H μητρική εταιρεία την βγάζει για πούλημα τώρα γιατί θεωρεί ότι μπορεί να βγάλει το maximum κέρδος αυτήν την χρονιά. Λαμβάνοντας υπόψιν την αποχώρηση του Media Markt, την κακή οικονομική κατάσταση της χώρας,την αλλαγή με γρήγορους ρυθμούς από την πανδημία και μετά του τρόπου που αγοράζουν προιόντα οι καταναλωτές, μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε την συλλογιστική τους. Η ανάγκη ρευστότητας της μητρικής εταιρείας επιταχύνει τις καταστάσεις. Το είδος αυτό retail store τείνει προς εξαφάνιση. Πολλά καταστήματα, αρκετό προσωπικό, μεγάλα λειτουργικά έξοδα και διατήρηση τεράστιου stock προιόντων είναι μία συνταγή που δούλευε τα παλία χρόνια,τώρα όμως είναι τρόπος λειτουργίας που οδηγεί στην καταστροφή. Το μέλλον του Κωτσόβολου είναι να μείνει με ελάχιστα κεντρικά καταστήματα και να ρίξει το βάρος στις online αγορές, Αν κάνει και καλές προσφορές δύσκολα θα τον ανταγωνιστούν οι μικροί. Τα ίδια ισχύουν και για το Public.