Προς το περιεχόμενο

CosmosKGR

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    550
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

251 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ CosmosKGR

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 23/06/1966

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Τεχνολογία, Ταινίες, Μουσική, Βιβλία, Θέατρο, Φύση κ.α.

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Αγία Βαρβάρα
  • Ενδιαφέροντα
    Τεχνολογία, σινεμά, φύση
  • Απασχόληση
    Προγραμματιστής Η/Υ, Σύμβουλος πληροφορικής

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

3.509 προβολές προφίλ
  1. CosmosKGR

    Ποδηλατάκι

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 22/08/2020 03:04 μμ

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Μάρκα: Speed Μοντέλο: Butterfly Είδος: Παιδικό ποδηλατάκι Αποχρώσεις: Φούξια, άσπρο, μαύρο Υλικά: Μέταλλο, πλαστικό, λάστιχο Λειτουργικά χαρακτηριστικά: Χωρίς ταχύτητες, μονοθέσιο, με αποσπώμενες βοηθητικές ρόδες (παρέχονται), εύκολης μεταφοράς και φύλαξης. Κατάσταση: Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Φυλαγμένο σε κλειστή αποθήκη μου, με λίγη χρήση (κυρίως στην ταράτσα μου) και μόνο απ' την κόρη μου. Έχω προσθέσει μετά την αγορά σπαστό μαύρο καθρεφτάκι (στην αριστερή άκρη του τιμονιού), φωτάκι στο τιμόνι, νύχι στήριξης ποδηλάτου (στην αριστερή μεριά). Άλλαξα τη δέστρα του λαιμού της σέλας με πιο ενισχυμένη. Λόγος πώλησης: Δεν υπάρχει πλέον παιδί τόσο μικρό στον χώρο μου άρα δε το χρειαζόμαστε. Βάρος & Διαστάσεις (σε εκατοστά του μέτρου): Βάρος 9 κιλά. Μήκος 114, πλάτος στα πετάλια 37 και στο τιμόνι 58, μέγιστο ύψος στη σέλα 65 και στο τιμόνι 80. Έλεγχος: Αν και φρόντισα να διακρίνεται εύκολα στις φωτογραφίες η κατάστασή, μπορεί να γίνει και έλεγχος πριν απ' την αγορά αλλά μόνο στον χώρο μου και μετά από συνεννόησή μας για τον ακριβή χρόνο. Η μεταφορά προς τον χώρο σας: Θα γίνει με δικό σας μέσο και έξοδο. Αν ωστόσο θέλετε να σας το φέρω κάπου, θα πρέπει να είναι μέρος που θα κρίνω ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην περιοχή μου. Πληρωμή: Είτε χέρι με χέρι είτε με μεταφορά των χρημάτων σε λογαριασμό μου (τραπεζικό, PayPal, Revolut κ.λπ.) και αφού όμως πριν διαπιστωθεί (από εμένα και με δικά μου μέσα) η εγκυρότητα ολοκλήρωσης της συναλλαγής.

    60,00 €

  2. Φίλε μου αν και τόσο μεταχρονολογημένα οφείλω να σε ευχαριστήσω για τη συμβουλή σου καθώς την ακολούθησα και μου έλυσε κι εμένα το πρόβλημα! Τι να πω;! Απίστευτη πάντως αυτή η συμπεριφορά εκ μέρους της εφαρμογής μηνυμάτων της Samsung σε ένα τέτοιο ζήτημα δεδομένου ότι επιδέχεται και "ιδιαίτερες" χρεώσεις από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Τόσα χρόνια τώρα που αυτό συμβαίνει έτσι, δεν έχει προβληματίσει κανένα στέλεχος της Samsung ώστε και να το αλλάξουν κάπως;! Άσε δε που, το application της Google, το θεωρώ και πολύ πιο ξεκάθαρο και πιο βολικό από αυτό της Samsung. Μέχρι και κατάλληλη ένδειξη κειμένου ακριβώς κάτω από το εικονίδιο του Send κουμπιού της έχει που λέει συνεχώς και ξεκάθαρα για το είδος του μηνύματος (SMS κ.λπ.) πριν φτάσει κανείς να το πατήσει για την αποστολή του. Ευχαριστώ και πάλι!
  3. Δεδομένου πάντως ότι -όλο το εγχείρημα- θα πατήσει σε νέο kernel (το Zirkon κι όχι αυτό του Linux), θα προκύψει ως μεγάλη τροχοπέδη η "ανάγκη" συνέχισης υποστήριξης (από αυτό) των υφιστάμενων Android εφαρμογών. Κατανοητή ως "μεγάλη ανάγκη", δε λέω, αλλά με πολλές και μεγάλες "θυσίες" για κάτι το τόσο νέο και με τόσο μεγάλες βλέψεις και αναφέρομαι κυρίως στο σχεδιαστικό του κομμάτι ως λογισμικό.
  4. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Απλώς ενημερωτικά: Σήμερα κατά τις 18:00' περιμένω στον χώρο μου για 2η φορά τεχνικό τους σε σχέση με το από τον Ιούνιο πρόβλημα της Vodafone TV υπηρεσίας μου που χάνει την σύνδεσή της στα καλά του καθουμένου ενώ κάνω ζάπινγκ στα Vodafone TV κανάλια τους. Θυμίζω πως ήδη Μου έχουν αλλάξει TV box με καινούριο αλλά όχι το νέας κοπής, άλλης μάρκας αλλά ίδιο σουλούπι. Μου άλλαξαν πρόσφατα και το VDSL router τους με καινούριο, ίδιας μάρκας αλλά καλύτερο μοντέλο. Οι συνδέσεις μου είναι, πιστοποιημένα και από τους τεχνικούς τους, πάρα πολύ καλές. Το τελευταίο στάδιο ελέγχου τους μου είπαν ότι θα είναι πλέον στο DSLAM που εξυπηρετεί τη γραμμή μου. Τους δήλωσα (μόνο στο τεχνικό τους όμως τμήμα προς το παρόν) πως αν δεν γίνει και πάλι τίποτα θα αναγκαστώ να αιτηθώ διακοπή της Vofone TV υπηρεσίας μου και χωρίς πέναλτι καθώς δεν διορθώνεται με τίποτα και δεν είναι δικής μου υπαιτιότητας. Ας μου θυμίσει κάποιος πώς πρέπει να γίνει αυτό πιο σωστά και σύντομα (αν χρειαστεί μεν αλλά μάλλον θα χρειαστεί).
  5. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Υποθέτω επειδή δεν έχουν τίποτα ουσιαστικό και νέο να σου πουν... Τηλεφώνα στο τεχνικό τους τμήμα 13840, αν μπορείς και 3 φορές τη μέρα, κάθε μέρα... Μπορεί να πάρει άλλη βαρύτητα το θέμα σου ή και να πετύχεις κανέναν πιο μερακλή τεχνικό. Θα σου πρότεινα μάλιστα να παίρνεις και κάπως αργά το βράδυ, μετά τις 22:00' δηλαδή. Έχω την αίσθηση πως το ψάχνουν καλύτερα έτσι αργά.
  6. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Μην ανησυχείς ακόμα χωρίς πραγματικό για εσένα λόγο. Κατά βάση δεν υπάρχει πρόβλημα με την έννοια ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Vodafone πελατών δεν έχει ουσιαστικά προβλήματα. Κι εγώ δηλαδή, έως πριν τον Ιούνιο, ήμουν για αρκετά χρόνια πάρα πολύ ικανοποιημένος συνολικά. Το πώς θα σου κάτσει θα το δεις και θα το επαληθεύεις σε κάθε χρήση και αυτό άλλωστε ισχύει σα κανόνας σε όποιον πάροχο κι αν (θα) είσαι. Android TV Boxs έχω κι εγώ στο σπίτι και μάλιστα τρία (σε διαφορετικές θέσεις – τηλεοράσεις). Δεν έχουν πρόβλημα αυτά, ούτε το Vodafone TV με αυτά. Ωστόσο, το νέο τους Vodafone TV Box, περα από την IPTV υπηρεσία τους, είναι κι αυτό πια Android TV Box, σε αντίθεση με το παλιό Vodafone TV Box τους που δεν ήταν (εγώ π.χ. έχω το παλιό τους όπως άλλωστε και οι περισσότεροι πελάτες τους ακόμα). Τραγικό!!! Κάτι τέτοια φοβάμαι κι εγώ και δεν θέλω ακόμα να τους ζητήσω να μου αλλάξουν το παλιό μου Vodafone TV Box, παρά το ότι έχω πια (κάποια) προβλήματα με την Vodafone TV IPTV υπηρεσία τους. Αν ωστόσο μπορείς, ανέβασε εδώ μια φωτογραφία με την πίσω όψη του Vodafone TV Box σου ώστε να διαπιστώσουμε κάτι.
  7. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Έχεις την καλοσύνη να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία του; Κυρίως του πίσω μέρους του, με τα βύσματά του. Βλέπεις να έχει και βύσματα κεραίας; Έχει σα να λέμε και τηλεοπτικό tuner; Αν ναι, τι;
  8. CosmosKGR

    Vodafone TV (hol tv)

    Επειδή με ενδιαφέρει απόλυτα το πώς ανταποκρίνεται το νέο τους Vodafone TV Box, κράτα μας ενήμερους σχετικά. Σκέφτομαι να τον "απαιτήσω" καθώς, το παλιό που έχω, από τον Ιούνιο δε μου τα λέει και πολύ καλά. Παρά το ότι μου τον έχουν ήδη αλλάξει λόγω του προβλήματος (είχα της HOL και μου έστειλαν το ίδιο εξωτερικά αλλά άλλη μάρκα και με λογότυπο Vodafone), εξακολουθεί συχνά - πυκνά (από τον Ιούνιο) να χάνει την επαφή του με την υπηρεσία. Όσα ψαξίματα κι αν έχουν γίνει δε βρίσκεται άκρη. Θα προτιμούσα, το TV Box τους, να πάψει να εξαρτάται τόσο απόλυτα από το modem/router τους ώστε να μπορώ να βάλω άλλο, πιο της προκοπής... Πες μας όμως λεπτομέρειες...
  9. Την έχω κρεμασμένη ψηλά στον τοίχο της κρεβατοκάμαρας σχεδόν μισό μήνα τώρα και ειλικρινά είμαι απολύτως ικανοποιημένος από την όλη χρήση και απόδοση (σε σχέση πάντα και με τα μόνο 400€ που έδωσα)!!!
  10. Επειδή ισχύει ακόμα η προσφορά, σκέφτομαι να τη δω κι από κοντά. Αν έχω καταλάβει καλά, το smart tv της δεν είναι Android, έτσι δεν είναι; Τώρα πια πώς την βλέπετε όσοι την έχετε;;;
  11. Συγνώμη αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πώς τα εννοείς. Με τα όσα ανέφερα στο post μου (αυτό που σχολίασες), δεν "τάχθηκα" υπέρ κάποιας τάσης. Απλές αναφορές έκανα σε συνθήκες που (καλώς ή κακώς) ισχύουν ήδη εδώ και καιρό, άλλες από επιλογή (εταιριών) και άλλες από τεχνολογικής άποψης (τεχνολογικών δυνατοτήτων κ.λπ.). Ουτε καν για το αν προτιμώ την Α ή τη Β χρήση δεν ανέφερα (σε προσωπικό δηλαδή επίπεδο). Αν ενδιαφέρει ωστόσο να πω και για τα... "προσωπικά" μου: Οι κάρτες μου: Κάποιες απ' τις πιστωτικές μου κάρτες έχουν NFC δυνατότητα. Πολύ λίγες τους όμως αναλογικά. Δεν το επέλεξα εγώ το να έχουν ούτε και για το ποιες. Προέκυψε απλώς ξαφνικά από τις τράπεζες που τις εκδίδουν χωρίς καν να ερωτηθώ σχετικά. Θα μπορούσα βέβαια είτε να τις καταργήσω είτε απλώς να μη τις χρησιμοποιώ αν είχα τόσο σοβαρές ενστάσεις. Ωστόσο εντάξει, τη χρησιμοποιούσα την ανέπαφη δυνατότητά τους καθώς, εννοείται, με βόλευε. Με φοβίζει ωστόσο αυτό το "ελεύθερο" που έχουν εφαρμόσει για το να μη ζητάει PIN η χρήση τους σε ποσό συναλλαγής έως 25€. Μπορεί να μην είναι τεράστιο ως ποσό αλλά, άμα μαζευτούν αρκετά τέτοια από τυχόν εκτεταμένα ανεπιθύμητη χρήση (π.χ. από κλοπή κάρτας κ.λπ.) δε θα ήταν καθόλου απλό. Το smart-phone μου: Τόσο το καινούριο μου (Samsung Galaxy A5 2017) όσο όμως και ένα αρκετά παλιότερο πια (LG G3s), έχουν NFC (ως hardware & λειτουργικό σύστημα). Από τη στιγμή που μου δόθηκε η δυνατότητα να εγκαταστήσω και το απαραίτητο λογισμικό για ανέπαφη χρήση πιστωτικών μου καρτών, συγκεκριμένης όμως τράπεζας - της Alpha Bank- και ακόμα και για κάρτες της -της τράπεζας- που δεν είναι από μόνες τους ανέπαφες, ήθελα να το δοκιμάσω. Από την 1η στιγμή ένιωσα να με καλύπτει η χρήση, τόσο σαν ευκολία όσο και σαν ασφάλεια. Άμεση σα διαδικασία ακόμα και χωρίς διαδίκτυο στη συσκευή την ώρα της συναλλαγής, ζητά σε κάθε συναλλαγή (ανεξαρτήτως ποσού) PIN και το δίνεις στη συσκευή σου (όχι στο POS) που την έχεις διαρκώς στα χέρια σου (δεν τη δίνεις π.χ. στον όποιο πωλητή). Με λίγα λόγια από πολύ έως πάρα πολύ καλύτερη ως χρήση σε σχέση με την ανέπαφη δυνατότητα των ίδιων των καρτών. Δυστυχώς βέβαια δεν υποστηρίζεται ακόμα σε κάθε κατηγορίας ανέπαφο POS. Έχει δηλαδή τύχει αρκετές φορές, σε POS που δέχεται απροβλημάτιστα για ανέπαφη χρήση την NFC κάρτα, να μην την αποδέχεται (την ίδια κάρτα!) μέσω του smart-phone.
  12. Εγκατεστημένο μόλις χτες. Σε Samsung Gallaxy A5 (2107) Με Android v8 (updated από v7) και Samsung Experience v9 Με full updated τα πάντα - όλα και χωρίς "αταξίες" Σε Ελληνικό interface (και χωρίς πρόθεση να το αλλάξω) Το μήνυμα λάθους το βγάζει ακόμα και μετά από καθάρισμα μνήμης και πλήρη επανεκκίνηση συσκευής (πριν λίγο). Δεν το απεγκαθιστώ (ακόμα), καθώς θεωρώ πως θα διορθωθεί και μάλιστα σχετικά σύντομα, ίσως και στο επόμενο update του application, δε στέκει να γίνει αλλιώς. Υπομονή...
  13. NFC = Near Field Communication = Επικοινωνία κοντινού πεδίου. Ως τεχνολογία ξεκίνησε να διατίθεται από το 2004 (με συνεργασία των Nokia, Philips & Sony). Περιλαμβάνει διάφορες επιμέρους τεχνολογίες χρήσης και παρά το ότι λειτουργεί ασύρματα (ανέπαφα) μόνο σε πάρα πολύ κοντινές αποστάσεις, δεν θεωρείται από μόνη της ως ασφαλής καθώς δεν περιλαμβάνει ιδιαίτερες κωδικοποιήσεις των μεταφερόμενων από αυτή δεδομένων. Η όποια ανάγκη για περεταίρω ασφάλεια της χρήσης της, έγκειται καθαρά σε άλλες πιθανές τεχνικές κυρίως λογισμικού τρίτων. Σα να λέμε... η τεχνολογία υπάρχει εδώ και καιρό πια και, από μόνη της, θεωρείται αρκετά απλή γι αυτό και μπορεί να ενσωματωθεί σχετικά εύκολα σε διάφορα μέσα και συσκευές. Είναι μεν πολύ βολική για διάφορες χρήσεις ΑΛΛΑ... όταν το θέμα αρχίζει να άπαιτεί αυξημένη ασφάλεια, τότε οι ευθύνες αυτής της ασφάλειας αναγκαστικά βαραίνουν το όποιο λογισμικό (πρακτικά τους σχεδιαστές του). Με ακόμα πιο απλά λόγια, το αν θα ενσωματώσει κάποιο λογισμικό τη χρήση της NFC τεχνολογίας (σε επιμέρους διαδικασίες του και σε ποιες), έχει να κάνει από το πώς κρίνει ο σχεδιαστής του λογισμικού ότι θα μπορεί να διασφαλίσει και την εγκυρότητα της χρήσης, στο βαθμό που θα επιβάλει η όποια χρήση. Άρα, αν μια εταιρία κρίνει πως δεν είναι ακόμα σε θέση να διασφαλίζει το ουσιαστικό που είναι η ασφάλεια (σε κρίσιμου επιπέδου συναλλαγές της), "σοφό" είναι και να μην το κάνει. Ακόμα κι αν χάνει κατά τ' άλλα μέρος απ' το "πρεστίζ" της που δεν έχει ακόμα καταφέρει να το κάνει. Είναι πολύ μικρότερο αυτό το τίμημα από αυτό που θα χρειαζόταν να πληρώσει σε τέτοιου επιπέδου λάθος εξελίξεις. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που τόσο πολλές μεγάλες εταιρίες φαίνονται "διστακτικές" στο να προσφέρουν μια ικανοποιητική χρήση αυτής της τεχνολογίας στα προϊόντα τους. Ωστόσο πρέπει να παραδεχτούμε πως κάποιες άλλες το έχουν καταφέρει από αρκετά έως πολύ καλά και μάλιστα καιρό τώρα. Είναι άλλο πράμα πάντως το να μπορεί να συμμετέχει ως τεχνολογία, π.χ. το NFC, σε μία συσκευή και άλλο το ποιες εφαρμογές ή ποιες υπηρεσίες το εκμεταλλεύονται και πώς. Τελείως άλλο. Σε έναν πιο ανοιχτής φιλοσοφίας "συνδυασμό" συσκευής (συνδυασμός = hardware και το βασικό του λογισμικό ήτοι λειτουργικό σύστημα), μόνο θετικό είναι το να μπορούν να συμμετέχουν (από κατασκευής) και τέτοιες τεχνολογίες. Το αν θα βρεθούν μετά και κατάλληλες υπηρεσίες ή εφαρμογές που θα το εκμεταλλευτούν, είναι άσχετο θέμα για τις συσκευές (ή και τις κατασκευάστριες εταιρίες τους). Όσο άσχετο είναι και το πότε ή πόσο καλά και για τι λόγους θα το κάνουν.
  14. CosmosKGR

    Wind VISION

    Ξεκινάει η παρουσίαση!!! Σε λιγότερο από λεπτό της ώρας πια! Πάνω κάτω λέει όσα ήδη έχουν αναφερθεί και εδώ. Δείτε και το πιο πρόσφατο κλιπάκι τους: Wind clip
  15. Η αλήθεια είναι πως όχι! Αλλά, αυτό, γιατί ποτέ δεν είχε τύχει να φανεί ότι θα χρειαζόταν και αυτό. Αφού όμως το αναφέρεις θα κοιτάξω να το δοκιμάσω πια. Μια και θα είναι η 1η μου, έχεις κάποια σύντομη οδηγία για το από πού, πώς, τι κ.λπ. ή καλύτερα να το ψάξω διαδικτυακά; Παρεμπιπτόντως πάντως παρατήρησα ότι, πού και πού, μου παρουσιάζει πλέον αυτή τη δυσλειτουργία και στις υπόλοιπες Kodi εγκαταστάσεις μου! Όχι όμως για πολύ ώρα ούτε τόσο συχνά! Με προβληματίζει αυτή η "ασυνέπεια" στη συμπεριφορά, ουσιαστικά ίδιων κατά τ' άλλα συνθηκών... (Sorry πάντως που καθυστέρησα τόσο να ανταποκριθώ κι ευχαριστώ για την απάντηση!)
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.