Προς το περιεχόμενο

sdim

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    841
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

27 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ sdim

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 25/09/1968

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens,Greece
  • Ενδιαφέροντα
    music,cinema,computers
  • Απασχόληση
    English teacher

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, παιδιά. Έχω βάλει Everyone στο ποιος μοιράζεται τον συγκεκριμένο δίσκο. Δεν είναι αρκετό αυτό; Και δεν είναι παράξενο να τον βλέπω από τον administrator account του desktop αλλά όχι από τον άλλο user;
  2. Φίλε μου, δεν μπορώ να έχω τους ίδιους ακριβώς χρήστες και στα δύο PC, και ο ένας χρήστης στο desktop είναι για την οικογένεια. Δηλαδή πρέπει και στα δύο PC να έχουμε ακριβώς ίδια ονόματα χρηστών και ίδια passwords; Δεν μπορεί να γίνεται μόνο έτσι...
  3. Ειλικρινά, αν και το έψαξα, δεν βρήκα κάτι. Αν ξέρει κάποιος, ας βοηθήσει. Να και το μήνυμα που βγάζει:
  4. Σε ευχαριστώ, φίλε μου. Φτιάχτηκε αυτό. Τώρα, ενώ με αφήνει κανονικά και τον βλέπω από τον πρωταρχικό λογαριασμό στο desktop (administrator), δεν με αφήνει στον δεύτερο λογαριασμό λέγοντας ότι δεν έχω permission. Κάτι σχετικά με αυτό;
  5. Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα docking station με έναν σκληρό επάνω, συνδεδεμένο μέσω USB σε λάπτοπ. Έχω ενεργοποιήσει το SMB από το Turn Windows features ON or OFF και στα δύο PC (λάπτοπ και desktop) και «βλέπω» όλους τους δίσκους και τους φακέλους και στο λάπτοπ και στο desktop. Το μόνο που δεν φαίνεται είναι ο σκληρός στο docking station. Υποτίθεται ότι έτσι πρέπει να είναι ή υπάρχει τρόπος να βλέπω τα αρχεία του και στο desktop; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  6. Σε Dell αγορασμένο πριν 4 χρόνια δεν γίνεται αυτό; Γιατί δεν βγάζει εικονίδιο για Calls στην εφαρμογή των Windows;
  7. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, παιδιά. Κάποια καλή πρόταση και προσγειωμένη οικονομικά; Έχω τον Samsung 860 Evo στο desktop και παίζει οκ.
  8. Windows 10 64-bit May 2019 update. Ο δίσκος είναι ο Toshiba TR-200.
  9. Το δοκίμασα. Ίδια συμπεριφορά. Πώς γίνεται αυτό; Το HD Sentinel λέει ΟΚ. Πρέπει να κάνω κάτι άλλο;
  10. Καλησπέρα σε όλους. Όταν σβήνω ένα μεγάλο αρχείο βίντεο από τον Κάδο Ανακύκλωσης, ας πούμε γύρω στα 4 GB, το σύστημα ολόκληρο "κρεμάει" για περίπου 1-2 λεπτά. Το λαμπάκι του δίσκου είναι αναμμένο συνεχώς (λογικό) και δεν μπορώ να κάνω καμία άλλη εργασία. Κάπου διάβασα για έναν τρόπο να παρακάμπτεται ο Κάδος με κάποια command prompt εντολή (DEL) ή κάτι παρόμοιο. Έκανα chkdsk και ο SSD είναι ΟΚ. Υπάρχει τρόπος να λυθεί; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  11. Και όμως. Με την αλλαγή ρούτερ σε dual band, το WiFi παίζει στα 91. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, πάντως.
  12. Οπότε τι κάνουμε; Αλλάζω ρύθμιση και το βάζω κάπου αλλού; Δεν έχει σημασία ότι το ρούτερ δεν υποστηρίζει 5 GHz; Τα συνημμένα λένε κάτι;
  13. Καλημέρα σε όλους. Μετά από αναβάθμιση της γραμμής σε Fiber 100, κι ενώ η ταχύτητα με ethernet καλώδιο είναι ΟΚ, στο WiFi οι ταχύτητες δεν υπερβαίνουν τα 25 Kbps σε δωμάτιο χωρίς εμπόδια. Η εταιρία λέει ότι δεν δίνει άλλο ρούτερ πλην του υπάρχοντος που είναι στα 2,4 GHz και που, φυσικά, δεν πιάνει το μέγιστο της ταχύτητας επειδή δεν είναι dual band (5 GHz). Πριν πάω για άλλο ρούτερ, θέλω να δω πρώτα αν το Dell Inspiron 5558 που έχω υποστηρίζει κάτι τέτοιο, αλλιώς δεν έχει νόημα να προβώ στην αγορά άλλου ρούτερ. Επίσης, θα κάνει τη διαφορά και για τις άλλες συσκευές του δικτύου, πχ κινητά και τάμπλετ Android; Στα specifications λέει: Γνωρίζει κανείς σχετικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  14. sdim

    Η απαράδεκτη Wind

    Όντως, το έδωσαν ως βλάβη στον ΟΤΕ μετά από μία βδομάδα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί έπρεπε να περάσουν 7 μέρες για να στείλουν άνθρωπο στο σπίτι να δει ότι πράγματι δεν είναι θέμα δικής μας καλωδίωσης ή βραχυκυκλώματος. Τους το είχα πει ότι εφόσον δεν υπάρχει καν τηλεφωνική γραμμή που να παίζει, κάτι έγινε στο ΚΑΦΑΟ. Σήμερα το πρωί φτιάχτηκε και είναι ΟΚ.
  15. Καλησπέρα σε όλους. Εδώ και ενάμιση χρόνο είμαι συνδρομητής VDSL στη Wind. Εκτός από μία βλάβη πριν λίγους μήνες που φτιάχτηκε μέσα σε μία-δύο μέρες (λογικό και ανθρώπινο) όλα ήταν καλά και παράπονο ουδέν από τις υπηρεσίες της εταιρίας. Από την Πέμπτη το μεσημέρι (22/11) ξαφνικά κόπηκε το ίντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο ταυτόχρονα. Πήρα την τεχνική υποστήριξη και περίμενα, όπως είπαν, να επικοινωνήσουν μαζί μου. Επειδή δεν είμαι άσχετος με το άθλημα, έβαλα άλλο ρούτερ επάνω μήπως έφταιγε το δικό μου, αλλά ήταν ΟΚ. Επίσης, άλλαξα το τηλεφωνικό καλώδιο, αλλά κι αυτό μια χαρά. Υπέθεσα, λοιπόν, ότι το θέμα έίναι της εταιρίας και περίμενα να το χειριστούν. Όταν μετά πό δύο μέρες (24/11) τους πήρα πάλι, είπαν πως είχαν επικοινωνήσει μαζί μου (ψέμα) ενώ ουδέποτε έλαβα κλήση στο κινητό που τους είχα δώσει για επικοινωνία. Τους ρώτησα τι γίνεται και μου είπαν πως το "χειρίζονται" και πως πράγματι έβλεπαν ότι δεν υπάρχει καν γραμμή που να παίζει. Έκτοτε, παίρνω δύο φορές την ημέρα, ενώ θα έπρεπε να παίρνουν αυτοί και να ενημερώνουν, και όποιος βγαίνει στη γραμμή λέει το ίδιο ποίημα. "Δεν μπορώ να σας πω τίποτα άλλο εγώ, θα σας πάρουν τηλέφωνο". Αυτό, εδώ και τρεις ημέρες που τους παίρνω πρωί-βράδυ. Χθες, λοιπόν, δεν άντεξα πλέον και τους είπα-εννοώντας κάθε λέξη-πως αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σήμερα το πρωί, θα διαβάσουν τα χαμπέρια τους εδώ. Πριν λίγο, πάλι, αφού κάλεσα και τους είπα ότι θα προσβάλω το συμβόλαιο, και αφού πάντα παραδέχονται ότι έχω δίκιο, και "να κάνω λίγη υπομονή ακόμα", αν και έχουν περάσει έξι (6) μέρες που δεν έχω ούτε σταθερό ούτε και ίντερνετ που πληρώνω και ποτέ δεν έχω αφήσει λογαριασμό απλήρωτο, μου είπαν ότι το ίδιο "δευτεροβάθμιο κλιμάκιο" που χειρίζεται τη βλάβη πέντε μέρες τώρα, θα με πάρει τηλέφωνο αύριο. Πλέον η υπομονή τελείωσε. Απευθύνομαι στη Wind ευθέως, λοιπόν, και τους λέω: * Ντροπή σας, κύριοι και κυρίες που διατείνεστε πως φτιάχνετε μία πρωτοπόρα σε υπηρεσίες εταιρία που σκοπό έχει την άψογη παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση του εκάστοτε πελάτη. * Δύο φορές ντροπή σας που εν έτει 2018 και διαμένοντας σε προάστιο των Αθηνών, κανείς δεν φιλοτιμείται να πάρει τον πελάτη και να του μιλήσει απλά, λέγοντάς του πώς εξελίσσεται η πορεία της βλάβης. * Τρεις φορές ντροπή σας, γιατί δεν βγαίνει κανείς προϊστάμενος στο τηλέφωνο, γιατί "δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό", λέει. * Τέσσερις φορές ντροπή σας, γιατί ο πελάτης είναι εγγεγραμμένος (από εσάς) στα παλαιότερα των υποδημάτων σας και έχει ευτελιστεί, ζητώντας το στοιχειώδες δικαίωμά του σε αυτό που πληρώνει για να έχει, δηλαδή την επικοινωνία με τον έξω κόσμο. * Πέντε φορές ντροπή σας που-απ' ό,τι μου είπαν πριν λίγο στο τηλέφωνο-κανείς δεν έχει πάει αυτοπροσώπως στο ΚΑΦΑΟ της περιοχής να δει αν απλά έχει ξεκουμπωθεί το καλώδιο, αλλά "το χειρίζονται μέσα από το κτήριο της ΤΥ". Αύριο θα δω τι διακιώματα έχω να αποχωρήσω από την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αυτή εταιρία που δείχνει μηδενικό σεβασμό στον πελάτη. Ελπίζω-μάταια, μάλλον-να το δει κάποιος ιθύνων της εταιρίας και να διορθώσει το πρόβλημα, αλλά εφόσον έξι μέρες τώρα μας έχουν γραψει κανονικά, γιατί να γίνει μετά τη δημοσίευση του νήματος αυτού; Απλά θεώρησα, όμως, πως ο καταναλωτής πρέπει να ακούσει το συμβάν για να κανονίσει την πορεία του. Ευχαριστώ για το βήμα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.