Προς το περιεχόμενο

nikosdet

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    384
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

112 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ nikosdet

  • Κατάταξη
    Member
  • Ημερομηνία γέννησης 16/07/1986

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens / Heraklion (Crete)

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Αν κ ξεφεύγουμε από το θέμα, όλα εξαρτώνται από την τιμή. Είχα το S3 και το χρησιμοποίηση ελάχιστα, γιατί το πήρα έχοντας ήδη το S4. Πλέον έχω κ το S7+. Ενώ έκδοση-έκδοση δεν είχαν μεγάλες διαφορές, μπορώ να πω πως το S7+ (κατ'αναλογία και το S7, αν κ δεν έχει S-AMOLED που είναι τρελά δυνατό χαρτί - διαβάζω όμως θετικά κ για την οθόνη του S7), διαφέρει πλέον αρκετά από το S3. Λογικό θα μου πεις, είναι 3 εκδόσεις μετά (ενδιάμεσα S4 και S6, to 5αρι το έφαγαν :P). Αν σε παίρνει να δώσεις κάτι παραπάνω για το S7 και έμμεσα να μειώσεις το κόστος κτήσης πουλώντας ως μεταχειρισμένο το S3, για μένα αξίζει γιατί θα σου προσφέρει πραγματικά άλλη εμπειρία χρήσης στην καθημερινότητα. Βέβαια πχ τα ~250-300 ευρώ διαφορά δεν είναι λίγα για τους περισσότερους. Εγώ "θυσίασα" το S3 για το 7+ προσωπικά, δηλαδή θεώρησα προσωπικά πως για μένα αξίζει. (έχω κ το S4 να κάθεται βέβαια, δεν είμαι καλό δείγμα μάλλον τώρα που το σκέφτομαι 🤣). Πάντα βέβαια ισχύει κ αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω: κρίμα να δώσεις αρκετά κ να "κάθεται" το μηχάνημα, όταν εν πολλοίς καλύπτεσαι κ με τα τρέχοντα εργαλεία. Πάντως η τιμή για το S7 στα 500 είναι καλή. Αν έβρισκα αρκετά λιγότερα το S6, πιθανώς θα το προτιμούσα. Ναι, θα έχει παλαιότερο επεξεργαστή (δύο σειρές πίσω - ευτυχώς πλέον η Samsung φόρεσε στο 7αρι τον τελευταίο κι όχι την περυσινή ναυαρχίδα), θα έχει μικρότερο ρυθμό ανανέωσης στην οθόνη (σημαντικό), αλλά παρότι κ τα 2 θεωρητικά τα βλέπεις στην καθημερινότητα, αν εξοικονομήσεις αρκετά ίσως είναι προτιμότερο - ειδικά δε αν μιλάμε για την έκδοση με 8gb ram που σου δίνει μεγαλύτερη άνεση για το μέλλον, σε σχέση με τα 6gb που φοράει κ το S7. Αν τώρα λόγω προσφοράς το πέτυχες σε καλή τιμή το S7 κ μιλάω για σχετικά μικρή διαφορά με το S6, ε θα πήγαινα στο 7. Με άλλα λόγια, αν ρωτούσες να αναβαθμίσεις από S6 σε S7, θα σου έλεγα δεν αξίζει. Αν το πάρεις μια κ καλή τώρα με μικρή επιβάρυνση, θα έλεγα S7. Από S3 σε S7, έχει πολύ ουσιαστική διαφορά...
  2. Στο φυσικό κατάστημα αυτό;; Γιατί τουλάχιστον παλαιότερα σε Κωτσόβολο κ Mediamarkt είχαν ανάλογη χρέωση στα φυσικά καταστήματα αλλά μηδενικό κόστις σε ηλεκτρονική παραγγελία.
  3. Το Samsung S20 FE έχει 2gb ram, κάνει διαφορά Επίσης αν δεν κάνω μεγάλο λάθος, μιλάμε για αρκετά καλύτερη κάμερα..
  4. Θα συμφωνήσω με τον ktiniatros81 κ απορώ Looter πού είδες αυτά τα reviews που αναφέρεις. Το έψαξα αρκετά κ το πήρα κι εγώ στην προσφορά της Vodafone, το μόνο κακό για μένα είναι πως στο εδώ deal θα έβγαινε αρκετά φθηνότερο το πληκτρολόγιο που έτσι θα το χτυπούσα (στα 230 ή 185 που ήταν εχθές όχι) - κι ας έπαιρνα τη wifi έκδοση αντί για 5g. Εξαιρετικό τάμπλετ, σαφώς μεγάλη αναβάθμιση από τα προηγούμενα κ λόγω μεγέθους κ λόγω χαρακτηριστικών. Κρίμα που δεν έχει 8gb ram να είναι full future proof, αλλά είναι πραγματικά εξαιρετικό!! Πανάκριβο δυστυχώς, με αυτές τις εκπτώσεις φταίνει σε ανεχτές τιμές, που βέβαια θα αργήσουν να τις δουν τα σκρουτζομάγαζα δεδομένου πως πριν από ένα μήνα ήρθε Ελλάδα. edit: @ktiniatros81 δεν ήξερα αν είναι συμβατός ο Baseus. Πολύ χαίρομαι που τον έχεις κ το έχεις τσεκάρει!! Με βοήθησες, thx! edit2: Επισκέφτηκα τη σελίδα της προσφοράς του φορτιστή κ δυστυχώς είναι πλέον out of stock 😕 Θα ήταν ωραίο πακετάκι με το τάμπλετ, αν κ κρίμα τόσο ακριβό μηχάνημα να πρέπει να δίνουμε κι άλλα για να αξιοποιήσουμε πλήρως τις δυνατότητες του.
  5. Όχι, έχουν κάνει λάθος στο πληκτρολόγιο που έχουν βάλει στο σύνδεσμο. Δες για το S7+ με τιμή 229ε. Εν τω μεταξύ, μέχρι εχθές εφαρμοζόταν κ σε αυτά το -20% (λόγω της προσφοράς με την "αφαίρεση" του ΦΠΑ), αλλά τώρα διαπιστώνω πως το επανέφεραν στην αρχική. Κρίμα γιατί συνδυαστικά έβγαινε καλό ντιλ.
  6. Για άλλο τάμπλετ, αλλά μία από τα ίδια... Και επειδή είμαι "νέος" με τα λογιστικά μου, δεν ξέρω πώς θα περαστεί αν το ένα τιμολόγιο είναι Σεπτέμβρη και το πιστωτικό επιστροφής ΦΠΑ Οκτώβρη (άλλος μήνας, άλλο τρίμηνο). Και πέρα από αυτό όμως, είναι τουλάχιστον προβληματικό να σου χρωστάνε 150 ευρώ 3 εβδομάδες (και όσο πάει ακόμα), να μην απαντάει ουδείς, και στην εξυπηρέτηση πελατών και το virtual shop που είναι οι μόνοι που υποχρεωτικά απαντάνε να λένε "βλέπω και τα προηγούμενα αιτήματα, περνάω νέο αίτημα και "θα σας καλέσουν""... Συμπεριφορά χειρότερη και από το σκρουτζομάγαζο της γειτονιάς.
  7. Σας έχω ακόμη καλύτερο: Μου έστειλαν το τάμπλετ κανονικά (όχι το ίδιο, άλλο που έχουν σε προσφορά) και δε μου έστειλαν παραστατικό!! Είναι εν τω μεταξύ επαγγελματικό, άρα τιμολόγιο, και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Όπως λέτε κι εσείς, κλασικά "θα σας καλέσουν" κι έχει περάσει εβδομάδα! Για την αποφορολογηση, δε, που την κάνουν σε δύο χρόνους, επίσης τίποτε κι ενώ έχουν περάσει 10 ημέρες από την πληρωμή. Άρα μου χρωστάνε και παραστατικό και χρήματα! Απλά απαράδεκτοι... Τους είπα κ να έρθουν να το πάρουν πίσω (σφραγισμένο) να τελειώνουμε, ούτε για αυτό έχουν ανταποκριθεί..
  8. Λάθος ξέρεις. Άτυπα μπορείς να το κάνεις, μιας κ μόνος δηλώνεις το ΦΠΑ, αλλά είναι λάθος κι άρα κανονικά δε δικαιούσαι να το αφαιρέσεις. Ότι σου ζήτησαν τη σελίδα από το taxisnet είναι το προφανές, ορθώς στο ζήτησαν μιας κι αυτό προβλέπεται (αν κ μπορείς να ενεργοποιήσεις τη δυνατότητα απαλλαγής ΦΠΑ λόγω ΠΟΛ1150 στη σχετική εφαρμογή και να τραβήξουν από εκεί ό,τι απαιτείται). Ένα printscreen είναι..
  9. Εγώ που έκανα χθες παραγγελία για άλλο προϊόν, μου ήρθε σήμερα sms για παράδοση αύριο (Αθήνα). Δηλαδή ήταν ταχύτατοι, διεκπεραίωσαν την παραγγελία την 1η εργάσιμη. Επειδή όμως είχα ένα θέμα κι εγώ, είναι όντως δυσλειτουργική και κακή εμπειρία η εξυπηρέτηση πελατών. Όχι οι ευγενικοί τηλεφωνητές που έχουν μπροστά, που όμως δεν μπορούν να μπουν στην ουσία, αλλά οι επιχειρησιακοί κι αυτοί που διεκπεραιώνουν την παραγγελία ή τα προβλήματα. Τους είπα το πρωί πως χρειάζεται να γίνει μία επιβεβαίωση στοιχείων (γιατί οι ίδιοι μου είχαν πει πως υπάρχει τεχνικό θέμα με τα τιμολόγια και εκδίδουν κάποια με λάθη) και ενώ υπήρχε το "θα σας καλέσουν" και δίχως προφανώς να έχω δεχτεί κλήση, η παραγγελία τελικά ήδη έφυγε προς παράδοση..
  10. Μα το ίδιο λέμε. Όνταςσε επαγγελματικό χώρο και έχοντας ταυτόχρονα συνδεδεμένα BT ακουστικά και ρολόι στο κινητό, το ζητούμενο είναι όταν καλεί κάποιος να βλέπεις ποιος είναι και να απαντάς δίχως να πιάσεις το κινητό. Εκεί, δηλαδή, θέλεις να απαντηθεί η κλήση διαμέσου του (κουμπιού του) ρολογιού μιλώντας όμως πάντα με τα ακουστικά, όπως δηλαδή θα έκανες με όποιο ρολόι δεν έχει ηχείο. Με άλλα λόγια, το κινητό θες να το χρησιμοποιήσεις μόνο για το κουμπάκι της απάντησης κι όχι για το ηχείο του ως λειτουργία. Όπωςακριβώς όταν έχεις συνδέσει ΒΤ ακουστικά στο κινητό, που πατώντας το κουμπί της απάντησης στο κινητό ή στο ρολόι δίχως ηχείο, ο ήχος αυτόματα ενεργοποιείται στα ακουστικά (από εκεί και πέρα, αν θέλεις, το γυρνάς μέσω κινητού στη συσκευή, αλλά ως προεπιλογή μιλάς στα ακουστικά). Όπως καταλαβαίνω, αυτό δεν μπορείς να το κάνεις στο GT2. Ενώ δηλαδή πχ στο GT πατάς το κουμπί της απάντησης στο ρολόι και μιλάς στα ακουστικά, εδώ αυτό δεν μπορείς να το κάνεις γιατί ως προεπιλογή, άπαξ και χρησιμοποιήσεις το ρολόι, εκείνο κρατάει την κλήση στο δικό του ηχείο και μικρόφωνο και δεν αφήνει το κινητό να το στείλει όπου αλλού είναι συνδεδεμένο (δλδ τα ακουστικά). Φοβάμαι πως έγινες κατανοητός αλλά δεν έγινα εγώ πριν, γιατί το ίδιο νομίζω πως λέμε. Μακάρι να κατάλαβα λάθος και στα 2 μηνύματα σου
  11. Είσαι σίγουρος για αυτό; Μάλλον ναι, μιας κι έχεις τη συσκευή. Μου κάνει εντύπωση κ το θεωρώ πολύ αρνητικό, η ουσία στο ρολόι είναι να μην έχεις το κντ στο χέρι σου ή ακριβώς δίπλα σου όλη την ώρα. Είναι πολύ βολικό να απαντάς από το ρολόι κ να μιλάς στα ακουστικά, προσωπικά το κάνω πολύ συχνά με το δικό μου Android Wear (που δεν έχω ηχείο στο ρολόι, οπότε εξ ορισμού το στέλνει στα ακουστικά). Αν απαντάς από το ρολόι κ χρησιμοποιείται αυτομάτως ως προεπιλογή το ηχείο, που σημαίνει ανοιχτή ακρόαση, για μένα προσωπικά μου "χαλάει" τη λειτουργία απάντησης από το κντ που θα χρησιμοποιούσα 100 φορές σε ένα ρολόι δίχως ηχείο (πχ το GT) για τις 5 φορές που στο σπίτι θα χρησιμοποιούσα το ηχείο στο GT2... Ευχαριστώ για την ενημέρωση!
  12. Ο "τύπος στο ταμείο" του "κωλοσκρουτζομάγαζου" έκανε ορθά τη δουλειά του, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό της ΑΑΔΕ (αν και θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν απευθείας τη σχετική πλατφόρμα, όπως κ η εταιρεία-αγοραστής). Μάλλον δεν έχεις μπλέξει πραγματικά με σκρουτζομαγαζο που πρακτικά απλά δεν πουλάει με 39α κ ψάχνει ανούσιες δικαιολογίες με αδιανόητες δήθεν διαδικασίες. Πιστεψε με, τυχερός είσαι που δε βρήκες τέτοιο σκρουτζομαγαζο.
  13. Υπάρχει ήδη θέμα με 19ε ακριβότερο. Ας μείνει ένα θέμα αντί να ανοίγουμε άλλο για κάθε κατάστημα στο ίδιο προϊόν.. Ούτως ή άλλως οποίος ενδιαφερθεί θα το βρει εκεί στην καλύτερη τιμή ή συνδυασμό τιμής/καταστήματος.
  14. Αυτές οι δύο που λέτε σε σχέση με επίσημη τύπου https://www.germanos.gr/product/thiki-protective-standing-cover-samsung-galaxy-s10/20380280/?fname=skuColor&fvalue=-127995151134876045 (προσοχή: αυτή είναι για το S10 κι όχι το lite);
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.