Προς το περιεχόμενο

idak22

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    61
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

9 Neutral

Σχετικά με idak22

  • Κατάταξη
    Junior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.019 προβολές προφίλ
  1. Δωρεάν έκδοση είναι η απάντηση. Υπάρχουν άπειρες άλλες σχετικές λύσεις αλλά θέλουν λεφτά που είτε όντως δεν περισσεύουν είτε δεν είναι διατεθημένοι και πολλοί να δώσουν.
  2. Πληροφοριακά πήρα κι εγώ 12μηνη από cdkeys και είχα θέμα με το Checkout with Paypal. Η πληρωμή προχώρησε κανονικά, αλλά το site τους έβγαλε error. Το γράφουν σε αρκετές φρέσκιες κριτικές, δε ξέρω τι γίνεται και τι φταίει. Άνοιξα απευθείας θέμα με το support, το οποίο για ένα εικοσιτετράωρο με είχε γράψει κανονικότατα. Όταν όμως έγραψα μονάστερη κριτική στο Trustpilot έγινε το "θαύμα" και εμφανίστηκε το support που με ενημέρωσε πως "ξανα" έστειλε τον κωδικό μου.
  3. idak22

    3μηνες game pass xbox 1€

    Σε αντίθεση με παλαιότερη προσφορά, μου λειτούργησε και στις δύο συνδρομές κανονικά. Ευχαριστώ!
  4. Εδώ είναι η φράση κλειδί. Για κει ετοιμάζομαι και γω και κακώς δεν το έκανα απευθείας όταν "τους διέφυγε" και με χρέωσαν το Τέλος Διακοπής Υπηρεσίας...
  5. Διάβασα σε παλιότερα θρεντ πως παίζουν από παλιά αυτά τα ωραία με τους συγκεκριμένους. Περισσότερο ποστάρω για να διαβάσουν και άλλοι τι ωραίο μαγαζάκι συνεχίζει να είναι κει στη Forthnet / Nova. Μετά από καμια 15αρια χρόνια που ήμουν στη Forthnet λοιπόν, πριν κάνα μήνα αποφάσισα να αλλάξω πάροχο. Και ξεκινάνε οι ομορφιές. Μου στέλνουν για αρχή δωράκι χρέωση γύρω στα 100 ευρώ ως "Τέλος Διακοπής Υπηρεσίας". Τρώνε το χεσίδι τους με email μια και δεν υπάρχει τέτοια χρέωση για σύμβαση αορίστου όπως ήταν η δική μου. Είπαμε, 15 χρόνια ζώο πελάτης. Τα μαζεύουν μετά από βδομάδες και βάζουν πίστωσ
  6. Δεν παίζει το bundle με το 2ο χειριστηριο, μάλλον ξεμείνανε. Κρίμα, θα το χτύπαγα. Με τα παιχνίδια δείχνει να προχωράει πάντως.
  7. Όχι, ήταν όλα γύρω στο 1GB. Έχω βάλει και ταινίες γύρω στα 8GB και πιθανότατα και μεγαλύτερες και τα έχει διαβάσει και παίξει απροβλημάτιστα. Στο ίδιο στικάκι είχα ήδη μέσα και μεγαλύτερα αρχεία. Mkv είναι όλα στο φάκελο που προκαλούσε το πρόβλημα, σε διάφορες κωδικοποιήσεις βέβαια, αλλά και HEVC.x265 έχει παίξει στο παρελθόν και οτιδήποτε του έχω βάλει. Έχω και το παλιό media player της Western Digital, το WD TV Live. Σε αυτό που είναι και πιο παλιό, παίξανε κανονικά τα αρχεία. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί στράβωσε ο player της τηλεόρασης.
  8. Ευχαριστώ για την απάντηση! Αποσύνδεσα και το ρεύμα, εργοστασιακές ρυθμίσεις δε δοκίμασα. Τελικά χθες βράδυ είχα μια αναλαμπή και δοκίμασα να σβήσω τον φάκελο που είχα αντιγράψει ακριβώς πριν με καινούρια αρχεία βίντεο. Ήθελα να ξεκινήσω καινούρια σειρά οπότε είχα αντιγράψει τα ίδια αρχεία και στα δυό στικάκια που δοκίμασα. Και όντως για κάποιο λόγο στράβωνε με αυτά τα αρχεία. Παίξανε τα υπόλοιπα μια χαρά. Τι να πω...
  9. Εως και χθες λοιπόν έπαιζα ταινιούλες και σειρές απροβλημάτιστα στις usb θύρες της τηλεόρασης. Από την αρχή σχεδόν είχα βάλει και καλώδιο επέκτασης να είναι μόνιμα καρφωμένο πάνω ώστε να μην ζορίζω τη θύρα της τηλεόρασης. Χθες αφού διάβασε κανονικά τα περιεχόμενα του usb που χρησιμοποιώ πάντα, μετά από λίγα δευτερόλεπτα σταμάτησε να ανταποκρίνεται και μετά έκανε μόνη της επανεκκίνηση. Επόμενη προσπάθεια πάλι τα ίδια. Δείχνει τα περιεχόμενα, και πολύ σύντομα κολλάει και restart. Το ίδιο και με δοκιμές σε άλλη θύρα και με διαφορετικό στικάκι καρφωμένο απευθείας στην τηλεόραση. Εννοείται όλα
  10. Από κανονισμό της ΕΕΤΤ από 01/10/18 ισχύει το παρακάτω: Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας, είτε σύμβασης που είναι (ή έχει καταστεί) αορίστου χρόνου. Πρακτικά πρέπει να έχει περάσει το 24μηνο ή όση ήταν τέλος πάντων η διάρκεια της σύμβασης που είχες υπογράψει με τον όποιο πάροχο για να ισχύει.
  11. 16.60κατι για 24αρα, σταθερά και 300 κινητά από Βονταφον. Χωρίς να έχω το κινητό μου σ' αυτούς για έξτρα έκπτωση.
  12. Τελικά έκανα αίτημα για ακύρωση της φορητότητας, αλλά πολύ απλά με γείωσαν την επόμενη μέρα, επειδή "το αίτημα ήταν εκπρόθεσμο" και προχωράει κανονικά η φορητότητα στο νέο πάροχο. Το καλό είναι πως παρόλο που ακύρωσαν το αίτημά μου ως εκπρόθεσμο οπότε με κρατούσαν ούτως ή άλλως, με πήραν τηλέφωνο και μου έκαναν από μόνοι τους καλύτερη προσφορά.
  13. Το έκανα λοιπόν. Επικοινώνησα με τον παλιό. Η θέση τους είναι πως δεν έχω θέμα με ρήτρα, επειδή ναι μεν τηλεφωνικά η προσφορά έγινε 1 του μήνα, αλλά υπογραφή έγινε στις 3/10 και ο χρόνος για τις 14 μέρες ξεκινάει μια μέρα μετά την υπογραφή, άρα από 4/10. Πονοκέφαλος...
  14. jkoukos σε ευχαριστώ πολύ και πάλι. Οπότε μένω στο νέο συμβόλαιο με το νέο πάροχο. Μια τελευταία ερώτηση σε παρακαλώ αν μπορείς να με βοηθήσεις. Με τον παλιό πάροχο εφόσον δεν έστειλα ποτέ ταυτότητα και αίτημα ακύρωσης κλπ όπως μου ζήτησε είμαι οκ; Υπενθυμίζω πως υπήρξε ηχογράφηση για νέο συμβόλαιο.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.