Προς το περιεχόμενο

Obsidian

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    819
  • ΜΕΛΟΣ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

62 Excellent

5 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Obsidian

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 25 Σεπτεμβρίου

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    C:\Greece\Athens

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Και πριν το cosmic leveling. Τι ωραία που ήταν τα χρυσά γράμματα στο nick. God, I miss this game. Sorry για το offtopic, ειναι φορτισμένη η μέρα.
  2. Και να τη δεχτεί το σκρουτζ την κριτική σου, δημοσιεύεται μετά από δύο εβδομάδες. Αν θες να περάσει, επικεντρώσου στα αντικειμενικά facts -- εν προκειμένω Λανθασμένη Διαθεσιμότητα.
  3. Obsidian

    Sekiro: Shadows Die Twice [PC]

    Μην ανησυχείς για το «αν απο τώρα τα βρίσκω σκούρα». Εμένα η πεταλούδα που ελεύθερα πετά δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα. Με δυσκόλεψε όμως ο Seven Spears. (!) Το point είναι ότι κάποια στιγμή όλοι βρίσκουμε σε ένα τοίχο, για καθέναν είναι διαφορετικός αυτός ο τοίχος, αλλά αυτός είναι που θα σε διδάξει τι γίνεται στο παιχνίδι. Μόλις υπερπηδήξεις το εμπόδιο θα νιώσεις πιο δυνατός και θα πεις καταλαβα τι παίζει. Αυτή είναι η στιγμή που το game θα σου μιλήσει. Ώσπου να σου εμφανίσει κάποιο άλλο, φαινομενικά απροσπέλαστο, εμπόδιο και ξανά προς τη δόξα τραβά κ.ο.κ.. Ο Άινσταϊν είχε πει ότι ο
  4. Δυστυχώς όταν δίνεις χρήματα χτίζονται expectations. Ανεξάρτητα από το αν πέτυχε το στόχο ή τήρησε όσα είχε τάξει, ένα τριψήφιο ποσό για ένα παιχνίδι είναι πολλά. Από την άλλη... αν έμπαινα στη διαδικασία να δώσω τόσα χρήματα για κάτι, σημαίνει ότι το ήθελα πολύ. Δεν θα έκλαιγα τα ευρώ μου γιατί υποστήριξα κάτι που ήθελα για καιρό. Θα ήμουν περισσότερο δυσαρεστημένος αν δεν έβγαινε ποτέ. Αν ήταν αντίστροφα τα πράγματα και πρώτα είχε βγει το Tides, ποιες οι πιθανότητες να μην μας ικανοποιούσε; Είτε είναι παιχνίδι, είτε δισκος μουσικής, είτε ταινία, σημασία δεν έχει μόνο το περιεχόμενο α
  5. Φίλτατε, ένα μόλεξ έχει δύο γειώσεις και ο μετατροπέας έχει δύο μόλεξ. Ο μετατροπέας που έδειξα παραπάνω βάσει των pinouts είναι πανομοιότυπη ρέπλικα του 8-pinου. Τέχνασμα χρησιμοποιει το 6-pin --> 8-pin. Η 12V3 του συγκεκριμένου τροφοδοτικού που αφορά τα μόλεξ είναι εξίσου ικανή με τις 12V2 + 12V4 που είναι για το PCI Express. Περίπτωση υπερφόρτωσης δεν υφίσταται, εκτός και αν μία χούφτα peltiers είναι συνδεδεμένα. Συμφωνούμε στο ότι είναι προτιμότερο να προμηθευτει το καλώδιο που έρχεται με το τροφοδοτικό.
  6. Αν βάλεις μετατροπέα 6 --> 8 ξεγελάς την κάρτα και βάσει των sense pins, νομίζοντας ότι είναι 8πινο --και αν είναι απαιτητική σε ρεύμα-- θα τραβήξει τα 150W τα οποία μπορεί να δώσει το 8πινο. Όμως, έχεις συνδέσει 6πινο. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Το μόλεξ από την άλλη είναι ακριβής ρέπλικα του 8-pin βάσει των pinouts και είναι απολύτως επαρκές και σωστό εφόσον το τροφοδοτικό μπορεί να δώσει το απαραίτητο ρεύμα. Έλα όμως που δεν είναι 3 τα καλώδια. Το μεσαίο συνήθως δεν είναι συνδεδεμένο -- ανεξάρτητα αν το τροφοδοτικό δίνει ή όχι ρεύμα. Άρα έχεις 2x12 και δύο groun
  7. Μην πάρεις μετατροπέα 6 --> 8 pins. Με ένα τέτοιο θα είσαι μια χαρά.
  8. Obsidian

    Ληγμένη μπίρα

    Εγώ βρήκα τούτη... να την πιω;
  9. Ωρέ τον δηλητηρίασε με το παστίτσιο του διαβόλου και θα τον φάμε τον άνθρωπο; Πάλι καλά που βγήκε ζωντανός από το άνδρο του κακού. RPG έπαιζε η κοπέλα, primary objective ήταν να τον σκοτώσει και το secondary να πάθει κόψιμο. Ξενέρωσε επειδή δεν πήρε τα ΧΡ από το primary.
  10. Σίγουρα πιο Doom απ'ό,τι ήταν το Doom 3 -- που δεν ήταν καθόλου Doom δηλαδή. Κοιτώντας το trailer, απολαυστικό μεν, αλλά σε τι ξεχωρίζει από το σωρό; Πλέον τα έχουμε δει όλα και βαριόμαστε ευκολοτερα. Αυτό που τελικά κάνει το Doom να ξεχωρίζει είναι το level design του. Ο σχεδιασμός, η ποικιλία, η αντίθεση των χρωμάτων. Γι'αυτό, στα μάτια μου, είναι ακόμα φρέσκο. Το καταλαβαίνω, άλλαξαν οι καιροί, πλέον δεν μπορείς να πετάς ό,τι σου κατέβει μέσα στα levels επειδή είναι ωραία και μόνο.. όλα πρέπει να έχουν μία εξήγηση, και σίγουρα αυτό εμποδίζει τους designers. Ερώτηση: το άγαλμα τ
  11. Μόνο που οι δημιουργοί του Baldur's gate είναι η Bioware ενώ του Pillars of Eternity η Obsidian/Black Isle..
  12. Και μετά το Torment: Tides of Numenera με τι θα το συγκρίνουμε; με το Baldur's Gate...;
  13. Obsidian

    Pillars of Eternity – Review (PC)

    Χωρίς ο reviewer να έχει άδικο, πρεπει να καποια στιγμή να κατασταλάξουμε. Θέλουμε αλλαγές ή όχι; Θέλουμε κάτι καθαροαιμο παλιό ή κάτι εντελώς καινούριο/διαφορετικό; Γιατί έχουμε πάθει αυτή την εμμονή και θεωρούμε ντε και καλά ως αρνητικό την έλλειψη καινοτομίας; Πλέον αυτό κοιτάμε σε ενα παιχνίδι. Αρκετές καινοτομίες (και καινοτομίες) έχουν υπαρξει. Εγώ θα ήθελα καλή υλοποίηση. Πιστεύω ότι ο κύριος λόγος που γίνεται αυτό είναι επειδή τα έχουμε δει όλα, έχουμε παίξει ένα κάρο παιχνίδια και πλέον θέλουμε καινούρια ερεθίσματα. Που αυτά θα έρθουν και μετα θα θέλουμε κι άλλα. Άρα ουσιαστικ
  14. Να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.. Είμαι σίγουρος οτι υπαρχουν πολλοί παλιοί που το έπαιξαν και θέλουν να αναβιώσουν τις στιγμές που τους χάρισε αυτό το διαμάντι. Ελπίζω όμως να το τιμήσουν και οι καινούριοι gamers μήπως και μπουν στο τρυπάκι οι γίγαντες και αρχίζουν να βγάζουν περισσότερα adventures..
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.