Προς το περιεχόμενο

.::NikoS::.

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    2.820
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.604 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ .::NikoS::.

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 16 Ιουλίου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

5.971 προβολές προφίλ
  1. Σε καμία περίπτωση δεν θα το αναιρούσα διότι μετά τέλος η προστασία του PayPal. Δεν θα σε αφήσει να ξανα ανοίξεις case για την συγκεκριμένη συναλλαγή. Επίσης σημερα ειδα αυτό... Το θέμα είναι ότι ποιος θα τους κάνει ντα; Η ελληνική κυβέρνηση που εξ αρχης τους το επέτρεψε; Πρέπει να πάει πιο πάνω το ζήτημα...
  2. Μέχρι στιγμής εδώ στο θέμα νομίζω είμαι η δεύτερη περίπτωση επιστροφής μέσω PayPal. Και αυτό έγινε διότι η Aegean δεν απάντησε ποτέ στο Paypal για να στηρίξει την υπόθεση της. Δυστυχώς δε γνωρίζω τι θα συμβεί αν η Aegean απαντήσει στο χρονικό περιθώριο που έχει. Και φυσικά δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το χρηματικό ποσό. Εμένα ήταν μικρό, άρα ίσως απλά το αγνόησαν; Δεν κοιτάνε γενικώς τα cases από το PayPal? Θα ξεκινήσουν να τα κοιτάνε κάποια στιγμή; Είναι τυχαίο αν θα το δουν ή όχι; Πάντως μακάρι να ξεμπερδέψεις εύκολα μέσω PayPal, γιατί από ότι φαίνεται το ΦΕΚ τους καλύπτει επειδή απλά έχουν έδρα στην Ελλάδα. Εμένα η Ryan για Ελλάδα-Ιταλία στις 11/3 μου ακύρωσε πτήση που είχα για 3/4 δίνοντας μου την δυνατότητα για επιστροφή. Στις 13/3 επέλεξα επιστροφή και προς έκπληξη μου μετά από μερικά λεπτά ήρθε το email από το PayPal ότι έλαβα χρήματα και μετά από αρκετή ώρα τα email από την Ryan ότι προχώρησαν σε επιστροφή. Ήταν σα να έγινε αυτόματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Ή ίσως τότε ήταν ακόμα η αρχή και δεν είχαν τόσο φόρτο...
  3. Εμένα πάντως από όταν βγηκε το ΦΕΚ άρχισαν να μου απαντούν στα emails πολύ άμεσα, έστελνα απαντήσεις και μου απαντούσαν. Επέμενα πως ζητάω τα χρήματα μου πίσω και ύστερα από 2-3 φορές δεν ξαναπήρα απάντηση. Παράλληλα είχα ανοίξει case στο paypal, τους είχα αφήσει και 5 μέρες πριν το κάνω dispute (ήθελα να το παίξω και καλός τρομάρα μου....) Μίλησα ωστόσο με ΥΠΑ και μου είπαν πως εφόσον βγήκε το ΦΕΚ δεν γίνεται κάτι και πως ακόμα και για καταγγελίες που έγιναν πιο πριν είχε η εταιρία το δικαίωμα να απαντήσει εντός 6 εβδομάδων! Οπότε όπως βλέπετε καμία νομοθεσία δεν τους στριμώχνει σε τίποτα. Επίσης με ενημέρωσαν πως ενδέχεται να έβγαινε και από σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τροποποίηση της νομοθεσίας περι επιστροφής χρημάτων. Ύστερα από το dispute στο PayPal, ενημερώνομαι πως ο πωλητής έχει 20 (!!!!) μέρες για να απαντήσει και τους ρωτάω γιατί τόσο πολύ ενώ κανονικά είναι 10; Λόγω της κατάστασης λέει... Ρε δε γ..... τους λέω. Εν τέλη στις 20 μέρες ήρθαν τα χρήματα πίσω από το Paypal, η Aegean παίζει να μη το καταλάβει και ποτέ. Αν το Paypal δεν έδινε τα χρήματα θα προχωρούσα σε αμφισβήτηση μέσω τράπεζας. Όπως έχει γίνει γνωστό πλέον οι όροι τους αλλάζουν συνεχώς, οπότε ποιος μας εγγυάται πως στους 18 μήνες που θα κρατούσαν τα λεφτά δεν θα αλλάξει κάτι πάλι που θα είναι υπέρ τους; αν η πληρωμή έγινε μέσω PayPal άνοιξε case και κάνε το dispute αμεσως. Εναλλακτικά μιλάς με την τράπεζα σου για να κάνεις αμφισβήτηση χρέωσης.
  4. Ωραία και ποιος τους ελέγχει όταν δεν τηρούν όλα αυτά; Που απευθυνόμαστε; Όλοι οι "αρμόδιοι" απλά λαμβάνουν απάντηση από την κάθε Aegean που τους λέει για το ΦΕΚ, σταματούν εκεί και απλά σου το δημοσιεύουν. Edit: Γενικά ποιοι είναι οι φορείς που μπορούμε να απευθυνθούμε σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Όπως πχ ο συνήγορος του καταναλωτή; Το ΕΚΠΟΙΖΩ δε το ήξερα για παράδειγμα. Τι ακόμα υπάρχει σαν αυτά;
  5. Δεν έχω διαβάσει ολόκληρο τον κανονισμό, αλλά δικηγόρος μου είπε πως ισχύει το έως 7 ημέρες... Άντε στην προκειμένη περίπτωση λόγω της κατάστασης να είναι 1 μήνας. Δεν ξέρω ποιος το ορίζει όμως αυτό.
  6. Ποια τελευταία στιγμή, τι λέτε; Εδώ μιλάμε οτι μας ακυρωσαν την πτήση και δεν μας επιστρέφουν τα χρήματα ενώ υπάρχει κανονισμός από ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο που λέει για πλήρη επιστροφή, περίμεναν να βγει το ΦΕΚ από τα λαμόγια μας για να αρχίσουν να απαντάνε σε emails και να λένε ότι το ΦΕΚ επιτρέπει μόνο voucher γιατί απλά έτσι... Ναι πριν ακυρώσουν το εισιτήριο ίσχυαν οι όροι που έχεις αποδεχτεί για αυτό και αν ζητούσες ακύρωση και επιστροφή χρημάτων έπαιζε ρόλο η πολιτική της εταιρείας για τον τύπο του εισιτηρίου κλπ, όμως τη στιγμή που σου ακυρώνουν την πτήση δεν έχουν καμία ισχύ αυτά, ακυρώθηκε από πλευρά της εταιρείας και έχουν βγάλει άκυρη την "συμφωνία" εκείνοι.
  7. Εμένα μου κρατάνε πάνω από 100 ευρώ από Aegean. Η Ryan μου επέστρεψε αμέσως τα λεφτά με ένα κλικ. Μέσω PayPal έχει κανείς εμπειρία για το τι συμβαίνει με dispute? Επίσης το Voucher μπορείς να το αιτηθεις έως 2 μήνες από την ημερομηνία του ταξιδιού ή από την ημερομηνία της ακύρωσης;
  8. Καλησπέρα, ακόμη δεν έχω διαβάσει όλο το θέμα εδώ (θα το κάνω αργότερα) Μου έχουν δεσμευμένα χρήματα εδώ και 1 μήνα και μάλλον περίμεναν το ΦΕΚ ώστε να αρχίσουν να απαντούν στα μηνύματα μας. Τόσο καιρό πρέπει να κάνεις τάμα για να πετύχεις τηλεφωνική γραμμή, δεν απαντούν σε emails και στο Facebook απαντούν σκόπιμα σε συγκεκριμένα μηνύματα που τους συμφέρουν για την δημόσια εικόνα. Πώς είναι δυνατόν να καταπατούν κανονισμούς από το ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πατώντας σε ένα ΦΕΚ? Σαφώς και δεν υπάρχει νομική ισχύ στους ισχυρισμούς τους... Συνήγορος του καταναλωτή και άλλοι αντίστοιχοι οργανισμοί δεν κάνουν κάτι (προφανώς στηρίζονται από την κυβέρνηση) οπότε τι κάνουνε; Δεν μπορούμε μαζικά να κινηθούμε νομικά; Προσωπικά προτιμώ να βάλω δικηγορική εταιρεία να το λύσει κι ας μου κρατήσει προμήθεια, από το να πάρω Voucher που ενδεχομένως να βγω χαμένος από αυτό σε επόμενη πτήση αφού είτε θα χάσω λεφτά από φθηνότερη πτήση είτε θα βάλω επιπλέον χρήματα. Σε 18 μήνες δεν ξέρουμε καν αν θα έχουν βάλει λουκέτο ώστε να ζητήσουμε τα χρήματα πίσω. Μήπως όμως κάποιος γνώστης μπορεί να προτείνει κάτι, ισως κάποια μαζική κίνηση ώστε να έχουμε πιο ισχυρή υπόθεση;
  9. Σχετικά με τις ειδοποιήσεις που δε χτυπάνε, έχω μια απορία. Αν την ώρα που κάνει την υποτιθέμενη παράδοση και κολλάει το χαρτάκι τον δεις και κατέβεις, πως θα το μαζέψει?
  10. .::NikoS::.

    PayPal

    ρε σεις αληθεια δεν ειμαι οσο χαζος φαινεται αυτη τη στιγμη χαχαχα Απλα το μυαλο βρισκεται αλλου αυτες τις μερες, για αυτο επεσα και θυμα απατης. Αν ειναι δυνατον κι εγω απορω πως σκατα γινεται να ξεγελαστω εγω. Εγω που καθημερινα τα λεω αυτα σε αλλους....
  11. .::NikoS::.

    PayPal

    ε ενταξει και τι εγινε δηλαδη; Αντε ας το κρυψω αλλα σιγα δεν με καιει κιολας... Με ξεγελασε το outlook που ειπε οτι ειναι trusted και ηρθε κανονικα στα εισερχομενα... πφφφφ
  12. .::NikoS::.

    PayPal

    Καλησπερα, αυτο σας φαινεται για ψευτικο; Γιατι αν ναι, μαλλον την πατησα σαν πρωταρης Με πετυχανε σε κακη ψυχολογικη φαση και δεν σκεφτηκα πριν το κανω... Συνηθως τα αγνοω αυτα απλα αυτο εδειχνε πολυ αληθινο και δεν εδωσα σημασια στην φαση που ημουν κιολας.
  13. Μια χαρά τα λες βεβαια, και ένας από τους λόγους που ρωτάω δεν είναι από πανικό, αλλά από την άποψη ότι μήπως να περιμένουμε να δουμε αν θα βρεθει καποια καλυτερη λυση; Ή να περάσω κάποιο patch που βγαίνει αυτές τις μέρες έτσι βιαστικά βιαστικά; Για αυτό ερωτώ λοιπόν το Update των windows που αφορά αυτή το πρόβλημα ποιο είναι; Μπορεί να αφαιρεθεί ή όχι; (κάποια Updates δεν μπορουν να αφαιρεθουν...) Και βασικά από ότι κατάλαβα μπαλώνει μόνο το Meltdown?
  14. Πειράζει που δεν έχω καταλάβει τι πρέπει να κάνω; Εχω 4690k πανω σε μια Gigabyte Z97x Gaming 3 και τρεχω Win 7. Δεν εχω δει καποιο win update ακομα... Ποιο ειναι το Update που πρεπει να περαστει; Απο την Gigabyte τι θα πρεπει να κοιταξω να περασω (αααν βγαλουν κατι)? BIOS καινουριο δε βλεπω. Ειδα κατι που το ονομαζει "Gigabyte Intel ME Critical FW Update", αλλά το τρέχω και εμφανίζει μήνυμα: There is no need to run the update. Εν τελη πρεπει να περνιεται καποιο patch καθε φορα που κανω εγκατασταση windows? (και αν ναι, ποιο ειναι αυτο το patch? Απο microsoft, από Gigabyte, ή απο Intel?) Ας μου εξηγησει καποιος αν ειναι ευκολο. Ευχαριστώ!
×
×
  • Δημιουργία νέου...