Προς το περιεχόμενο

Erevis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    117
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

31 Excellent

Σχετικά με Erevis

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 25/09/1990

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  1. Erevis

    Eπιλογή Σχολής

    1) Με κανένα σκεπτικό. Τεράστια κουβέντα. 2) Γιατί? Τόσο ευάλωτο είναι το εγώ σου? Ο καθένας μπορεί να πει ό,τι θέλει και θα τον κρίνει η κοινωνία. Εσύ που έχεις χαρτί νομίζεις ότι είσαι οτιδήποτε από αυτά? Κανένα χαρτί δε σε κάνει προγραμματιστή κοκ. Η ελεύθερη αγορά που θα σου δώσει χρήματα για να κάνεις αυτή τη δουλειά σε κάνει.
  2. Erevis

    Eπιλογή Σχολής

    Όντως, τυχεροί όσοι δουλεύουν IT στην Ελλάδα που δεν έχουν ένα μάτσο άσχετους γραφειοκράτες να ορίζουν τι μπορούν και δε μπορούν να κάνουν. Ειδικά όταν βασίζουν τις νομοθεσίες σε παρωχυμένες ιδεοληψίες τύπου "Δεν έχεις το κατάλληλο κωλόχαρτο από το Χ πανεπιστήμιο". Αν εσύ περιμένεις να υπάρξει ένας "Δερβέναγας" ορισμένος από το κράτος για να κόψει τον ανταγωνισμό επειδή δε μπορείς να ανταπεξέλθεις, καλύτερα να το κόψεις το άθλημα από τώρα. Αν πιστεύεις ότι επειδή πήρες πτυχίο, μαθαίνοντας τον ελάχιστο κοινό παρονομαστή αναλογικά με το τι χρειάζεσαι, αυτόματα αυτό σε καθιστά καλύτερο , τότε
  3. Γελάνε και τα πατώματα με αυτή τη δήλωση. Φοβερά μαργαριτάρια των 'guru' καθηγητών ΤΕΙ Αθήνας σε εργαστήρια: 1) Εργαστήριο Δομές Δεδομένων, 2ο εξάμηνο (2009) Καθηγητής: Για να βρείτε σε C το μέγεθος του αρχείου καντε fread σε loop αθροίζοντας πόσα bytes διάβασε μέχρι να επιτρέψει 0. erevis: Δάσκαλε, να κάνουμε fseek / ftell καλύτερα? Τζιτζίκια.. 2) Εργαστήριο Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός, 4ο εξάμηνο (2010) Πίνακας //εστω class A //εστω class B : public A Α* pA = new A; B* pB = new B; delete pA; pA = pB; Καθηγητής: Να θυμάστε παιδιά να κάνετε delete ό,τι έχετε κανε
  4. H συλλογιστική του VI Smirnov: Το x αρέσει πιο πολύ σ'ΕΜΕΝΑ -> Το x είναι πιο σοβαρό από το y και το z -> Όσοι ασχολούνται με το y και το z είναι μικρά παιδιά -> Ασχοληθείτε όλοι με το x Καλό θα ήταν να βουτάς λίγο τη γλώσσα στο μυαλό πριν ανοίξεις το στόμα σου, αλλά η έλλειψη μόρφωσης εκεί οδηγεί τον άνθρωπο..στο κλειστό μυαλό.
  5. Σοβαρά τώρα, πλάκα έχει εδώ και κανα 2μηνο που ξεκίνησες αλλά μπορείς κάποια στιγμή να σταματήσεις να τρολλάρεις?
  6. Erevis

    HOW can i Start?

    Σε άλλη ίδιου paradigm και ίδιου/παρόμοιου level ναι. Δε μπορείς όμως να πας από C σε Haskell και να περιμένεις ομαλή μετάβαση.
  7. Erevis

    [C++] Pointer to Function

    Μπα δε νομίζω ότι κάνουν αυτά τα links. O op χρειάζεται να περάσει κάποια extra ορίσματα εκτός από το όρισμα που περνάει η for_each το οποίο είναι το τρέχον element, τα οποία κιόλας να μην ορίζονται σε ΚΑΘΕ κλήση αλλά μόνο κατα την αρχικοποίηση. Τα links είναι χρήσιμα αν θες function pointer σε συναρτήσεις με συγκεκριμένο προτότυπο,
  8. Erevis

    [C++] Pointer to Function

    Για να έχεις διαφορετικό πλήθος ορισμάτων σε κάθε συνάρτηση μάλλον αυτό που χρειάζεσαι είναι functors, δηλαδή objects των οποίων οι κλάσεις τους κάνουν overload τον τελεστή (). Τα διαφορετικά ορίσματα θα τα περνάς στον functor μέσω του constructor του. π.χ #include <algorithm> #include <iostream> class Sum { int& total; int power; public: Sum(int& total, int power) : total(total), power(power) { } void operator()(int& current) { total += pow(current, power); } int getTotal() const { return t
  9. Δεν είναι απαραίτητο ότι μια κλάσση πρέπει να υποστηρίζει πολυμορφισμό, ένα παράδειγμα είναι o std::vector, μπορείς να κάνεις inherit από αυτόν μεν, δε μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις σαν base class για πολυμορφισμό δε. Οπότε εφόσον δεν υποστηρίζει πολυμορφισμό θα ήταν ανόητο να έχει virtual destructor μιας και θα πλήρωνε το performance pernalty του late binding χωρίς λόγο.
  10. Undefined behavior είναι παιδιά.
  11. Δεν είναι ίδια η λογική αν παρατηρήσεις καλά, κάποιες μπάλες έχουν διαφορετικό rate με το οποίο κάνουν regen και decay ενώ η Basketball δε κάνει regen καθόλου στη rest. Επίσης όπως το έθεσες του δίνεις να καταλάβει ότι ο "τύπος" της μπάλας ορίζεται από το string, οπότε με if στον κώδικα της κλάσσης Ball θα προσδιορίζει τι πρέπει να κάνει στην εκάστοτε περίπτωση. Προσωπικά θα έκανα κάτι τέτοιο: #include <iostream> #include <algorithm> #include <cstdlib> #include <ctime> class Ball { int currDurability; int maxDurability; bool hidden;
  12. Απλά μου φάνηκε εντυπωσιακό το πώς μια stringly typed λύση προτάθηκε ως καλή εναλλακτική, πόσο μάλλον για μια γλώσσα προγραμματισμού όπως η C++.
  13. Δηλαδή είτε θα είσαι κατσαπλιάς που απλά προσπαθεί να μάθει λίγο καλύτερα το πώς δουλεύουν οι γλώσσες προγραμματισμού είτε ο Guido Von Rossum που γράφεις την υλοποίηση της Python μόνος σου, δεν υπάρχουν ενδιάμεσα στάδια.. Φαντάζομαι τα πιτσιρίκια (προγραμματιστικά) που γράφουν στο GSoC κώδικα για τον gcc ή την boost κτλ είναι μπαρουτοκαπνισμένοι επαγγελματίες με PhDs. Your argument is invalid.
  14. No shit Sherlock... Δε καταλαβαίνεις πως για να ξεκινήσει κάποιος να μαθαίνει κάτι πρέπει συνήθως να ξεκινήσει από χαμηλά? Προφανώς και αυτό που θα φτίαξει δε θα το πουλήσει 100.000.000.000$ στο DoD. Το να λες σε κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με compilers να το αφήσει καλύτερα γιατί δε θα φτιάξει τον gcc ή τον clang ξερω γω, είναι σαν να λες στον υποψήφιο web developer να μην φτιάξει εκπαιδευτικά μια sample σελίδα επείδη δε θα είναι το Facebook.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.