Προς το περιεχόμενο

bosei

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    199
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

3.080 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ bosei

  • Κατάταξη
    Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Πάντως κι εγώ είχα φτάσει για ένα πολύ πολύ μικρό διάστημα να πίνω 7-8 λίτρα νερό. Και όντως διψαγα. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι όσο έπινα τόσο στη συνέχεια είχα κι άλλη δίψα. Α και εκείνη​ την περίοδο ήμουν no-lifer. Δεν ξέρω με το τωρινό μου πρόγραμμα πως θα προλάβαινα να πιω τόσο και να το κατουρήσω
  2. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Καλά εμείς ρε παιδιά τρώμε 2500-4000 θερμίδες την ημέρα αν κάνουμε skip το πρωινό θα πρέπει να φορτώσουμε πράμα μέσα στην ημέρα. Τώρα κάποιος που δεν γυμνάζεται ή/και είναι δείγμα ανθρώπου δεν τρέχει και κάτι να μην φάει...δεν έχει κάποιον απώτερο σκοπό με το φαγητό.
  3. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Φώτη motion is lotion....μετράει το active recovery.
  4. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Μωρέ ο πάγκος σταθερότατος ήταν. Τον έβαλα κόντρα στο squat rack και δεν κουνιόταν. Το θέμα ήταν τα πόδια μου που γλίστραγαν...και δεν γίνεται να τα έχω κι αυτά να ακουμπάνε για κόντρα κάπου. Θα δοκιμάσω και άλλα παπούτσια μπας...αν και δεν το βλέπω...είναι πολύ προβληματικό το δάπεδο εκεί που είναι τα ελεύθερα.
  5. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Προσπάθησα να κάνω barbell hip thrust σήμερα στο gym. Αφού βρήκα τέλος πάντων κάπου να κοντράρω τον πάγκο,δεν μπορούσα με τίποτα να κάνω την κίνηση λόγω πατώματος ή/και παπουτσιών. Γλίστραγε το παπούτσι στο πάτωμα κι έτσι ούτε 60 κιλά δεν μπορούσα να κάνω.
  6. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Alternating sets λέγεται αυτό που κάνεις. Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον maus. Μιά χαρά κάντο απλά μην πας και κάνεις ξέρω γω ένα σετ πάγκο και μετά triceps extensions. Θα κλάσεις μετά στον πάγκο. Εγώ εφαρμόζω κάτι παρόμοιο απλά κάνω alternate τις ασκήσεις όταν έχω πάνω από 1 άσκηση για μία ομάδα. Για παράδειγμα την upper body day 2 μου κάνω: Bench press Pendlay row Κάνω πλάτη για να ξεκουράσω ώμους από τον πάγκο για να είναι πιό ξεκούραστοι στις στρατιωτικές Standing OHP Ξεκουράζω πλάτη που θα μπω μετά Pull ups Ξεκουράζω ώμους πάλι Lateral raises Ξεκουράζω δικέφαλα από το μονόζυγο Bicep curls Πρήζομαι και φεύγω από το γυμναστήριο τρέχοντας να προλάβω το αναβολικό παράθυρο Έτσι όπως το κάνω παίρνω ένα boost σε κιλά ή/και επαναλήψεις σε κάθε άσκηση σε σχέση με το να τις έκανα τις μυικές ομάδες χωρίς τέτοια εναλλαγή. Επίσης γλιτώνω κάπως το σπαστικό κάψιμο.
  7. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Θέλω με πάγκο Άλεξ για full ROM. Μία άλλη λύση που είδα τώρα είναι να βάλω steps αντί για πάγκο. Το ξέρω πως με παίρνει για κιλά. Πριν κανά 3χρονο είχα ξανακάνει με την εκτέλεση που λες. Τα smith είναι τα πιό επισκέψιμα στο gym μου οπότε δεν παίζει να καπαρώσω ένα γι αυτό τον λόγο. Θα δω μήπως τον βάλω κόντρα στο rack. Ευχαριστώ για τα input. Την Δευτέρα που θα πάω gym θα δοκιμάσω τις λύσεις αν με φτάνει ο χρόνος.
  8. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Στο leg exte ? Πως το κάνεις αυτό ? Όχι ότι θα το δοκιμάσω να σου πω την αλήθεια...με μπάρα θέλω. Στον πάγκο για στήθος εννοείς από την πλάγια μεριά ή από την μπροστά (έτσι όπως κάθεσαι δηλαδή) ? Αν λες από τα πλάγια δεν γίνεται γιατί θα βρίσκει πάνω στα πλάγια του πάγκου η μπάρα. Αν λες στη μπροστά μεριά να έχω την πλάτη δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται/χωράω. Κοίτα για παράδειγμα εδώ ο Bret Contreras τι έκταση πιάνει στον πάγκο (https://www.t-nation.com/system/publishing/article_assets/297/original/Hip-Thrust-Form.jpg?ts=1397070361).
  9. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Τώρα που πόσταρε το site η Δήμητρα να ρωτήσω κάτι. Θέλω να βάλω hip thrusts στο πρόγραμμα (http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBHipThrust.html) Το θέμα μου είναι ότι φοβάμαι πων αν το κάνω έτσι όπως στο link με έναν ξέμπαρκο πάγκο θα αρχίσει να φεύγει πίσω ο πάγκος...ειδικά με πολλά κιλά. Αν έχει δοκιμάσει κανείς ας πει.
  10. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Σύμφωνοι ότι μπορείς να ξεκαθαρίσεις τις σκέψεις σου με το γράψιμο αλλά απ' ό,τι κατάλαβα σκοπός είναι να βοηθηθούν κάποιοι που δεν ξέρουν. H προσωπική βελτίωση είναι side effect Όσο για την αξία του λόγου εξαρτάται τι παραπομπή κάνεις. Δίκιο έχεις σε αυτό. Όπως και να έχει μαζί σας απλά πιό πολύ από άποψη πρακτικότητας έθεσα το θέμα των resources. Εννοείται όποιος θέλει γράφει ό,τι θέλει...μόνο καλό θα κάνει.
  11. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Καιρό έχω να γράψω. Τσέκαρα μόνο τις τελευταίες 2-3 σελίδες ενώ συμφωνώ με τον Πουλίνο θεωρώ ότι για το συγκεκριμένο τοπικ δεν είναι η λύση τα μακροσκελή ποστ αλλά να αναφέρουμαι διάφορα χρήσιμα resources. π.χ. θα ρωτήσει κάποιος παιδιά τι είναι οι θερμίδες, πως μετράω, τι είναι οι υδατάνθρακες ? Αντί να γράψει ο Γιάννης κανά σεντόνι που θα του πάρει κανά μισάωρο θα πεταχτώ εγώ και θα του πω τσέκαρε αυτό: https://goo.gl/SnVcWZ
  12. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Είναι σημαντικό αυτό που λες με το γυρσιμο μπροστά. Αν πας να το κάνεις όντας full upright το bar path θα είναι όπως να 'ναι. Τέλος πάντων, αφού έχεις και καλό high Κλάιν
  13. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Θέλει διαφορά tweaks ανάλογα τον αθλούμενο για να ταιριάξει το low bar. Πολλούς π.χ τους βολεύει να "σπάει" ο καρπός όπως πιάνει τη μπαρα., Άλλους να είναι τελείως ευθεία με τον πήχη. Εγώ προσωπικά έχω ευθεία καρπούς με πήχεις αλλά false και όχι full grip. Με full grip είχα κι εγώ πονάκια σε αγκώνες και καρπούς
  14. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Vgiozo σου προτείνω να δεις αρχικά στο youtube το muscle and strength pyramid του Eric Helms. Θα δεις (με τις κατάλληλες αναφορές) ότι το time under tension και το tempo δεν είναι τόσο σημαντικά όσο λες. Επίσης θα πρότεινα και το αντίστοιχο ebook που έχει φτιάξει και είναι φανταστικό αλλά εκεί πληρώνεται.
  15. bosei

    Das Fitness Thread #1

    Ένας από τους λόγους που έχω να πάρω κερατίνη εδώ και κάνα δίχρονο... Ο άλλος είναι ότι βαριέμαι να μπω στη διαδικασία να θυμάμαι να την πάρω κάθε μέρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.