την κανονίζει γιατί τέτχιες είναι, κάρχιες.
  2. "Διέρρευσε το χειριστήριο του Xbox Series X" Λογικό, με τόση ζέστη λιώνουν τα πάντα
  3. E, τότε τί κλαίγεσαι για το 1200άρι? Τα έχεις βγάλει σε ένα 3ωρο....
  4. Κοίτα, ο πατέρας μου είχε κάποτε ένα Audi 80. Αμαξάρα για την εποχή. Αν το συγκρίνεις με ένα σημερινό, το λες άνετα "κουβά με ρόδες". Έτσι είναι η ομορφιά: σχετική (και υποκειμενική). Όπως και να το κάνουμε, η αισθητική ενός Tesla, τόσο εξωτερικά, αλλά κυρίως εσωτερικά είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ. Είναι σαν το iPhone όταν όλοι είχαν Nokia 3310. Κάποια στιγμή θα την φτάσουν και οι υπόλοιποι, αλλά για εμένα η Tesla είναι 3-5 χρόνια μπροστά.
  5. Επειδή δεν είναι πιθανό να βρεις κάτοχο Tesla Model 3 σε ένα ελληνικό φόρουμ αυτή τη στιγμή, μπορείς να ψάξεις να βρεις άπειρα βιντεάκια με το εν λόγω αυτοκίνητο στο internet. Όσο για το X1, το γνωστό γερμανικό SUV που βλέπεις παντού. Δεν νομίζω ότι είναι δα και σύγκριση.
  6. Καλά τώρα, συγκρίνεις το Model 3 (=διαστημόπλοιο με ένα σωρό τεχνολογίες) με το Χ1 (=γερμανικός κουβάς);
  7. Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν να πάω σε κηροζίνη Τί είναι το καύσιμο "να το αλλάξω", πουκάμισο; Ή να παρω το αμάξι δεκαετίας να του αρχίσω τα πειράματα με τον κάθε "μαστοράκο" που βάζει φυσικό αέριο;
  8. Λέει ο "μέσος άνθρωπος", όχι ο μέσος Έλληνας... Καλά, τρελό google translate εκεί στην Tesla Τώρα για το άλλο που γράφεις, τη χώρα γεμάτη πολυκατοικίες, φταίμε 100% εμείς και το μυαλό μας. Γιατί ο Έλληνας θέλει να είναι 5-10 λεπτά από τη δουλίτσα του. Άρα αντί να πάρει σπίτι στα προάστια, παίρνει διαμέρισμα στο κέντρο. Και επείδη περισσότεροι μένουν στο κέντρο, περισσότερες δουλειές ανοίγουν εκεί. Και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται... Είναι φοβερό πως κάποιος που πάει στη λαϊκή το μεσημέρι για να πάρει φθηνά τις ντομάτες ασχολείται με το αν είναι ακριβό το Tesla και όχι π.χ. το Audi Q5, BMW X1, Mercedes, κτλ.. Δεν είναι για τον φτωχό (εμένα π.χ.) τα προϊόντα στην αιχμή της τεχνολογίας προσιτά. Πρέπει να περάσει κάποιος χρόνος.
  9. # - Εδώ οι μέσες τιμές καυσίμων: http://www.fuelprices.gr/deltia.view Είναι παραπάνω από 1.4 ευρώ το λίτρο - H εξοικονόμηση που αναφέρει η Tesla (δεν την έχω δει, αλλά σε πιστεύω) μάλλον αφορά Αμερική όπου οι τιμές καυσίμων είναι πολύ χαμηλές... Εδώ Ελλάδα, είπαμε: πάνω από 1.4 ευρώ μέση τιμή στη δεκαετία. - Η λήξη της εγγύησης για τις μπαταρίες δεν σημαίνει ότι οι μπαταρίες είναι για πέταμα. Είπαμε, στη δεκαετία πέφτουν στο 80%. Διαβάζουμε εδώ: Επίσης, για τους κουτσομπόληδες υπάρχει και αυτό εδώ: https://www.wired.com/story/tesla-may-soon-have-a-battery-that-can-last-a-million-miles/ αλλά αν δεν το δω δεν το πιστεύω.
  10. Να τα βάλουμε λίγο κάτω; Έχω αυτοκίνητο που το αγόρασα 30,000 ευρώ. Έχει πάνω 180,000 χλμ γιατί κάνω ~20,000χλμ το χρόνο. Με μέση κατανάλωση 7 lt/100Km (λίγα λέω), και με μία μέση τιμή βενζίνης περί τα 1.4 ευρώ/λίτρο, έχω ξοδέψει ~18,000 ευρώ σε καύσιμα όλα αυτά τα χρόνια. Με ένα ηλεκτρικό θα ήθελα λιγότερα από 2 ευρώ/100Km άρα περίπου 3,000 ευρώ. Άρα με το Tesla θα έσωζα 15,000 ευρώ σε καύσιμα. Μέσα στη δεκαετία έχω πληρώσει πάνω από 3,000 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας, χώρια τα σέρβις που ας τα θεωρήσουμε το ίδιο. Και φυσικά με πιάνει και το τεκμήριο στην εφορία. >>Άρα το συμβατικό μου έχει στοιχίσει: 30+18+3 = 51 χιλιάρικα μέχρι στιγμής, άρα λιγότερο θα μου ερχόταν το Tesla και οδηγούσα και αμαξάρα! << Η μεταπωλητική αξία του οχήματός μου είναι 5-7 χιλιάρικα. Σε ένα Tesla δεκαετίας θα είναι πολύ περισσότερο. Το μόνο θέμα είναι η διάρκεια ζωής των μπαταριών. Σύμφωνα με την Tesla, αντέχουν 250,000 χλμ. (~80% απόδοσης) και φήμες λένε ότι οι νέες μπαταρίες της θα είναι φθηνότερες και καλύτερες.
  11. Το ότι μια εταιρεία τεχνολογίας όπως η Amazon πρέπει να περιμένει το 2040 (δηλαδή 20 χρόνια!!! από σήμερα) για να έχει μηδενικό αποτύπωμα είναι απλά στενάχωρο. Φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες να έβαζε σε κάθε κτίριό της μαζί με μερικά battery farms από την Tesla για εφεδρείες, και θα έλυνε τις ανάγκες της σε ηλεκτρική ενέργεια σε 2 χρόνια, όχι σε 20. Μιλάμε για την Amazon με 1 ΤΡΙΣ δολλάρια κεφαλαιοποίηση.....
  12. Δεν έχω σκοπώ να θίξω κανέναν. Όμως, η όλη φάση θυμίζει Μπουρνάζι στη δεκαετία 2000: Seat Ibiza των 15,000 ευρώ με 20,000 ευρώ καγκούρεμα και στην τσέπη ψοφάει ο ποντικός. Δεν λέω, ο καθένας ό,τι γουστάρει κάνει γιατί δικά του είναι τα λεφτά κλπ. κλπ. Αλλά υπάρχει από κάποιο σημείο και μετά η αντικειμενικότητα: είναι αστείο να ακους κάποιον να λέει "δίνω 300 ευρώ ακουστικά γιατί είμαι audiophile" (γιατί υποτίθεται ότι σε "audiophiles" απευθύνονται). Άντε να ακούσεις Μποροντίν σε ακουστικά 20 ευρώ και 300 ευρώ: θα χάσεις τη μαγεία και στις 2 περιπτώσεις -- είναι αστείο. Τη μουσική την ακούμε πρωτίστως με το σώμα μας. Αντιθέτως αυτά τα έξτρα 280 ευρώ που θα δώσεις για ακουστικά και το 800άρικο που θα δώσεις για κινητό, μπορούν να απογειώσουν ένα μικρό ηχοσύστημα στο σπίτι σου γιατί θα "πιάσουν περισσότερο τόπο". Και καλύτερη απόλαυση θα έχεις και θα σου μείνει κάτι με μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία. Όλο αυτό που σου περιέγραψα είναι γνωστό ως "law of diminishing returns". Άρα πρέπει να βρεις το sweet spot. Προσωπικά θεωρώ, όπως έχει η αγορά σήμερα, για κινητό το sweet spot είναι γύρω στα 300~400 ευρώ και για ακουστικά περί τα 20~30 ευρώ. Για ηχοσύστημα, θεωρώ ότι είναι περίπου στα 5000 ευρώ. Καταλήγω λοιπόν --μετά από μια παρόλα-- σε αυτό που έλεγαν με 3 λέξεις οι πρόγονοί μας: "παν μέτρον άριστον".
  13. Προσωπικά, δεν υπάρχει περίπτωση να διαθέσω παραπάνω από 20 ευρώ για ακουστικά και 300 ευρώ για κινητό τηλέφωνο (κάθε 4-5ετία) και ας βγάζω κάτι παραπάνω από 320€ το μήνα. Καλύτερα να με πούν μίζερο παρά μ*λάκα...
  14. Που το είδατε το 4ο μέλος στο καρτέλ; Μακάρι να υπήρχε 4ο μέλος μήπως και πλακωνόντουσαν. Απλός MVNO είναι η Nova. Πού λεφτά για δίκτυο....
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.