Προς το περιεχόμενο

Palp

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    811
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

606 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Palp

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 15/03/1978

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

3.758 προβολές προφίλ
  1. Νομίζω πέρα από τις διαφορές του ΦΠΑ στις ευρωπαϊκές χώρες, υπάρχει σε εμάς και κάποια φορολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων σε προϊόντα με ψηφιακή μνήμη κτλ που προσθέτουν στην τιμή.
  2. Εννοώ ότι η μπαταρία είναι πχ στο 70% και κάνεις power-off. Μπορεί στο κινητό να λειτουργούν ακόμα (και όσο αντέχει η μπαταρία) κάποιες low level λειτουργίες, όπως να σκανάρει δίκτυα κτλ.
  3. Πως γνωρίζετε ότι δεν τρέχει το πρόγραμμα ή και άλλα παρόμοια προγράμματα ακόμα και όταν έχετε κλείσει το κινητό. Επειδή κάνατε power-off και δεν ανοίγει η οθόνη όταν πατάτε το κουμπί δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να τρέχουν άλλα low-level προγράμματα που χρησιμοποιούν το ράδιο ή το wifi. Η ενσωματωμένη μπαταρία ακόμα δίνει ενέργεια στη συσκευή.
  4. Palp

    Anti-Fitness Thread [Part II]

    Πήγα πρόσφατα και στα δύο, που λόγω της καταστασης είχαν περιορισμένο μενού. Καλό το κρέας στον Βεζενέ αλλά για κάποιο λόγο όλα τα πιάτα του είχαν τσίλι λες και τους έληγε και έπρεπε να τελειώσουν το σακούλι... Ίσως επειδή είναι πιο κοντά στα γούστα μου συστήνω περισσότερο το Βασίλαινας.
  5. Έτσι έλεγαν και στο βιετναμ οι αμερικανοί στην αρχή...
  6. To 1998 o Scot Glen στην ηλικία των 77 ετών έκανε αποστολή στο διάστημα.
  7. Το πλεονέκτημα είναι ότι θα υπάρχει πιο εύκολη και φθηνή επικοινωνία γιατί μέχρι τώρα είχαν μόνο δορυφορικά τηλέφωνα;
  8. Το ξεκλείδωμα με την ίριδα του ματιού τι απόγινε ως τεχνολογία; Δεν είναι το ίδιο μοναδικό σαν το αποτύπωμα;
  9. Η τιμή στις ΗΠΑ είναι χωρίς φόρο, στην ευρώπη υπάρχουν εξτρά χρεώσεις όπως πχ ΦΠΑ. Στην ιταλία η τιμή του apple store είναι επίσης 499€ για το μοντέλο των 64gb
  10. Η ανακοίνωση λειτουργεί και ως κίνητρο και πίεση προς τους άλλους ιδιώτες και εταιρίες να κάνουν αντίστοιχες προσφορές. Πχ από μια σύντομη αναζήτηση βλέπω ότι η Apple έχει 100$ δις μετρητά διαθέσιμα και η alphabet περίπου 115$ δις.
  11. Κάποια προϊόντα είναι μόνο ως παρουσίαση και επίδειξη τεχνολογίας και για να προσθέσει γόητρο και διαφήμιση/συζήτηση στο brand, δεν νομίζω ότι βγάζουν κάποιο σημαντικό κέρδος από τα λίγα κομμάτια που πουλάμε, μπορεί να μπαίνουν και μέσα.
  12. Σε long-haul πτήσεις υπάρχουν 3 πιλότοι και ξεκουράζονται εναλλάξ, πρέπει μόνο κατά τη διαδικασία της απογείωσης και προσγείωσης να είναι και οι τρεις στο πιλοτήριο. Υπάρχουν οδηγίες πόσες ώρες πρέπει να έχουν εκτός ανά διάρκεια πτήσης. Το ίδιο και για το πλήρωμα καμπίνας. Σε wide-body αεροσκάφη υπάρχουν σε ειδικά σημεία "κρυφά" δωμάτια με κρεβάτια για το πλήρωμα.
  13. To 737 έχει σχεδιαστεί τη δεκαετία 1960 και όλες οι εκδόσεις του α/φ από τότε (και αυτή του 737 Max) έχουν την ίδια "βάση". Επειδή το α/φ έχει κάποιο όριο στο πόσο μπορεί να αναβαθμιστεί, πρόσφατα η Boeing είχε ξεκινήσει το σχεδιασμό ενός νέου α/φ (φημολογείται ότι θα ονομαζόταν 797) για να το αντικαταστήσει. Αλλά με την ανακοίνωση του A320 Neo από την Airbus η Boeing και την πίεση ότι για αρκετό καιρό δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική σε αυτή την κατηγορία άλλαξε ρότα και προχώρησε στο MAX (μία ακόμα αναβάθμιση του τύπου). Λόγω των σχεδιαστικών περιορισμών (είναι χαμηλότερο πχ από το A320) έπρεπε να βάλει τις νέες μεγαλύτερες και πιο αποδοτικές μηχανές πιο μπροστά και πάνω με αποτέλεσμα το α/φ να έχει τάση να κάνει pitch up και το MCAS ήταν μία software λύση σε αυτό - όταν ανίχνευε αυτή τη κατάσταση έκανε trim down για να αντισταθμίσει. Λόγω βιασύνης να προλάβουν το Α320 Νeo στην αγορά και "σχέσεων" με την FAA (που το δικαιολόγησε ως έλλειψη προσωπικού), η πιστοποίηση του νέου τύπου έγινε από την ίδια την Boeing. Όπως αποδείχθηκε ήταν πρόχειρη, και για να γλιτώσουν οι αεροπορικές εταιρίες χρήμα και χρόνο η Boeing (και η FAA) δεν υποχρέωσε τους πιλότους σε νέα εκπαίδευση στον τύπο. Επιπρόσθετα τα εγχειρίδια ήταν ελλιπή (πχ δεν ανέφεραν κάτι για το MCAS). Γνωρίζουμε όλοι τι έγινε με το MCAS (πληροφορίες μόνο από ένα ΑοΑ αισθητήρα, μεγαλύτερη δράση πάνω στο trim ακόμα και από το εγχειρίδιο του α/φ, δεν έκανε reset μετά από input των πιλότων κτλ). Το κερασάκι στην τούρτα (αν μπορείς να το πεις έτσι δυστυχώς) είναι ότι ακόμα και όταν οι πιλότοι απενεργοποιούσαν το MCAS (μέσω της διαδικασίας runaway stabilizer) σε ορισμένες συνθήκες (high trim, high speed) ήταν φυσικά αδύνατο χειροκίνητα να διορθώσουν (και οι δύο πιλότοι μαζί παλεύοντας με το trim wheel) τη γωνία με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ανακτήσουν τον έλεγχο του α/φ. Μετα το grounding του MAX και από την αρχή (σωστό) έλεγχο της FAA και της EASA παρουσιάστηκαν και άλλα θέματα πέρα από το MCAS (που ακόμα προσπαθούν να λύσουν μέσω software update που δεν νομίζω ότι έχει πάρει το οκ): - Εκπαίδευση των πιλότων - O επεξεργαστής του α/φ δεν έχει αρκετή ισχύ με αποτέλεσμα σε ορισμένες high-load συνθήκες να μην αποκρίνεται γρήγορα (που ίσως δεν λύνεται μόνο με software update) Λόγω του ότι η Boeing έχει υποστεί μεγάλη ζημιά από αυτό το θέμα έχει δώσει ξανά βάρος στο αντικαταστάτη του 737 ώστε να είναι πιο ανταγωνιστική στο μέλλον με ένα νέο και πιο σύγχρονο μεσαίο τύπου α/φ. Btw η RyanAir έχει 5 ΜΑΧ (που μάλλον σκέφτεται να μετονομάσει σε 737-8200) και φυσικά δεν πετούν αυτή τη στιγμή και αρκετά ακόμα σε παραγγελία.
  14. Η κάρτα ticket restaurant είναι αποδεκτή αυτή τη στιγμή μόνο σε supermarket (στα περισσότερα αλλά όχι όλα) και σε κάποια λίγα μαγαζιά εστίασης. Οπότε αν το Apple Pay έχει τις ίδιες συνεργασίες θα είναι πάρα πολύ περιοριστικό δυστυχώς.
  15. Το 6% ανά παραγγελία μου φαίνεται υπερβολικό. Μπορείς να το υπολογίζεις τώρα που ειναι 3000€ ως λογικό αλλά αν κάποια στιγμή παραγγείλει 200.000€ αξίας εμπορεύματα; Με αυτό το τρόπο σκέψης όλοι οι αγοραστές που δουλεύουν σε εταιρίες θα ήταν εκατομμυριουχοι. Η δουλειά σου ειναι η ίδια ανεξάρτητα αν παραγγείλεις 10€ ή 1.000.000€. Κάνε ένα κατάλογο χρεώσεων ανά παραγγελία ή διερεύνηση παραγγελίας για να έχεις καθαρές σχέσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.