Προς το περιεχόμενο

jumaru17

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    17
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

9 Neutral

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με jumaru17

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 15/09/1987

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.296 προβολές προφίλ
  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 26/01/2021 04:22 πμ

    • Ζήτηση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Ζητείται η θήκη για PS Vita 2000 καινούργια ή μεταχειρισμένη HORI PS Vita 2000 L2/R2 L3/R3 Remote Play Assist Attachment σε λογική τιμή.

    10 €

  2. Γεια σας παιδιά. Ψάχνω οθόνη για χρήση αποκλειστικά gia χρήση σε next gen κονσόλες PS5/Xbox series μέχρι 500 στη χειρότερη κάπου στα 700 ευρώ αφού απεχθάνομαι τις μεγάλες TV είναι η μόνη λύση. Ανάλυση θέλω 2Κ τουλάχιστον αλλά και 4Κ προτιμότερο με ενδιαφέρει αν γίνεται 1-2 ms και να είναι 144hz γιατί κάποια παιχνίδια που μου αρέσουν και παίζω ήδη υποστηρίζουν τα 120 (πχ Destiny 2). Ίντσες 24 με 27 είναι το ιδανικότερο γιατί έχω πρόβλημα χώρου και πρέπει να μπει σε έπιπλο-βιβλιοθήκη. Πρέπει να έχει υποδοχές HDMI και έξοδο ήχου για να τη συνδέσω στα ηχεία μου. Δεν βγάζω άκρη από το σκρουτζ που
  3. Γεια σας παιδιά. Ψάχνω οθόνη για χρήση αποκλειστικά gia χρήση σε next gen κονσόλες PS5/Xbox series μέχρι 500 στη χειρότερη κάπου στα 700 ευρώ αφού απεχθάνομαι τις μεγάλες TV είναι η μόνη λύση. Ανάλυση θέλω 2Κ τουλάχιστον αλλά και 4Κ προτιμότερο με ενδιαφέρει αν γίνεται 1-2 ms και να είναι 144hz γιατί κάποια παιχνίδια που μου αρέσουν και παίζω ήδη υποστηρίζουν τα 120 (πχ Destiny 2). Ίντσες 24 με 27 είναι το ιδανικότερο γιατί έχω πρόβλημα χώρου και πρέπει να μπει σε έπιπλο-βιβλιοθήκη. Πρέπει να έχει υποδοχές HDMI και έξοδο ήχου για να τη συνδέσω στα ηχεία μου. Δεν βγάζω άκρη από το σκρουτζ που
  4. jumaru17

    Xbox Series X Topic v2

    Παιδιά έχουμε κανένα νέο για προπαραγγελίες και πότε θα έχουμε νέο στοκ κονσολών Series X;;;
  5. Αγγλικά στέλνουν κυρίως να μάθουν οι Κινέζοι τα παιδιά τους. Οι ενήλικες δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα όντως και η ζήτηση για καθηγητές ναι είναι τεράστια.
  6. όχι απλά τους έστειλα με κάθε δυνατό τρόπο το πρόβλημα σε ειδικές φόρμες που έχουν και μου ήρθε μειλ από το support μετά τους έστειλα έναν σκασμό έγγραφα, εμένα να κρατάω χαρτί ότι θες και μου άνοιξαν άλλη μια δυνατότητα επιβεβαίωσης στο προφίλ τις φωτογραφίες φίλων ε και μπήκα! Μου είπαν και συγνώμη και ότι ήταν δικό τους τεχνικό πρόβλημα! Πάντα να έχετε ενεργοποιημένα τα εξής two factor authenticator, να έχετε βάλει 3-5 έμπιστους φίλους σε περίπτωση που μείνετε απέξω για επαναφορά και να ενημερώνεστε για τα login είναι ειδική επιλογή! Επίσης αν δεν έχετε το επίθετό σας έχετε ρίσκο να
  7. Παιδιά σας έχω νέα! 1. Πήρα πίσω τον έλεγχο του προφίλ μου 2. Ενεργοποίησα κάθε δυνατή ασφάλεια που έχει! (χαχα κάντε το ίδιο!)
  8. Μην περιμένεις ανταπόκριση σε μια μέρα θέλει μέρες αρκετές αλλά υπάρχει λύση.
  9. δεν έχει ιμειλ για support απλά έχει κάτι ειδικές φόρμες να έχω στείλει 2-3 και περιμένω ανταπόκριση. Μπες στο λινκ αυτό. http://tiny.cc/9qenbz
  10. Δεν είμαι σίγουρος ότι φταίει το country code, μπορεί να είναι δικό τους θέμα. Πάντως από άλλα σαιτ έλαβα κανονικά sms που δοκίμασα. Μου έχει 2 επιλογές να μου στείλει μήνυμα στο κινητό έχω δοκιμάσει 100 φορές δεν έρχεται και η 2η αυτή που βλέπεις στη φωτογραφία που και πάλι δεν λειτουργεί.
  11. Δυστυχώς δεν έχουν κάποια δυνατότητα να επικοινωνήσεις μαζί τους άμεσα για παράδειγμα μειλ επικοινωνίας απλά μέσα από κάτι ειδικές φόρμες μπορείς να αναφέρεις το πρόβλημα και να περιμένεις μέρες ή και αρκετές εβδομάδες για κάποια απάντηση. Έχουν και άλλοι θέματα όπως θα δεις εδώ. https://www.change.org/p/mark-zuckerberg-facebook-it-s-time-for-you-to-have-customer-service-that-does-t-suck
  12. Φίλε το ανέφερες ήδη αυτό νομίζω... Τι εννοείς δεν έχω ενημερωμένα τα στοιχεία μου; Το κινητό μου το είχα βαλει απλά νομίζω χωρίς το country code και η επιβεβαίωση από άλλη συσκευή δε λειτουργεί ενώ θα έπρεπε που μάλλον είναι δικό τους θέμα.
  13. Σιγά μη γράψω και χαϊκού...
  14. Update παιδιά μετά από πολύ ψάξιμο. Ο λόγος που δεν μπορώ να λάβω μήνυμα από αυτούς είναι γιατί δεν έχω country code, δεν μπορώ να κάνω confirm από άλλη συσκευή δεν λειτουργεί..! Δεν ΄υπάρχει κανένας άλλος τρόπος επικοινωνίας μαζί τους, έχω κυριολεκτικά κλειδωθεί έξω από το λογαριασμό μου και δεν ξέρω τι λύση να βρω. Μη σας τύχει.. Ούτε καν στο help center δεν μπορώ να μπω. Έχετε καμιά ιδέα; Έχω αγχωθεί άσχημα οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.