Προς το περιεχόμενο

Dakonblackblade

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    1.349
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

3.768 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Dakonblackblade

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 24/06/1980

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

11.474 προβολές προφίλ
  1. Τα ίδια περί θρησκευτικής ελευθερίας, σεξουαλικών προτιμήσεων, χρώμα δέρματος κλπ. κλπ? Ή εκεί είναι κάτι άλλο?
  2. Να ρωτήσω και εγώ μερικές απλές ερωτήσεις για τις γλάστρες μου. Τα ξερά φύλλα που βγάζω από τα φυτά, έχει νόημα να τα αφήνω στο χώμα να δουλέψουν σαν λίπασμα?
  3. Dakonblackblade

    Courier και Ελλαδα.

    Όταν αγοράζετε από το μαγαζάκι και βλέπετε τιμουλα, γράφει και τον courrier. Μη σπάτε μπάλες άμα δε σας αρέσει η μία εταιρεία πάρτε από την άλλη Αλλά όταν αγοράζετε και το κριτήριο είναι η τελική τιμή ΜΟΝΟ , θα περιμένετε και τις συνέπειες. Σαν κλαψιαρικα κάνετε μερικοί που τα θέλουν ΚΑΙ φτηνότερα ΚΑΙ στην ώρα τους.
  4. Wolverine και Born Again(Daredevil) στη συλλεκτική σειρά της Marvel στα περίπτερα. Το τεύχος 12 και 13 αποτελούν κορυφαία κόμικ στην ιστορία της Marvel με ώριμες ιστορίες , κολοσιαία στο είδος τους. Αν δεν τα έχετε ήδη , κάντε μια χάρη , αγοράστε τα , και δείτε πως ορίστηκαν οι δύο αυτοί σούπερ ήρωες διαβάζοντας κορυφαία σενάρια του είδους. Είδικά το Born Again είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
  5. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Εννοείται, αλλά είναι πολύπλοκα . Είμαι minimalist.
  6. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Kettle bell swings εναλλαγή με pushups μέχρι να πέσετε κάτω.
  7. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Μέχρι να ανοιξει το γυμναστήριο μόνο το παιδί θα κουβαλάω.
  8. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Γίνονται οι κατάλληλες κινήσεις μεταβίβασης Παλιότερα ήταν το sixpack shortcuts. Τεράστια πρόοδος
  9. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Και τα λεωφορεία. Και το μετρό. Και τα τρένα. Και τα πλοία. Και τις καφετέριες κλπ. κλπ.
  10. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Η μέγιστη επίδοση στις γυναίκες, είναι πιο κοντά σε ποσοστό σε , ας πούμε, στην επίδοση για 10 επαναλήψεις. Αν μια γυναίκα κάνει 100 κιλά για 10 επαναλήψεις πχ. μπορεί η μονή της να είναι στα 110 κιλά . Αντίστοιχα σε έναν άντρα θα είναι στα 130 περίπου. Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό. Το έχω παρατηρήσει και εγώ. Τι σημαίνει αυτό? Ότι δεν έχουν τόσο αποδοτική νευρομυική συναρμογή. Τι πλεονέκτημα έχει αυτό? Σοβαρή μείωση πιθανότητας τραυματισμού. Τα 110 κιλά δεν μπορούν να σε τραυματίσουν όταν κάνεις 100 για 10 επαναλήψεις, ακόμα και η τεχνική να χαλάσει, το σώμα έχει κάνει τόσες προσαρμογές που τα 110 είναι ελεγχόμενα. Διάβασε και αυτό https://startingstrength.com/article/training_female_lifters_neuromuscular_efficiency
  11. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Αν έχεις κάνει 100 επαναληψεις στα 120 κιλά με καλή τεχνική, τα 140 δεν σε τραυματίζουν. Καμία θλάση αλλά αυτά είναι τραύματα υπερσσυσωρευσης και πολύ σπάνια κάτι σοβαρότερο. Ειδικά στην περίπτωση των γυναικών, έχουν τέτοιο κόφτη από το σώμα τούς που μηχανικά δεν ξέρω αν μπορούν να τραυματιστούν.
  12. Dakonblackblade

    Official Whiskey Topic

    Όπως είπε και ένας φίλος μπάρμαν, οι καλύτερες τιμές είναι στον Βασιλόπουλο. Και ισχύει. ΑΒ Ψυχικού και Περισσού έχουν δυνατές κάβες σε καλές τιμές. Θα βρεις αρκετά από τα παραπάνω.
  13. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Και είπες, όλα καλά πάνε στο κάθισμα, πως μπορώ να το σαμποτάρω, θα κάνω κοιλιακούς ενδιάμεσα. Αυτά που γράφεις εδώ πέρα, για τις προπονήσεις πάντα, να τα γράφεις και σε ένα σημειωματάριο μαζί σου στο γυμναστήριο για να ξέρεις που να κινείσαι. Ρε και χώμα να τρώει κάποιος όσο βάζει το κάτι παραπάνω, έστω και με ρυθμούς χελώνας , ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ, θα δει αποτέλεσμα , όχι μόνο στο σώμα Θα γεράσουμε αλλά που θα πάει, θα ανέβεις .
  14. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    Α και μη κοιτάτε τα strength standards, αυτοί που τα ξεκίνησαν τα αποκήρυξαν και τα έχουν σαν αναγκαίο κακό. Πλέον αυτό που έχει σημασία και που υπαγορεύουν κατά κάποιο τρόπο το επίπεδο είναι το εξής. Novice - μπορεί να επιτύχει γραμμική πρόοδο ανά προπόνηση Intermediate- πρόοδος ανά εβδομάδα ΠΕΡΙΠΟΥ, η γραμμική πρόοδος είναι πλέον πολύ δύσκολη και επιβαρυντική Advanced- πρόοδος ανά μήνα ΠΕΡΙΠΟΥ, εφαρμόζονται blocks, μικροκυκλοι, μεσόκυκλοι και το κακό συναπάντημα για μικρές προόδους Elite - Μικρή πρόοδος μεγάλη πολυπλοκότητα, πολυπαραγοντική πρόοδος, διατροφή, τρόπος ζωής, αποκατάσταση κλπ. αφορά κυρίως αθλητές. Αλλά και τα παραπάνω είναι μπακαλίστικα, επί της ουσίας δεν μπορείς να χαρακτηρίζεις έτσι απλά μια κατηγορία. Και δεν έχει και σημασία
  15. Dakonblackblade

    Das Fitness Thread #2

    @Magic_Nature να λέμε αλήθειες, εγώ βλέπω καλές αλλαγές πάνω σου, μου αρέσει ο επιπλέον όγκος και θα ανέβεις και άλλο μόλις προσθέσεις λίγο παραπάνω κρεατάκι και ανέβει το κάθισμα και οι άρσεις. Βέβαια, δε γινόμαστε νεότεροι , οπότε όσο πιο λάου λάου το πηγαίνεις, τόσο πιο πολύ καθυστερείς να φτάσεις σε ένα ωραίο peak. Όλα θέλουν μέτρο, και από τη μιά και από την άλλη. Κακό το πολύ γρήγορα , ανούσιο το πολύ αργά. Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι ταξίδι και μαραθώνιος, και άμα γουστάρεις εσύ , εμένα μου περισσεύει. Στα άλλα θέματα, είσαι αρχάριος , που λέει σωστά πράγματα , χάνεις όμως σε αιτιολόγηση. Ας όψεται. Δεν είναι και θέσφατα βέβαια. Σωστές συμβουλές δίνει και η @evabb και ο @Spect~ και εγώ κλπ. Δεν έχουμε πολλούς κάγκουρες εδώ μέσα, μη σου πω δεν έχουμε και κανένα. Εντάξει ρε παιδιά, δεν είμαστε και θέσφατοι, ο καθένας θα πει την δικιά του οπτική γωνία, θέλει ο άλλος να τρώει μέλι και χυμό, ας τρώει, εδώ θα είμαστε στα stallαρίσματα αν αυτά συμβούν και στην αποκατάσταση. Και γω τρώω κοτεμπέικον με σως, ε δεν κλαίγομαι για την κοιλιά ούτε και ο @magic_nature. Τα ξέρει το παιδί, κάνει και την αυτοκριτική του , μια χαρά.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.