Προς το περιεχόμενο

nikosjc

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    463
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    97%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

715 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ nikosjc

  • Κατάταξη
    Member
  • Ημερομηνία γέννησης 30/05/1981

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Χαλκίδα

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Σε κάθε ενοικίαση του κάθε τι υπάρχουν συμφωνίες. Αναλόγως προσφοράς και ζήτησης ανεβοκατεβαίνουν οι τιμές. Όταν η apple/google/sony/ms, κλπ έχουν στήσει μαγαζιά που έχουν πελατεία, την πληρώνεις και αυτή και ο τρόπος που ζητάνε είναι με ποσοστά επί των πωλήσεων. Εξάλλου όλο αυτό ξεκίνησε ως 30% επί της πώλησης της κάθε εφαρμογής. Και μετά όλοι ανέβαζαν τις εφαρμογές τζάμπα και είχαν αγορές εντός. Στη ζούλα δηλαδή. Αν το έκαναν όλοι αυτό πως θα ζούσε το shop; Κλιμακωτή χρέωση πως; Να έπαιρνε λιγότερο στις περισσότερες πωλήσεις, όπου θα έσκιζε τους μικρούς και θα βοηθούσε τους μεγάλους; Ή περισσότερο στις λιγότερες πωλήσεις, που θα βοηθούσε τους μικρούς αλλά και πάλι θα γκρίνιαζαν οι μεγάλοι;
  2. Όχι φίλε μου, το android και το google play είναι μια εναλλακτική του appstore, όπως και το pc, το xbox, το playstation, κλπ. Είναι διαφορετικά "mall" που ο καθένας ζητάει ένα ενοίκιο, με τη μορφή που το ζητάει. Είναι υπερβολή να ζητάει το 30% από τα κέρδη σου; Ίσως να είναι! Δεν μπορώ να ξέρω τι έξοδα έχει για να λειτουργεί το κάθε κατάστημα. Αυτό θέλει όμως, αυτό ζητάει. Και αν το αποδέχεσαι όταν το έχεις ανάγκη για να προβληθείς, όταν καλοπιαστείς μην το παίζεις ιστορία! Αν δεν ήταν αυτά τα μαγαζιά πιθανόν να μην είχες αυτή την επιτυχία.
  3. Αναλόγως που νοικιάζεις. Αν νοικιάσεις σε μία κακόφημη περιοχή με συχνές φασαρίες, θα πληρώνεις 500€, θα έχεις ένα μαγαζί με σιδεριές μπροστά και θα περνάει άνθρωπος κάθε 2 ώρες, με τους περισσότερους να είναι περιθωριακοί και να σου ζητάνε κάνα ευρώ παρά να ψωνίζουν. Αν νοικάσεις στο Mall θα δώσεις 5000€ θα είσαι τίγκα στον κόσμο, κόσμο που έρχεται για να ψωνίσει, ποιοτικά και με ασφάλεια. Προφανώς για να βγαίνουν τα έξοδα σου υπολογίζεις στον περισσότερο κόσμο, στη διαφήμιση και στις περισσότερες πωλήσεις και αν δεν βγαίνεις τσιμπας και λίγο τις τιμές. Πάντως δεν λες στον ιδιοκτήτη ότι θέλεις το μαγαζί τζάμπα, ούτε του κάνεις παζάρια ειδικά αφού πρώτα έχεις πιάσει και τα έχεις κονομήσει!
  4. Έχεις δηλαδή πληρώσει για να χτίσεις ένα εμπορικό κέντρο και να νοικιάσεις τα μαγαζιά του. Έχεις πληρώσεις για να το διαφημίσεις, έχεις πληρώσει για να είναι ένα ασφαλές μέρος και έχεις μαζέψει μια τεράστια πελατεία. Και έρχεται ένας έμπορος, σου νοικιάζει το μαγαζί και μόλις τα κονομήσει σου λέει δεν θέλω να πληρώνω ενοίκιο! Τι κάνεις; Τον πετάς έξω! Τόσο απλά!
  5. Για το πρώτο, γράφω αναλυτικά τις δύο περιπτώσεις που είναι εντελώς διαφορετικές. Άλλη περίπτωση το μικρό-πόλης μεταχειρισμένο στα 10-12χιλ, που αντί να πάρεις πχ. ένα yaris στα 7-8χιλ, θα δώσεις κάτι παραπάνω, που θα στα βγάλει από τα περιφερειακά του πλεονεκτήματα (μηδενικά τέλη, ελάχιστη κατανάλωση, ελάχιστο σερβις) και άλλο το μεγαλύτερο που θα έχεις και μεγαλύτερη αυτονομία για οικογενειακά ταξίδια. Εφόσον επιλέξεις να κάνεις τέτοιου είδους ταξίδια, άρα έχεις πάει στην περίπτωση ενός οχήματος με μεγάλη αυτονομία, θα χρειαστεί να το φορτίζεις 1 φορά την εβδομάδα βράδυ ή να πας για 1 ώρα σε κάποιον κοντινό ταχυφορτιστή. Εαν δεν υπάρχει διαθέσιμος, τότε θα πρέπει να έχεις φροντίσει από πριν το τι θα κάνεις (ή δεν θα ταξιδέψεις με τέτοιο αυτοκίνητο). Είπαμε, δεν είναι όλα ρόδινα, έχουν και τα αρνητικά τους. Εκεί όμως βάζεις την ζυγαριά στο τι σου προσφέρει και τι χάνεις και βλέπεις. Πιστεύω ότι η ζυγαριά γέρνει πάρα πολύ προς ένα ηλεκτρικο για τις περισσότερες καθημερινές χρήσεις, κάνοντας τις ανάλογες υποχωρίσεις φυσικά. Εγώ προσωπικά ναι έχω πετάξει μπαλαντέζα από τον 2ο! Όμορφα τοποθετημένη, κατεβαίνει σε ένα σημείο της πυλωτής (που δεν βάζουν αμάξια, αλλά μου έχει επιτραπεί να το βάζω 2-3 φορές την εβδομάδα το βράδυ για φόρτιση). Όσο για το θέμα ασφάλειας, ειδικά στα νεότερα αυτοκίνητα η πρίζα τους δεν ξεκουμπώνει αν δεν έχεις κλειδι. Οπότε υπάρχει αρκετή ασφάλεια στο να μη σου κλέψουν πχ τον φορτιστή. Θεωρώ ότι εάν κάποιος βάλει στην καθημερινότητα του ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δεν γυρίζει πίσω. Ναι θα του τύχουν στιγμές που θα πει "αυτό δεν μπορώ να το κάνω, ενώ με ένα συμβατικό θα το έκανα", αλλά είναι λίγες. Ενώ αντίθετα είναι άπειρες οι φορές που λες: "ουάου έβαλα τώρα μπρος; δεν ακούγεται τίποτα!", "ουάου, πατάω γκάζι και πάει σφαίρα!", "ουάου πόσο καιρό έχω να πάω σε βενζινάδικο", "ουάου πόσο ξεκούραστο στο ξεκίνα-σταμάτα της πόλης (ειδικά με το one pedal drive), ούτε ταχύτητες ούτε τίποτα", και πολλά ακόμα!
  6. 1) Η τιμή είναι ψηλά αυτή τη στιγμή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γιατί είναι νέα τεχνολογία, υπάρχει εξειδικευμένη επένδυση με νέες γραμμές παραγωγής (αν και αρχίζουν να χρησιμοποιούν όλοι κοινές πλατφόρμες πλέον) και RND από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και επειδή πρέπει να σπρώχνουν και τα συμβατικά τους αυτοκίνητα φυσικά. Οπότε να είστε σίγουροι ότι οι τιμές τους θα είναι πολύ σύντομα πραγματικά "προσιτές". Σήμερα όμως μπορείς να πάρεις με 10-12.000 ένα αξιοπρεπέστατο μεταχειρισμένο για την πόλη και να ξεχάσεις το βενζινάδικο, τα τέλη και τα συνεργεία! 2) Για μεγάλα ταξίδια εντός Ελλάδας πλέον πας άνετα παντού, αν πάρεις ένα αυτοκίνητο με μια αυτονομία 250-300+χλμ. Μια στάση θα χρειαστείς σε ταχυφορτιστή ενδιάμεσα (ναι υπάρχουν σχεδόν προς όλες τις κατευθύνσεις αν για κέντρο βάλεις την Αθήνα), που θα χρειαστείς 30-60λεπτά για να γεμίσεις. Εκεί που θα πας, καλό θα είναι να έχεις προβλέψει να είσαι κοντά σε σημεία που να μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητο το βράδυ να φορτίζει άλλες μια δύο φορές (αναλόγως πόσο θα κάτσεις). Ναι θέλει λίγο οργάνωση, αλλά θα πας πχ. Θεσσαλονίκη και θα γυρίσεις με κόστος 30-40€ (βενζίνη ~150+). 3) Τέτοιου τύπου "υβριδικό" υπάρχει. Είναι το BMW i3 που βγαίνει και έκδοση με κινητήρα από σκούτερ και σου προσθέτει καμιά 130αριά χλμ. Βέβαια στην Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που το "βλέπει" σαν υβριδικό και όχι σαν αμιγώς ηλεκτρικό και έτσι χάνει όλα τα προνόμια που θα είχε, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Πάντως δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει κάτι τέτοιο. Έτσι συνεχίζεις να χρειάζεσαι service βενζινοκινητήρα, αν και πολύ μικρότερο φυσικά, αλλά ανεβαίνει η πολυπλοκότητα της κατασκευής, άρα και οι πιθανές ζημιές. Οι αυτονομίες ανεβαίνουν συνεχώς, η ουσία θα είναι να γεμίσουν οι δρόμοι ταχυφορτιστές (γιατί απλοί φορτιστές υπάρχουν σχεδόν παντού!). Η Tesla στην αμερική μαζί με το αυτοκίνητο σου προσφέρει δωρεάν ταχυφόρτιση με δικούς της φορτιστές, που έχει χιλιάδες! Οπότε -στο θέμα μας- όχι απλά είναι προσιτό αυτοκίνητο, τζάμπα είναι! Εν κατακλείδι, στην Ελλάδα σήμερα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αξίζει σε δύο περιπτώσεις. Ή θα τα σκάσεις χοντρά (30.000+) να πάρεις ένα καινούριο με μεγάλη αυτονομία (300+χλμ) ή αν έχεις οικογένεια θα δώσεις (όπως εγώ) κάνα 10-12άρη και θα πάρεις ένα μεταχειρισμένο μικρό ώς δεύτερο αυτοκίνητο πόλης (πχ. το ένα η σύζυγος, το άλλο εσύ), για να πηγαίνεις τα παιδιά στο σχολείο, για ψώνια, δουλειά, κοντινές παραλίες, βόλτες, κλπ). Θα δεις τα έξοδα του σπιτιού σου να μειώνονται δραστικά και θα έχεις και τη δυνατότητα να πας όπου θέλεις με το συμβατικό σου! Φορτιστές στην Ελλάδα: https://www.plugshare.com/
  7. Και το τηλεκοντρόλ στην τηλεόραση σου δεν κάνει κάτι περισσότερο απ'ότι μπορείς να κάνεις με τα κουμπάκια επάνω στην τηλεόραση, αλλά δεν νομίζω ότι θα ήταν το ίδιο εύχρηστο να σηκώνεσαι από τον καναπέ για να αλλάζεις κανάλια, σωστά; Υπάρχουν πολύ χρήσιμα πράγματα που μπορείς να κάνεις με ένα smartwatch, ειδικά με ένα apple watch. Καταρχήν βλέπεις την ώρα -ρολόι γαρ- χωρίς να χρειαστεί να βγάλεις το κινητό από την τσέπη. Έχει λοιπόν την πρώτη και σημαντικότερη χρήση ενός οποιουδήποτε κοινού ρολογιού που μπορεί να κοστίζει από 5€ έως μερικές χιλιάδες ευρώ, απλά για να δείχνει την ώρα. Εκτός αν θεωρείς όλα τα ρολόγια άχρηστα. Από κει και πέρα ως smart ρολόι, έχει διάφορα εξτραδάκια από πολύ απλά, όπως το να μπορείς να του αλλάζει "φάτσα" για να μην βαριέσαι, μέχρι το να μπορείς να επικοινωνείς (τηλέφωνο, γρήγορη απάντηση σε μνμ, κλπ) όταν είναι δύσκολη η χρήση του κινητού σου, πχ όταν είσαι με μηχανή. Και φυσικά έχει συστήματα υγείας/ασφάλειας - άσκηση, αναπνοή, έλεγχος πτώσης, παλμοί, καρδιογράφημα (έχει σώσει αρκετές ζωές μέχρι τώρα) που αυτό δεν το κάνει το κινητό σου. Έτσι λοιπόν το θέμα χρήσιμο-άχρηστο είναι σίγουρα κάτι το υποκειμενικό σύμφωνα με τις ανάγκες του καθενός και τα θετικά (βλέπε παραπάνω) ή τα αρνητικά (πχ.καθημερινή φόρτιση) που μπορεί να βλέπει, όμως αντικειμενικά τα smartwatches έχουν πραγματάκια που μπορεί να βοηθήσουν πολύ την καθημερινότητα μας...
  8. Θα ήθελα να πάρω 7 αεροπλάνα και 12 αεροδρόμια, πόσο κάνει; Τι μ@λ%$ς είναι αυτές...
  9. "Τουρκία", "λαός" και "ψηφίζει" στην ίδια πρόταση; Για ξανά σκέψου το λίγο... Στο θέμα: Αλήθεια, το netflix που κολλάει στα Social Media;
  10. Για ακόμα μια φορά, θα αναφέρω σε κάποιον που γκρινιάζει για την εξέλιξη της τεχνολογίας (σε ένα τεχνολογικό forum!), ότι όλα από κάπου ξεκινάνε! Προφανώς δε θα μείνεις μια ζωή με αυτονομία 100-300χλμ και πολύωρη φόρτιση. Αλλά για να εξελιχθεί η τεχνολογία κάπως πρέπει να ξεκινήσει και κυρίως να χρηματοδοτηθεί. Εξάλλου δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες -και κυρίως δεν ενδιαφέρεται όλος ο κόσμος να πάει Πάτρα-Αθήνα! "Σήμερα" λοιπόν, ακόμα και στην Ελλάδα, μπορεί μια οικογένεια που έχει δύο αυτοκίνητα, να πάρει το ένα ηλεκτρικό για την πόλη (παιδιά στο σχολείο, δουλειά, ψώνια, κοντινές εκδρομές) και να έχει το άλλο συμβατικό για χρήση (και) σε μακρινές αποστάσεις. "Αύριο", ακόμα και αν δεν εξελιχθούν αρκετά οι μπαταρίες ώστε να φορτίζουν σε 5λ, θα μπορείς να αλλάξεις άμεσα τις άδειες μπαταρίες σου με γεμισμένες (ήδη υπάρχει η τεχνολογία και αρχίζει να υποστηρίζεται από καινούρια οχήματα).
  11. Με λίγα λόγια η MS μας λέει: Επειδή μετά από κάθε update δεν είμαστε σίγουροι ότι θα βρίσκεις τα αρχεία σου στη θέση τους, πάρε ένα εργαλείο να τα επαναφέρεις. Και επειδή μέχρι να φτιάξουμε ένα αξιοπρεπές UI, θα έχουν βγει αρκετά updates, πάρτο όπως είναι να σώσεις ότι προλάβεις. Και στο μέλλον βλέπουμε...
  12. Χαχαχα! Μπορείς να το φοράς μαζί με τον φορτιστή του. Μακρύ καλώδιο έχει, μια χαρά! Πάντως αναρωτιέμαι, υπάρχουν άνθρωποι που κοιμούνται φορώντας το ρολόι; Οριακά το φοράω όσο είμαι έξω, μόλις μπω σπίτι πάει στη βάση του.
  13. Κοίτα, εχθές στην παρουσίαση, ειδικά για το PS έδειξε ότι δεν μασάει τίποτα με ένα τεράστιο αρχείο που άνοιξε. Επίσης στο ipad pro, με το Luma Fusion κάνω βίντεο editing 4K πολύ ταχύτερα από το PC με i7. Τώρα και εμένα απορία μου είναι, θα έχει διάφορες εκδόσεις ο επεξεργαστής τους (και τιμές) και από που μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες του. Θα καλύπτουν τις εκδόσεις MacPro για τους απαιτητικούς επαγγελματίες άραγε;
  14. Δυστυχώς αυτό ΔΕΝ είναι air! Το air είναι μικρο, χωράει παντού, και είναι πανέμορφο! Αυτό είναι ένα λίγο μικρότερο (ισως) mavic pro (που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα) με ένα τεράστιο χειριστήριο. Τεχνικά είναι σαφώς βελτιωμένο, εξαιρετικό θα έλεγα σε όλους τους τομείς, αλλά είναι άλλη κατηγορία θεωρω. Κρίμα. Εγώ αυτό που θα ήθελα και περιμενα είναι ένα αντίστοιχο σε σχεδιασμό air με καλύτερη σύνδεση (το μεγαλύτερο πρόβλημα του air), λίγο καλύτερη αυτονομία και μια καλύτερη κάμερα φυσικα, ειδικά για το βράδυ. Τελος πάντων, κερδίζει σαφώς σε άλλους τομείς και μάλλον θα προχωρήσω σε αναβάθμιση στο μέλλον, αλλά θα προτιμούσα κάτι μικρότερο και ελαφρύτερο.
  15. Γιατί έλεος; Όντως η αξία ενός smart-phone εξαρτάται από τα παιχνίδια (τη δύναμη του επεξεργαστή του/γραφικών του) που συνεπάγεται γενικώς καλύτερες επιδόσεις σε κάθε του χρήση, αλλά και από την κάμερα. Από τι θα έπρεπε να εξαρτάται δηλαδή, από το αν παίρνει τηλέφωνο ή όχι; Ή από το πόσο καλά "σερφάρεις"; Το κόστος είναι κατά κύριο λόγο σε αυτά τα στοιχεία. Γιατί τα παιχνίδια είναι σε μεγάλο μέρος στην καθημερινότητα πολλών, ακόμα και ενηλίκων και φυσικά η φωτογραφία/βίντεο είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι στη ζωή μας. Και το να έχεις δυνατότητα για κάτι παραπάνω από αξιοπρεπέστατες φωτογραφίες ανά πάσα στιγμή, είναι κάτι που το πληρώνεις. Στις περισσότερες περιπτώσεις ανθρώπων που γνωρίζω, ακόμα και να έχουν μια φωτογραφική μηχανή (της τάξης των 80-300€) ή ακόμα και dslr, τις έχουν σε ένα συρτάρι παροπλισμένες και τις χρησιμοποιούν μόνο σε τίποτα γιορτές...
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.