Εχω προσκλήσεις για το EVE Online, για 21 μερες Trial το οποιο μπορείτε μετά να το αναβαθμίσετε σε κανονικο subscription που κοστιζει 15€. Το παιχνίδι υποστηρίζει και την πληρωμη του μηνιαίου subscription με in-game χρήματα, οπότε περαν απο το αρχικό ποσο, δεν χρειαζεται να πληρώσει καποιος ξανα, αν καταφέρετε να επιτύχετε δηλαδή, οικονομικά δίνετε η δυνατότητα να αγοράζετε χρόνο παιχνιδιού (μήνες) με χρήματα παιχνιδιού, παίζοντας έτσι εντελώς δωρεάν!
[video=youtube;_jfFKSIqkvM]http://www.youtube.com/watch?v=_jfFKSIqkvM
Αν ενδιαφέρεστε, στείλτε μου e-mailστο
[email protected]με θέμα «TrialInvite»
To EVE Online ξεφεύγει από την περπατημένη των υπόλοιπων τίτλων που στην πλειονότητα τους βασίζονται σε μεσαιωνικούς κόσμους γεμάτους με τέρατα δράκους και μαγεία και στήνει τον κόσμο του σε μακρινούς γαλαξίες σε ένα μακρινό μέλλον στο οποίο η ανθρωπότητα έχει εξελιχτεί πάρα πολύ και τα διαστημικά ταξίδια είναι πια καθημερινότητα.
Το παιχνίδι δεν θα το βρείτε στα ράφια τον καταστημάτων, καθώς ο client του είναι διαθέσιμος προς ΔΩΡΕΑΝ downloading από το official site του. Επίσης δωρεάν είναι όλα τα expansions που κυκλοφορεί κατά καιρούς η εταιρεία παραγωγής (CCP), κάτι που δεν κάνουν άλλα παιχνίδια του είδους.
Η ιστορία του EVE Online μιλάει για την αποκοπή των γήινων μεταναστών σε έναν μακρινό γαλαξία, όπου αναγκάζονται να προσαρμοστούν. Με τα χρόνια, ξεχωρίζουν πέντε βασικές αποικίες σε αυτό το νέο γαλαξία: οι τέσσερις από αυτές είναι playable από τον παίκτη: οι Ammar είναι οι τεχνολογικά ανεπτυγμένοι αποικιοκράτες-υποδουλωτές, οι Minmatar είναι μια καταπιεσμένη ράτσα πρώην σκλάβων, που πρόσφατα πήραν τα πάνω τους, ενώ οι Gallente- Caldari είναι δύο ομάδες που βρίσκονται συνέχεια στα μαχαίρια. Οι Jovians (η non-playable race) είναι η φυλή που δεν δίστασε, όταν οι άποικοι αποκλείστηκαν στο νέο κόσμο, και γρήγορα εξερεύνησαν κι έμαθαν νέες τεχνολογίες. H επιλογή της race σας προφανώς επηρεάζει τα βασικά στατιστικά του πιλότου σας - στη συνέχεια πρέπει να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, επιλέγοντας τη σχολή που έχετε ακολουθήσει, την ειδικότητα αλλά και τη διανομή πόντων στα στατιστικά. Αναλόγως με το πού θα δώσετε έμφαση στη συνέχεια (μάχη, εμπόριο, κατασκευές ή mining), κάνετε και τις κινήσεις σας.
Το EVE Online είναι ένα MMO παιχνίδι, αν και απέχει πολύ από το στερεότυπο που έχουν σχηματίσει τίτλοι, όπως τα Ultima Online, Everquest, Lineage και World of Warcraft. Αν και θα φτιάξετε ένα πορτρέτο για τον πιλότο σας, ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού (και το μοντέλο που κινείται στο παιχνίδι) είναι το διαστημόπλοιό σας. Λογικά, το μυαλό σας πηγαίνει σε ένα ΜΜΟ σε μορφή space simulator και μέχρι ένα σημείο (μη σκέφτεστε ότι παίζετε με flight stick, δεν έχει τέτοια), αυτή η περιγραφή δεν αδικεί το παιχνίδι. Πέρα, όμως, από το interface, θα βρείτε όλες τις επιλογές και ελευθερία κίνησης και εξερεύνησης που προσφέρει ένα ΜΜΟ όπως το World of Warcraft και μάλιστα, τολμώ να πω, στο πολλαπλάσιο. Για παράδειγμα, μπορείτε να φτιάξετε εσείς quests που αναλαμβάνουν οι άλλοι παίκτες (από μεταφορές μέχρι δολοφονίες παικτών) ή να κάνετε level-up τα skills σας, ακόμα κι όταν δεν παίζετε! Το τελευταίο, θυμάμαι, μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση, όταν είχα πρωτοδεί το παιχνίδι. Τα skills γίνονται train βάσει χρόνου... αληθινού χρόνου! Οταν, δηλαδή, απαιτούνται 2 λεπτά για να εκπαιδεύσετε ένα low-level skill, μιλάμε για 2 λεπτά που πετάγεστε στην τουαλέτα (brb bio brk). Βέβαια, στα υψηλότερα επίπεδα ο χρόνος αυτός είναι ώρες και ημέρες - παρόλα αυτά είναι μια έξυπνη ιδέα, που δεν σε αναγκάζει σε επαναλαμβανόμενες ρουτίνες, μόνο και μόνο για να δυναμώσεις ένα skill.
Είτε επιλέξετε να κινείστε μόνος είτε μέσω ενός Corporation, σκοπός σας πάντα είναι να αναπτυχθείτε και να γίνετε δυνατότερος/πλουσιότερος (ένας από τους κανόνες κάθε RPG). Αν και η μοναξιά του σόλο πιλότου έχει τη γλύκα της, η ουσία στο EVE είναι οι σχέσεις μεταξύ των Corporations. Τα Corporations δεν είναι απλά guilds: διέπονται από εσωτερικούς κανονισμούς και ψηφοφορίες, ενώ χτίζουν βάσεις για να πουλάνε αγαθά ή/και υπηρεσίες. Το EVE είναι όντως ανθρωποκεντρικό, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα δείτε τόσο πολλά εχθρικά σκάφη με δική τους Α.Ι. όσο άλλους παίκτες. Με σαφή έμφαση στο PvP, το gameplay μπορεί να κάνει κάποιες "κοιλιές" στο ρυθμό του, ειδικά σε συνδυασμό με το κάπως άνοστο γραφικό περιβάλλον: όσο όμορφα κι αν είναι τα νεφελώματα, οι πλανήτες, οι ζώνες αστεροειδών κ.λπ. (το EVE είχε όντως κερδίσει βραβεία για καλύτερα γραφικά το 2003), το setting παραμένει το άδειο κι απόλυτο κενό του σύμπαντος. Αυτή η κάπως απόμακρη και δύσκολη πλευρά του EVE (μαζί με έναν ασυγχώρητο βομβαρδισμό ακαταλαβίστικων πληροφοριών στις αρχές του παιχνιδιού) είναι που αποθαρρύνει πολλούς παίκτες που περιμένουν ένα γλυκό, ζεστό και φιλικό ΜΜΟ (βλ. WoW). Από την άλλη, η δυναμική του παιχνιδιού είναι παροιμιώδης και πραγματικά αισθάνομαι ότι αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση: από τα Player Owned Starbases που φτιάχνουν και κινούν οι παίκτες, μέχρι την απόλυτη ελευθερία επιλογών όπου μπορεί κάποιος να κάνει εμπορικές κομπίνες τρισεκατομμυρίων ή να εισχωρήσει κρυφά ως κατάσκοπος για χρόνια σε μια Corporation, μέχρι να δολοφονήσει τον παίκτη-πρόεδρο (δύο αληθινά παραδείγματα), μιλάμε για έναν ΖΩΝΤΑΝΟ κόσμο. Για μένα, το EVE Online κερδίζει πολλούς πόντους και για το setting του. Εκτός από το ότι είναι κάτι το διαφορετικό μέσα στον συρφετό των fantasy MMO, μου θυμίζει έντονα τις περιπλανήσεις του Elite (που είναι φυσικά, το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών), σε έναν αχανή κόσμο, όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν. Φυσικά, είναι αστείο να βάζεις στην ίδια πρόταση ένα "παιχνιδάκι" των 32ΚΒ και ένα ΜΜΟ, όπου 40.000 παίκτες ταξιδεύουν στον ίδιο server, αλλά οι πιο ρομαντικοί ίσως να με νιώσουν.
Γενικότερα η CCP, αν και "μαζεμένη" εταιρεία, που δεν έχει τα resources μιας Blizzard, δείχνει δείγματα φαντασίας και ριζοσπαστικής διάθεσης. Για παράδειγμα, πολύ πρόσφατα (τον Ιούνιο) επέλεξε 9 ώριμους παίκτες (από 17 μέχρι 52 ετών, άντρες και γυναίκες), οι οποίοι σχημάτισαν το λεγόμενο Council. Οι εννιά εκπροσωπούν επίσημα την community, συναντιούνται με τους developers και συζητούν το παιχνίδι και τις ελλείψεις του.
Η αφοσίωση της CCP είναι πραγματικά μεγάλη, με συνεχή expansions: έχουν κυκλοφορήσει συνολικά εννέα content patches, με το τελευταίο (Incursion) να εφαρμόζεται στις αρχές Ιουνίου. Το expansion αυτό κάνει κυρίως το PvP πιο εύκολο και προσιτό σε μικρότερη κλίμακα, με λιγότερη έμφαση στα Corporations.
Κλείνοντας, να πω ότι νιώθω πως αδικώ λίγο το παιχνίδι, καθώς θα μπορούσαν να γραφτούν δεκάδες σελίδες με διάφορα περιστατικά, λειτουργίες και χαρακτηριστικά - αλλά τουλάχιστον η προσπάθειά μου να δώσω την ευκαρία σε νέους παίκτες να γνωρίσουν τον μαγικό κόσμο (κυριολεκτικά κόσμο, η μάλον σύμπαν) δείχνει το θαυμασμό που τρέφω για το μεγάλο game μιας μικρής εταιρείας από την Ισλανδία.
Σας περιμένω όλους στο game!