Προς το περιεχόμενο

Skywalker333

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.094
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.416 Excellent

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Skywalker333

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 23/12/1984

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    www.gameover.gr

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Skywalker333

    Elden Ring [21 Ιαν 2022]

    O Hidetaka Miyazaki για το Elden Ring - Όλα όσα γνωρίζουμε.
  2. Skywalker333

    PlayStation 5 Topic v2

    απλα κ καθαρα, οχι. Γενικα σε αυτη την τιμη περνεις ενα low end headet οποτε μη περιμενεις πολλα πολλα. Αλλα γενικα, δεν ειναι στημένο για μουσική το συγκεκριμένο οποτε θα χασεις πολυ λεπτομέρεια από τραγούδια. Γενικα, πολυ λιγα gaming headsets ειναι αξιολογα κ για μουσικη γιατι ειναι geared για κινηματογραφο κ gaming, οχι για κρυσταλινη καθαρότητα ηχου, λεπτομέρεια κλπ. Αλλα προφανως οσο πιο πολυ ανεβαίνεις στην κατηγορία των headsets, τοσο καλυτερα αποτελεσματα θα βρισκεις.
  3. Skywalker333

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    To ανάποδο, το Metro θυμίζει αρκετά το Stalker (μιας κ το 1ο Stalker ηρθε πολυ καιρο πιο πριν καν φανουν τα Metro)
  4. Skywalker333

    PlayStation 5 Topic v2

    ναι τα τα εχω δει. κ mirror's edge το παρκουρ του ειναι εξαιρετικο. η κίνηση μπορει να βγει σε first person πολυ ομορφα αλλα ειναι παντα με πιο ρεαλιστικες κινησεις, δε μπορεις πχ να κανεις διπλη σβούρα στον αερα οπως πηδας δεξια σε FPS. Δλδ οι Na'vi που ειδαμε στη ταινια να κανουν τρελες μανουβρες, θα ειναι πιο περιορισμενοι σε first person αν κ συμφωνω οτι μπορουν να κανουν καλη δουλεια στο ρεαλιστικο. αλλα η καθαροτητα του Melee σε 3rd person ειναι ακομα κ σημερα 2-3 σκαλια πανω απο οποιοδηποτε melee σε first person, δεν ειναι τοσο καλο το impact και η αντιδραση οσο μπορει να ειναι σε
  5. Skywalker333

    Xbox Series X Topic v2

    Ολες οι εταιριες το κανουν αυτο. οταν ανεβαζουν οι ιδιες ενα trailer ενος παιχνιδιου, προφανως δε γραφουν κ τις αλλες πλατφορμες Γιαυτο καλυτερα να βλεπεις το trailer απο τον developer
  6. ναι οπως ειπαν τα παιδια, 13 χρονια εμπειρια, δυσκολα καποια random σχολη να σου προσφερει πολλα. Αλλα μια σχολη ζαχαροπλαστικης σιγουρα θα σου μαθαινε κ πολυ διαφορετικα πραγματα για το πως να εξελιχθείς και να δεις αυτη την τεχνη απο αλλο ματι. Κ φετος εχεις κρεπερι, αυριο μπορει να κανεις ζαχαροπλαστείο ή κατι αλλο. Γενικα μονο οφελος θα εχεις! ΥΓ: Δε ξερω απο που εισαι και τι κρεπες κανουν εκει. Εχω προσεξει για παραδειγμα οτι στην Αθηνα οι κρεπες ειναι λιγο πιο μικρες αποτι Θεσσαλονικη ενώ η ποικιλία υλικων ειναι συχνα πολυ πολυ μικρότερη. Αν ποτε περασεις απο Θεσσαλονικη, περνα απ
  7. σουπερ ηλικια ειναι. ισα ισα ξερεις τι θελεις να κανεις, εχεις εργασιακη εμπειρια κ μπαινεις μεσα με καθαρο μυαλο. Κ θα σου φανει πολυ πολυ πιο ευκολο αποτι αν το ειχες κανει στα 22. Εγω το εκανα στα 29-30
  8. Skywalker333

    PlayStation 5 Topic v2

    2022 ειπαν. κ αφου η ταινια ειναι για να βγει 16 Δεκεμβριου 2022, λογικα εκει στα κοντα θα το βγαλουν κ αυτο. συμφωνω παντως για το 1st person, κριμα. οι Na’vi μπορουν να κανουν τρελα ακροβατικα και melee χτυπηματα που σε 1st person απλα δε μπορεις να κανεις τοσο καλα
  9. Απο τη μια, δεινοσαυροι... Ο ξεχασμενος παιδικος εαυτός μου θέλει να δει οτι κ αν μου πεταξουν μπροστα Απο την αλλη, η προηγούμενη ταινία ηταν χειρότερη κ απο το JP3 και ηθελε προσπάθεια για να κανεις τετοια ζημια στο franchise... εχει γινει ενα blockbuster του κιλου με περισσότερα κοινα με το Fast & Furious αποτι με το JP1. Μακαρι να αλλαξει εδω αλλα το βρισκω πολυ πολυ απιθανο. ισως σε επομενο reboot
  10. Skywalker333

    Xbox Series X Topic v2

    Oλα τα Halo πλην του 5 εχουν split screen. ειτε με 4 είτε με 2 ατομα, αναλογα με το παιχνιδι. Τα παιχνιδια της MS όλα θα μενουν για παντα αποσο εχουν πει. Για την ΕΑ ναι ειναι μακροπροθεσμη, λογικα σιγουρα για αυτη τη γενια και βλεπουν μετα αλλα κανεις δε ξερει. Για ολα τα υπολοιπα η MS εχει πει οτι κανει συμβολαια minimum 3 μηνες κ πανε εως 12 μηνες και κοιτανε μετα αν κανουν ανανεωση ή όχι. Σιγουρα θα υπαρχουν κ εξαιρεσεις βεβαια όπως κ παιχνιδια που ειχαν χρηματοδοτηση MS απο πισω ή timed exclusivity που θα μενουν παραπανω αλλα ναι, δε γνωριζουμε εμεις εξ αρχης.
  11. Skywalker333

    The Outer Worlds (Obsidian)

    εξαρταται. το παιχνιδι ειναι ολο προσβασιμο σε ολη την διαρκεια. αλλα αν για παραδειγμα επιλέξεις να καταστρεψεις μια Χ ομαδα / περιοχη, προφανως και τα quest που θα επερνες απο αυτους δεν θα υπαρχουν πλεον, λογικο ειναι. Οπως επισης αν σκοτωσεις εναν NPC που εχει καποιο quest, ε λογικο ειναι οτι το quest εχει χαθει. Αλλα γενικα περαν απο τις λογικες επιπτωσεις που εχει η ιστορια στο παιχνιδι, ναι μπορεις να γυρνας πισω στους πλανητες και να κανεις υλικο που σου εχει μεινει.
  12. Skywalker333

    The Outer Worlds (Obsidian)

    ετσι ειναι. Το παιχνιδι δεν ειναι μια γραμμικη εμπειρία, ειναι ενας αρκετα ελευθερος κοσμος που σε αφηνει να τον μαθεις σιγα σιγα. και πολυ συχνα, θα παρεις κ αποφάσεις χωρις να ξερεις ολα τα δεδομενα και τις επιπτώσεις. Αν θες το "best ending" ή τουλαχιστον το ending που νομιζεις οτι θα σου αρεσει περισσότερο, τοτε βλεπεις ενα guide που σου κανει το μισο παιχνιδι spoil και παιζεις με τον οδηγο στο χερι. Αλλιως, αν θελεις να κανεις role play, παιζεις "τυφλα" και αποδεχεσαι τις επιπτώσεις
  13. Skywalker333

    Cyberpunk 2077 [PC]

    ε ναι προφανως. επισημη xbox series/ps5 εκδοση δεν εχει βγει, με backwards compatibility τρεχει. υποτιθεται οτι θα βγει η νεα εκδοση μεσα στη χρονια. ίσως ελπίζουν να την βγάλουν πολυ βελτιωμενη και να ξανατραβήξουν τα φώτα πάνω τους. Δε ξερω αν θα μπορέσουν να το κανουν αυτο, αλλα ειναι μαλλον μια ελπιδα που εχουν για να σώσουν καπως την παρτίδα.
  14. Skywalker333

    Cyberpunk 2077 [PC]

    λογικα θα ξαναμπει στο προσκύνιο όταν βγει η next gen edition, σε αυτό ελπίζουν για να τα γυρίσουν όλα. αν κ εκει τα πραγματα δε πανε καλα, ναι και εγω νομιζω οτι θα βγαλουν οτι υλικο ηταν να βγαλουν κ θα πανε παρακατω, στο επόμενο παιχνιδι, δε θα κατσουν να φτιαξουν multi.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.