Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

MastroGiannis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    201
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

61 Excellent

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με MastroGiannis

  • Κατάταξη
    Member
  • Ημερομηνία γέννησης 11/05/1973

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Οι γεννήσεις είναι συνδεδεμένες με το ένστικτο του θανάτου, όμως, δεν είναι η τεκνοποίηση και η οικογένεια το θέμα μας. Το θέμα μας είναι το αίσθημα της μοναξιάς των σημερινών ανθρώπων στη σύγχρονη κοινωνία, κυρίως μέσα στις ασφυκτικά πυκνοκατοικημένες πόλεις. Αν είναι να βγει κάτι χρήσιμο και ωφέλιμο από αυτό το νήμα, καλό είναι να εξετάσουμε το θέμα του –όσοι τουλάχιστον ενδιαφέρονται γι' αυτό– μέσα στις συνθήκες και τις παραμέτρους που το δημιουργούν. Όχι ότι δεν είναι γνωστές σε όλους, αλλά, ο εντοπισμός, ο ορισμός, η επισήμανση και η ανάδειξή τους, ίσως βοηθήσει και στη συνειδητοποίη
  2. Μην έχεις παράπονο! Τουλάχιστον, εσύ πληρώθηκες για να τις διαβάσεις.
  3. Κατ’ αρχάς, σ’ ευχαριστώ για την απάντηση. Περί των "επιλογών" μου: Γεννήθηκα δίχως να το ζητήσω, κάποια στιγμή που δε διάλεξα, σ’ έναν πλανήτη που δε διάλεξα, σ’ ένα σημείο του που δε διάλεξα, από ένα είδος που δε διάλεξα, από γονείς που δε διάλεξα. Μεγάλωσα ως Έλληνας, Χριστιανός Ορθόδοξος, με ονοματεπώνυμο, μικροαστική διαμόρφωση και υποχρεωτική εκπαίδευση, πράγματα απ’ τα οποία τίποτα δε διάλεξα. Αναγκάστηκα να διαλέξω ένα επάγγελμα από τα προτεινόμενα στο κοινωνικοοικονομικό μου επίπεδο (το οποίο ποτέ δε διάλεξα). Αναγκάστηκα να αποδεχτώ όλα τα προαπαιτούμενα ώστε να το ασκήσω,
  4. Και στην τελική ρε παίδες και κορασίδες, γιατί η επιθυμία για κριτική ενός αντικειμένου να εκλαμβάνεται σαν επιθυμία εξάλειψής του; Τι λογικά άλματα είναι αυτά; Πονάει κεφάλι - κόψει κεφάλι πάντα; Να αναθεωρήσουμε την πορεία μας και να εξαλείψουμε τις παθογένειες της τρέχουσας (ιλιγγιωδώς) διαδικασίας προσπαθούμε οι καψεροί, όχι την ίδια την ύπαρξή μας!... Αν η διαφορά αυτή δε γίνεται αντιληπτή και ταυτίζουμε την ύπαρξή μας με την κατάστασή μας και την εξέλιξή μας με την πρόοδό μας, ας κάνουμε μια στάση να τη δούμε, κι αν χρειαστεί, ας κάνουμε ένα-δυο βήματα πιο πίσω. Δεν θα χαθεί ο κόσμο
  5. Το ίδιο με το σημερινό. Απλά, δίχως το ανθρωποκεντρικό. Ποιο το κακό; Σωστά μιλάς! Όπως λέει και ο ποιητής: «...Μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου, μες στις πολλές κινήσεις και ομιλίες...» Όπως φαίνεται, δεν έχει κανένα νόημα να συζητάς δημοσίως το νόημα των πραγμάτων. Όλοι νιώθουμε τόσο τακτοποιημένοι στο καζάνι μας… Τέρμα το διάλειμμα λοιπόν. Τα κεφάλια μέσα, μέχρι να μας ενημερώσει ο Μεγάλος για τις εξελίξεις που επιλέξαμε(!). Είχε δίκιο ο Πεσσόα!
  6. Πότε έγινε αυτό;;; Και γιατί οι υπόλοιποι δεν ενημερωθήκαμε;;; Οι φόβοι και οι αντιλήψεις, αν έχουν τη ρίζα τους στα αντικείμενά τους, είναι χρήσιμα εργαλεία για το γκρέμισμα των φυλακών μας και τον έλεγχο των εξελίξεων που μας αφορούν. Με βάση το κείμενό σου όμως, μοιάζει να υποστηρίζεις πως, προϋπόθεση γα την εξέλιξή μας -την οποία μάλιστα, όπως λες, επιλέγουμε(!)-, με απώτερο σκοπό την αγάπη, είναι η... αποχαύνωση και η άκριτη αποδοχή των εξελίξεων. Ίσως να κατάλαβα και λάθος, όμως, το μήνυμά σου είναι πολύ γενικό και αόριστο και, ως εκ τούτου, επιρρεπές σε παρεξηγήσεις. Αν δε σ
  7. Σέβομαι τις απόψεις σου αλλά, προσωπικά, δεν με βοηθούν καθόλου στην αναζήτησή μου. Επίσης, επίτρεψέ μου να αποφύγω τη σπατάλη δυνάμεων στη αντιμετώπιση των τριών σωματοφυλάκων που αναφέρω παραπάνω. Υ.Γ.: Εντελώς καλοπροαίρετα: σκέφτεσαι υπερβολικά γρήγορα και ολισθαίνεις από τις ράγες της αντικειμενικότητας, συγχέοντας έννοιες και ορισμούς. Εγώ τουλάχιστον, δε θα σε ακολουθήσω σ΄αυτό το λογικό σερφάρισμα.
  8. Σίγουρα όμως, για το συγκεκριμένο, δεν αποφασίζει η φύση αλλά ούτε και η τύχη. Αν ήταν έτσι, με τόσο τουρισμό και εστίαση στην Ελλάδα, όλο και κάποιος σερβιτόρος θα έβγαινε από την οικογένεια –για παράδειγμα– του πρωθυπουργού μας τα τελευταία 100 χρόνια, έτσι δεν είναι; Άρα, κάποιος άλλος αποφασίζει για το ποιος είναι "γεννημένος" για σερβιτόρος και ποιος όχι, απλά, στη δεδομένη κοινωνία, έχει περισσότερη εξουσία απ' τους υπόλοιπους γονείς και νομοθετεί για τις τύχες των παιδιών τους. Πόσο ωφέλιμο είναι αυτό για τους ανθρώπους; Όπως βλέπεις λοιπόν, κάποιοι συμβατικοί θεσμοί, είναι τόσο πα
  9. Κάθε φορά που πάει ν’ ανοίξει μια συζήτηση για κάποιον ιερό ­–λόγω αρχαιότητας– θεσμό, ξεπηδάνε οι τρεις σωματοφύλακές του: Η περιπτωσιολογία, η στατιστική και ο αντιπερισπασμός. «Άλλοι θέλουν να παντρευτούν και άλλοι δε θέλουν. Άλλοι, πότε θέλουν και πότε δε θέλουν. Δικαίωμά τους! Όχι άλλο κήρυγμα! Αλλάξτε συζήτηση!» «Ρωτήσαμε 100 ζευγάρια και τα 75 δήλωσαν ότι νιώθουν ευτυχισμένοι. Άρα ο γάμος κάνει καλό στους ανθρώπους.» «Κοιτάξτε αυτούς τους γέρους που δεν παντρεύτηκαν ποτέ και δεν έχουν παιδιά να τους πάρουν ένα τηλέφωνο τις χρονιάρες μέρες και να αναλάβουν την ταφή το
  10. Αν και το νήμα αναφέρεται σε αυτούς που ζούνε μόνοι, νομίζω πως εκείνοι που ζούνε μέσα σε ένα καταπιεστικό οικογενειακό σχήμα δίχως τη δυνατότητα να βγουν από αυτό (για ΧΥ λόγους), περνάνε μεγαλύτερο λούκι από τους πρώτους και ίσως έχουν περισσότερο ανάγκη μια ποιοτική επικοινωνία. Απλά, όλους αυτούς, τους σκεπάζει η αιώνια σκόνη του κύρους του ιερού αυτού σχήματος που τους κρατάει πλήρως απασχολημένους με την καθημερινότητά του και τους θαμπώνει η αίγλη του 1% των ευτυχισμένων οικογενειών, οι οποίες, πιθανότατα να ζούνε μόνο στο παράλληλο σύμπαν των διαφημίσεων. Είναι γλυκιά η γεύση της επιτυ
  11. Λοιπόν, δεν μένει παρά να πραγματοποιήσεις τη διαπίστωσή σου. Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  12. Συνήθως, εκείνοι που μισούν την ανθρωπότητα και προχωρούν σε ανάλογες πράξεις, συγκροτούν μεγάλες κοινωνικές ομάδες, δεν πράττουν κατά μόνας. Είναι άλλο πράγμα το "μισώ την ανθρωπότητα" και άλλο πράγμα το "προσπαθώ να προστατευτώ από την κοινωνία". Η σύγχυση μεταξύ ανθρωπότητας και κοινωνίας, και της μοναχικότητας με τα αισθήματα μίσους, αν δεν είναι σκόπιμη, είναι τουλάχιστον άδικη και επιζήμια. Είναι κρίμα λοιπόν, εκείνοι που μισούν την ανθρωπότητα να εξισώνονται με αυτούς που περνούν καλύτερα με το σκυλάκι τους.
  13. Το θέμα παίδες, δεν είναι οι προσωπικές επιλογές του καθενός και ποιες από αυτές πρέπει να γίνουν καθολικές. Το θέμα είναι, εκείνοι που έχουν κάνει τις δικές τους με βάση το χαρακτήρα τους και τις πραγματικές ανάγκες τους, να μην αντιμετωπίζονται σαν ψυχάκηδες επειδή οι επιλογές τους δε συνάδουν με τις καθιερωμένες. Έχουμε ξεπεράσει αρκετά στερεότυπα -δε λέω-, αλλά, ως κοινωνία, θέλουμε λίγη δουλίτσα ακόμη για να φτάσουμε εκείνη των ανθρώπων. Οι μοναχικοί άνθρωποι δεν είναι επικίνδυνοι ούτε και σαράβαλα για την κοινωνία, κι ας μην είναι τόσο καταναλωτικοί όσο οι υπόλοιποι. Αντιθέτως, μπορ
  14. Νόμισα ότι θα πεις "...μη μας πάρουνε οι Τούρκοι". Ξέχασες τη ψησταριά υγραερίου. Άντε, κλείδωσέ το κι αυτό να δούμε οι νοικοκυραίοι τι μοντέλο θα πάρουμε γιατί τον Αύγουστο τα lidl θα βγάλουν πάλι σε προσφορά πανσέτα, κόκκινο κρασί και δισκοπρίονο.
  15. Το μήνυμα στο οποίο αναφέρεσαι, περιλαμβάνει και άλλα εκτός από το απόσπασμα που παραθέτεις, τα οποία, ναι, αξίζουν να συμφωνεί κανείς μαζί τους. Καλό είναι να λαμβάνουμε το νόημα του μηνύματος και να μην σκοντάφτουμε στο συμβολισμό και το "φορτίο" ορισμένων λέξεων ή φράσεων. Το νόημα που εγώ έλαβα από το μήνυμα του magicnumbers, είναι πως, όταν σχεδιάζουμε υπό πίεση τα βήματά μας, λαμβάνοντας υπερβολικά υπόψη αυτό που μας καταπιέζει σε βαθμό να μας τα υπαγορεύει, πέφτουμε εν τέλει στην αντίθετη πλευρά του. Παρατήρηση με την οποία συμφωνώ. Βλέπε για παράδειγμα πού κατέληξαν πολλά από
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.