Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

filipN

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    569
  • ΜΕΛΟΣ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

413 Excellent

Σχετικά με filipN

  • Κατάταξη
    Member
  • Ημερομηνία γέννησης 03/01/1963

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.181 προβολές προφίλ
  1. - Η «ανεφικτότητα» είναι το νέο άλλοθι στην Cosmote για να υποβαθμίζει γραμμές πελατών που δήλωσαν βλάβη, για λόγους που μόνο αυτοί γνωρίζουν. Είναι η 4η φορά που το ακούω αυτή την εβδομάδα και από 4ο διαφορετικό πελάτη της. Την πρώτη το άκουσα εγώ ο ίδιος. - Σου προτείνω να ζητήσεις γραπτή απάντηση και να την στείλεις στην αρμόδια αρχή.
  2. - Κατά 99%, φταίει η κακή τοποθέτηση του καλωδίου ρεύματος SATA στην υποδοχή του δίσκου. - Το έχουν πάθει πολλοί και είχαν τα ίδια ή ακόμα πολύ χειρότερα αποτελέσματα! Αν είναι θέμα κακής τοποθέτησης, οι τεχνικοί μπορούν να το καταλάβουν με την πρώτη ματιά, και τότε είναι φυσικό να μην σου αναγνωρίσουν εγγύηση.
  3. - Αν ήταν μόνο η περίπτωσή σου, δεν θα τολμούσα να πω τα παρακάτω. Μόλις περιέγραψες τη νέα κατάσταση πραγμάτων στην Cosmote όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου, κυρίως. - Πρώτον, υπάρχει γενική πτώση της ταχύτητας συγχρονισμού και download σε πολλές περιοχές και σε μερικές από αυτές είναι πολύ μεγάλη. Στην περιοχή μου κινείται γύρω στο 40% στο συγχρονισμό (VDSL2 από Α/Κ) και 45% στο download. - Δεύτερον, προτείνεται όλο και ποιο συχνά, η πολύ εύκολη «λύση» της αλλαγής modem/router… - Τρίτον, πολύ ποιο εύκολα από παλαιότερα προτείνουν τελευταία την
  4. - «Αρκετή υγρασία» για άλλον είναι το 70-75% και για άλλον 85-90% (υγρασία του χώρου κατοικίας), ενώ η εσωτερική (σχετική) υγρασία έχει άμεση σχέση και με τα επίπεδα της υγρασίας στην περιοχή και με τις συνήθειες αυτών που ζουν στο σπίτι. Ένα δεύτερο θέμα είναι το κατά πόσο δείχνει τα πραγματικά επίπεδα της υγρασίας του χώρου σου το θερμόμετρο-υγρασιόμετρο, που είναι απαραίτητο να έχεις (και παραπάνω από ένα, καλύτερα). - Αν δεν γνωρίζεις τα παραπάνω ενδεικτικά νούμερα δεν μπορείς να κάνεις σωστή επιλογή αφυγραντήρα (ων) ούτε μπορεί να σου προτείνει «λύση» κάποιος τρίτος, όσο καλή πρόθεση
  5. Εάν θέλεις να ψωνίσεις από το e-SHOP, μάλλον θα σου είναι περισσότερο χρήσιμο και τώρα και στο μέλλον (αν πας σε VDSL έως 100) το παρακάτω Extender. https://www.e-shop.gr/tp-link-re220-ac750-wi-fi-range-extender-p-PER.612962 Δεν θα έχεις δύο ακόμα καλώδια στο χώρο σου και θα μπορείς το πουλήσεις εύκολα αν για κάποιο λόγο δεν σου κάνει.
  6. Το θέμα είναι απλό και «για γέλια ή για κλάματα»: - Ένα ζευγάρι υπέργηροι συγγενείς μου (γύρω στα 90) έχουν μια «μυστήρια» Οικογενειακή Ιατρό. Την προτίμησαν γιατί την ξέρουν δεκαετίες και το ιατρείο της είναι λίγα μέτρα από την οικία τους. Μέσα σε δύο χρόνια (περίπου) άλλαξε τρεις φορές το ωράριο που μπορούσες να κλείνεις ραντεβού τηλεφωνικά και κάθε φορά έκοβε και κάποιες ώρες. - Πριν ένα χρόνο, άρχισα να τους κλείνω εγώ τα περισσότερα ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας του συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας γιατί δύσκολα τα κατάφερναν τηλεφωνικά. Έκλεισα με αυτό τον τρόπο τουλάχι
  7. Η απόπειρά μου έγινε πριν την έκδοση “έναντι” λογαριασμού. Στο εμπρός μέρος του προηγούμενου εντύπου λογαριασμού έγραφε: και στο πίσω: Εγώ λοιπόν μπήκα πριν τη λήξη του παραπάνω πενθημέρου και το σύστημα δεν μου επέτρεψε να καταχωρήσω την ένδειξη!
  8. - Αντίθετα, εγώ καταχωρώ τις ενδείξεις πολλά χρόνια και παλαιότερα δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Δεν καταλαβαίνω πως βγάζεις συμπέρασμα με ένα χρόνο+ στην πλάτη και μπαίνοντας στην πρώτη ημέρα. Όταν λέμε 5 ημέρες εννοούμε 5 ημέρες και όχι 3! - Προφανώς και δεν το κάνουν μόνο σ’ εμένα, γιατί οι μισοί λογαριασμοί της γειτονιάς μου εκδόθηκαν την ίδια ημέρα που εκδόθηκε και ο δικός μου. Συνεπώς το κάνουν σε αρκετούς άλλους καταναλωτές, όταν αυτό εξυπηρετεί κάποιους υπαλλήλους ή την εταιρία.
  9. - Μπορείς να κάνεις καταχώρηση ένδειξης είτε στο 11500 είτε στο www.deddie.gr, εντός ενός συγκεκριμένου πενθημέρου (5 ημέρες), αν το θέλει ο ΔΕΔΔΗΕ... - Γιατί και πέρυσι και φέτος το καλοκαίρι, το σύστημα δεν με άφηνε να περάσω τις ενδείξεις την 4η ημέρα. Και όταν ήρθαν οι λογαριασμοί είδα πως είχαν εκδοθεί πριν λήξει το πενθήμερο και τη μια φορά την ίδια μέρα που δοκίμασα να τους καταχωρήσω και μάλιστα πριν τις 09:30 που μπήκα εγώ.
  10. - Έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα και με αυτά που γράφτηκαν και εδώ σε προηγούμενες σελίδες από τους Specs και F_Kal τον προηγούμενο Ιούλιο. Τα οποία είχα μάθει και εγώ από δύο διαφορετικούς μεταπωλητές κλιματιστικών Panasonic, οι οποίοι είναι έμποροι (σε όλο το φάσμα των υλικών ψύξης θέρμανσης) και συγχρόνως πολύ γνωστοί τεχνικοί, ο ένας μάλιστα από το 1985. - Υπάρχει αντιπρόσωπος στον οποίο παραπέμπει η Panasonic EU σε όποιον της υποβάλλει ερώτημα. Η εταιρία αυτή έχει μεγάλο κύκλο εργασιών, εισάγει πολλά άλλα προϊόντα, δεν είναι “χτεσινή” και έχει πολύ καλή φήμη σε θέματα ανταλλακτικών και υπο
  11. - Εννοώ ότι αγόρασες ένα χώρο κατοικίας με “κεκρυμμένο ελάττωμα” και είναι σχεδόν 100% σίγουρο ότι θα δικαιωθείς αν προσφύγεις στα δικαστήρια εναντίον του πωλητή. - Από την άλλη μου φαίνεται περίεργο οι αναγκαίες επισκευές σε μια ταράτσα να βαρύνουν μόνο έναν ένοικο έστω και αν αυτός χρησιμοποιεί αποκλειστικά αυτό το τμήμα της. Για το τελευταίο κάνω απλώς μια υπόθεση, δεν γνωρίζω τους σχετικούς νόμους ή τις διατάξεις και ελπίζω να γνωρίζει κάποιος άλλος.
  12. Κάνεις το κλασικό λάθος πολλών καταναλωτών: Πιστεύεις πως θα σου λύσει το πρόβλημα ένα υλικό επιφανειακής στεγάνωσης, ενώ αυτό που μάλλον χρειάζεται είναι να απομονωθεί το κτίσμα που κατοικείς από τη “δεξαμενή υδάτων” όπως λες παρακάτω και για την οποία δεν γνωρίζετε σχεδόν τίποτα (“ειδικοί και μη”). Ούτε που ακριβώς βρίσκεται ούτε και από ποιες ακριβώς “πηγές” γεμίζει. Το δώμα ήρθε στην κατοχή σου με κανονικό και επίσημο τρόπο; Εάν ναι, μάλλον δεν είσαι υποχρεωμένη να υποστείς όλα τα έξοδα εσύ!
  13. - Το Perfera δεν έχει τον “κλασικό” ιονιστή πλάσματος. Έχει όμως την τεχνολογία Daikin Flash Streamer που κάνει και αυτή καθαρισμό του αέρα και είναι καλύτερη από την τεχνολογία του “ιονιστή” των φτηνότερων σημερινών κλιματιστικών. - Στην ίδια κατηγορία τιμής υπάρχουν και 2 Panasonic, εγώ θα σου πρότεινα το Panasonic Etherea που για τον καθαρισμό του αέρα έχει την τεχνολογία nanoe™X. https://www.skroutz.gr/s/29210579/Panasonic-Etherea-CS-Z25XKEW-CU-Z25XKE-%CE%9A%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-Inverter-9000-BTU-%CE%BC%CE%B5-WiFi.html Αυτό μπορείς ν
  14. - Αυτό που σου πρότεινα είναι η καλύτερη λύση, σε σχέση τιμής ποιότητας, για χρήση σε εσωτερικούς χώρους οικιών. - Το όργανο που αναφέρεις δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δεν έχω και άποψη. Όμως ακόμα και στην περίπτωση που είναι αξιόπιστο δεν θα σε βοηθήσει περισσότερο από το Xiaomi Monitor 2.
  15. - Αν εννοείς απλή μέτρηση της υγρασίας ενός εσωτερικού χώρου (δωμάτιο) υπάρχουν αξιόπιστες λύσεις και με 5 ευρώ. https://www.skroutz.gr/s/25233726/Xiaomi-Monitor-2-Θερμόμετρo-Υγρασιόμετρo-Επιτραπέζιο-για-Χρήση-σε-Εσωτερικό-Χώρο-NUN4126GL.html?from=best_sellers_tag
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.