Προς το περιεχόμενο

terry308

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    4.438
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.224 Excellent

4 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ terry308

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Βέροια - Θεσ/νίκη

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Salonika -Veria

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. https://groups.google.com/forum/m/#!topic/microsoft.public.access/pU0bsgw1NiQ Κάνω και αυτό και πάλι μου το βγάζει με σφάλμα
  2. Καλημέρα, Θελω να εγκαταστήσω ένα πρόγραμμα σε ΧΡ sp3 αλλά και σε Win 7 , αλλά μου βγάζει ένα μήνυμα σφάλματος που συναντώ 1η φορά. Έχω εγκαταστήσει όλα τα γνωστά προγράμματα γιατί τη λειτουργία του υπολογιστή και office 2003. Τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ
  3. Άλλο 10 ημερολογιακες κι άλλο 10 " εργάσιμες "ημέρες.... τέλος του μήνα θα το έχεις
  4. 34K = ds7 diesel από Ελλάδα ή Audi A5 g-tron από εξωτερικό 😎... όνειρα θερινής νυκτός
  5. terry308

    Μετατροπή σε φυσικό αέριο.

    04e905602a ο κωδικός των μπουζί, που μου τοποθέτησε η επίσημη αντιπροσωπεία Seat στο Service των 65.000χλμ, 1η αλλαγή μπουζί μέχρι στιγμής. Δοκιμασμένοι κινητήρες σε φ. α. μετατροπής μέχρι στιγμής είναι αυτοί που έχουν αναφερθεί και έχω διαβάσει στα forum από κατόχους, Honda Civic τουλάχιστον 5 ετίας , Mini cooper και ένας 3ος που μου διαφεύγει, το υγραέριο έχει ~ 105 οκτανια ενώ το φ. α. ~ 120-130, σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες διαφορές, η λογική λέει ότι ακολουθούν τη γραμμή των κινητήρων που έχουν υποστεί μετατροπή σε lpg και έχουν δοκιμαστεί τόσα χρόνια, με κορυφαίους και απροβλημάτιστους αυτούς της Fiat. Πέρα από το κινητήρα θέλει καλό μάστορα και καλό σύστημα, καλή χαρτογράφηση, προγραμματισμό & το αυτοκίνητό να είναι καλοσυντηρημένο. Diesel σε lpg έχω ακούσει, αλλά diesel σε cng όχι, κυρίως γιατί δεν με ενδιέφερε και γιατί όσοι συνάδερφοι και λοιποί γνωστοί πήγαιναν για μετατροπή σε lpg, είχαν βενζίνη.
  6. Είναι πιο ακριβή, αν δεις σε άλλο θέμα εδώ, το υγραέριο βγαίνει ~1000€ ενώ το φ. α. ~1700€, από μέλος που σκέφτεται να κάνει μετατροπή και δε το επιχειρούν πολλοί, κυρίως λόγω των μειωμένων υπαρχοντων πρατηρίων και επειδή δεν το ξέρουν... Σήμερα πέρασα ετήσιο check up για την δουλειά μου, ειχα μια συζήτηση με έναν ειδικό ιατρό νεαρό στην ηλικία (27 - 28) ο οποίος δε το είχε ακούσει... και όταν αναπτύξαμε το θέμα, έμεινε ενθουσιασμενος από την οικονομία αλλά ξενέρωσε με τ δίκτυο πρατηρίων...
  7. terry308

    Μετατροπή σε φυσικό αέριο.

    Σίγουρα , δεν λέει κανείς το αντίθετο , για την αεριοκινηση χρειάζονται ισχυρότερα μέταλλα και κομμάτια κινητήρων, ο κατασκευαστής ξέρει , απο κει και πέρα ο κάτοχος τα ζυγίζει και αποφασίζει , λαμβάνοντας ρίσκο .Αλλοι με πρόγραμμα ανεβάζουν την ιπποδύναμη κι αυτό είναι πείραγμα ... παρέμβαση μετά το εργοστάσιο με τις αντίστοιχες επιπτώσεις και τα αντίστοιχα ρίσκα . Στο θέμα της υγραεριοκίνησης , όπου και αυτό νοθεύεται και αλλάζει η σύσταση του ανάλογα την εποχή , υπάρχουν πολλές επιλογές , οικονομικές και μη . Προσωπικά είχα βάλει brc , με υψηλό κόστος εκείνη την περίοδο μιας και ειχαν ξεκινησει να ανοίγουν συνεργεία ... το ίδιο σύστημα στη γείτονα Βουλγαρία έβγαινε πολύ φθηνότερα , άλλοι πήγαιναν εκεί και το περνούσαν , άλλοι επέλεγαν το κορυφαίο vialle που ήταν βάσει του αριθμού πλαισίου , όλα έτοιμα και "νεότερης γενιάς" κι όχι κόψε-ράψε του μαστρο-Γιάννη που έβαζε ότι ήθελε και ότι ρετάλια είχε στο βωμό του κέρδους ... με το καιρό πολλοί συνάδερφοι επέλεξαν να βάλουν υγραέριο , 1-2 μόνο το vialle , κάποιοι είχαν θέματα , κάποιοι όχι , θέλει και καλό μάστορα το πράμα. Η δεξαμενή υγραερίου πρέπει να αλλάζει ανα 10 έτη , ενώ του φ.α κάθε 20 έτη . Είναι πολλά που πρέπει να σκεφτεί ο καθένας που θέλει να κάνει μετατροπή , σίγουρα σα το καινούργιο και μαμά από το εργοστάσιο δεν έχει , αλλά δεν έχουν όλοι τη οικονομική δυνατότητα να πάρουν καινούργιο , υπάρχουν λίγες επιλογές καινούργιων αεριοκίνητων που εισάγονται στην Ελλάδα , μια καλή πρόσφατη προσθήκη είναι το dacia duster που έρχεται και με υγραέριο, από κει και πέρα η αγορά και η μετατροπή αυτοκινήτου θέλει πολύ καλό διάβασμα και μαθηματικές πράξεις ... είχα πάρει προσφορά για το vw polo στα 17.5Κ και μετά βρήκα το ibiza με 15.5Κ .. εεε αυτα τα 2Κ δεν τα έχω δώσει σε φ.α στα 2 χρόνια σε 77.000χλμ (εκ των οποίων τα περίπου 60.000χλμ με φ.α. )
  8. terry308

    Μετατροπή σε φυσικό αέριο.

    Σου άφησα τη λίστα με τους εξουσιοδοτημενους εγκαταστάτες φ. α. της fysikon , οι περισσότεροι βάζουν και υγραέριο. Τα πρατήρια αν βγαίνεις εκτός Αττικής, προς Πελοπόννησο κυρίως ή προς Άρτα κτλ ίσως έχεις θέμα, αλλά θα έχεις και το κανονικό ντεποζιτο βενζίνης οπότε θα είσαι πιο άνετα... όπως και εγώ 😎 10-12Κ χλμ /έτος δεν είναι πολλά, αλλά σίγουρα όταν μετά θα έχεις χαμηλή κατανάλωση θα σκέφτεσαι καφεδάκια σε κοντινούς προορισμούς... οπότε θα αυξηθούν 😉 Για δεξαμενές και χωρητικότητα αυτών, πόσο σου είπαν;;
  9. Δύσκολα θα βρεις κατόχους που έχουν κάνει μετατροπή σε φ. α., στα 2 group του Facebook, έχουν αναφερθεί 3-4 βαριά... οι υπόλοιποι είτε είναι υποψήφιοι αγοραστές μαμά αυτοκινήτου, είτε το έχουν ήδη παραγγείλει.... και στο forum των 4 τροχών που παρακολουθουσα όταν περίμενα το δικό μου αμάξι, δε θυμάμαι να είχαν γράψει πάνω από 2.
  10. terry308

    Μετατροπή σε φυσικό αέριο.

    Ή σε ανηφόρες ή ανά 100χλμ πορείας 5χλμ βενζίνης έλεγαν... για την λίπανση του κινητήρα, επειδή το υγραέριο κάνει ξηρή καύση.... μετά έβαζαν λαδιερες κτλ Με την χειροκίνητη εναλλαγή είχα κάψει αντλία βενζίνης στο punto Επέτρεψε μου να διαφωνήσω ... όλα γίνονται για το χρήμα... τον μαύρο χρυσό και τα παράγωγα του.... και τώρα και καλά λόγω οικολογίας και @@@ το γυρίζουν στα ηλεκτρικά... και να οι επιδοτήσεις και να οι διαφημίσεις κτλ, ειδικά μετά από το διάστημα που προωθούσαν το diesel, πήρε όλος ο κόσμος diesel και λίγο καιρό αργότερα βγήκε το diesel gate και μετα να οι απαγορεύσεις στις μεγάλες πόλεις .... Γι αυτό δεν δούλευαν αεριοκινηση στην Ελλάδα, το φ. α. κίνησης υπάρχει τουλάχιστον 12 έτη, το 2008 πού έψαχνα για αγορά αυτοκινήτου μου είχαν προτείνει να έπαιρνα με φ. α., μια εταιρεία (Fiat) που στη γείτονα χώρα Ιταλία έχει πουλήσει πολύ και φυσικά λόγω καλύτερων υποδομών και κυβερνήσεων κτλ.... τους κοιτούσα σαν εξωγήινους... και ρώτησα πως θα γεμίζω;; θα κατεβάζω μανικα από το σπίτι που είχα(Θεσσαλονίκη);;; .... μη πούμε ότι η άλλη γείτονα χώρα (Βουλγαρία, που θεωρούμε υποαναπτυκτη) έχει 120 πρατήρια και εμείς ούτε 20... Εδώ είχαμε παλιό ορθόδοξο ΠΑΣΟΚ και δεν μας ένοιαζε η οικονομία... και η αεριοκινηση, αλλά το image , τόσες επιδοτήσεις πήγαν σε Porsche κτλ... τα τελευταία χρόνια αυτό έχει αλλάξει... Δε το πάω πολιτικά, δεν με ενδιαφέρει καν.
  11. terry308

    Μετατροπή σε φυσικό αέριο.

    Από 19/5 ανεφοδιαζει το Shell επί της Μεσογείων 364 στην Αγία Παρασκευή. Έχουν γίνει δοκιμές στο Ψαθοπυργο (Πάτρα), αναμένουν ανταλλακτικό ή την τελική έγκριση (οι απόψεις διίστανται) για να ανεφοδιάζουν. ΣΕΑ Ευαγγελισμού, ανοίγει εντός λίγων ημερών επί της Θεσσαλονίκης Αθηνών, ενδιάμεσα Κατερίνης και Λάρισας. Κοζάνη εντός έτους Ηγουμενίτσα εντός έτους Κατα τη χρήση υγραέριου (brc) με μετατροπή σε punto 2002 16v και με το μαμά Seat ibiza tgi 2018, για τα ίδια χλμ τα έξοδα καυσίμων ήταν : 18€ lpg (0.7/ltr μέση τιμή ) / 10€ cng (2018 τιμή πρατήριου Διαβατων 0.9€/kg πριν την μείωση της τιμής του φ. α, το πρατήριο αυτό, καθώς και 2-3 ακόμα έχουν διαφορετική τιμή λόγω σύμβασης, πχ στο πρατήριο των Ιωαννίνων έχει 0.93 λόγω μεταφορικών με μπουκάλες από Θεσσαλονίκη ) χοντρικά χοντρικά πάντα οι υπολογισμοί,το lpg είχε αυξομειώσεις λόγω διεθνών τιμών πετρελαίου και κάποια χρονιά πήρε και αύξηση λόγω φόρων, το cng είχε σταθερή τιμή και πέρυσι ( εάν δεν κάνω λάθος) είχε πτώση λόγω μείωσης στο φόρο φ. α. Σε τεστ (ibiza tgi) για 360χλμ Β. Έβρος - Θεσσαλονίκη το κόστος με βενζίνη (1.3€/ltr λίγες μέρες μετά την καραντίνα) ήταν 22€, ενώ για 300χλμ (όσο και η αυτονομία του σε Εγνατία οδό) Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη με φ. α. ~9€ (0.83€/kg)
  12. terry308

    Μετατροπή σε φυσικό αέριο.

    Ποιο εχει κλείσει;;; Μισή ώρα στο ΕΚΟ ειδικά καλοκαίρι , ημέρα Παρασκευή-Σάββατο προς Χαλκιδική , το οποίο πλέον εχει 4 μάνικες (από 2) , είχε περισσότερους πελάτες το διάστημα που είχε βλάβη των Διαβατών , κατά τις ώρες που δεν εξυπηρετούσε η PROMETHAN στη Σίνδο 3 εχει και τα 3 λειτουργουν , 2 καθαρα 24ωρα και το 3ο ειναι τεχνική εταιρεία με ωράριο εργασίας τους ...promethan Σίνδο Ετοιμάζεται και το ΒΡ στη αερογέφυρα της Σταυρούπολης , που κόλλησε και λόγω αρχαιολογίας καθώς και άλλο ένα έχει πάρει άδεια (ΕΛΙΝ) μετά τα δικαστήρια προς κτελ Μακεδονία (βίλκα)
  13. terry308

    Μετατροπή σε φυσικό αέριο.

    Εδώ και χρόνια https://www.fisikon.gr/synergia/ Mini Cooper 1.6 2 φωτο, έτοιμο με τη μετατροπή αγορασμένο... Mazda 6 2 photo 1700€ κόστος μετατροπής πριν 2 χρόνια... Όπου 12kg cng =10€
  14. terry308

    Μετατροπή σε φυσικό αέριο.

    Μπορείς να γράψεις τα πολλά προβλήματα που αναφέρεις; Με λινκ από εμπειρίες κατόχων κτλ...; Όχι για εμένα, αλλά για να έχει μια εικόνα ο ts και όσοι λοιποί πιθανόν ενδιαφέρονται.
  15. Όχι, είχα κάνει μετατροπή το Fiat punto 2002 16v, στις 160.000 χλμ περίπου (το είχα πάρει μτχ με 65.000χλμ( 2008) σε υγραέριο, από τους πρώτους, κοντά στις 2000€ κόστος τότε ... έκανα άλλες 200.000χλμ (σύνολο 360.000χλμ) και το πούλησα το 2018, αγοράζοντας το ibiza tgi 2018 με 45λιτρο ντεποζιτο βενζίνης όπου κι έχω 78.000χλμ από το 5/2018. Μετατροπές έχουν αναφερθεί στις ομάδες του cng group Greece @Facebook (είναι 2, μια κλειστή και μια ανοιχτή) η 1η σε Honda Civic (ο οποίος κάτοχος του, πέρσι πήρε και το arona tgi) & η 2η σε mini Cooper. Υπάρχουν εξουσιοδοτημενα συνεργεία για μετατροπές σε φ. α. https://www.fisikon.gr/synergia/
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.