-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
864 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
604 ExcellentΣχετικά με Aruil
-
Κατάταξη
Member
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
2.088 προβολές προφίλ
-
Περισσότερο από το time exclusivity, με ενοχλεί αυτό το γεγονός γιατί με κάνει να υποψιάζομαι ότι η sony είναι ο λόγος που τα fighting games δεν έχουν crossplay και αυτό κάνει τρελή ζημιά σε fighting game fans στο pc. Japanese Companies gonna Japan, υποθέτω.
-
The Binding of Isaac: Rebirth, Afterbirth, Afterbirth+, Repentance [PC]
Aruil απάντησε σε θέμα του Praetorian στο PC Games
Και μου άρεσε πάρα πολύ ότι δεν είναι απλά extra δυσκολία, έχουν όλοι κάποιο unique mechanic. -
The Binding of Isaac: Rebirth, Afterbirth, Afterbirth+, Repentance [PC]
Aruil απάντησε σε θέμα του Praetorian στο PC Games
Έπαιξα αρκετά τις τελευταίες μέρες λοιπόν και είπα να γράψω μερικές βασικές εντυπώσεις. Τα καινούρια πράγματα που έχουν μπει στο παιχνίδι είναι απίστευτα πολλά. Δεν έκανε πλάκα ότι είναι σχεδόν σαν sequel αυτό το DLC. Δεν θέλω να κάνω spoil πράγματα, αλλά είναι αρκετά μεγαλύτερο απ'ότι φαίνεται αρχικά. Δεν είναι μόνο θέμα ποσότητας όμως, είναι πολυ καλοσχεδιασμένο τουλάχιστον στο αισθητικό κομμάτι. Ειδικά μία μάχη με άφησε άφωνο το πόσο ωραία ήταν μιας και δεν περίμενα κάτι τέτοιο στο BOI. Η μουσική είναι στα πλαίσια που ξέρει όποιος έχει παίξει και προσωπικά μου άρεσε πολύ. Εκεί που -
The Binding of Isaac: Rebirth, Afterbirth, Afterbirth+, Repentance [PC]
Aruil απάντησε σε θέμα του Praetorian στο PC Games
Έγω έχασα όλα τα runs εκτός από ένα. Απ'ότι φαίνεται Dr. Fetus + Quad Shot είναι ακόμα αρκετά καλό -
The Binding of Isaac: Rebirth, Afterbirth, Afterbirth+, Repentance [PC]
Aruil απάντησε σε θέμα του Praetorian στο PC Games
Πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι στιγμής. Το art έχει γίνει ακόμα καλύτερο και έχουν προστεθεί ένα σωρό πράγματα στο παιχνίδι. Πιστεύω θα χρειαστεί πολύ κάψιμο για να φτάσω το 100% πάλι. Είναι τόσο ευχάριστο να ξανανακαλύπτω το παιχνίδι μετά την απογοήτευση του προηγούμενου dlc. Κάτι που σίγουρα αξίζει αναφοράς είναι ότι η δυσκολία έχει ανέβει για ακόμα μια φορά. Τώρα αν αυτό είναι θετικό ή αρνητικό, εξαρτάται ποιον θα ρωτήσεις. Θα ξαναγράψω όταν έχω κάνει πρόοδο. -
Μιας και δεν το είχα προσέξει το θέμα θα αραδιάσω μερικά ακόμα Τα βάζω σε spoiler γιατί είναι 5-6.
-
Το αγαπημένο μου κομάτι από ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια: και από κάτι πιο πρόσφατο: Και τα δύο παιχνίδια έχουν τρομερά soundtracks.
-
Α ναι, είχα ξεχάσει τελείως ότι είχαν πάρει και την Obsidian. Μπορουν να γίνουν πολυ ωραία πράγματα με τέτοια συγκέντρωση rpg developers. Και για άλλα είδη βασικά, π.χ. Id να βοηθήσει με Halo/Gears of War.
-
Πάντως μιας και έχουν και την InXile και τη Bethesda πλέον θα ψηνόμουν πολύ για ένα "return to form" στο επόμενο fallout.
-
Δεν είμαι σίγουρος αν το έχει γράψει κάποιος άλλος νωρίτερα, αλλά η αγορά της Bethesda οριστικοποιήθηκε και μελλοντικοί τίτλοι θα είναι exclusive σε XBOX/PC. https://www.theverge.com/2021/3/9/22319124/microsoft-bethesda-acquisition-complete-finalized
-
Το X στην αρχή είχε χάλια netcode, ισχύει. Αλλά το φτιάξαν κάπου στο 2016 νομίζω και είχε για την εποχή του από τα καλύτερα online experiences. Γενικά για το καλύτερο online experience θέλεις το παιχνίδι να έχει rollback netcode. Οπότε μιλάμε για Mortal Kombat 10 και 11, Killer Instinct και το Guilty Gear Strive που βγαίνει τον απρίλιο. Και το Street Fighter 5 έχει νομίζω αλλά γενικά υπάρχουν παράπονα για τον τρόπο που εφαρμοστεί. Και το Marvel vs Capcom Infinite έχει αλλά είναι πιθανότατα το πιο "νεκρό" σύγχρονο fighting game. To Killer Instinct είναι αρκετά καλό game για casual pla
-
Σε ποιο Mortal Kombat αναφέρεσαι όταν λες ότι το online ήταν χάλια? Και επίσης τι εννοείς χάλια? Ρωταώ για να καταλάβω που τραβάς τη γραμμή για το lag.
-
Το Τotal War 2 έχει το δικό του campaign και έχει και το χάρτη mortal empires οπού είναι πιο sandbox και σου επιτρέπει να παίξεις τις φυλές και από το 2 αλλά και από το 1. Αν ακολουθήσουν την ίδια λογική και στο 3 τότε προκειμένου να παίξεις φυλές είτε από το 1 είτε από το 2 θα πρέπει να τα έχεις ήδη. Ουσιαστικές διαφορές στο gameplay τι ακριβώς εννοείς? Γενικά έχουν τη λογική ότι dlc μπαίνουν μόνο φυλές και lords/heroes και άλλες αλλαγές μπαίνουν σαν patches. Προσωπικά το έχω φχαριστηθεί αρκέτα αν και σίγουρα έχει τα σπαστικά του ως παιχνίδι. Ενδεικτικά θα ανέφερα τα siege battles,
-
Συγκεκριμένα έτσι όπως το έθεσα, όχι. Γι αυτό και έβαλα το πιθανότατα. Αλλά αν ψάξεις τον όρο "shopping cart abandonment" βρίσκεις πολλά πράγμα και θεωρείται μεγάλο πρόβλημα για online stores.
-
Είχα πρόσφατα μια συζήτηση γι αυτό και είπα να μοιραστώ την εξυπνάδα μου, επειδή βαριέμαι. 😛