Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

trib

News Editors
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.829
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    2

4 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  • Τοποθεσία
    Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

184.874 προβολές προφίλ

trib's Achievements

  1. Λόγω της ανακοίνωσης της εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft, η Sony έχασε περίπου $20 δισεκατομμύρια σε μία ημέρα λόγω της πτώσης 13% των μετοχών της. Η Sony κυριαρχεί επί του παρόντος στην αγορά των κονσολών επόμενης γενιάς, αλλά βρίσκεται πίσω από τη Microsoft στο cloud gaming. Και η τελευταία εξαγορά της Microsoft θα την φέρει ακόμη πιο κοντά στη Sony όσον αφορά τα έσοδα, μετατοπίζοντας σημαντικά τη δυναμική της συνολικής αγοράς gaming. Ακόμη και πριν την εξαγορά, η Microsoft είχε ήδη περισσότερα στούντιο παιχνιδιών από τη Sony. Και η Microsoft έχει ένα άλλο βασικό πλεονέκτημα έναντι της Sony, το Xbox Game Pass, το σύνολο των συνδρομητικών υπηρεσιών που φέρνει εκατοντάδες παιχνίδια στους χρήστες σε υπολογιστές, κονσόλες και φορητές συσκευές. Σε αντίθεση με το PlayStation Plus, το Xbox Game Pass περιλαμβάνει επίσης και την επιλογή Xbox Cloud Gaming που επιτρέπει στους συνδρομητές να έχουν πρόσβαση σε μια αυξανόμενη βιβλιοθήκη παιχνιδιών (ακόμη και παλαιότερων γενεών) σχεδόν σε οποιαδήποτε συσκευή, συμπεριλαμβανομένων των smartphone και των τηλεοράσεων. Ο CEO της Microsoft Gaming, Phil Spencer, αποκάλυψε ότι η εταιρεία έχει τώρα 25 εκατομμύρια συνδρομητές Game Pass ως μέρος της ανακοίνωσης της Activision Blizzard και άφησε να εννοηθεί ότι τα παιχνίδια της Activision θα κάνουν την υπηρεσία ακόμη πιο πολύτιμή. Η Sony αναμένεται να προσαρμόσει το PS Plus για να ανταγωνιστεί καλύτερα το Xbox Game Pass και μπορεί ακόμη και να χρησιμοποιήσει την υποδομή cloud της Microsoft Azure για να το δώσει στους χρήστες. Πριν από την ανακοίνωση της εξαγοράς, ο Spencer είχε αναφέρει ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των υπηρεσιών των δύο εταιρειών είναι αναπόφευκτος. Δεν θέλω να ακούγεται σαν να ακούγεται ότι τα έχουμε καταλάβει όλα, αλλά νομίζω ότι η σωστή απάντηση είναι να επιτρέψετε στους πελάτες σας να παίξουν τα παιχνίδια που θέλουν, όπου θέλουν να τα παίξουν και να τους δώσετε την επιλογή του τρόπου δημιουργίας της βιβλιοθήκης τους και να είστε διαφανείς μαζί τους σχετικά με τα σχέδιά σας όσον αφορά τις πρωτοβουλίες. Επομένως, όταν ακούω άλλους να κάνουν πράγματα όπως το Xbox Game Pass ή να έρχονται προς την αγορά των υπολογιστών, είναι λογικό για εμένα γιατί πιστεύω ότι είναι η σωστή απάντηση. Το μέλλον της Sony μπορεί να φαίνεται αβέβαιο προς το παρόν, αλλά η ανακοίνωση της Microsoft δεν έχει «βυθίσει» άλλες μετοχές της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών. Εντωμεταξύ, οι μετοχές σε μικρού και μεσαίου μεγέθους εκδότες παιχνιδιών όπως η Capcom και η Square Enix έχουν αυξηθεί με την ελπίδα ότι θα μπορούσαν να είναι εξαγορές της Sony.
  2. Οι μετοχές της Sony υποχώρησαν 13% την προηγούμενη Τετάρτη, η μεγαλύτερη πτώση εδώ και 12 χρόνια. Λόγω της ανακοίνωσης της εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft, η Sony έχασε περίπου $20 δισεκατομμύρια σε μία ημέρα λόγω της πτώσης 13% των μετοχών της. Η Sony κυριαρχεί επί του παρόντος στην αγορά των κονσολών επόμενης γενιάς, αλλά βρίσκεται πίσω από τη Microsoft στο cloud gaming. Και η τελευταία εξαγορά της Microsoft θα την φέρει ακόμη πιο κοντά στη Sony όσον αφορά τα έσοδα, μετατοπίζοντας σημαντικά τη δυναμική της συνολικής αγοράς gaming. Ακόμη και πριν την εξαγορά, η Microsoft είχε ήδη περισσότερα στούντιο παιχνιδιών από τη Sony. Και η Microsoft έχει ένα άλλο βασικό πλεονέκτημα έναντι της Sony, το Xbox Game Pass, το σύνολο των συνδρομητικών υπηρεσιών που φέρνει εκατοντάδες παιχνίδια στους χρήστες σε υπολογιστές, κονσόλες και φορητές συσκευές. Σε αντίθεση με το PlayStation Plus, το Xbox Game Pass περιλαμβάνει επίσης και την επιλογή Xbox Cloud Gaming που επιτρέπει στους συνδρομητές να έχουν πρόσβαση σε μια αυξανόμενη βιβλιοθήκη παιχνιδιών (ακόμη και παλαιότερων γενεών) σχεδόν σε οποιαδήποτε συσκευή, συμπεριλαμβανομένων των smartphone και των τηλεοράσεων. Ο CEO της Microsoft Gaming, Phil Spencer, αποκάλυψε ότι η εταιρεία έχει τώρα 25 εκατομμύρια συνδρομητές Game Pass ως μέρος της ανακοίνωσης της Activision Blizzard και άφησε να εννοηθεί ότι τα παιχνίδια της Activision θα κάνουν την υπηρεσία ακόμη πιο πολύτιμή. Η Sony αναμένεται να προσαρμόσει το PS Plus για να ανταγωνιστεί καλύτερα το Xbox Game Pass και μπορεί ακόμη και να χρησιμοποιήσει την υποδομή cloud της Microsoft Azure για να το δώσει στους χρήστες. Πριν από την ανακοίνωση της εξαγοράς, ο Spencer είχε αναφέρει ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των υπηρεσιών των δύο εταιρειών είναι αναπόφευκτος. Δεν θέλω να ακούγεται σαν να ακούγεται ότι τα έχουμε καταλάβει όλα, αλλά νομίζω ότι η σωστή απάντηση είναι να επιτρέψετε στους πελάτες σας να παίξουν τα παιχνίδια που θέλουν, όπου θέλουν να τα παίξουν και να τους δώσετε την επιλογή του τρόπου δημιουργίας της βιβλιοθήκης τους και να είστε διαφανείς μαζί τους σχετικά με τα σχέδιά σας όσον αφορά τις πρωτοβουλίες. Επομένως, όταν ακούω άλλους να κάνουν πράγματα όπως το Xbox Game Pass ή να έρχονται προς την αγορά των υπολογιστών, είναι λογικό για εμένα γιατί πιστεύω ότι είναι η σωστή απάντηση. Το μέλλον της Sony μπορεί να φαίνεται αβέβαιο προς το παρόν, αλλά η ανακοίνωση της Microsoft δεν έχει «βυθίσει» άλλες μετοχές της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών. Εντωμεταξύ, οι μετοχές σε μικρού και μεσαίου μεγέθους εκδότες παιχνιδιών όπως η Capcom και η Square Enix έχουν αυξηθεί με την ελπίδα ότι θα μπορούσαν να είναι εξαγορές της Sony. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  3. Η Samsung αναμένεται να κυκλοφορήσει τη ναυαρχίδα Galaxy S τις επόμενες εβδομάδες και ως συνήθως ήδη έχουν διαρρεύσει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τα επερχόμενα smartphone. Ωστόσο, μία πρόσφατη διαρροή, από την ιστοσελίδα MySmartPrice και τον tipster Ishan Agarwal, αποκάλυψε σχεδόν τα πάντα για το κορυφαίο τηλέφωνο της σειράς Galaxy S22. Η διαρροή αφορά αποκλειστικά το Samsung Galaxy S22 Ultra, το μεγαλύτερο και πιθανότατα πιο ακριβό τηλέφωνο της σειράς. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα renders που περιλαμβάνονται στη διαρροή επιβεβαιώνουν τις φήμες που ήθελαν το S22 Ultra να μοιάζει με ένα Galaxy Note, καθώς φαίνεται να λειτουργεί και όπως ένα Note. Ως γνωστόν, η Samsung πέρυσι δεν κυκλοφόρησε την ανανεωμένη έκδοση του Note, δηλαδή το Galaxy Note 21. Αντίθετα, εστίασε στο να προωθήσει τα αναδιπλούμενα smartphones αλλά και τα Galaxy S21, τις ναυαρχίδες της προηγούμενης χρονιάς. Αν και αυτή η στρατηγική λειτούργησε σχετικά καλά για τα αναδιπλούμενα, δεν λειτούργησε τόσο καλά για τη σειρά Galaxy S21. Όπως φαίνεται στα renders, το Galaxy S22 Ultra αναμένεται να κυκλοφορήσει σε 4 χρώματα, μαύρο, λευκό, μωβ και πράσινο. Το S Pen που θα συμπεριλαμβάνεται φαίνεται να είναι μαύρο με την πάνω πλευρά του να είναι στο ίδιο χρώμα με το τηλέφωνο. Αν και στα renders δεν φαίνεται, το τηλέφωνο αναμένεται να έχει και υποδοχή για την αποθήκευση και φόρτιση του S Pen. Ανεξάρτητα όμως από τα renders που διέρρευσαν, υπάρχουν και αρκετά χαρακτηριστικά που έγιναν γνωστά. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα MySmartPrice και τον Agarwal, η βασική κάμερα θα περιλαμβάνει 5 αισθητήρες. Ο κύριος αισθητήρας θα είναι στα 108MP, θα υπάρχει ένας υπερευρυγώνιος 12MP, δύο τηλεφακοί των 10MP αλλά και ένας 5ος αισθητήρας άγνωστος για την ώρα που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο αισθητήρας βάθους. Ο Argawal αναφέρει ότι το τηλέφωνο θα μπορούσε να έχει οθόνη AMOLED 6.8’’ με ανάλυση 3088x1400 pixels η οποία θα προστατεύεται από γυαλί Gorilla Glass Victus Plus, το οποίο δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί. Πιθανώς, αυτό το γυαλί θα είναι ισχυρότερο από το κανονικό Victus, αν και δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για αυτό. Επίσης, το τηλέφωνο θα έχει μπαταρία 5000mAh με ταχύτητα ενσύρματης φόρτισης στα 45W. Εάν ισχύει αυτό θα γίνει και το ταχύτερο σε φόρτιση τηλέφωνο της Samsung, αν και σε γενικές γραμμές η εταιρεία έχει μείνει πολύ πίσω από άλλους κατασκευαστές σε αυτόν τον τομέα. Το Galaxy S22 Ultra αλλά και γενικότερα όλη η σειρά μοντέλων Galaxy S22 θα ανακοινωθεί στις 9 Φεβρουαρίου σε Unpacked event που θα ανακοινωθεί σύντομα.
  4. Όπως αναμένονταν, το τηλέφωνο θα έχει παρόμοια σχεδίαση με τη σειρά Galaxy Note και θα διαθέτει και γραφίδα S Pen. Η Samsung αναμένεται να κυκλοφορήσει τη ναυαρχίδα Galaxy S τις επόμενες εβδομάδες και ως συνήθως ήδη έχουν διαρρεύσει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τα επερχόμενα smartphone. Ωστόσο, μία πρόσφατη διαρροή, από την ιστοσελίδα MySmartPrice και τον tipster Ishan Agarwal, αποκάλυψε σχεδόν τα πάντα για το κορυφαίο τηλέφωνο της σειράς Galaxy S22. Η διαρροή αφορά αποκλειστικά το Samsung Galaxy S22 Ultra, το μεγαλύτερο και πιθανότατα πιο ακριβό τηλέφωνο της σειράς. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα renders που περιλαμβάνονται στη διαρροή επιβεβαιώνουν τις φήμες που ήθελαν το S22 Ultra να μοιάζει με ένα Galaxy Note, καθώς φαίνεται να λειτουργεί και όπως ένα Note. Ως γνωστόν, η Samsung πέρυσι δεν κυκλοφόρησε την ανανεωμένη έκδοση του Note, δηλαδή το Galaxy Note 21. Αντίθετα, εστίασε στο να προωθήσει τα αναδιπλούμενα smartphones αλλά και τα Galaxy S21, τις ναυαρχίδες της προηγούμενης χρονιάς. Αν και αυτή η στρατηγική λειτούργησε σχετικά καλά για τα αναδιπλούμενα, δεν λειτούργησε τόσο καλά για τη σειρά Galaxy S21. Όπως φαίνεται στα renders, το Galaxy S22 Ultra αναμένεται να κυκλοφορήσει σε 4 χρώματα, μαύρο, λευκό, μωβ και πράσινο. Το S Pen που θα συμπεριλαμβάνεται φαίνεται να είναι μαύρο με την πάνω πλευρά του να είναι στο ίδιο χρώμα με το τηλέφωνο. Αν και στα renders δεν φαίνεται, το τηλέφωνο αναμένεται να έχει και υποδοχή για την αποθήκευση και φόρτιση του S Pen. Ανεξάρτητα όμως από τα renders που διέρρευσαν, υπάρχουν και αρκετά χαρακτηριστικά που έγιναν γνωστά. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα MySmartPrice και τον Agarwal, η βασική κάμερα θα περιλαμβάνει 5 αισθητήρες. Ο κύριος αισθητήρας θα είναι στα 108MP, θα υπάρχει ένας υπερευρυγώνιος 12MP, δύο τηλεφακοί των 10MP αλλά και ένας 5ος αισθητήρας άγνωστος για την ώρα που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο αισθητήρας βάθους. Ο Argawal αναφέρει ότι το τηλέφωνο θα μπορούσε να έχει οθόνη AMOLED 6.8’’ με ανάλυση 3088x1400 pixels η οποία θα προστατεύεται από γυαλί Gorilla Glass Victus Plus, το οποίο δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί. Πιθανώς, αυτό το γυαλί θα είναι ισχυρότερο από το κανονικό Victus, αν και δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για αυτό. Επίσης, το τηλέφωνο θα έχει μπαταρία 5000mAh με ταχύτητα ενσύρματης φόρτισης στα 45W. Εάν ισχύει αυτό θα γίνει και το ταχύτερο σε φόρτιση τηλέφωνο της Samsung, αν και σε γενικές γραμμές η εταιρεία έχει μείνει πολύ πίσω από άλλους κατασκευαστές σε αυτόν τον τομέα. Το Galaxy S22 Ultra αλλά και γενικότερα όλη η σειρά μοντέλων Galaxy S22 θα ανακοινωθεί στις 9 Φεβρουαρίου σε Unpacked event που θα ανακοινωθεί σύντομα. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  5. Η συνεχής χρήση της μάσκας που πλέον αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας λόγω της πανδημίας COVID-19 ίσως να μην ενθουσιάζει κάποιους, σύντομα όμως αυτή η μάσκα θα μπορούσε να παρέχει περισσότερες πληροφορίες για την προστασία του εαυτού μας. Ερευνητές του Πανεπιστημίου Northwestern, συμπεριλαμβανομένου και του δημιουργού του Game Boy χωρίς μπαταρία, Josiah Hester, ανέπτυξαν έναν αισθητήρα για μάσκες προσώπου που ονομάζεται FaceBit και μπορεί να παρακολουθεί ένα ευρύ φάσμα δεδομένων υγείας μέσα από μία μάσκα τύπου N95. Η μονάδα που περιλαμβάνει τον αισθητήρα τοποθετείται μαγνητικά στη μάσκα και μπορεί να μετρήσει τον καρδιακό ρυθμό χρησιμοποιώντας τις ανεπαίσθητες κινήσεις του κεφαλιού από τη ροή του αίματος ενώ μπορεί να ανιχνεύει διαρροές ή την κακή εφαρμογή της μάσκας στο πρόσωπο παρατηρώντας την αντίσταση της μάσκας κατά την αναπνοή. Αυτές οι μετρήσεις με τη σειρά τους μπορούν να βοηθήσουν τον αισθητήρα να ανιχνεύσει μια σειρά από άλλες συνθήκες. Τα δεδομένα της καρδιάς και της αναπνοής θα μπορούσαν να ενημερώνουν τον χρήστη για το πότε είναι αγχωμένος και χρειάζεται να κάνει ένα διάλειμμα. Και ενώ ο αισθητήρας δεν μπορεί να επαληθεύσει τη στεγανή τοποθέτηση της μάσκας, είναι αρκετά ικανός για να βοηθήσει τον χρήστη να τη διατηρήσει τουλάχιστον στη σωστή θέση κατά τη διάρκεια μιας κουραστικής ημέρας. Και όλα αυτά χωρίς απαραίτητα ο αισθητήρας να χρειάζεται ποτέ φόρτιση. Ενώ στο πρωτότυπο μοντέλο υπάρχει μία μπαταρία, ο αισθητήρας χρησιμοποιεί την αναπνοή, τη θερμότητα, την κίνηση και τον Ήλιο για να παρατείνει την αυτονομία του έως και τις 11 ημέρες. Ο Hester επιθυμεί τελικά η μάσκα και ο αισθητήρας να λειτουργούν χωρίς μπαταρία. Ο FaceBit αισθητήρας θα πρέπει να περάσει από κλινικές κι άλλες δοκιμές προτού είναι έτοιμος για χρήση στον πραγματικό κόσμο. Ωστόσο, η ομάδα του Hester έχει ήδη κυκλοφορήσει τον κώδικα του project αλλά και το hardware που χρησιμοποίησαν στο κοινό για να βοηθήσει άλλους να τον δημιουργήσουν και να επαληθεύσουν τις δυνατότητές του. Αν και πιθανότατα δεν θα τον αγοράσει κάποιος για προσωπική χρήση, θα μπορούσε να είναι ζωτικής σημασίας για τα νοσοκομεία που θέλουν να κρατήσουν τους εργαζόμενους ασφαλείς.
  6. Ειδικοί σε θέματα ασφάλειας ανακάλυψαν μία σημαντική ευπάθεια στην πιο πρόσφατη έκδοση του Safari της Apple. Ο browser διαρρέει το ιστορικό περιήγησης και ακόμη ορισμένα προσωπικά δεδομένα του χρήστη που είναι αποθηκευμένα σε συνδεδεμένους Google λογαριασμούς. Σύμφωνα με την εταιρεία FingerprintJS, πάροχος υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, το πρόβλημα αφορά το Apple API – IndexedDB, που χρησιμοποιείται για την αποθήκευση δεδομένων στο Safari 15. Το Safari 15 έχει ένα μέτρο ασφαλείας που αποτρέπει τις κακόβουλες σελίδες, που ανοίγουν σε μια καρτέλα, να διαβάζουν τα δεδομένα που δημιουργούνται από ιστοσελίδες που ανοίγουν σε άλλη καρτέλα. Σύμφωνα με την FingerprintJS, το IndexedDB API στο Safari 15 δεν συμμορφώνεται με αυτήν την πολιτική και αντιθέτως δημιουργείται μια νέα κενή βάση δεδομένων με το ίδιο όνομα σε όλα τα ενεργά παράθυρα και καρτέλες κατά την ίδια περίοδο λειτουργίας του browser. Οι ερευνητές εξήγησαν επίσης πως το ελάττωμα μπορεί να αξιοποιηθεί για την απόκτηση δεδομένων ενός λογαριασμού Google. Οι υπηρεσίες της Google (για παράδειγμα το YouTube) δημιουργούν βάσεις δεδομένων που περιέχουν το μοναδικό αναγνωριστικό χρήστη Google στα ονόματά τους. Καθώς αυτά τα αναγνωριστικά χρησιμοποιούνται για πρόσβαση σε δημόσιες πληροφορίες, όπως μια εικόνα προφίλ, θα μπορούσαν να το δουν κι άλλες ιστοσελίδες. Οι ερευνητές για να δείξουν πώς μία ιστοσελίδα μπορεί να μάθει την πρόσφατη και τρέχουσα δραστηριότητα περιήγησης οποιουδήποτε χρήστη, δημιούργησαν ένα demo το οποίο βρίσκεται εδώ. Προς το παρόν, εντοπίζει 30 τοποθεσίες που επηρεάζονται, αλλά η λίστα είναι πιθανώς πολύ μεγαλύτερη. Αυτή τη στιγμή, δεν φαίνεται να υπάρχει λύση στο πρόβλημα το οποίο επηρεάζει και τη λειτουργία Ιδιωτικής Περιήγησης στο Safari ενώ με την απαγόρευση της Apple τρίτων μηχανών browser στο iOS (third-party browser engines) επηρεάζονται κι όλοι οι υπόλοιποι browsers. Η ευπάθεια αναφέρθηκε στο WebKit Bug Tracker στα τέλη Νοεμβρίου του περασμένου έτους, αλλά η Apple δεν έχει ακόμη διαθέσει κάποια ενημέρωση για τον browser και παραμένει σιωπηλή σχετικά με το θέμα. Μια επιλογή που προτείνεται από τους ερευνητές, είναι να αποκλειστεί όλη η Javascript από προεπιλογή και να επιτρέπεται μόνο σε αξιόπιστες ιστοσελίδες. Ωστόσο, αυτό καθιστά τη σύγχρονη περιήγηση στο internet άβολη και πιθανότατα δεν είναι καλή λύση για όλους.
  7. Ο browser της Apple διαρρέει τα δεδομένα περιήγησης του χρήστη από τα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου. Ειδικοί σε θέματα ασφάλειας ανακάλυψαν μία σημαντική ευπάθεια στην πιο πρόσφατη έκδοση του Safari της Apple. Ο browser διαρρέει το ιστορικό περιήγησης και ακόμη ορισμένα προσωπικά δεδομένα του χρήστη που είναι αποθηκευμένα σε συνδεδεμένους Google λογαριασμούς. Σύμφωνα με την εταιρεία FingerprintJS, πάροχος υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, το πρόβλημα αφορά το Apple API – IndexedDB, που χρησιμοποιείται για την αποθήκευση δεδομένων στο Safari 15. Το Safari 15 έχει ένα μέτρο ασφαλείας που αποτρέπει τις κακόβουλες σελίδες, που ανοίγουν σε μια καρτέλα, να διαβάζουν τα δεδομένα που δημιουργούνται από ιστοσελίδες που ανοίγουν σε άλλη καρτέλα. Σύμφωνα με την FingerprintJS, το IndexedDB API στο Safari 15 δεν συμμορφώνεται με αυτήν την πολιτική και αντιθέτως δημιουργείται μια νέα κενή βάση δεδομένων με το ίδιο όνομα σε όλα τα ενεργά παράθυρα και καρτέλες κατά την ίδια περίοδο λειτουργίας του browser. Οι ερευνητές εξήγησαν επίσης πως το ελάττωμα μπορεί να αξιοποιηθεί για την απόκτηση δεδομένων ενός λογαριασμού Google. Οι υπηρεσίες της Google (για παράδειγμα το YouTube) δημιουργούν βάσεις δεδομένων που περιέχουν το μοναδικό αναγνωριστικό χρήστη Google στα ονόματά τους. Καθώς αυτά τα αναγνωριστικά χρησιμοποιούνται για πρόσβαση σε δημόσιες πληροφορίες, όπως μια εικόνα προφίλ, θα μπορούσαν να το δουν κι άλλες ιστοσελίδες. Οι ερευνητές για να δείξουν πώς μία ιστοσελίδα μπορεί να μάθει την πρόσφατη και τρέχουσα δραστηριότητα περιήγησης οποιουδήποτε χρήστη, δημιούργησαν ένα demo το οποίο βρίσκεται εδώ. Προς το παρόν, εντοπίζει 30 τοποθεσίες που επηρεάζονται, αλλά η λίστα είναι πιθανώς πολύ μεγαλύτερη. Αυτή τη στιγμή, δεν φαίνεται να υπάρχει λύση στο πρόβλημα το οποίο επηρεάζει και τη λειτουργία Ιδιωτικής Περιήγησης στο Safari ενώ με την απαγόρευση της Apple τρίτων μηχανών browser στο iOS (third-party browser engines) επηρεάζονται κι όλοι οι υπόλοιποι browsers. Η ευπάθεια αναφέρθηκε στο WebKit Bug Tracker στα τέλη Νοεμβρίου του περασμένου έτους, αλλά η Apple δεν έχει ακόμη διαθέσει κάποια ενημέρωση για τον browser και παραμένει σιωπηλή σχετικά με το θέμα. Μια επιλογή που προτείνεται από τους ερευνητές, είναι να αποκλειστεί όλη η Javascript από προεπιλογή και να επιτρέπεται μόνο σε αξιόπιστες ιστοσελίδες. Ωστόσο, αυτό καθιστά τη σύγχρονη περιήγηση στο internet άβολη και πιθανότατα δεν είναι καλή λύση για όλους. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  8. 60 εταιρείες που ειδικεύονται σε προϊόντα και υπηρεσίες υγείας για γυναίκες αναφέρουν ότι το Facebook συχνά απορρίπτει τις διαφημίσεις τους λόγω του ότι περιλαμβάνουν υποτιθέμενο «περιεχόμενο για ενηλίκους». Οι πολιτικές διαφήμισης του Facebook απαγορεύουν προϊόντα που αφορούν την αναπαραγωγική υγεία και υπηρεσίες που εστιάζουν στην σεξουαλική ευχαρίστηση, αλλά σύμφωνα με το κέντρο Intimacy Justice που υπερασπίζεται τα δικαιώματα ισότητας, κάποιες πρακτικές της εταιρείας δίνουν την εικόνα μιας πλατφόρμας που επιβάλλει αυτές τις διαφημιστικές οδηγίες με τρόπο φαινομενικά αυθαίρετο και σεξιστικό. Οι 60 εταιρείες που συμμετείχαν στην έκθεση είχαν όλες τους διαφημίσεις που απορρίφθηκαν από το Facebook κάποια στιγμή. Περίπου οι μισές από αυτές ανέφεραν ότι έχει ανασταλεί και ο λογαριασμός τους. Μια τέτοια εταιρεία είναι και η Joylux η οποία προσφέρει ένα προϊόν που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι γυναίκες για να ενισχύσουν το πυελικό τους έδαφος. Η CEO της εταιρείας, Colette Courtion, ανέφερε πως λόγω της φύσης του προϊόντος και της εμφάνισής του, το Facebook πιστεύει ότι είναι πορνογραφικού περιεχομένου. Από το 2017, η Joylux ισχυρίζεται ότι το Facebook ανέστειλε δύο φορές τον διαφημιστικό λογαριασμό της. Αναφέρει ότι η εταιρεία δεν έδωσε ποτέ λόγο για αυτές τις ενέργειες ενώ ισχυρίζεται επίσης ότι το Facebook έχει αυτόματα αρνηθεί διαφημίσεις που περιλαμβάνουν τη λέξη «κόλπος». Αυτό είναι κάτι που αμφισβητεί η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook. Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι δεν επιβάλλει γενική απαγόρευση για λέξεις κλειδιά όπως «κόλπος» και «εμμηνόπαυση». Αντίθετα, αναφέρει ότι εξετάζει το πώς τοποθετείται κάθε διαφήμιση. Τελικά, η Joylux κατάφερε να ανεβάσει διαφημίσεις στο Facebook με τη βοήθεια μιας διαφημιστικής εταιρείας αλλά έπρεπε να αλλάξει το κείμενο της σε σημείο που οι διαφημίσεις δεν είναι χρήσιμες για τους καταναλωτές. Όπως αναφέρει η εταιρεία, δεν μπορεί πλέον να δείξει πώς μοιάζει το προϊόν και δεν μπορεί να πει τι ακριβώς κάνει. Εκπρόσωπος της Meta ανέφερε ότι η επιβολή τέτοιου είδους διαφημιστικών πολιτικών δεν είναι τέλεια και ότι μερικές φορές μπορεί να συμβούν λάθη. Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι δεν εφαρμόζει την τρέχουσα πολιτική της εν μέρει επειδή προσπαθεί να λαμβάνει υπόψη τι θα αφαιρέσουν άνθρωποι από διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς από διαφημίσεις που προωθούν προϊόντα για ενήλικες. Καλωσορίζουμε τις διαφημίσεις για προϊόντα σεξουαλικής ευεξίας, αλλά απαγορεύουμε το γυμνό και έχουμε συγκεκριμένους κανόνες σχετικά με το πώς αυτά τα προϊόντα μπορούν να διατεθούν στην πλατφόρμα μας. Έχουμε παράσχει λεπτομέρειες στους διαφημιστικές σχετικά με τα είδη προϊόντων και τις περιγραφές που επιτρέπουμε στις διαφημίσεις. Αυτό που κάνει τις ενέργειες του Facebook σε αυτές τις περιπτώσεις απογοητευτικές για τις 60 εταιρείες που συμμετείχαν στην έκθεση είναι ότι πιστεύουν ότι η Meta δεν έχει εφαρμόσει τα ίδια πρότυπα σε διαφημίσεις που στοχεύουν άνδρες. Η Jackie Rotman, η ιδρυτής του Κέντρου Δικαιοσύνης Οικειότητας, δηλώνει: Αυτή τη στιγμή είναι αυθαίρετο που λένε ότι ένα προϊόν επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται με τρόπο που πιστεύουμε ότι έχει πραγματικά σεξιστικό τόνο και έλλειψη κατανόησης για την υγεία. Το κέντρο μάλιστα βρήκε μια διαφήμιση που προωθεί ένα χάπι για τη στυτική δυσλειτουργία που υπόσχεται ένα «υγρό ζεστό αμερικανικό καλοκαίρι» αλλά και μια άλλη για ένα λιπαντικό που ήταν φτιαγμένη για όταν «οι άντρες είναι μόνοι τους». Δύο διαφημίσεις που δεν είχαν απαγορευτεί από το Facebook, σε αντίθεση με αυτές των 60 που αναφέρονταν σε γυναικεία προϊόντα.
  9. Η Microsoft έκανε τη λειτουργία Walkie Talkie του Teams διαθέσιμη για όλους τους χρήστες της πλατφόρμας. Το Walkie Talkie επιτρέπει στους χρήστες να μετατρέπουν το smartphone η tablet σε ένα walkie-talkie που λειτουργεί μέσω δεδομένων κινητής τηλεφωνίας ή Wi-Fi. Η λειτουργία είχε ανακοινωθεί πριν από δύο χρόνια και ήταν σε έκδοση preview έως και σήμερα. Η Microsoft είχε θέσει τη λειτουργία διαθέσιμη κυρίως για εργαζόμενους πρώτης γραμμής, υπαλλήλους που εξυπηρετούν πελάτες σε καθημερινές εργασίες εντός των εταιρειών. Η Microsoft συνεργάζεται και με την Zebra Technologies για να προσθέσει ένα αποκλειστικό κουμπί push-to-talk σε μια σειρά φορητών συσκευών Zebra. Αυτές οι συσκευές χρησιμοποιούνται ευρέως από υπαλλήλους που βοηθούν τον κόσμο κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης πανδημίας. Γενικά πάντως, σπάνια βλέπουμε λειτουργία walkie-talkie σε μια εφαρμογή επικοινωνίας όπως το Teams. Το WhatsApp επιτρέπει στον χρήστη να καταγράψει αποσπάσματα ήχου που μπορεί να τα στείλει ή να τα λάβει ενώ και το Slack κυκλοφόρησε τη λειτουργία Huddles πέρυσι για να επιτρέπει στους χρήστες να μπαίνουν ή να αποχωρούν εύκολα από κλήσεις. Η Apple κυκλοφόρησε τη δική της δυνατότητα walkie-talkie στο Apple Watch το 2018, χρησιμοποιώντας λειτουργία push-to-talk κατά τη διάρκεια μιας κλήσης FaceTime Audio.
  10. Σε μήνυμα που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα για προγραμματιστές της Apple, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα συμμορφωθεί με την απόφαση της Ολλανδικής Αρχής Καταναλωτών και Αγορών (ACM) που την υποχρεώνει να επιτρέπει υπηρεσίες τρίτων να δέχονται πληρωμές εντός των εφαρμογών γνωριμιών. Τα ολλανδικά dating apps που συνδέονται ή χρησιμοποιούν τρίτο πάροχο πληρωμών εντός της εφαρμογής θα πρέπει και πάλι παρ’ όλα αυτά να πληρώνουν προμήθεια στην Apple για όλες τις συναλλαγές. Πρόσφατες οδηγίες από την Ολλανδική Αρχή Καταναλωτών και Αγορών θα επιτρέψουν στους προγραμματιστές εφαρμογών γνωριμιών στο App Store στην Ολλανδία να μοιράζονται πρόσθετες επιλογές επεξεργασίας πληρωμών με τους χρήστες. Για να συμμορφωθούμε με την εντολή της ACM, εισάγουμε δύο προαιρετικά νέα δικαιώματα που ισχύουν αποκλειστικά για εφαρμογές στο Ολλανδικό App Store. Οι προγραμματιστές των dating apps που θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το σύστημα αγορών της Apple μπορούν ακόμη να το κάνουν και δεν χρειάζονται περαιτέρω ενέργειες. Για την προσθήκη επιλογών πληρωμής τρίτων, οι προγραμματιστές θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα δικαιώματα της Apple, αλλά η εταιρεία τους προειδοποίησε ότι αυτό θα συνεπάγεται πρόσθετες ευθύνες και θα θέσει ορισμένους νέους κινδύνους. Προτού εξετάσετε το ενδεχόμενο να υποβάλετε αίτηση για ένα από αυτά τα δικαιώματα, είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι ορισμένες λειτουργίες του App Store που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δεν θα είναι διαθέσιμες στους πελάτες σας, εν μέρει επειδή δεν μπορούμε να επικυρώσουμε την ασφάλεια των πληρωμών που πραγματοποιούνται εκτός τους ασφαλούς συστήματος πληρωμών του App Store. Επειδή η Apple δεν θα γνωρίζει άμεσα τις αγορές που πραγματοποιούνται με χρήση εναλλακτικών μεθόδων, η Apple δεν θα μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες με επιστροφές χρημάτων, ιστορικό αγορών, διαχείριση συνδρομών και άλλα ζητήματα που προκύπτουν κατά την αγορά ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών μέσω αυτών των εναλλακτικών μεθόδων. Θα είστε υπεύθυνοι για την αντιμετώπιση τέτοιων ζητημάτων με τους πελάτες. Η Apple πρόσθεσε ότι διαφωνεί με την απόφαση της ACM, πιστεύει ότι δεν είναι προς το συμφέρον των χρηστών και άσκησε έφεση κατά της απόφασης σε ανώτερο δικαστήριο. Συγκεκριμένα, η Apple εξήγησε ότι ανησυχεί ότι αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την εμπειρία του χρήστη και να δημιουργήσουν νέες απειλές για το απόρρητο των χρηστών και την ασφάλεια των δεδομένων τους. Η Apple τόνισε τα οφέλη του δικού της συστήματος πληρωμών για τους προγραμματιστές, το οποίο συνεχίζει να είναι διαθέσιμο ως επιλογή για τους προγραμματιστές για χρήση στις ολλανδικές εφαρμογές γνωριμιών. Η Apple σχεδίασε το App Store για να είναι ένα ασφαλές και αξιόπιστο μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να ανακαλύψουν και να κατεβάσουν εφαρμογές. Το σύστημα αγορών της Apple, αναπόσπαστο κομμάτι της εμπορικής μας πλατφόρμας, προσφέρει στους χρήστες μια ιδιωτική και ασφαλή εμπειρία σε εφαρμογές και συσκευές Apple και τους διευκολύνει να διαχειρίζονται τις αγορές και τις συνδρομές τους για ψηφιακά αγαθά και υπηρεσίες. Η εντολή προήλθε από μια ολλανδική έρευνα που ξεκίνησε το 2019, η οποία εξέτασε εάν οι επιχειρηματικές πρακτικές της Apple ισοδυναμούσαν με κατάχρηση ισχύος στην αγορά. Η έρευνα περιελάμβανε μια καταγγελία από την Match Group, την ιδιοκτήτρια εταιρεία του Tinder, η οποία ισχυρίστηκε ότι οι κανόνες της Apple την εμπόδιζαν να επικοινωνεί απευθείας με τους πελάτες της σχετικά με τις πληρωμές. Η ACM ανέφερε ότι η Apple επιβάλλει παράλογους όρους απαγορεύοντας στους χρήστες να επιλέξουν μέθοδο αγοράς εντός των εφαρμογών. Η Apple προειδοποιήθηκε ότι έπρεπε να επιτρέψει στις εφαρμογές γνωριμιών να προσφέρουν επιλογές πληρωμής σε τρίτους έως το Σάββατο 15 Ιανουαρίου, διαφορετικά θα αντιμετωπίζε πρόστιμο €50 εκατομμυρίων. Η Apple ανέφερε ότι θα παράσχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υποχρεωτικές αλλαγές σύντομα.
  11. Ο αισθητήρας FaceBit μπορεί ακόμη να καταλάβει και πότε ο χρήστης είναι αγχωμένος ή στρεσαρισμένος. Η συνεχής χρήση της μάσκας που πλέον αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας λόγω της πανδημίας COVID-19 ίσως να μην ενθουσιάζει κάποιους, σύντομα όμως αυτή η μάσκα θα μπορούσε να παρέχει περισσότερες πληροφορίες για την προστασία του εαυτού μας. Ερευνητές του Πανεπιστημίου Northwestern, συμπεριλαμβανομένου και του δημιουργού του Game Boy χωρίς μπαταρία, Josiah Hester, ανέπτυξαν έναν αισθητήρα για μάσκες προσώπου που ονομάζεται FaceBit και μπορεί να παρακολουθεί ένα ευρύ φάσμα δεδομένων υγείας μέσα από μία μάσκα τύπου N95. Η μονάδα που περιλαμβάνει τον αισθητήρα τοποθετείται μαγνητικά στη μάσκα και μπορεί να μετρήσει τον καρδιακό ρυθμό χρησιμοποιώντας τις ανεπαίσθητες κινήσεις του κεφαλιού από τη ροή του αίματος ενώ μπορεί να ανιχνεύει διαρροές ή την κακή εφαρμογή της μάσκας στο πρόσωπο παρατηρώντας την αντίσταση της μάσκας κατά την αναπνοή. Αυτές οι μετρήσεις με τη σειρά τους μπορούν να βοηθήσουν τον αισθητήρα να ανιχνεύσει μια σειρά από άλλες συνθήκες. Τα δεδομένα της καρδιάς και της αναπνοής θα μπορούσαν να ενημερώνουν τον χρήστη για το πότε είναι αγχωμένος και χρειάζεται να κάνει ένα διάλειμμα. Και ενώ ο αισθητήρας δεν μπορεί να επαληθεύσει τη στεγανή τοποθέτηση της μάσκας, είναι αρκετά ικανός για να βοηθήσει τον χρήστη να τη διατηρήσει τουλάχιστον στη σωστή θέση κατά τη διάρκεια μιας κουραστικής ημέρας. Και όλα αυτά χωρίς απαραίτητα ο αισθητήρας να χρειάζεται ποτέ φόρτιση. Ενώ στο πρωτότυπο μοντέλο υπάρχει μία μπαταρία, ο αισθητήρας χρησιμοποιεί την αναπνοή, τη θερμότητα, την κίνηση και τον Ήλιο για να παρατείνει την αυτονομία του έως και τις 11 ημέρες. Ο Hester επιθυμεί τελικά η μάσκα και ο αισθητήρας να λειτουργούν χωρίς μπαταρία. Ο FaceBit αισθητήρας θα πρέπει να περάσει από κλινικές κι άλλες δοκιμές προτού είναι έτοιμος για χρήση στον πραγματικό κόσμο. Ωστόσο, η ομάδα του Hester έχει ήδη κυκλοφορήσει τον κώδικα του project αλλά και το hardware που χρησιμοποίησαν στο κοινό για να βοηθήσει άλλους να τον δημιουργήσουν και να επαληθεύσουν τις δυνατότητές του. Αν και πιθανότατα δεν θα τον αγοράσει κάποιος για προσωπική χρήση, θα μπορούσε να είναι ζωτικής σημασίας για τα νοσοκομεία που θέλουν να κρατήσουν τους εργαζόμενους ασφαλείς. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  12. Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) καθώς και πολλές πολιτείες των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Νέας Υόρκης, του Τενεσί και της Βόρειας Καρολίνας, φέρεται να ερευνούν το τμήμα VR της Meta για πιθανή αντιανταγωνιστική συμπεριφορά. Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg, η FTC και οι εμπλεκόμενοι γενικοί εισαγγελείς άρχισαν να παίρνουν συνεντεύξεις από τρίτους προγραμματιστές πέρυσι για να μάθουν εάν η Meta τους έχει φέρει σε μειονεκτική θέση όταν προσπάθησαν να ανταγωνιστούν το δικό της λογισμικό. Ορισμένοι προγραμματιστές τρίτων εταιρειών υποστηρίζουν ότι η Meta αντιγράφει συχνά τις καλύτερες ιδέες τους και στη συνέχεια δυσκολεύει τη λειτουργία των εφαρμογών τους στο δικό της headset. Μεταξύ άλλων προγραμματιστών, το Bloomberg επισημαίνει και την εμπειρία του δημιουργού του Virtual Desktop, Guy Godin. Το 2019, πρόσθεσε μια δυνατότητα στην εφαρμογή του που επέτρεπε στους κατόχους του Oculus Quest να μεταδίδουν παιχνίδια από τον υπολογιστή τους στο headset. Η Meta, τότε γνωστή ως Facebook, φέρεται να απείλησε να διαγράψει την εφαρμογή εάν ο Godin δεν καταργούσε τη δυνατότητα. Την ίδια χρονιά, η εταιρεία κυκλοφόρησε το Oculus Link, ένα χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους χρήστες του Quest να συνδέσουν το headset στον υπολογιστή τους μέσω καλωδίου USB-C. Δεν είναι σαφές πόσο κοντά μπορεί να είναι η FTC στην υποβολή επίσημων κατηγοριών εναντίον της Meta. Η επιτροπή αρνήθηκε να σχολιάσει, ωστόσο αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι η Meta βρίσκεται σταθερά στο στόχαστρο της FTC σχετικά με τις διάφορες εξαγορές της. Τον Δεκέμβριο, η ιστοσελίδα The Information ανέφερε ότι η υπηρεσία είχε ανοίξει έρευνα για την συμφωνία των $400 εκατομμυρίων για την αγορά του Within studio. Ακόμη, αυτή την εβδομάδα ένας ομοσπονδιακός δικαστής επέτρεψε στην FTC να προχωρήσει σε μια τροποποιημένη αντιμονοπωλιακή αγωγή που επιδιώκει να αναιρέσει τις εξαγορές των WhatsApp και Instagram.
  13. Στην Ολλανδία, η Apple θα κάνει βήμα πίσω για πρώτη φορά στην ιστορία του συστήματος πληρωμών της. Σε μήνυμα που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα για προγραμματιστές της Apple, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα συμμορφωθεί με την απόφαση της Ολλανδικής Αρχής Καταναλωτών και Αγορών (ACM) που την υποχρεώνει να επιτρέπει υπηρεσίες τρίτων να δέχονται πληρωμές εντός των εφαρμογών γνωριμιών. Τα ολλανδικά dating apps που συνδέονται ή χρησιμοποιούν τρίτο πάροχο πληρωμών εντός της εφαρμογής θα πρέπει και πάλι παρ’ όλα αυτά να πληρώνουν προμήθεια στην Apple για όλες τις συναλλαγές. Πρόσφατες οδηγίες από την Ολλανδική Αρχή Καταναλωτών και Αγορών θα επιτρέψουν στους προγραμματιστές εφαρμογών γνωριμιών στο App Store στην Ολλανδία να μοιράζονται πρόσθετες επιλογές επεξεργασίας πληρωμών με τους χρήστες. Για να συμμορφωθούμε με την εντολή της ACM, εισάγουμε δύο προαιρετικά νέα δικαιώματα που ισχύουν αποκλειστικά για εφαρμογές στο Ολλανδικό App Store. Οι προγραμματιστές των dating apps που θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το σύστημα αγορών της Apple μπορούν ακόμη να το κάνουν και δεν χρειάζονται περαιτέρω ενέργειες. Για την προσθήκη επιλογών πληρωμής τρίτων, οι προγραμματιστές θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα δικαιώματα της Apple, αλλά η εταιρεία τους προειδοποίησε ότι αυτό θα συνεπάγεται πρόσθετες ευθύνες και θα θέσει ορισμένους νέους κινδύνους. Προτού εξετάσετε το ενδεχόμενο να υποβάλετε αίτηση για ένα από αυτά τα δικαιώματα, είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι ορισμένες λειτουργίες του App Store που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δεν θα είναι διαθέσιμες στους πελάτες σας, εν μέρει επειδή δεν μπορούμε να επικυρώσουμε την ασφάλεια των πληρωμών που πραγματοποιούνται εκτός τους ασφαλούς συστήματος πληρωμών του App Store. Επειδή η Apple δεν θα γνωρίζει άμεσα τις αγορές που πραγματοποιούνται με χρήση εναλλακτικών μεθόδων, η Apple δεν θα μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες με επιστροφές χρημάτων, ιστορικό αγορών, διαχείριση συνδρομών και άλλα ζητήματα που προκύπτουν κατά την αγορά ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών μέσω αυτών των εναλλακτικών μεθόδων. Θα είστε υπεύθυνοι για την αντιμετώπιση τέτοιων ζητημάτων με τους πελάτες. Η Apple πρόσθεσε ότι διαφωνεί με την απόφαση της ACM, πιστεύει ότι δεν είναι προς το συμφέρον των χρηστών και άσκησε έφεση κατά της απόφασης σε ανώτερο δικαστήριο. Συγκεκριμένα, η Apple εξήγησε ότι ανησυχεί ότι αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την εμπειρία του χρήστη και να δημιουργήσουν νέες απειλές για το απόρρητο των χρηστών και την ασφάλεια των δεδομένων τους. Η Apple τόνισε τα οφέλη του δικού της συστήματος πληρωμών για τους προγραμματιστές, το οποίο συνεχίζει να είναι διαθέσιμο ως επιλογή για τους προγραμματιστές για χρήση στις ολλανδικές εφαρμογές γνωριμιών. Η Apple σχεδίασε το App Store για να είναι ένα ασφαλές και αξιόπιστο μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να ανακαλύψουν και να κατεβάσουν εφαρμογές. Το σύστημα αγορών της Apple, αναπόσπαστο κομμάτι της εμπορικής μας πλατφόρμας, προσφέρει στους χρήστες μια ιδιωτική και ασφαλή εμπειρία σε εφαρμογές και συσκευές Apple και τους διευκολύνει να διαχειρίζονται τις αγορές και τις συνδρομές τους για ψηφιακά αγαθά και υπηρεσίες. Η εντολή προήλθε από μια ολλανδική έρευνα που ξεκίνησε το 2019, η οποία εξέτασε εάν οι επιχειρηματικές πρακτικές της Apple ισοδυναμούσαν με κατάχρηση ισχύος στην αγορά. Η έρευνα περιελάμβανε μια καταγγελία από την Match Group, την ιδιοκτήτρια εταιρεία του Tinder, η οποία ισχυρίστηκε ότι οι κανόνες της Apple την εμπόδιζαν να επικοινωνεί απευθείας με τους πελάτες της σχετικά με τις πληρωμές. Η ACM ανέφερε ότι η Apple επιβάλλει παράλογους όρους απαγορεύοντας στους χρήστες να επιλέξουν μέθοδο αγοράς εντός των εφαρμογών. Η Apple προειδοποιήθηκε ότι έπρεπε να επιτρέψει στις εφαρμογές γνωριμιών να προσφέρουν επιλογές πληρωμής σε τρίτους έως το Σάββατο 15 Ιανουαρίου, διαφορετικά θα αντιμετωπίζε πρόστιμο €50 εκατομμυρίων. Η Apple ανέφερε ότι θα παράσχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υποχρεωτικές αλλαγές σύντομα. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  14. Cobra Kai (2021) Stranger Things Narcos Umbrella Academy The Queen's Gambit Midnight Mass (2021) Squid Game (2021) Hellbound (2021) Ozark Dark The Last Dance Peaky Blinders You (2021) House of Cards Atypical (2021) Mindhunter Unbelievable Orange is the new Black Locke & Key (2021) Sweet Home Alice in Borderland F1 Drive to Survive (2021) Maid (2021) Sex Education (2021) The Serpent (2021) Clickbait (2021) Shadow and Bone Arcane (2021) Titans (2021) Castlevania (2021) The Witcher (2021) Black Mirror The Alienist Schumacher (2021) La casa de papel (2021) Μάλλον δεν διάβασες όλη τη λίστα. Εγώ μετράω 18 με τη δική μου επιφανειακή έρευνα. Εσύ 1-2. Κάτι πάει λάθος στο δικό σου μέτρημα.
  15. Στις μισές από τις εταιρείες το Facebook ανέστειλε και τον λογαριασμό τους. 60 εταιρείες που ειδικεύονται σε προϊόντα και υπηρεσίες υγείας για γυναίκες αναφέρουν ότι το Facebook συχνά απορρίπτει τις διαφημίσεις τους λόγω του ότι περιλαμβάνουν υποτιθέμενο «περιεχόμενο για ενηλίκους». Οι πολιτικές διαφήμισης του Facebook απαγορεύουν προϊόντα που αφορούν την αναπαραγωγική υγεία και υπηρεσίες που εστιάζουν στην σεξουαλική ευχαρίστηση, αλλά σύμφωνα με το κέντρο Intimacy Justice που υπερασπίζεται τα δικαιώματα ισότητας, κάποιες πρακτικές της εταιρείας δίνουν την εικόνα μιας πλατφόρμας που επιβάλλει αυτές τις διαφημιστικές οδηγίες με τρόπο φαινομενικά αυθαίρετο και σεξιστικό. Οι 60 εταιρείες που συμμετείχαν στην έκθεση είχαν όλες τους διαφημίσεις που απορρίφθηκαν από το Facebook κάποια στιγμή. Περίπου οι μισές από αυτές ανέφεραν ότι έχει ανασταλεί και ο λογαριασμός τους. Μια τέτοια εταιρεία είναι και η Joylux η οποία προσφέρει ένα προϊόν που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι γυναίκες για να ενισχύσουν το πυελικό τους έδαφος. Η CEO της εταιρείας, Colette Courtion, ανέφερε πως λόγω της φύσης του προϊόντος και της εμφάνισής του, το Facebook πιστεύει ότι είναι πορνογραφικού περιεχομένου. Από το 2017, η Joylux ισχυρίζεται ότι το Facebook ανέστειλε δύο φορές τον διαφημιστικό λογαριασμό της. Αναφέρει ότι η εταιρεία δεν έδωσε ποτέ λόγο για αυτές τις ενέργειες ενώ ισχυρίζεται επίσης ότι το Facebook έχει αυτόματα αρνηθεί διαφημίσεις που περιλαμβάνουν τη λέξη «κόλπος». Αυτό είναι κάτι που αμφισβητεί η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook. Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι δεν επιβάλλει γενική απαγόρευση για λέξεις κλειδιά όπως «κόλπος» και «εμμηνόπαυση». Αντίθετα, αναφέρει ότι εξετάζει το πώς τοποθετείται κάθε διαφήμιση. Τελικά, η Joylux κατάφερε να ανεβάσει διαφημίσεις στο Facebook με τη βοήθεια μιας διαφημιστικής εταιρείας αλλά έπρεπε να αλλάξει το κείμενο της σε σημείο που οι διαφημίσεις δεν είναι χρήσιμες για τους καταναλωτές. Όπως αναφέρει η εταιρεία, δεν μπορεί πλέον να δείξει πώς μοιάζει το προϊόν και δεν μπορεί να πει τι ακριβώς κάνει. Εκπρόσωπος της Meta ανέφερε ότι η επιβολή τέτοιου είδους διαφημιστικών πολιτικών δεν είναι τέλεια και ότι μερικές φορές μπορεί να συμβούν λάθη. Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι δεν εφαρμόζει την τρέχουσα πολιτική της εν μέρει επειδή προσπαθεί να λαμβάνει υπόψη τι θα αφαιρέσουν άνθρωποι από διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς από διαφημίσεις που προωθούν προϊόντα για ενήλικες. Καλωσορίζουμε τις διαφημίσεις για προϊόντα σεξουαλικής ευεξίας, αλλά απαγορεύουμε το γυμνό και έχουμε συγκεκριμένους κανόνες σχετικά με το πώς αυτά τα προϊόντα μπορούν να διατεθούν στην πλατφόρμα μας. Έχουμε παράσχει λεπτομέρειες στους διαφημιστικές σχετικά με τα είδη προϊόντων και τις περιγραφές που επιτρέπουμε στις διαφημίσεις. Αυτό που κάνει τις ενέργειες του Facebook σε αυτές τις περιπτώσεις απογοητευτικές για τις 60 εταιρείες που συμμετείχαν στην έκθεση είναι ότι πιστεύουν ότι η Meta δεν έχει εφαρμόσει τα ίδια πρότυπα σε διαφημίσεις που στοχεύουν άνδρες. Η Jackie Rotman, η ιδρυτής του Κέντρου Δικαιοσύνης Οικειότητας, δηλώνει: Αυτή τη στιγμή είναι αυθαίρετο που λένε ότι ένα προϊόν επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται με τρόπο που πιστεύουμε ότι έχει πραγματικά σεξιστικό τόνο και έλλειψη κατανόησης για την υγεία. Το κέντρο μάλιστα βρήκε μια διαφήμιση που προωθεί ένα χάπι για τη στυτική δυσλειτουργία που υπόσχεται ένα «υγρό ζεστό αμερικανικό καλοκαίρι» αλλά και μια άλλη για ένα λιπαντικό που ήταν φτιαγμένη για όταν «οι άντρες είναι μόνοι τους». Δύο διαφημίσεις που δεν είχαν απαγορευτεί από το Facebook, σε αντίθεση με αυτές των 60 που αναφέρονταν σε γυναικεία προϊόντα. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.