Προς το περιεχόμενο

Sintranil

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    121
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

11 Good

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Sintranil

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 05/06/1984

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

  • Website URL
    http://www.facebook.com/DGodlike

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Belgium

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Μακάρι να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι.
  2. Όλοι είναι ενθουσιασμένοι για το Nintendo Switch, η εταιρία όμως συνεχίζει να κρατάει μυστικές κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες όπως την ανάλυση, το αν θα έχει οθόνη αφής ή όχι κτλ. Οι εικασίες φούντωσαν όμως με την εμφάνιση ενός εγγράφου 150 σελίδων με πατέντα της Nintendo, το οποίο οι παίχτες προσπαθούν να αναλύσουν για να ανακαλύψουν κρυφές πληροφορίες. Η πατέντα η οποία κατατέθηκε τον Ιούνιο αλλά έκανε την εμφάνιση της πριν λίγες ημέρες, δημοσιεύτηκε στο NEOGAF φόρουμ, με το οποίο όλοι τρελάθηκαν ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι τα χαρακτηριστικά δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Η Nintendo θα μπορούσε απλώς να κάνει μελλοντικά σχέδια ή απλώς να θέλει να προστατέψει υλοποιήσεις που προέρχονται από διάφορες ιδέες. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες μέσα στο έγγραφο. Ίσως η μεγαλύτερη πιθανότητα, σχετικά με όσα αναφέρονται, είναι η οθόνη αφής: Η βασική μονάδα έχει πάνελ αφής επάνω στην οθόνη του συστήματος ώστε να λειτουργεί σαν οθόνη αφής. Το πάνελ αφής μπορείς να αντιληφθεί τη θέση, την πίεση και άλλα χαρακτηριστικά κατά το άγγιγμα. Στην τωρινή υλοποίηση, το πάνελ αφής, υποστηρίζει το Multitouch. Κάτι τέτοιο ανοίγει πολλές πιθανότητες για ενδιαφέρουσες υλοποιήσεις όπως υποστήριξη Wii U παιχνιδιών, 3DS παιχνίδια στην Virtual κονσόλα του, και φυσικά όλα τα θετικά στοιχεία που μπορεί να μας προσφέρει μια οθόνη αφής. Επίσης εμφανίζεται και μία μονάδα προβολής που θα μπορεί να φορεθεί στο κεφάλι (σαν γυαλιά VR), που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί όσο το Switch είναι στην φορητή του μορφή. Αυτό είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον για δύο λόγους. Πρώτον γιατί είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την Nintendo να δείχνει ενδιαφέρον για την VR τεχνολογία και δεύτερον γιατί το Switch δεν θα ήταν και η καλύτερη υλοποίηση ενός VR. Φήμες θέλουν την ανάλυση του Switch να είναι ανάμεσα στα 720p και 1080p που είναι αρκετή αν το χρησιμοποιείς σε απόσταση ενός handheld αλλά αν έρθει κοντά στα μάτια, τα πίξελς θα φαίνονται αρκετά μεγάλα. Τα Joy Con χειριστήρια του, φαίνεται να έχουν και αυτά κάποιες αλλαγές. Πολλαπλά shoulder κουμπιά εμφανίζονται, τα οποία μπορούν να κάνουν τα χειριστήρια πιο ολοκληρωμένα όταν χρησιμοποιούνται ξεχωριστά και υπάρχουν αναφορές για χρήση τους σαν χειριστήρια κίνησης, με εντοπισμό τους μέσω υπέρυθρων. Για το που θα χρησιμεύσει κάτι τέτοιο παραμένει άγνωστο αλλά ανοίγει τις πόρτες σε νέες δυνατότητες όπως τα παιχνίδια τύπου Wii καθώς και σε παιχνίδια που θα λειτουργούν απλά με την κίνηση των χεριών. Η παρουσία NFC τεχνολογίας και δόνησης, επίσης αναφέρεται. Όπως είπαμε, δεν έχουν αποκαλυφθεί πολλά σχετικά με τις προδιαγραφές του Nintendo Switch αλλά υπάρχουν κάποιες επιπλέον αναφορές τις οποίες θέλουμε να πιστεύουμε. Η θύρα για SD κάρτα ώστε να γίνεται εύκολη επέκταση του χώρου καθώς και το ότι η κονσόλα φαίνεται να συνδέεται στην βάση της μέσω μιας USB-C θύρας είναι δύο από αυτές. Σχετικά με τις επιδόσεις, το Switch θα έχει 2 τρόπους λειτουργίας, την “κονσόλα” και την “φορητή”. Στην δεύτερη το ανεμιστηράκι θα έχει όριο στις στροφές ανά λεπτό ώστε να μειωθεί ο ήχος. Επίσης για να διαρκεί περισσότερο η μπαταρία και να μην υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης, το Switch θα λειτουργεί στα 720p σαν φορητή κονσόλα και όταν θα συνδέεται στην βάση του όπου θα υπάρχει και έξτρα σύστημα ψύξεις θα ανεβάζει την ανάλυση στα 1080p. Θα ξέρουμε τον επόμενο μήνα πόσες από αυτές τις λειτουργίες θα τα έχουν καταφέρει να περάσουν στο τελικό προϊόν. Όποιος ενδιαφέρεται περαιτέρω για το έγγραφο της πατέντας, μπορεί να το αναζητήσει με τον αριθμό 20160361640. Site: TechCrunch
  3. Οι εικασίες φούντωσαν όμως με την εμφάνιση ενός εγγράφου 150 σελίδων με πατέντα της Nintendo, το οποίο οι παίχτες προσπαθούν να αναλύσουν για να ανακαλύψουν κρυφές πληροφορίες. Η πατέντα η οποία κατατέθηκε τον Ιούνιο αλλά έκανε την εμφάνιση της πριν λίγες ημέρες, δημοσιεύτηκε στο NEOGAF φόρουμ, με το οποίο όλοι τρελάθηκαν ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι τα χαρακτηριστικά δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Η Nintendo θα μπορούσε απλώς να κάνει μελλοντικά σχέδια ή απλώς να θέλει να προστατέψει υλοποιήσεις που προέρχονται από διάφορες ιδέες. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες μέσα στο έγγραφο. Ίσως η μεγαλύτερη πιθανότητα, σχετικά με όσα αναφέρονται, είναι η οθόνη αφής: Η βασική μονάδα έχει πάνελ αφής επάνω στην οθόνη του συστήματος ώστε να λειτουργεί σαν οθόνη αφής. Το πάνελ αφής μπορείς να αντιληφθεί τη θέση, την πίεση και άλλα χαρακτηριστικά κατά το άγγιγμα. Στην τωρινή υλοποίηση, το πάνελ αφής, υποστηρίζει το Multitouch. Κάτι τέτοιο ανοίγει πολλές πιθανότητες για ενδιαφέρουσες υλοποιήσεις όπως υποστήριξη Wii U παιχνιδιών, 3DS παιχνίδια στην Virtual κονσόλα του, και φυσικά όλα τα θετικά στοιχεία που μπορεί να μας προσφέρει μια οθόνη αφής. Επίσης εμφανίζεται και μία μονάδα προβολής που θα μπορεί να φορεθεί στο κεφάλι (σαν γυαλιά VR), που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί όσο το Switch είναι στην φορητή του μορφή. Αυτό είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον για δύο λόγους. Πρώτον γιατί είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την Nintendo να δείχνει ενδιαφέρον για την VR τεχνολογία και δεύτερον γιατί το Switch δεν θα ήταν και η καλύτερη υλοποίηση ενός VR. Φήμες θέλουν την ανάλυση του Switch να είναι ανάμεσα στα 720p και 1080p που είναι αρκετή αν το χρησιμοποιείς σε απόσταση ενός handheld αλλά αν έρθει κοντά στα μάτια, τα πίξελς θα φαίνονται αρκετά μεγάλα. Τα Joy Con χειριστήρια του, φαίνεται να έχουν και αυτά κάποιες αλλαγές. Πολλαπλά shoulder κουμπιά εμφανίζονται, τα οποία μπορούν να κάνουν τα χειριστήρια πιο ολοκληρωμένα όταν χρησιμοποιούνται ξεχωριστά και υπάρχουν αναφορές για χρήση τους σαν χειριστήρια κίνησης, με εντοπισμό τους μέσω υπέρυθρων. Για το που θα χρησιμεύσει κάτι τέτοιο παραμένει άγνωστο αλλά ανοίγει τις πόρτες σε νέες δυνατότητες όπως τα παιχνίδια τύπου Wii καθώς και σε παιχνίδια που θα λειτουργούν απλά με την κίνηση των χεριών. Η παρουσία NFC τεχνολογίας και δόνησης, επίσης αναφέρεται. Όπως είπαμε, δεν έχουν αποκαλυφθεί πολλά σχετικά με τις προδιαγραφές του Nintendo Switch αλλά υπάρχουν κάποιες επιπλέον αναφορές τις οποίες θέλουμε να πιστεύουμε. Η θύρα για SD κάρτα ώστε να γίνεται εύκολη επέκταση του χώρου καθώς και το ότι η κονσόλα φαίνεται να συνδέεται στην βάση της μέσω μιας USB-C θύρας είναι δύο από αυτές. Σχετικά με τις επιδόσεις, το Switch θα έχει 2 τρόπους λειτουργίας, την “κονσόλα” και την “φορητή”. Στην δεύτερη το ανεμιστηράκι θα έχει όριο στις στροφές ανά λεπτό ώστε να μειωθεί ο ήχος. Επίσης για να διαρκεί περισσότερο η μπαταρία και να μην υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης, το Switch θα λειτουργεί στα 720p σαν φορητή κονσόλα και όταν θα συνδέεται στην βάση του όπου θα υπάρχει και έξτρα σύστημα ψύξεις θα ανεβάζει την ανάλυση στα 1080p. Θα ξέρουμε τον επόμενο μήνα πόσες από αυτές τις λειτουργίες θα τα έχουν καταφέρει να περάσουν στο τελικό προϊόν. Όποιος ενδιαφέρεται περαιτέρω για το έγγραφο της πατέντας, μπορεί να το αναζητήσει με τον αριθμό 20160361640. Site: TechCrunch
  4. Gosling παιχταράς. Εκτός από καλός ηθοποιός είναι και πολύ καλός τραγουδιστής. (Dead man's bones)
  5. Οι πρώτες ασύρματες ψείρες της Apple, άργησαν λίγο περισσότερο από όσο περιμέναμε. Μιας και έχουν διατεθεί στην αγορά, καλό είναι να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι πόσο θα τους κοστίσει αν χάσουν ένα από τα δύο ακουστικά Η τιμή τους δεν είναι και τόσο ακραία αν κάποιος σκεφτεί ότι το σετ κοστίζει 159$, επομένως τα 69$ για το ένα από τα δύο ακουστικά που ζητάει η Apple είναι σχετικά μια λογική τιμή. Αν όμως κάποιος χάσει όλο το πακέτο σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, και αγοράσει ένα ένα τα κομμάτια, θα του κοστίσει πιο ακριβά μιας και για την βάση φόρτισης η Apple θα χρεώνει 69$. Επομένως με κόστος 138$ για τις ψείρες συν 69$ για την βάση, κάποιος θα χρειαστεί να πληρώσει στο σύνολο 207 δολάρια. Πάντως τα Airpods διαθέτουν λειτουργία που μπορούν να προειδοποιήσουν τον χρήστη εξαιτίας του αισθητήρα εγγύτητας που διαθέτουν. Όταν φύγει από το αυτί η μία από τις δυο ψείρες, αυτόματα σταματάει να λειτουργεί και η δεύτερη και γίνεται άμεση διακοπή της μουσικής. Αυτό βέβαια σχεδιάστηκε αρχικά ως ιδέα ώστε αν κάποιος σου μιλάει, να μπορείς να τον ακούσεις πιο εύκολα, βγάζοντας απλώς το ένα από τα δύο ακουστικά. Κατά τα άλλα, τα Airpods έχουν φτάσει ήδη στα πρώτα καταστήματα αν και με περιορισμένη διαθεσιμότητα, με το ενδιαφέρον του κόσμου να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Site: Geek.com
  6. Η τιμή τους δεν είναι και τόσο ακραία αν κάποιος σκεφτεί ότι το σετ κοστίζει 159$, επομένως τα 69$ για το ένα από τα δύο ακουστικά που ζητάει η Apple είναι σχετικά μια λογική τιμή. Αν όμως κάποιος χάσει όλο το πακέτο σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, και αγοράσει ένα ένα τα κομμάτια, θα του κοστίσει πιο ακριβά μιας και για την βάση φόρτισης η Apple θα χρεώνει 69$. Επομένως με κόστος 138$ για τις ψείρες συν 69$ για την βάση, κάποιος θα χρειαστεί να πληρώσει στο σύνολο 207 δολάρια. Πάντως τα Airpods διαθέτουν λειτουργία που μπορούν να προειδοποιήσουν τον χρήστη εξαιτίας του αισθητήρα εγγύτητας που διαθέτουν. Όταν φύγει από το αυτί η μία από τις δυο ψείρες, αυτόματα σταματάει να λειτουργεί και η δεύτερη και γίνεται άμεση διακοπή της μουσικής. Αυτό βέβαια σχεδιάστηκε αρχικά ως ιδέα ώστε αν κάποιος σου μιλάει, να μπορείς να τον ακούσεις πιο εύκολα, βγάζοντας απλώς το ένα από τα δύο ακουστικά. Κατά τα άλλα, τα Airpods έχουν φτάσει ήδη στα πρώτα καταστήματα αν και με περιορισμένη διαθεσιμότητα, με το ενδιαφέρον του κόσμου να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Site: Geek.com
  7. Η BMW έχει παρουσιάσει πολλά συναρπαστικά concepts και αρκετά από αυτά κατάφεραν να βγουν και στην παραγωγή όπως για παράδειγμα η εφαρμογή ConnectedDriveπου έχει τον ρόλο προσωπικού βοηθού. Κάποια άλλα όμως, όπως η μηχανή Motorrad Vision Next 100 που θα ισορροπεί από μόνη της τόσο καλά ώστε ο οδηγός δεν θα χρειάζεται καν να φοράει κράνος, θα χρειαστούν αρκετά χρόνια ακόμη για να κάνουν την εμφάνιση τους μιας και η τωρινή τεχνολογία δεν είναι αρκετή για να καλύψει τις ανάγκες των σχεδίων της. Αυτό όμως δεν σταματάει την BMW από το να προγραμματίζει την παρουσίαση στη CES 2017 ενός ακόμη concept με το όνομα HoloActive Touch, ένα εικονικό περιβάλλον εργασίας δηλαδή για αυτοκίνητα. Σύμφωνα με την περιγραφή της BMW, το περιβάλλον θα σου επιτρέπει να ελέγχεις τις λειτουργίες του αυτοκινήτου με κινήσεις των χεριών, επιτρέποντας στους οδηγούς να χρησιμοποιήσουν την ορατή και απτή αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού – οχήματος αντί για τις συμβατικές οθόνες αφής. Θεωρητικά, θα προβάλει ολογράμματα των επιλογών ελέγχου, πάνω από την κεντρική κονσόλα και στο ύψος του τιμονιού, επιτρέποντας στον οδηγό να το χειριζεται χρησιμοποιώντας ένα ελεύθερο χέρι. Μια κάμερα θα εντοπίζει την τοποθεσία των δακτύλων και το σύστημα θα εκπέμπει έναν “παλμό” όταν μια λειτουργία θα ενεργοποιείται. Η BMW δεν αναφέρει πότε θα ενσωματώσει το HoloActive Touch στις σειρές αυτοκινήτων της διευκρίνησε όμως ότι κάποια concepts που παρουσίασε σε προηγούμενες CES, όπως το σύστημα ελέγχου με χειρονομίες του 2015, είναι τώρα διαθέσιμο στις σειρές 5 και 7 όπως και το AirTouch που παρουσιάστηκε πέρυσι και το οποίο είχαμε δει από κοντά. Σίγουρα, στην παρουσίαση στην έκθεση CES 2017, θα πάρουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του HoloActive Touch και θα δούμε αν ένα σύστημα ολογραμμάτων που θα εκπέμπει φως δίπλα στον οδηγό, θα βοηθάει ή θα αποσπά την προσοχή κατά την οδήγηση. Site: Engadget.com
  8. Κάποια άλλα όμως, όπως η μηχανή Motorrad Vision Next 100 που θα ισορροπεί από μόνη της τόσο καλά ώστε ο οδηγός δεν θα χρειάζεται καν να φοράει κράνος, θα χρειαστούν αρκετά χρόνια ακόμη για να κάνουν την εμφάνιση τους μιας και η τωρινή τεχνολογία δεν είναι αρκετή για να καλύψει τις ανάγκες των σχεδίων της. Αυτό όμως δεν σταματάει την BMW από το να προγραμματίζει την παρουσίαση στη CES 2017 ενός ακόμη concept με το όνομα HoloActive Touch, ένα εικονικό περιβάλλον εργασίας δηλαδή για αυτοκίνητα. Σύμφωνα με την περιγραφή της BMW, το περιβάλλον θα σου επιτρέπει να ελέγχεις τις λειτουργίες του αυτοκινήτου με κινήσεις των χεριών, επιτρέποντας στους οδηγούς να χρησιμοποιήσουν την ορατή και απτή αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού – οχήματος αντί για τις συμβατικές οθόνες αφής. Θεωρητικά, θα προβάλει ολογράμματα των επιλογών ελέγχου, πάνω από την κεντρική κονσόλα και στο ύψος του τιμονιού, επιτρέποντας στον οδηγό να το χειριζεται χρησιμοποιώντας ένα ελεύθερο χέρι. Μια κάμερα θα εντοπίζει την τοποθεσία των δακτύλων και το σύστημα θα εκπέμπει έναν “παλμό” όταν μια λειτουργία θα ενεργοποιείται. Η BMW δεν αναφέρει πότε θα ενσωματώσει το HoloActive Touch στις σειρές αυτοκινήτων της διευκρίνησε όμως ότι κάποια concepts που παρουσίασε σε προηγούμενες CES, όπως το σύστημα ελέγχου με χειρονομίες του 2015, είναι τώρα διαθέσιμο στις σειρές 5 και 7 όπως και το AirTouch που παρουσιάστηκε πέρυσι και το οποίο είχαμε δει από κοντά. Σίγουρα, στην παρουσίαση στην έκθεση CES 2017, θα πάρουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του HoloActive Touch και θα δούμε αν ένα σύστημα ολογραμμάτων που θα εκπέμπει φως δίπλα στον οδηγό, θα βοηθάει ή θα αποσπά την προσοχή κατά την οδήγηση. Site: Engadget.com
  9. Οι ψεύτικες ειδήσεις ήταν ένα σοβαρό πρόβλημα τη χρόνια αυτή, με το Facebook να βρίσκεται στο επίκεντρο κριτικής μιας και εκεί μοιράζονται τις ιστορίες τους οι περισσότεροι άνθρωποι. Τώρα όμως ξεκίνησε να κάνει κάτι για την αντιμετώπιση του. Η εταιρία ανακοίνωσε μια σειρά βημάτων για να αντιμετωπίσει τις ψεύτικες ειδήσεις κάνοντας ευκολότερη την αναφορά παρόμοιων ειδήσεων. Επιλέγοντας την επάνω δεξιά γωνία της ανάρτησης θα εμφανιστεί μια επιλογή για την αναφορά της ως ψεύτικη. Επιπλέον ο χρήστης έχει την επιλογή να στείλει μήνυμα σε αυτόν που δημοσίευσε την είδηση ή ακόμη και να τον μπλοκάρει. Η βασικότερη κίνηση του Facebook όμως είναι η συνεργασία του με υπηρεσίες που ελέγχουν αν τα δεδομένα είναι αληθινά υπό την επίβλεψη του Poynter's International Fact Checking Code of Principles. Το Facebook υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί τις αναφορές των χρηστών και άλλες πηγές για να στείλει πιθανά ψεύτικα άρθρα στους οργανισμούς ελέγχου. Αν η ανάρτηση θεωρηθεί άκυρη, θα “σημειωθεί” ως αναξιόπιστη και θα εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ροής ειδήσεων με την ιστοσελίδα να παρέχει ένα link με την σωστή πληροφορία. Πάντως αν μια είδηση χαρακτηριστεί ψεύτικη, υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να επιλέξει να αγνοήσει το σχετικό μήνυμα και να τη διαβάσει κανονικά ή να τη διαμοιράσει. ή να το ξεχάσει. Θα μπορεί ακόμη να μοιραστεί μια ψεύτικη πληροφορία αλλά θα εμφανίζεται μια προειδοποίηση που θα αναφέρει ότι είναι αναλήθεια. Τέλος η εταιρία λέει ότι εργάζεται στο να μειώσει τα οικονομικά κίνητρα των σελίδων που παρουσιάζουν ψεύτικα νέα. Θα αλλάξουν την πολιτική για τους υποχθόνιους εκδότες ώστε να μειώσουν τα έσοδα από τα διαφημιστικά, αν και δεν είπαν πως ακριβώς θα το πετύχουν αυτό. Φυσικά, δεν θα καταφέρουν να εντοπίσουν όλα τα ψεύτικα νέα ή τα νέα που θα διαστρεβλώνουν την αλήθεια αλλά παρόλα αυτά είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Site: TheNextWeb.com
  10. Η εταιρία ανακοίνωσε μια σειρά βημάτων για να αντιμετωπίσει τις ψεύτικες ειδήσεις κάνοντας ευκολότερη την αναφορά παρόμοιων ειδήσεων. Επιλέγοντας την επάνω δεξιά γωνία της ανάρτησης θα εμφανιστεί μια επιλογή για την αναφορά της ως ψεύτικη. Επιπλέον ο χρήστης έχει την επιλογή να στείλει μήνυμα σε αυτόν που δημοσίευσε την είδηση ή ακόμη και να τον μπλοκάρει. Η βασικότερη κίνηση του Facebook όμως είναι η συνεργασία του με υπηρεσίες που ελέγχουν αν τα δεδομένα είναι αληθινά υπό την επίβλεψη του Poynter's International Fact Checking Code of Principles. Το Facebook υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί τις αναφορές των χρηστών και άλλες πηγές για να στείλει πιθανά ψεύτικα άρθρα στους οργανισμούς ελέγχου. Αν η ανάρτηση θεωρηθεί άκυρη, θα “σημειωθεί” ως αναξιόπιστη και θα εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ροής ειδήσεων με την ιστοσελίδα να παρέχει ένα link με την σωστή πληροφορία. Πάντως αν μια είδηση χαρακτηριστεί ψεύτικη, υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να επιλέξει να αγνοήσει το σχετικό μήνυμα και να τη διαβάσει κανονικά ή να τη διαμοιράσει. ή να το ξεχάσει. Θα μπορεί ακόμη να μοιραστεί μια ψεύτικη πληροφορία αλλά θα εμφανίζεται μια προειδοποίηση που θα αναφέρει ότι είναι αναλήθεια. Τέλος η εταιρία λέει ότι εργάζεται στο να μειώσει τα οικονομικά κίνητρα των σελίδων που παρουσιάζουν ψεύτικα νέα. Θα αλλάξουν την πολιτική για τους υποχθόνιους εκδότες ώστε να μειώσουν τα έσοδα από τα διαφημιστικά, αν και δεν είπαν πως ακριβώς θα το πετύχουν αυτό. Φυσικά, δεν θα καταφέρουν να εντοπίσουν όλα τα ψεύτικα νέα ή τα νέα που θα διαστρεβλώνουν την αλήθεια αλλά παρόλα αυτά είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Site: TheNextWeb.com
  11. Το Nintendo Mini NES πούλησε στην Αμερική, 196.000 τεμάχια μέσα στον Νοέμβριο, σύμφωνα με μια έρευνα του NPD Group, αριθμός λίγο μικρότερος από τα 220.000 Wii U που κατάφερε να πουλήσει η Nintendo μέσα σε περίοδο 6 μηνών (από τον Απρίλιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο). Σε συνδυασμό με τα 261.000 Mini Famicom που πωλήθηκαν στην Ιαπωνία μέσα σε μια εβδομάδα από την κυκλοφορία του, αντιλαμβανόμαστε ότι οι “νοσταλγικές” κονσόλες της Nintendo έχουν κάνει μια θεματική είσοδο. Όποιος προσπάθησε να αγοράσει το Mini NES ή το Famicom, θα πρόσεξε ότι σε πολλά καταστήματα της Αμερικής, της Αγγλίας και της Ιαπωνίας, έχουν εξαντληθεί εδώ και αρκετό καιρό. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δημοπρασίες του NES Mini στο eBay με τιμή κοντά στις 140 λίρες Αγγλίας, σχεδόν 50 λίρες δηλαδή πιο ακριβό από την αρχική του τιμή στα καταστήματα. Το ερώτημα είναι αν η Nintendo θα καταφέρει να συνεχίσει αυτή την πορεία και την επιτυχία του NES Mini μέχρι την κυκλοφορία της επόμενης κονσόλας της, το Nintendo Switch. Βέβαια, ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας του NES Mini ευθύνεται στην ζήτηση λόγω των Χριστουγέννων, στον περιορισμένο αριθμό του αλλά και στις θετικές αξιολογήσεις που παίρνει από τον τύπο. Πάντως όσοι έχουν καταφέρει να βρουν ένα NES Mini από την ημέρα κυκλοφορίας τους, έχουν διαπιστώσει αρκετά θετικά στοιχεία. Η εγκατάσταση του είναι εύκολη, έχει μια καλή επιλογή παιχνιδιών και η ποιότητα του emulator που χρησιμοποιεί είναι καλύτερη ακόμη και από την Virtual Console της Nintendo για το Wii U. Το κύριο μειονέκτημα της κονσόλας όπως πολλοί αναφέρουν είναι το πολύ κοντό καλώδιο του controller (κοντά στα 70cm), κάτι που σημαίνει ότι σε ένα μεγάλο σαλόνι, θα χρειαστεί ένα πραγματικά μακρύ HDMI καλώδιο ή ο παίχτης θα πρέπει να κάθεται πολύ κοντά στην τηλεόραση. Όσο για το τι μας ετοιμάζει η Nintendo στην συνέχεια, σχετικά με την υβριδική της κονσόλα (κονσόλα/φορητή κονσόλα/τάμπλετ), το Switch, θα τα μάθουμε στο 2ήμερο event της στο Τόκιο στις 12 Ιανουαρίου. Τέλος η Nintendo θα οργανώσει τοπικές εκδηλώσεις για τον τύπο όπου θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την κονσόλα και να πάρουν μια πρώτη γεύση. Site: ARS
  12. Σε συνδυασμό με τα 261.000 Mini Famicom που πωλήθηκαν στην Ιαπωνία μέσα σε μια εβδομάδα από την κυκλοφορία του, αντιλαμβανόμαστε ότι οι “νοσταλγικές” κονσόλες της Nintendo έχουν κάνει μια θεματική είσοδο. Όποιος προσπάθησε να αγοράσει το Mini NES ή το Famicom, θα πρόσεξε ότι σε πολλά καταστήματα της Αμερικής, της Αγγλίας και της Ιαπωνίας, έχουν εξαντληθεί εδώ και αρκετό καιρό. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δημοπρασίες του NES Mini στο eBay με τιμή κοντά στις 140 λίρες Αγγλίας, σχεδόν 50 λίρες δηλαδή πιο ακριβό από την αρχική του τιμή στα καταστήματα. Το ερώτημα είναι αν η Nintendo θα καταφέρει να συνεχίσει αυτή την πορεία και την επιτυχία του NES Mini μέχρι την κυκλοφορία της επόμενης κονσόλας της, το Nintendo Switch. Βέβαια, ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας του NES Mini ευθύνεται στην ζήτηση λόγω των Χριστουγέννων, στον περιορισμένο αριθμό του αλλά και στις θετικές αξιολογήσεις που παίρνει από τον τύπο. Πάντως όσοι έχουν καταφέρει να βρουν ένα NES Mini από την ημέρα κυκλοφορίας τους, έχουν διαπιστώσει αρκετά θετικά στοιχεία. Η εγκατάσταση του είναι εύκολη, έχει μια καλή επιλογή παιχνιδιών και η ποιότητα του emulator που χρησιμοποιεί είναι καλύτερη ακόμη και από την Virtual Console της Nintendo για το Wii U. Το κύριο μειονέκτημα της κονσόλας όπως πολλοί αναφέρουν είναι το πολύ κοντό καλώδιο του controller (κοντά στα 70cm), κάτι που σημαίνει ότι σε ένα μεγάλο σαλόνι, θα χρειαστεί ένα πραγματικά μακρύ HDMI καλώδιο ή ο παίχτης θα πρέπει να κάθεται πολύ κοντά στην τηλεόραση. Όσο για το τι μας ετοιμάζει η Nintendo στην συνέχεια, σχετικά με την υβριδική της κονσόλα (κονσόλα/φορητή κονσόλα/τάμπλετ), το Switch, θα τα μάθουμε στο 2ήμερο event της στο Τόκιο στις 12 Ιανουαρίου. Τέλος η Nintendo θα οργανώσει τοπικές εκδηλώσεις για τον τύπο όπου θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την κονσόλα και να πάρουν μια πρώτη γεύση. Site: ARS
  13. Η Sony ανακοίνωσε ένα ακόμη χειριστήριο τρίτου κατασκευαστή με την ονομασία Revolution Pro το οποίο βελτιώνει κατά πολύ το κλασικό Dualshock 4. Το Revolution Pro κατασκευάστηκε από την εταιρία Nacon και απευθύνεται κυρίως σε eSports παίχτες που θέλουν κάτι παραπάνω από το κλασικό χειριστήριο με τις απλές και για πολλούς άβολες σκανδάλες. Κοστίζει £89.99, διαθέτει ενισχυμένα joysticks με ευρύτητα 46 μοιρών για καλύτερη ακρίβεια, δύο βασικές λειτουργίες (Pro Control και Advanced) οι οποίες επηρεάζουν την ευαισθησία των joysticks, D-Pad 8 κατευθύνσεων και 4 προκαθορισμένα προφίλ που μπορούν να διαμορφωθούν και να αποθηκευτούν. Επιπλέον διαθέτει σημαντικά βελτιωμένες σκανδάλες, επιφάνεια επικαλυμμένη με καουτσούκ και ένα καλώδιο σύνδεσης κατασκευασμένο από την 3M που μειώνει το latency χάρη στο νέο PS4 / Pro firmware update που βελτιώνει το latency του χειριστηρίου κατά την χρήση του όταν είναι συνδεδεμένο με καλώδιο USB. Ένα αρκετά ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του χειριστηρίου είναι το ρυθμιζόμενο βάρος ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παίχτη. Ο χρήστης μπορεί εύκολα να αφαιρέσει ή να προσθέσει βαρίδια στην ειδικά διαμορφωμένη θέση κάτω από την κάθε χειρολαβή. Για να “φορτωθούν” τα προκαθορισμένα προφίλ, το χειριστήριο θα πρέπει να συνδεθεί με έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και στην συνέχεια μπορεί να γίνει επεξεργασία μέσω του ειδικού app. Οι παίχτες μπορούν να εναλλάξουν τα 4 προφίλ on the fly με το πάτημα των macro κουμπιών. Τα συγκεκριμένα κουμπιά βρίσκονται στο στο πίσω μέρος της χειρολαβής του χειριστηρίου, κάτι που για κάποιους μπορεί να μην είναι και η καλύτερη επιλογή αφού είναι σχετικά εύκολο να πατηθούν κατά την διάρκεια ενός παιχνιδιού, να αλλάξει το προφίλ και οι ρυθμίσεις του, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει πρόβλημα στον παίχτη. Μιας και το Steam πλέον υποστηρίζει το χειριστήριο του PS4, μπορεί κάποιος εύκολα να συνδέσει το χειριστήριο στον υπολογιστή του. Το Revolution Pro είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή για προπαραγγελία χωρίς να έχει επισημοποιηθεί η ευρεία κυκλοφορία του στην Ευρώπη. Οι λειτουργίες του Revolution Pro PS4 συγκεντρωμένες: Αποσπώμενο καλώδιο 3M που μειώνει το latency Ενισχυμένα αναλογικά joysticks με εύρος 46 μοιρών για καλύτερη ακρίβεια Δύο προεπιλεγμένες λειτουργίες (Pro Control και Advanced) με διαφορετική ευαισθησία στα joysticks Τέσσερα custom προφιλ (απαιτούν windows 7/8/10 και σύνδεση στο ίντερνετ) Τέσσερεις συντομεύσεις / μάκρο κουμπιά Εσωτερικός διαμοιρασμός βάρους για προσαρμοσμένη ισορροπία και αίσθηση Ρυθμιζόμενο σύστημα βάρους για προσαρμοσμένη ισσοροπία Δύο αναλογικές σκανδάλες Δύο shoulder κουμπιά D-Pad 8 κατευθύνσεων PS / Share / Options κουμπιά Touch pad 3.5mm θύρα ακουστικών 2x 10g, 2x 14g, 2x 17g βαρίδια Θήκη μεταφοράς Site: TweakTown.com
  14. Το Revolution Pro κατασκευάστηκε από την εταιρία Nacon και απευθύνεται κυρίως σε eSports παίχτες που θέλουν κάτι παραπάνω από το κλασικό χειριστήριο με τις απλές και για πολλούς άβολες σκανδάλες. Κοστίζει £89.99, διαθέτει ενισχυμένα joysticks με ευρύτητα 46 μοιρών για καλύτερη ακρίβεια, δύο βασικές λειτουργίες (Pro Control και Advanced) οι οποίες επηρεάζουν την ευαισθησία των joysticks, D-Pad 8 κατευθύνσεων και 4 προκαθορισμένα προφίλ που μπορούν να διαμορφωθούν και να αποθηκευτούν. Επιπλέον διαθέτει σημαντικά βελτιωμένες σκανδάλες, επιφάνεια επικαλυμμένη με καουτσούκ και ένα καλώδιο σύνδεσης κατασκευασμένο από την 3M που μειώνει το latency χάρη στο νέο PS4 / Pro firmware update που βελτιώνει το latency του χειριστηρίου κατά την χρήση του όταν είναι συνδεδεμένο με καλώδιο USB. Ένα αρκετά ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του χειριστηρίου είναι το ρυθμιζόμενο βάρος ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παίχτη. Ο χρήστης μπορεί εύκολα να αφαιρέσει ή να προσθέσει βαρίδια στην ειδικά διαμορφωμένη θέση κάτω από την κάθε χειρολαβή. Για να “φορτωθούν” τα προκαθορισμένα προφίλ, το χειριστήριο θα πρέπει να συνδεθεί με έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και στην συνέχεια μπορεί να γίνει επεξεργασία μέσω του ειδικού app. Οι παίχτες μπορούν να εναλλάξουν τα 4 προφίλ on the fly με το πάτημα των macro κουμπιών. Τα συγκεκριμένα κουμπιά βρίσκονται στο στο πίσω μέρος της χειρολαβής του χειριστηρίου, κάτι που για κάποιους μπορεί να μην είναι και η καλύτερη επιλογή αφού είναι σχετικά εύκολο να πατηθούν κατά την διάρκεια ενός παιχνιδιού, να αλλάξει το προφίλ και οι ρυθμίσεις του, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει πρόβλημα στον παίχτη. Μιας και το Steam πλέον υποστηρίζει το χειριστήριο του PS4, μπορεί κάποιος εύκολα να συνδέσει το χειριστήριο στον υπολογιστή του. Το Revolution Pro είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή για προπαραγγελία χωρίς να έχει επισημοποιηθεί η ευρεία κυκλοφορία του στην Ευρώπη. Οι λειτουργίες του Revolution Pro PS4 συγκεντρωμένες: Αποσπώμενο καλώδιο 3M που μειώνει το latency Ενισχυμένα αναλογικά joysticks με εύρος 46 μοιρών για καλύτερη ακρίβεια Δύο προεπιλεγμένες λειτουργίες (Pro Control και Advanced) με διαφορετική ευαισθησία στα joysticks Τέσσερα custom προφιλ (απαιτούν windows 7/8/10 και σύνδεση στο ίντερνετ) Τέσσερεις συντομεύσεις / μάκρο κουμπιά Εσωτερικός διαμοιρασμός βάρους για προσαρμοσμένη ισορροπία και αίσθηση Ρυθμιζόμενο σύστημα βάρους για προσαρμοσμένη ισσοροπία Δύο αναλογικές σκανδάλες Δύο shoulder κουμπιά D-Pad 8 κατευθύνσεων PS / Share / Options κουμπιά Touch pad 3.5mm θύρα ακουστικών 2x 10g, 2x 14g, 2x 17g βαρίδια Θήκη μεταφοράς Site: TweakTown.com
  15. Δεν θα μπορείς να παίξεις πάνω απο 4 "πίστες" στον πρωτο κόσμο αν δεν πληρώσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.