Προς το περιεχόμενο

PCharon

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    3.703
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

725 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ PCharon

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

10.529 προβολές προφίλ
  1. PCharon

    Οξύμετρο

    Έχω ένα οξύμετρο με δίχρωμη OLED οθόνη αγορασμένο από έξω (Κίνα) εδώ και περίπου 10 χρόνια 14€ όταν εδώ το πουλούσαν 50€ το ίδιο. Τότε οι περισσότεροι δεν ήξεραν καν πως υπήρχε. Προσωπικά το έχω χρησιμοποιήσει για παρακολούθηση παλμών μιας και είναι 100% αξιόπιστο, δεν χάνει ούτε προσθέτει παλμούς, απλά αισθάνεται πότε πάλεται το δάκτυλο και βγάζει το μέσο όρο, απλή λειτουργία. Ως προς την οξομέτρηση δεν γνωρίζω σε τί βαθμό είναι αξιόπιστο, πάντως σε δάφορους καιρούς σε όλα τα χρόνια που το κατέχω κι έτυχε να νιώσω πεσμένος/άρρωστος, όντως το δοκίμαζα από περιέργεια και υπήρχε μια μείωση στη μέτρηση (επίσης σε τέτοια περίπτωση δοκιμάζω να πάρω βεβιασμένες βαθιές αναπνοές και όντως ύστερα από λίγο ανεβαίνει η μέτρηση). Μετρήσεις που έχω δει στον εαυτό μου όσο θυμάμαι σε αυτό είναι 93~99%. Υ.Γ. Από ρολόγια δεν έχω καλή εμπειρία, άλλα αντ' άλλα σε παλμούς και οξυμετρήσεις, κάποια κινέζικα δε που τάχα μετράνε και... πίεση (!) είναι απλά ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ που κυριολεκτικά γράφουν τυχαίες τιμές (είναι αδύνατον να μετρηθεί πίεση μη μηχανικά). Αυτά ειδικά έπρεπε να είναι πλήρως απαγορευμένα και αποσυρμένα από την αγορά ως παραπλανητικές ιατρικές συσκευές.
  2. Πού να ξεχάσω με Windows Me που κάθε απόγευμα έκανα φορμάτ. Ήξερα πως θα φάω 1 ώρα κάθε ημέρα για να εγκαταστήσω λειτουργικό και drivers κι αυτό... το είχα αποδεχτεί κιόλας γι αρκετό καιρό. Ά, επίσης κάποτε δεν γνώριζα περί πειρατικών και δεν είχα και βοήθεια, οπότε αγόρασα Windows 98 για καμιά 60αριά χιλιάδες δρχ νομίζω. Είπα στους γονείς μου πως πλήρωσα ένα δισκάκι CD και ένα μικρό βιβλιαράκι 60.000δρχ και κόντεψαν να πάθουν ψυχολογικό.
  3. OK καλύτερο γενικά από το a41, αλλά πιο παντόφλα κι αρκετά πιο βαρύ. Μικρότερη ανάλυση οθόνης και πολύ μεγαλύτερη μπαταρία, κάτι μου λέει αναγκάστηκαν για λόγους αυτονομίας. Πάει κι αυτή η σειρά, τα a40 και a41 ήταν τα πιο μικρά που είχαν απομείνει. Επίσης αρκετά μεγαλύτερη αρχική τιμή, ξεφεύγει της σειράς (ούτε μικρό, ούτε φτηνό). Κάτοχος του a41.
  4. Δεν χρησιμοποιώ πια Opera, πάντως όποιος παλιός είχε την εμπειρία να έχει πχ 50 tabs ανοιχτά και να μην κολάει τίποτα σε Opera 15 χρόνια πριν σε υπολογιστές με 1GB RAM με Pentium, τότε θα δικαιώσει το σχόλιό μου για τον Chrome «πιο bloat πεθαίνεις». Για να αστειευτώ και λίγο, ειλικρινά το πρώτο που σκέφτηκα όταν διάβασα πως τον κάνανε πιο γρήγορο και λιγότερο ενεργοβόρο σκέφτηκα «τί έγινε, κόψανε μερικά spy features?» 🤣 Υ.Γ. Αν δεν είχαμε την πολυτέλεια να μην υπάρχει πρόβλημα χώρου στους δίσκους των μέσων χρηστών την εποχή που κυκλοφόρησε ο Chrome, πολύ απλά δεν θα είχε επιβιώσει καν. Δε θα ξεχάσω εκείνο το φάκελο κάπου στα user settings που γέμιζε και γέμιζε και δεν ήξερες με τί. Κατι τέτοια μπορεί να μην απασχόλησαν πολλούς, κάποτε όμως που τα λογισμικά σέβονταν αναγκαστικά τους πόρους του χρήστη (διότι δεν ήταν κι «εύπορα» τα PC) τόσο bloat λογισμικά δεν έβγαιναν καν έξω.
  5. Ό,τι άλλο χαρακτηρίστηκε phablet εως αυτό, ήταν μαϊμού. Ιδού το πρώτο phone to tablet. 😛
  6. PCharon

    Google Pay στην Ελλάδα από σήμερα

    Μόλις μου έλυσες τρομερή απορία και χίλια ευχαριστώ! Μιλάμε το συζητούσα και δεν είχαμε ιδέα, κι εγώ που έχω επαφή με την τεχνολογία δεν το γνώριζα αυτό, κοίταζα πραγματικά σαν ηλίθιος τον άνθρωπο τότε. Αν και δεν το ήξερα, παρόμοια εξυπηρέτηση πάντως, οπότε καλώς το σκέφτηκα ως παράδειγμα. Είναι μεγάλη ευκολία και όπως διαβάζω εδώ στα σχόλια βγάζει κάτι σαν αυτοκαταστρεφόμενη κάρτα, όπως οι διευθύνσεις emails ολιγόλεπτης χρήσης, σπουδαίο διότι αυτό σημαίνει - ως προς τη συναλλαγή - ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ αφού δεν εκθέτεις την κάρτα σου. Αρκεί μόνο να μη μάθουμε ποτέ πως διεύρευσαν τίποτα δεδομένα από servers που αποθηκεύουν τις κάρτες μας κτλ τέτοια πράγματα...
  7. PCharon

    Google Pay στην Ελλάδα από σήμερα

    Επειδή δεν ξέρω τί ακριβώς συμφέρον έχουν αυτοί που κινούν την ενδιάμεση εφαρμογή-κάρτα, αν όντως τέλος πάντων είναι ένας ασφαλής και ανέξοδος τρόπος να μην κουβαλάς κάρτες έχοντας κινητό, τότε πραγματικά είναι σπουδαίο εργαλείο. Δεν θα ξεχάσω, πρόπερσι νομίζω, δούλευα κάπου κι ήρθε ένας τουρίστας και πήγε να πληρώσει με το κινητό και του επέμεινα πως το μηχάνημα που έχω δεν δουλεύει έτσι (ήταν και πολύ παλιό) και τον άφησα βεβαίως από ευγένεια να κάνει την κίνηση γελώντας (κορόιδευα) και ξαφνικά βγάζει απόδειξη το μηχάνημα και τον κοίταγα σαν ηλίθιος αδυνατώντας να καταλάβω το πώς. Οταν δεν το γνώριζα δηλαδή, μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση που το είδα ως χρηστική ιδέα, λες κι είδα κάτι εξωγήινο και το ζήλεψα. 😄 Μακάρι να είναι ασφαλές και δεν γνωρίζω επίσης τί λάκκο έχει η φάβα, δηλαδή τί κερδίζουν αυτοί που προσφέρουν την υπηρεσία. Πληρώνεις κάποιο μικρό ποσοστό ή συνδρομή, παρακολουθούν τις συαλλαγές σου για κάποιο λόγο marketing, προσφέρουν προτάσεις αγοράς, κερδίζουν από συνεργασίες με αλυσίδες... τί κερδίζουν; Διότι αν ξέρω τί κερδίζουν θα το εμπιστευόμουν περισσότερο ως ταπεινός χρήστης.
  8. Πιστεύω πως η ως τώρα εμπορικά διαθέσιμη τεχνολογία στις μπαταρίες δίνει σοβαρά μειονεκτήματα στο εγχείρημα. Τόσο το μεγάλο προστιθέμενο κόστος, όσο και το ιδιαίτερα αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που οφείλεται στις μπαταρίες που ζυγίζουν 400~500 kgr, είναι κομματάκι ζήτημα. Ακόμα, όπως σωστά διάβασα από κάποιον συμφορουμίτη αλλού, αν υποθέσουμε πως αυξηθούν τα κυκλοφορούντα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, θα δημιουργούνται ουρές στους σταθμούς φόρτισης και δεν θα είναι τόσο απλό το ζήτημα. Διότι τα καύσιμα τα βάζεις σε 3~5 λεπτά κι εξαφανίζεσαι (και πάλι βλέπεις ουρές ενίοτε σε βενζινάδικα), όταν θα θες να ανεφοδιάζεσαι (φόρτιση) επί 30 λεπτά είναι κατιτίς πρόβλημα, αφού ο αριθμός εξυπηρετούμενων στο σημείο θα περιορίζεται από την έκταση του οικοπέδου. Επιπλέον η ανάγκη γι ανεφοδιασμό θα είναι συχνότερη σε ηλεκτρικό στόλο οχημάτων διότι α) έχουν μικρότερη αυτονομία και β) θα κάνεις συνήθως γρήγορες μισοφορτίσεις στα βενζινάδικα, οπότε ακόμα μικρότερη αυτονομία μεταξύ φορτίσεων. Άρα, περιορίζονται για ιδανική χρήση σε μικρές αποστάσεις (πχ καθημερινές δουλειές εντός ή κοντά στον αστικό ιστό) κι εφόσον καθένας έχει την πολυτέλεια να το παρκάρει + φορτίζει σε δικό του χώρο και να το έχει έτοιμο. Γενικά, δε νομίζω πως ο κόσμος είναι ακόμα έτοιμος γι αυτό, είναι κάτι σα χόμπι για λίγους. Προς το παρόν φαίνεται να σφίχνεται από το κόστος απόκτησης, στο μέλλον θα σφίχνεται από τις υποδομές. Ειδικά εδώ Ελλάδα που δεν έχει ο καθένας κι ένα ιδιόκτητο χώρο γκαράζ στο σπίτι του κι εντός αστικού ιστού οι διαθέσιμοι χώροι είναι περιορισμένοι για κατασκευή μεγάλων σε χωρητικότητα σταθμών ανεφοδιασμού. Για μένα ίσως θα έπρεπε να δώσουν μεγαλύτερη ώθηση σε υβριδικά προς το παρόν και βλέπουμε.
  9. "Να συμπεριφερόμαστε υπεύθυνα και να εμπιστευόμαστε τις οδηγίες των επιστημόνων και του ΕΟΔΥ (Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας) " Αφού είναι λοιπόν τόσοι επιστήμονες μαζεμένοι εκεί στα Υπουργεία και τους Οργανισμούς, ας ανατρέξουν λίγο στα βιβλία τους να μελετήσουν όλοι μαζί τί ακριβώς συμβαίνει στην ψυχολογία του ατόμου όταν πιέζεται κι ύστερα ας ξαναζυγίσουν αν είναι προτιμότερο να μας γεμίζουν το μυαλό με οδηγίες σε δεύτερο χρόνο ή να προγραμματίζουν δικές τους πράξεις σε πρώτο χρόνο.
  10. PCharon

    S5 ισχυρό ελαφρύ dual motor 500W

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 01/11/2020 07:55 μμ

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πανίσχυρο ηλεκτρικό πατίνι 500W. - Ισχύς 2 Χ 250W = 500W - Εως 120kgr μάζα αναβάτη - Άνοδος σε κλίσεις ως 25 μοιρών ανάλογα τον αναβάτη (γενικά δεν κολλάει σε καμία ανηφόρα) - Συμπαγή λάστιχα 5.5” (δε σκάνε) - Ισχυρότατο ηλεκτρομαγνητικό φρένο (δε χρειάζεται συντήρηση/ανταλλακτικά) - Μπαταρία LG 36V / 10.4Ah - Iσχυρό εμπρός φως με COB LED - Βάρος περίπου 12kgr (Carbon fiber + Aluminum alloy) - Τελική ταχύτητα ~35km/h Η διάρκεια μπαταρίας κυμαίνεται ανάλογα τις ανηφόρες στη διαδρομή σας και την επιλογή μισής ή πλήρους ισχύος. Έχει χρησιμοποιηθεί το πολύ για 200 χιλ. συνολικά. Μπαταρία/κινητήρες/ελαστικά είναι σαν καινούργιο. Δεν ανάβει το πίσω κόκκινο φωτάκι επειδή έχει κοπεί το καλωδιάκι του. Πωλείται επειδή έχω τραυματισμό στο πόδι που δε με βοηθάει και θα αγοράσω κάτι άλλο με κάθισμα. Το μοντέλο του κατασκευαστή είναι S5, κυκλοφορεί ολόιδιο με 3-4 διαφορετικά rebrands. Πληροφορίες, αρχική τιμή: https://www.pure-e-go.com/index.php?route=product/category&path=18_46 https://www.voltion.com/products/voltion-sx2-carbon-fiber-scooter reviews: https://www.youtube.com/watch?v=QS6jNXnkiAY https://www.youtube.com/watch?v=Q7R0TmugqbA Το έχω φέρει από το εξωτερικό με περίπου 800€. Δεν υπάρχει σύγκριση δύναμης με κάτι άλλο στα χρήματα που το δίνω. Βρίσκομαι Αθήνα. Δυνατότητα αποστολής εφόσον προηγηθεί μερική κατάθεση 100€, ως δέμα ΕΛΤΑ με αντικαταβολή στο υπόλοιπο ποσό.

    390,00 €

  11. Εγώ δε βλέπω τίποτα στραβό. Το στραβό είναι που δεν το κάνουν ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές. Δεν υποτίθεται πως υιοθετήθηκε το κοινό πρότυπο microUSb/USB-c για να έχουμε συμβατότητα φορτιστών και να μη χρειάζεται ένας άνθρωπος να έχει για κάθε αγορασμένη συσκευή κι ένα φορτιστή στο συρτάρι; Απορώ που δεν συμβαίνει ήδη αυτό γενικά. Θα έχουμε ένα φορτιστή και θα τον αλλάζουμε μόνο αν χαλάσει ή κάποια νεότερη συσκευή υποστηρίζει ταχύτερη ακόμα φόρτιση και μας ενδιαφέρει. Πολύ κακώς δίνονται ακόμα φορτιστές.
  12. Dimensions 131.5 x 64.2 x 7.4 mm Weight 135 g Νομίζω πως είναι μία από τις πιο σημαντικές κυκλοφορίες των τελευταίων ετών, λόγω διαστάσεων και μόνο. Πιστεύω πως θα γίνει πανικός στη ζήτηση. Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι κατασκευαστές, γιατί εγώ το γουστάρω το μίνι αϊφόνι, αλλά δεν έχω το χρήμα.
  13. a40 144.4 x 69.2 x 7.9 mm 140 g a41 149.9 x 69.8 x 7.9 mm 152 g a42 164.8 x 76.4 x 8.4 mm 206 g Δεν ξέρω τί τα ταΐζουν και μεγαλώνουν έτσι γρήγορα 😛 Εμείς που γουστάρουμε τα compact φαίνεται να μην έχουμε ελπίδα, λες κι απαγορεύεται να βγει οθόνη κάτω από 6 ίντσες πια, ουφ.
  14. «(...)Η υβριδική πλακέτα σκληρής και μαλακής μπαταρίας για το iPhone 12 θα είναι φθηνότερη έως και 50% σε σύγκριση με αυτήν του iPhone 11(...)» Βρε σεις, δεν αναφέρεται σε ποιότητα/χωρητικότητα/τεχνολογία μπαταρίας. Αναφέρεται στην αλλαγή σχεδίασης του ηλεκτρονικού μέρους ώστε να απαιτεί λιγότερες τοποθετήσεις εξαρτημάτων και συνδέσεων, άρα λιγότερα επίπεδα (αγώγιμα στρώματα στην πλακέτα). Αρα βοηθάει το να τοποθετήσεις ένα έτοιμο SiP αντί πολλά εξαρτήματα SMT και να κάνεις την ίδια δουλειά. Αυτό δεν συνεπάγεται πως θα υστερεί σε κάτι η νέα σχεδίαση ή η μπαταρία.
  15. Οντως, εμένα κάποτε με έβγαλε σε «συντομότερη» και πέρασα από έναν αγροτικό δρόμο (ο θεός να τον κάνει δρόμο) γεμάτο λακούβες και παλιόπετρες που μου ταλαιπώρησαν σημαντικά τα λάστιχα σε αυτοκίνητο που δεν προορίζεται για τέτοια. Με το που τον πάτησα κατάλαβα τί έχει/πρόκειται να συμβεί αλλά ήδη είχα διανύσει κάποια απόσταση και είπα να μην γυρίσω και κάνω γύρους, προσπάθησα να οδηγήσω σiγά και προσεκτικά να πάει στο καλό. Επιπλέον αρκετές φορές αποφασίζει να μην σε πάει από κεντρικούς/κύριους δρόμους και σε βάζει σε κάτι άκυρα όπου ύστερα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ το GPS για να βρεις ξανά τον... πολιτισμό! (ακόμα θυμάμαι που ήθελε να διασχίσω ένα βουνό αντί να πάω γύρω γύρω όπως έπρεπε και βρέθηκα ψηλά σε ένα οικισμό με στενό παλιόδρομο και με κοίταζαν σαν εξωγήινο - φυσικά ζήτησα οδηγίες να γυρίσω πίσω). Από κάποια συμβάντα κι ύστερα, ειδικά σε επαρχία, ζητάω να μου δείξει τη διαδρομή, την ελέγχω λίγο μεγενθύνοντας στο χάρτη δορυφόρου μήπως δω κανά τρελό και μετά βάζω να την ακολουθήσω. Ισως πρέπει να προσθέσουν χαρακτηρισμό δρόμων ως προς το αν είναι κύριοι/αγροτικές οδοί, αν έχουν χώμα/άσφαλτο κι επιλογή αποφυγής, θα ήταν χρήσιμο αν δεν οδηγείς όχημα με δυνατότητες εκτός δρόμου. Ακόμα όπως είπε ο SeaLion αυτό που γίνεται τελευταία στο κινητό που σου γεμίζει την οθόνη με στοιχεία και δυσκολεύεσαι να δεις καλά τη προτεινόμενη διαδρομή δε βοηθάει.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.