Προς το περιεχόμενο

ErrorWebIS

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    53
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με ErrorWebIS

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 26/04/1983

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    http://www.errorweb.gr

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Γυναίκα
  • Τοποθεσία
    Athens
  • Ενδιαφέροντα
    Internet, Poker, Drifting, Mathematics

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens
  • Ενδιαφέροντα
    Internet, Mathematics, Poker, Roadtrips
  • Απασχόληση
    Internet Services
  1. Καλημέρα σε όλους. Λυπάμαι που δεν απάντησα τόσο καιρό, αλλά υπήρχαν εξελίξεις που δεν το επέτρεπαν. Σχετικά με τα deals, υπήρχαν εμπορικές συμφωνίες για μαζικές αγορές στις χαμηλές τιμές που τελικώς ακυρώθηκαν. Προσπαθήσαμε για συμφωνίες με νέους προμηθευτές αλλά η μη τήρηση κάποιων συμφωνιών με τρίτους, δε μας επέτρεψε να προχωρήσουμε. Μέχρι τελευταία στιγμή είμασταν σε διαρκή αγώνα για να ολοκληρωθεί το θέμα χωρίς προβλήματα. Δε μου επιτρέπεται να γράψω περισσότερα πάνω σε αυτό. Σημασία έχει πως έχουμε ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων σε όσους δεν παρέλαβαν. Πέρα από αυτό, παραγγ
  2. Η προσφορά αναφέρει: ..σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων θα γίνει νέα παραλαβή σε 10 - 15 μέρες(όχι εργάσιμες) (σε περίπτωση νέας παραγγελίας οι παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν εντός 20 εργάσιμων ημερών). Για διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε και με τη GoldenDeals.
  3. Χαίρεται. Επειδή υπήρξε ξανά μία σύγχυση σχετικά με το πρόβλημα μας με το ACS Connect, να το διευκρινήσω. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από λάθος δικό μας και όχι της ACS, με την οποία έχουμε μία μόνιμη και εξαιρετική συνεργασία. Η μαζική καταχώρηση κουπονιών στο σύστημα (που βρίσκεται εγκατεστημένο σε υπολογιστή μας), και η εκτύπωση λιστών παραλαβής πριν την επιτρεπόμενη από το σύστημα ημερομηνία, δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα καθώς οι λίστες παραλαβής πρέπει να εκτυπώνονται μόνο την ημερομηνία παραλαβής. Σε αλλαγές - τροποποιήσεις διπλο-αποστολών ή διευθύνσεων δεν μπορούσαμε να επέμβουμε κα
  4. Καλησπέρα σε όλους. Δημιουργήθηκε ένα σοβαρό πρόβλημα τις τελευταίες ημέρες με το μηχανογραφικό μας σύστημα του ACS Connect. Ο λόγος που βλέπετε ακυρωμένους τους κωδικούς της ACS, είναι επειδή αναγκαζόμαστε λόγω του προβλήματος, να επανεκδόσουμε νέους διότι οι παλιοί έπρεπε να διαγραφούν από το σύστημα. Όσοι είχαν λάβει κωδικό αποστολής της παραγγελίας για 15,16,17 & 18 /02, θα λάβουν τα προϊόντα τους μέχρι και την Τετάρτη. Αν μέχρι και την Τετάρτη, δεν έχει παραδώσει η ACS στο χώρο σας ή δεν έχει αφήσει σημείωμα μη εύρεσης παραλήπτη για την παραλαβή του δέματος, παρακαλούμε επικο
  5. Ταλαιπωρία υπάρχει ναι όταν ζητάμε επιβεβαιώσεις με emails. Έχουν δίκιο όσοι λένε πως τρώμε πολύτιμο χρόνο από το πρόγραμμά τους. Καθυστερήσεις ελπίζω να μην υπάρξουν και δεν εξαρτάται από εμάς αυτό πλέον, πίστεψέ με. Ξεκινάμε μία νέα καλύτερη συνεργασία με το Deals365, με όρους που θα διευκολύνουν κατά πολύ τον αγοραστή (διότι θα υπάρχει και η δυνατότητα άτοκων δόσεων). Ο προμηθευτής μας, μας έχει ήδη δώσει τιμές για μαζικές αγορές οι οποίες θα κάνουν τα 399€ της Samsung να μοιάζουν "μικρή" προσφορά απέναντι σ' αυτό που θα βγει σύντομα. Σα δείγμα λέω πως θα βγει ένα 3D Set 40''
  6. Εσένα προσωπικά σε κάλεσα από κοντά για να σου λύσω όλες τις απορίες και να δώσω τέλος στα σενάριά σου (αφού τόσο νοιάζεσαι για μία προσφορά που δεν αγόρασες) και το αγνόησες επιδεικτικά λέγοντας "ό,τι είχα να πω το είπα". Απορώ πώς μετά από αυτό συνεχίζεις και γράφεις ενώ έχεις αρνηθεί να λάβεις απαντήσεις με αποδείξεις από εμένα σε προσωπική συνάντηση. Πλέον θεωρείσαι άτοπος. Εσύ σαν πολύ λογικός μου φαίνεσαι και έχω αρχίσει ν' ανησυχώ!!!
  7. Αγαπητέ, τις αποστολές τις προγραμματίζουμε. Η ACS παίρνει έως 20 τεμάχια τη μέρα από εμάς, εκτός από τις μαζικές που εκεί κάνουν τη διαλογή εκείνοι. Καθημερινά το αυτοκίνητό τους έρχεται κατά τις 5 με 7 και τότε ενημερώνεται η παραγγελία στο σύστημα. Επομένως κατά τις 7 θα βλέπεις πως το προϊόν σου είναι σε άφιξη στην ACS και μετά θα δεις το δρομολόγιό του. Το πρόγραμμα τηρείται, no worries.
  8. Μου φαίνονται αστεία αυτά βρε Salvation81. Ειδικά το ότι εξηγείς για το αν είσαι "βαλτός" ή όχι, ενώ έγραψα ξεκάθαρα τι θα μπορούσα να σκεφτώ εγώ, αν κινούμουν στην ίδια γραμμή με τη δική σου. Προφανώς δεν κινούμαι. Το background μου δεν το γνωρίζεις και θα πρότεινα να μην υποθέτεις πράγματα. Είσαι απίστευτα αρνητικός απέναντι σε κάτι που απ ό,τι έχω καταλάβει δε σε αφορά και καθόλου, καθώς δε νομίζω να έχεις αγοράσει καν αυτή την τηλεόραση. Ψάχνεις, μιλάς αόριστα, λες λες. Τι λες τελικά και για ποιόν τα λες; Εαν σ' ενδιαφέρει τόσο πολύ και πραγματικά το τι συμβαίνει με αυτό το de
  9. Δεν κουράζεσαι να σκέφτεσαι συνέχεια "συνομωσίες"; Αρχικά, δόξα τω Θεώ το iq μου επαρκεί ώστε να μη χρησιμοποιήσω μεθόδους "νέων χρηστών" κατά παραγγελία, ώστε να λάβω plus. Είναι από τα πρώτα πράγματα που λέω στους πελάτες μου να μην κάνουν, καθώς μόνο καταστροφικό μπορεί να είναι. Μπορώ και μόνη μου να μιλήσω κι ας έχω απέναντί μου εκατοντάδες. Το topic αυτό είναι (νομίζω δηλαδή), το μόνο ενεργό αυτή τη στιγμή σχετικά με την προσφορά αυτή και υποθέτω πως αρκετοί αγοραστές εγγράφονται για να πουν την άποψή τους. Μην ξεχνάμε πως στο 1ο μου post, κάποιοι είπαν πως "κάνω φάρσα" και πως δε
  10. Είπα δε θα ξαναγράψω, αλλά σε λίγο θα βγάλουμε μέχρι και εκπρόσωπο της Courier να μιλήσει. Οι ομαδικές αποστολές παραλαμβάνονται και διαχωρίζονται από την Courier την ίδια. Σε μικρό αριθμό αποστολών, προετοιμάζουμε εμείς την αποστολή. Σε μαζικό αριθμό, λαμβάνουμε έναν κωδικό μαζικής αποστολής και το διαχωρισμό - προετοιμασία τα αναλαμβάνει η Courier. Ανιχνεύσιμα αυτά είναι αφού καταχωρηθούν στο σύστημα και συνήθως γίνεται μία ημέρα πριν την αποστολή τους. Επειδή κάποιος τόνισε τις 375 τηλεοράσεις (και γεια στο στόμα του με όσα είπε), να ενημερώσω πως ήταν 400 οι διαθέσιμες τηλεοράσ
  11. Νομίζω έχω απαντήσει σε όλα τα κύρια ερωτήματα & πλέον έχει εξαντληθεί το θέμα. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή και τις απόψεις σας. Φιλικά, Μαίρη
  12. Την τιμή τη μειώσαμε από την αρχική στα 549 ευρώ, γιατί ήταν πολλοί εκείνοι που δεν πρόλαβαν την προσφορά και δεν μπορούσαμε να διαθέσουμε άλλα τεμάχια στην τιμή των 399€. Τη μειώσαμε όσο μπορούσαμε για να εξυπηρετηθούν και εκείνοι. Νομίζω μπορούμε όλοι μέσα από τις μηχανές σύγκρισης τιμών αλλά και από τις μεγάλες αλυσίδες, να δούμε το μέσο όρο τιμής πώλησης ενός προϊόντος και να αποφασίσουμε αν όντως έχει έκπτωση ή αυτή είναι πλασματική. Πέρα από αυτό, έχουμε προχωρήσει σε αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου (πλέον καθημερινά από 8πμ έως 9μμ με 10 γραμμές). Αυτό ήταν ένα "μαύρο" σημεί
  13. Σέβομαι την άποψή σου, αλλά σε μια καλοστημένη διαφήμιση δε θα μιλούσα εγώ σε forums. Έχω δημιουργήσει και κινήσει τέτοιες διαφημίσεις στο εξωτερικό (μιας κι εγώ έξω σπούδασα) και δεν είναι αυτή η λογική τους. Το γιατί δόθηκαν αυτές οι τιμές το εξηγώ εδώ: http://inthebox.gr/index.php/megales-ekptwseis και αυτή είναι η μόνη διαφήμιση. Σ' ευχαριστώ, Μαίρη
  14. Αν είχες δημοσιογράφους να σου χτυπάνε την πόρτα για να βγάλουν το θέμα, ή αν όλο το προσωπικό απασχολούταν με το να εξηγεί πως είναι marketing η κίνηση της χαμηλής τιμής και πως ναι θα παραδοθούν όλα, τότε καταλαβαίνεις πως ο λιγοστός χρόνος που απομένει για παραγωγή στη δουλειά δεν επαρκεί για να βγει ο όγκος δουλειάς. Δε μας απασχολεί η καχυποψία ή η δυσπιστία, αυτά ήταν αναμενόμενα εξ' άλλου. Το μη αναμενόμενο είναι οι καταγγελίες περί απάτης που για πάρα πολλές ημέρες μας απασχόλησαν (και συνεχίζουν να μας απασχολούν αλλά πλέον σε μικρότερο βαθμό). Υπήρξαν κάποιοι οι οποία με μαζ
  15. Αγαπητέ makfil, Είχαμε πολλά παράπονα από πελάτες που μας έλεγαν πως παρήγγειλαν πρώτοι στη Goldendeals, αλλά καθυστερημένα στο InTheBox. Προσπαθούμε τη σειρά να την τηρούμε βάση και των 2, και πίστεψέ με είναι αρκετά δύσκολο. Δε χρησιμοποιώ επικοινωνιακά τρικς, μόνο ειλικρινή "ευχαριστώ". Thank you:) M.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.