Προς το περιεχόμενο

velissarios1

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    75
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

29 Excellent

Σχετικά με velissarios1

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 13/10/1967

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.179 προβολές προφίλ
  1. και γω με paypal καμια απάντηση ακόμα...έστειλα email μα screenshot από paypal
  2. Όταν έκλεισα την συνομιλία με πλαίσιο δεν είχα ενημέρωση οτι ακυρώθηκε. Με κάλεσαν 5 λεπτά αργότερα για να μου πουν οτι στο site τους έδειχνε ακυρωμένη. Εϊπαν οτι μάλλον ακυρώνεται από την τράπεζα αυτόματα καθώς η δέσμευση του ποσού (μέχρι να σου στείλουν το προϊόν δεν τραβάνε τα χρήματα, απλώς τα δεσμεύουν) δεν μπορεί να διατηρηθεί περισσότερο από ένα μήνα από την τράπεζα. Βασικά μόνος σου μάλλον δεν μπορείς να ανιχνεύσεις οτι ακυρώνεται η παραγγελία. Εγώ έβλεπα κανονικά την παραγγελία στο site του πλαισίου αλλά και την δέσμευση χρημάτων στην τράπεζα. Τώρα εμένα έπεσε ακριβώς στις 30 μέρ
  3. Παρέλαβα χτες το μεσημέρι το μπλε! Παραγγελία 14-10-2020 στις 11.30 email επιβεβαίωσης. Σάββατο το πρωι 14/11 είδα διαθέσιμο το μπλε. Επικοινώνησα με πλαίσιο, μου ακύρωσαν την αρχική παραγγελία (φάνηκε ακυρωμένη στο σύστημά τους λόγω του οτι είχε περάσει 1 μήνας), μου έστειλαν νέο λινκ για να πληρώσω τα 188€ με τον ίδο τρόπο που είχα επιλέξει αρχικά και τέλος ήρθε η συσκευή μέσω speedex χτες το μεσημέρι.
  4. Θα δούμε...είναι σημαντικό να υπάρχει επίσημη απάντηση για το αν έχει πρόβλημα ή όχι το κλιματιστικό.
  5. Επειδή ούτε εγώ το αφήνω έτσι ....η απάντηση από after sales service της Daikin που τους έστειλα την καταγραφή πριόνι.... μένουμε σε επαφή
  6. Επειδή η πλακέτα είναι ανταλλακτικό όμοιο με αυτό που φοράει το κλιματιστικό.
  7. Μα πως θα αλλάξει ο προγραμματισμός , ποιος θα τον κάνει και με ποιες γνώσεις και τέλος παντων που θα στηριχτεί για να στήσει τον τρόπο λειτουργίας του FTXC 25B? Εννοώ οτι από την στιγμή που λειτουργεί όπως και το δικό μου και του Δημήτρη δεν νομίζω οτι κάποιος θα αναλάβει την ευθύνη επαναπρογραμματισμού (διαφορετικου?) της πλακέτας!
  8. Ότι νά'ναι ο επίσημος αντιπρόσωπος αφού πριν λίγο έδειχνε το μπλε μη διαθέσιμο και τώρα πάλι διαθέσιμο...
  9. Το να αλλάξει η πλακέτα με μια ίδια πλακέτα ιδίου προγραμματισμού και ίδιας συμπεριφοράς (αφού προορίζεται για το ATXC ή FTXC ) δεν θα πρόσφερε κάτι διαφορετικό στο σύνολο λειτουργίας του κλιματιστικού.! Μόνο η επίσημη απάντηση της εταιρίας θα διαλευκάνει το θέμα του αν είναι πρόβλημα ή όχι αυτό που παρουσιάζεται σε όλους τους κατόχους του συγκεκριμένου Daikin.
  10. Δεν περιμένεις λίγο να δεις τι θα απαντήσουν στον Dimostr που έχει ανοίξει θέμα με το service της daikin?? Στην ερώτησή σου to FTXC έχει 5 χρόνια εγγύηση αγορασμένο από blue dealer έναντι 3 του ATXC
  11. Μπλε Poco online πληρωμή, στις 11.30 ήρθε email επιβεβαίωσης ακόμα στον ...,κουβά!
  12. Εσωτερική 20,7 ζήτηση 19. Στις 18.58 η ζήτηση έγινε 18. Παρακάτω το αποτέλεσμα! Μικρό δείγμα αλλά και μέχρι το πρωί να το αφήσω δεν θα αλλάξει κάτι!
  13. Στις 10.20 έγινε γύρισμα της θερμοκρασίας από 20 σε 19 ζήτηση. Δωματίου παραμένει 21,5 περίπου. Θέλω και γω να σιγουρευτώ (ναι ...καλά) οτι έχουμε θέμα και μετά να αρχίσω επαφές με την εταιρία Edit: Μόλις μίλησα με τον μπλε ντίλερ. Αφού εξήγησα το θεμα μου απάντησε οτι είναι τελείως ...φυσιολογικό αυτό...είχαμε μακρά συζήτηση αλλά δεν καταλήξαμε πουθενά καθώς δεν θέλω ακόμα να μιλήσω με το service. Όταν θα έχω αρκετά στοιχεία θα επικοινωνήσω μαζί τους Edit 2 Δεν κρατήθηκα ... έστειλα Meil και φωτογραφία στην Daikin Ελλάς ζητώντας απάντηση αν είναι φυσιολογικό το παραπάνω διάγραμμ
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.