Προς το περιεχόμενο

kanesaxo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    2.951
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

905 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ kanesaxo

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 17/02/1982

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλλλλλλλονίκη

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

10.161 προβολές προφίλ
  1. Στο μοβιλε.δε είχα δει αυτοκίνητο με 160.000 χλμ σε δύο χρόνια! Αδιανόητο μου φαίνεται. Λες και ήταν 24 ώρες στο δρόμο!
  2. Πολυ σωστός... Γι'αυτο άλλωστε στα μηχανηματα εργων, φορτηγα εργοταξίου, τρακτερ και συναφή μετράνε ώρες λειτουργίας! Και πως να μην ειναι σωστο και στα αυτοκινητα; ιδιο ειναι σε ενα ετος πχ 10.000χλμ Αθηνα - Κόρινθο, με 10.000χλμ κέντρο πχ Πειραιά (τυχαίες οι τοποθεσίες) οτι βλεπεις εισαγωγής, με κάτω απο 40Κ χοντρα χοντρά άνα έτος, είναι ύποπτο. Ή -σπανίως- ευκαιρία.
  3. Συνήθως, ο ξένος έμπορος είναι πέραν του δέοντος τυπικος. Εάν ανατρέξει κανείς, πέντε χρόνια πίσω, σίγουρα θα δει την ιστορία με το αυτοκίνητο που αγοράσα χωρίς καν να το δώ. Ο έμπορος λοιπόν αυτός, πήρε μια παρτίδα ίδια αυτοκίνητα από κάποια εταιρεία. Μου διέθεσε 30 φωτό του αυτοκινήτου. Ακόμη και η μία γρατζουνιά που είχε, ήταν φωτογραφημένη. Χλμ πιστοποιημένα πάνω στο τιμολόγιο. 130.000 περίπου. Ατρακαριστο, γραμμένο πάνω στο τιμολόγιο. Γενικά από τη στιγμή που στο εξωτερικό πρέπει να αναγράφονται χλμ και κατάσταση (accident Frei) στο τιμολόγιο, δύσκολο να κάνουν πούστιες. Εν ολίγοις, κατέθεσα τα χρήματα, αφού έλεγξε ο έμπορος το ΑΦΜ μου για ενδοκοινοτικές συναλλαγές (δε πλήρωσα φπα). Πλήρωσα τη νταλίκα που το έφερε. Το πήγα ο ίδιος τελωνείο όπου εκτελωνιστηκε (πληρωμή φόρου και αμοιβή εκτελωνιστη). Κι έπειτα μηχανολογικό για άδεια κτλ. Ήθελα να τονίσω το εξής. Ίδιο αυτοκίνητο με το δικό μου εκείνη την εποχή στην Ελλάδα, είχε άλλο 50Κ, άλλο, 60,70,80Κ χλμ. Ένας ήρωας έμπορος έλεγε αλήθεια και είχε αναρτημένα 130Κ... Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια παίδες; Ο Γάλλος, ο Γερμανός ο Χ Ψ στο εξωτερικό, η εταιρεία, η επιχείρηση λιζινγκ ΔΕΝ πουλάει ένα αυτοκίνητο αν δε κάνει απόσβεση. Δεν είναι σύμπτωση που πουλιούνται όλα αυτά τα αυτοκίνητα κοντά στις 120-140.000χλμ. (πριν το μεγάλο κοστοβορο σέρβις). Και μάλιστα σε 2-3 χρόνια μέσα έτσι! Όχι το δικό μου ήταν 3 ετών και κάτι με 130Κ...όταν λοιπόν βλέπετε στο μοβιλε ντε αυτά τα χλμ και στην Ελλάδα βλέπετε τα ίδια εισαγωγής με 50Κ...δε χρειάζεται εξήγηση θαρρώ! Όχι για όλα! Πχ για Τογιότα γίνεται κανονικά. Για Ρενώ είναι μπλέξιμο αλλά γίνεται. Και θαρρώ (όχι επιβεβαιώμενα) πως γίνεται για mercedes/VW
  4. Ο συγκεκριμένος είναι εντάξει τύπος. Διάθεση αρ.πλαισιου για έλεγχο σε οποιαδήποτε Ρενώ αντιπροσωπεία. Βιβλίο σέρβις κτλ. Όλα τα σέρβις αντιπροσωπεία. Έχω δει κι άλλο αυτοκίνητο του παλιότερα. Έχω αγοράσει έτσι αυτοκίνητο ΧΩΡΙΣ να το δω από εμπορο στη Γερμανία. Κανένα θέμα. Ότι Ινφο θες στη διάθεσή σου. Το έχω ήδη πέντε έτη.
  5. Eν τέλει αποφασίσαμε να πάμε σε ρενό κλιο estate ντιζελ μτχ. 2017 ευρο6 Μια μεσοβέζικη λύση, ουτε ακριβου, ουτε φθηνου, ουτε μικρού, ούτε μεγάλου. Και σε μερικά χρόνια βλέπουμε. Αναμένουμε απο τον έμπορα, το αυτοκινητο απ'το εξωτερικο για να το δούμε απο κοντά.
  6. απλως επιβεβαίωσα για τη συνέχιση των προσφορών, που έληγαν 31/08. Τιμες απο κοντά, γιατι εχουν προσφροα στα ετοιμοπαράδοτα στοκ τους! Οπότε (λογικα) σε καθε αντιπροσωπεία θα υπάρχουν διαφορετικα μοντέλα. Σιγουρα ομως δινουν καποιες εκπτωσεις και δωρεαν μεταλλικο/διχρωμια στα καπτουρ. Εγω προσωπικα θα παω στη Βεροιας, που ναι "συνεργάτης" της λαιον θεσνικη.
  7. και μένα μου κάνει εντύπωση, πραγματικα. Το κλιο ειναι απιστευτα value for money. Βεβαια, θα μου πεις, η πλειοψηφία του κόσμου θεωρεί ακομη οτι γαλλικο=ζημιά. Εγω προσωπικα για κλιο/καπτουρ κοιτάζω. Εχω ηδη κλιο επαγγελματικο ντιζελ (σκυλί μαύρο). Αλλωστε οποιος εχει λιγο ιδέα απο αυτοκινητα, γνωριζει οτι ο dci κινητήρας ειναι αθάνατο πράγμα. Υ.Γ. μολις μιλησα με αντιπροσωπεια, και εξακολουθουν να ισχύουν οι προσφορες για τα ετοιμοπαράδοτα στοκ, καθως και το 3.9% χρηματοδοτικό.
  8. ορθότατος Καπως ετσι τα τιμολογούν εδώ!
  9. Αν υπήρχε απάντηση, θα ήταν η εξής (για τους περισσότερους): Τη καρδιά, όταν εισαι νεος, τη λογική όταν μεγαλώσεις. Κρίνοντας απο εμένα και πολυπολυπολυ κόσμο. ΟΧΙ πως αποτελεί, πανάκεια...Μακάρι να μπορουσα σ'αυτη τη φαση της ζωής μου, να ειχα τελειωσει το αγωνιστικο που ετοιμαζα, μακάρι να ειχα ενα εργαλείο για να βγάζω τα γούστα μου στο βουνό...αλλά αντ'αυτου...ντιζελ για οικονομία, χαχαχα.
  10. Σε Redmi note 10 lite, θα έρθει αυτόματα ή κάτι πρεπει να κάνω εγώ manual ; Μεχρι και τωρα που ήλεγξα εχει την 11.κατι.
  11. Παίδες, πραγματικά δε μπορεί να βρεθεί ακρη. Κι αυτό οπως προείπα, επειδη ΔΕ ξέρουμε τι θα τους καπνίσει. Σημερα θεωρητικα τα ευρο4 απαγορεύονται να μπαίνουν πολη. Αφηστε που κυκλοφορουν σωρηδόν, αλλου παπα ευαγγέλιο. Το κουφό ειναι πως σε θεμα ρύπων (ας αφησουμε τις μοντες της VW εκτος κουβέντας) το ευρο 5, ειναι ελάχιστα ρυπογόνο, σε σχεση με τον στόλο βενζινοκίνητων που διαθετουμε. Θεωρητικα μιλώντας, πως δεν εχεις ξηλώσει dpf και συναφή... ΑΛΛΑ το θεμα ειναι πως η οποια αποφαση παρουν, θα ναι στο πόδι...Τοσα χρόνια το ζούμε. Βλέπουμε το 90% των εισαγώμενων να ειναι ευρο 5. Τετοιο πχ εχω κι εγω, του 2011. Θα μυρίσουμε τα δαχτυλα μας, οτι για 10 χρονια θα μαστε ησυχοι; 8; 5; ή σου λεει, οπως αναφερε καποιος, πληρώστε ενα προστιμο ρύπων και κρατηστε το... Να πληρωσω δηλ σα μαλακας 15.000ε, να παρω μτχ ευρο 6 με κατω απο 100,95, ρυπους-ποσο ειναι το οριο- για να μην πληρώνω τελη και ξαφνικα να φαω μια καμπανα στο κεφαλια 100-200-300ε-τυχαίο το ποσο. Δηλ για να ειμαι future proof να αναγκαστώ να παω σε βενζίνη...με το στανιο.
  12. μεταχειρισμένο στα 13-15.000 πανω κατω, δεν εινια και λιγα χρήματα. Ή κατ'επεκταση 20Κ για καινουργιο αντίστοιχο. Το σκεφτηκα για το CNG αλλα ειναι συγκεκριμμένα τα μοντέλα, λιγα, και 2 μολις τα πρατήρια θεσνικη, εδω και 2 χρονια, μόνον
  13. Aπόψεις παίδες περι καθολικής απαγόρευσης ντίζελ σε Θεσ/νίκη-Αθήνα; Ακουγονται πολλά. Ως συνήθως παμε βιαστικα να αντιγράψουμε χωρες εξωτερικου και κανουμε μαλακιες. Ή απο την άλλη δίνουμε παράταση στη παράταση... Σκέφτομαι να προβω στην αγορά ενός ντίζελ του 2016, ήτοι Εuro 6 ή (υπο συνθήκες καινουργιο). Με τη λογικη να το κρατήσω τουλάχιστο 10 έτη.
  14. Απλά σου ανέφερα το DXF από συνήθεια, γιατί αυτό το αρχείο παράγει ο δέκτης που νοικιάζω μια στο τόσο, αποτυπώνοντας RTK. Ήθελα να σου τονίσω ότι κατευθείαν κατέβαζεις το polyline των σημείων προς σχεδιασμό και περαιτέρω παραγωγή σχεδίου. Αυτα. Υ.Γ. αλλος νοικιάζει, άλλος αγοράζει. Ο καθένας αναλόγως τον φόρτο εργασίας του. Εγώ προσωπικά νοικιάζω μια στο τόσο.
  15. Παίδες, εχω μπει κι εγω στο τριπακι αλλαγής παρόχου! (αν και θα επρεπε να κανουμε ενα νετ μετερινγκ και να ησυχάσουμε, αλλα τεσπα). Εχω χάσει τη μπάλα. Διαβαζω περι ΟΤΣ και θεωρω πως θελει ΠΟΛΥ ψαξιμο και στατιστικη παλαιοτέρων ετών για να βγάλεις ακρη. Παράδειγμα: εχω 3 εκκαθαριστικους του σπιτιου απο περσυ. Συνολο 3000 κιλοβατώρες. Αυτο λοιπον καταναλωσα ολο το 2019. Βαζω σε ενα σαιτ ολα τα δεδομένα (αλλαζωρεύμα) και μου βγάζει ως πιο συμφέρων, την φυσικο αέριο. ΑΛΛΑ με ΟΤΣ μεγιστο τα 40ε. Αλλοι παροχοι βλεπω εχουν 50,58,65. Αλλοι δεν εχουν καθολου. Βλεπω κι έναν πίνακα, https://allazorevma.gr/ots που γραφει τις στατιστικες τιμές. Το 2019 αν ειχα σύνδεση πχ με την φυσικο αεριο, με ΟΤΣ 40ε, θα ήμουν καθε μηνα εκτος μπατζετ υπολογισμου! Βλέπω ομως το 2020 μια καλυτερη και φθηνοτερη κατανομή. Κι ερωτώ! πως αλλαζει αυτη τη τιμη; βλεπω τρελες διακυμάνσεις απο 2016 μηνιαιως εως σήμερα. Είναι ρίσκο να ακολουθήσουμε καποιον παροχο με ρήτρα; ψαχνουμε καποιον με υψηλή ρήτρα; καποιον χωρίς ρήτρα; Εχω χασει τη μπαλα!!!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.