Προς το περιεχόμενο

flogerakos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    1.088
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

767 Excellent

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ flogerakos

  • Κατάταξη
    Member
  • Ημερομηνία γέννησης 21/04/1988

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/10/2020 10:45 μμ

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται η οθόνη του τίτλου N156BGE-EB1 βγαλμένη απο άριστο λαπτοπ G50-45. Η οθόνη είναι σε κατάσταση βιτρίνας - καινούρια. Κανένα σημαδάκι, κανένα καμένο pixel, πεντακάθαρη, κυριολεκτικά καινούρια. Το ελαττωμα που εχει είναι πως ενω λειτουργεί κανονικά, κάποιες μέρες οι σε ανυποψίαστες στιγμές ανοίγει και δείχνει γκρι εικόνα με κάποιες οριζόντιες γραμμες.(Δείτε τις εικόνες) Επί το πλείστον λειτουργεί κανονικά. Μπορεί να λειτουργεί για ημέρες κανονικά χωρίς θεμα, και ξαφνικά μια μέρα να μην δείχνει καθόλου οτι και να κάνω. Αν αποσυνδέω το flex και το ξαναβάλω στρώνει. Δεν προηγήθηκε κάποια πτώση η το οτιδήποτε άλλο, ξεκίνησε ξαφνικά και προχώρησα σε αντικατάσταση. Βρίσκομαι Νάουσα Ημαθίας. Δωρεάν αποστολή πανελλαδικά με συστημένο ΕΛΤΑ μετά από κατάθεση. Το προφίλ μου και οι άριστες αξιολογήσεις μου εδώ: http://www.insomnia.gr/profile/202726-flogerakos/?tab=node_feedback_Feedback Οτιδήποτε χρειαστείτε θα με βρείτε μέσω pm η στο 6982008753 (Whats Up) η Viber. Ευχαριστώ.

    25,00 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/10/2020 10:38 μμ

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείτε Πλαστικό Laptop - Bottom Case για λαπτοπ Lenovo V110-15ISK με s/n: 5CB0L78394, γνήσιο, σε υπεράριστη κατάσταση βιτρίνας/καινούριου, από λάπτοπ με σπασμένη οθόνη που έγινε parts. Βρίσκομαι Νάουσα Ημαθίας. Δωρεάν αποστολή πανελλαδικά με συστημένο ΕΛΤΑ μετά από κατάθεση. Το προφίλ μου και οι άριστες αξιολογήσεις μου εδώ: http://www.insomnia.gr/profile/202726-flogerakos/?tab=node_feedback_Feedback Οτιδήποτε χρειαστείτε θα με βρείτε μέσω pm η στο 6982008753 (Whats Up) η Viber. Ευχαριστώ.

    25,00 €

  3. flogerakos

    Πρόβλημα με iο στο Facebook

    Ευχαριστω παιδιά για τις απατήσεις σας... Τα ειδα ολα, αρα η λύση ποια είναι???
  4. flogerakos

    Πρόβλημα με iο στο Facebook

    Γεια σας, δεν ξερω αν κανω την ανάρτηση στο σωστο σημειο, σε προφίλ ενος φιλου κοινοποιείται συνεπώς αυτο το spam/ιος. Εχω δοκιμάσει τα παντα, αλλαγή κωδικων, malwarebytes, adware cleaner, καθαρή απεγκατασταση και εγκατάσταση chrome, κατάργηση ολων των προσθέτων και εφαρμογών του facebook δεν κατάφερα τίποτα απολυτως. Μπορείτε να βοηθήσετε? Το link που ανοιγει αν το πατησεις ειναι αυτο: https://ooxooooxoxooxooooxxooooooxxoxoooxxoooxxoxooxoxxxxxgrkk080.husa.ws/?dzjfpxvlq84441&fbclid=IwAR365MSB0DjLwwnKLjZejvipOZhAHStHNvR7gaFmUQtLJTa0IVLkFpvSYCc και εν συνεχεια αυτο: https://el.seeview.me/index_drag.php?dzjfpxvlq84441 Μπορειτε να βοηθήσετε? Ευχαριστω προκαταβολικά.
  5. flogerakos

    HP 14-r206nv DVD-DRIVE

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 23/09/2020 04:25 μμ

    • ΖΗΤΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Ζητείτε άμεσα DVD-DRIVE συμβατό με το μοντέλο του τίτλου, καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο δεν διαθέτει από το εργοστάσιο DVD-DRIVE. Επίσης ούτε πρόσοψη δεν διαθέτει για DVD-DRIVE οπότε να είναι κομπλέ μαζί με την πρόσοψη του η οποια να ταιριάζει 100% εμφανισιακά και 100% συμβατό. Βρίσκομαι Νάουσα Ημαθίας. Το προφίλ μου και οι άριστες αξιολογήσεις μου εδώ: http://www.insomnia.gr/profile/202726-flogerakos/?tab=node_feedback_Feedback Οτιδήποτε χρειαστείτε θα με βρείτε μέσω pm η στο 6982008753 (Whats Up) η Viber. Ευχαριστώ.

  6. Γεια σας, θέλω να αναβαθμίσω το λαπτοπ ΗP 15-r127nv απο τα 2 GB στα 4 GB. Η μνήμη που φοράει είναι DDR3L. Κανει αυτή εδώ??? https://www.e-shop.gr/ram-corsair-cmso4gx3m1c1600c11-4gb-so-dimm-ddr3l-1600mhz-pc3-12800-p-PER.549543 Έχετε κάποια αλλη πρόταση??? Ευχαριστω.
  7. Μακάρι να είχαμε όλοι για μισθούς 1000αρικα και να παίρναμε, αλλά δυστυχώς ο μέσος μισθός και το κόστος διαβίωσης στην χώρα που ζούμε, για τους περισσότερους είναι απαγορευτικά τα συγκεκριμένα μοντέλα.
  8. Το 6,67 στον λαιμό μου κάθετε.... Γενικά. Δλδ εμείς ο απλός λαός που δεν θέλουμε να πάρουμε tablet αλλά smartphone σε νορμάλ μέγεθος δεν έχουμε ψυχή και όλες οι εταιρείες έχουν κολλήσει στο 6+.. Ήμαρτον.
  9. Ακριβώς αυτό έκανε! Ναι η Πειραιώς τώρα παίζει μια χαρά!
  10. Εγώ δουλεύω το 930 από το 2013 μέχρι και σήμερα. Δεν παίζει ο skroutz όπως ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω. Το insomnia είναι εντάξει. Κάποτε δεν έπαιζε και η Win Bank (Πειραιώς). Για Facebook messenger έχω το slim social, για Instagram έχω κάνει δική μου εφαρμογή με το PAWA η οποία δουλεύει comple στα βασικά, και το Viber το οποίο δουλεύει καλουτσικα μεγάλο ποσοστό.
  11. flogerakos

    Πρόβλημα με SAMSUNG/SMARTEC

    Εχω κανει ηδη καταγγελια και στους δυο φορείς....
  12. flogerakos

    Πρόβλημα με SAMSUNG/SMARTEC

    Το ξέρω, δεν ανέφερα πουθενά οτι εχει αδιαβροχοποιηση η πιστοποίηση, εξαλλου δεν βράχηκε ποτέ το κινητό, αλλά η samsung λέει: Can you use the device in rainy conditions Yes Συμφωνώ σε αυτό το σημείο ίσως έχω άδικο.
  13. flogerakos

    Πρόβλημα με SAMSUNG/SMARTEC

    α)Τι δεύτερο χέρι ρε φίλε απ το μυαλό σου τα βγάζεις? Το κινητό είναι της μητέρας μου, όπως είπα παραπάνω το κινητό είναι της μητέρας μου το οποίο το έχει για απλή χρήση κυρίως, είναι ειλικρινέστατος άνθρωπος ο οποίος παραδέχεται τα πάντα και ιδικά κάτι τέτοιο και το έχει κάνει στο παρελθόν. Δεν έχει κανενας το δικαιώμα να την αμφισβητεί και να την κρίνει εδω μέσα ούτε εκείνη, ούτε έμενα, ούτε κανέναν πίσω απο το πληκτρολόγιό... β) http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/148355-samsung-και-εξυπηρέτηση-πελατών/ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=315068&page=665 27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9962 «καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα... μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα... γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει... θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια... εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση??? 180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω... αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service... κριμα...» 27 Νοέ. 2014, 19:06 σχολιο #9963 «Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα.» 27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9964 «Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...» Και ακολουθούν ανάλογα σχόλια παρακάτω… https://avclub.gr/forum/archive/index.php/t-116747-p-3.html https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-738682-p-2.html https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=432872&page=148 Αυτά στα γρήγορα, και σου στέλνω και ενα sceenshot από μερικά σχόλια από δικο μου θέμα στο facebook, και είναι πολλά... Σου φτάνουν η θέλεις κ άλλα?? Αν κάνεις τον κόπο και δεις τις αξιολογήσεις μου εδώ μέσα θα καταλάβεις σίγουρα το τι άνθρωπος είμαι. Την ευγένεια και την υπομονή που με διακατέχει. Στα πολλά τηλεφωνήματα που ειχα και με την εταιρία και με την samsung, ημουν ευγενέστατος και συνεργάσιμος στο έπακρο. Αφού να φανταστείς τους "παρακάλεσα" να συνεργαστουμε για να μην φτάσουμε σε τέτοια σημεία, και είχα ολη την καλή διάθεση. Αντιθέτως η κοπέλα απο το σέρβις ειχε πάντοτε έντονο ύφος, και καμια διάθεση συνεργασίας, μου λέει 138 θέλεις? αν οχι πακέτο και στο στελνω όπως είναι. Οσο για το τελευταιο κομματι τι σχέση εχει αυτο που λες? Προφανώς και δεν περιμένω να πάρω μια premium συσκευή με 150 ευρω, αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι εχω 2 χρονια εγγύηση και να μου ζητάνε 138 ευρώ για επισκευή κινητού που κοστιζε 150-200 ευρώ και είναι εντός εγγύησης. Ακόμη και συσκευές με 70 ευρώ εχουν 2 χρονιά εγγυση, τελος. Σε οποίον αρέσει. Πρέπει να εφαρμόζεται και να το διεκδικούμε και οχι να δεχόμαστε ετσι απλά αθέμιτες πρακτικές την καθε εταιρίας. Τι μας είπες ρε φιλε τώρα? Η τρολαρεις, η δουλεύεις εκεί δεν υπαρχει άλλη περίπτωση. http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/148355-samsung-και-εξυπηρέτηση-πελατών/ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=315068&page=665 27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9962 «καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα... μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα... γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει... θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια... εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση??? 180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω... αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service... κριμα...» 27 Νοέ. 2014, 19:06 σχολιο #9963 «Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα.» 27 Νοέ. 2014, 18:02 σχολιο #9964 «Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...» Και ακολουθούν ανάλογα σχόλια παρακάτω… https://avclub.gr/forum/archive/index.php/t-116747-p-3.html https://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-738682-p-2.html https://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=432872&page=148 Επίσης δες το screenshot που ανέβασα σε παραπάνω σχόλιο. Κανε και τον κόπο να ψάξεις, ειναι γεμάτο το διαδίκτυο. Έρευνα πριν πούμε κάτι, οχι αερολογίες. Και εμένα όπως λέω παραπάνω η arvato μια φορά που την χρειάστηκα ήταν άψογη! Ναι μεν αλλα.. Η υπερπροσεκτική κυρία που λες φιλε μου είναι η μητέρα μου. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κρίνεις κανέναν, ούτε για την εγκυρότητα όσων λεει ουτε για την ειλικρίνεια του από την στιγμή που δεν τον ξερεις προσωπικά. Το αν γνωρίζω αν το πρόσεχε και το πως το αναφέρω πιο πανω, και ειναι δικο μου θέμα. Προφανώς και δεν το γνωριζα και το ανακάλυψα τώρα, και προφανώς το οτι μερικά εξ αυτων παρουσίασαν το πρόβλημα δεν σημαίνει οτι θα το βγάλουν ολα. Όλες οι συσκευές ανεξαιρέτως κάπου βγάζουν κουσούρι ολων των κατασκευαστών. Δεν εχω καθόλου χρόνο για χάσιμο, απλά πακεταρισα ενα κινητό και το εστειλα για επισκευή. Δεν ειχα ουτε τον χρόνο ουτε την διάθεση για οτιδήποτε, απλα προέκυψε, και απλα το αναφέρω. Σου παραθέτω τα 2 σχόλια που έκανα παραπάνω: "Αν κάνεις τον κόπο και δεις τις αξιολογήσεις μου εδώ μέσα θα καταλάβεις σίγουρα το τι άνθρωπος είμαι. Την ευγένεια και την υπομονή που με διακατέχει. Στα πολλά τηλεφωνήματα που ειχα και με την εταιρία και με την samsung, ημουν ευγενέστατος και συνεργάσιμος στο έπακρο. Αφού να φανταστείς τους "παρακάλεσα" να συνεργαστουμε για να μην φτάσουμε σε τέτοια σημεία, και είχα ολη την καλή διάθεση. Αντιθέτως η κοπέλα απο το σέρβις ειχε πάντοτε έντονο ύφος, και καμια διάθεση συνεργασίας, μου λέει 138 θέλεις? αν οχι πακέτο και στο στελνω όπως είναι." "Προφανώς και δεν περιμένω να πάρω μια premium συσκευή με 150 ευρω, αυτο δεν αναιρεί το γεγονος οτι εχω 2 χρονια εγγύηση και να μου ζητάνε 138 ευρώ για επισκευή κινητού που "=κοστιζε 150-200 ευρώ και είναι εντός εγγύησης. Ακόμη και συσκευές με 70 ευρώ εχουν 2 χρονιά εγγυση, τελος. Σε οποίον αρέσει. Πρέπει να εφαρμόζεται και να το διεκδικούμε και οχι να δεχόμαστε ετσι απλά αθέμιτες πρακτικές την καθε εταιρίας." Μακάρι να με γνώριζες, θα είχες αντίθετη άποψη για την ευγένεια που με διακατέχει και για με τι άνθρωπο μιλάς γενικότερα. Δες τις αξιολογήσεις μου. Απεχθάνομαι και το ύφος και τους τόνους και τα πάντα, είμαι πολυ χαμηλών τόνων. Ισως εχεις ακούσει τα καλύτερα σαν σέρβις στο τεχνικό κομματι. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Να και εινα νορμάλ σχόλιο.... Συμφωνώ απόλυτα. Συμφωνώ. Κινητές συσκευές είναι, μπορεί απο οτιδήποτε να πάρει υγρασια. Όταν μιλάμε για τέτοια μικρά ποσοστά που μπορεί φυσιολογικά να γίνει στην καθημερινότητα είναι χρέος του κατασκευαστή να το προβλέψει και να πράξει ανάλογα. Εξαλλου το συγκεκριμένο κινητό διαφημίζεται οτι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε βροχή σε ξένα μέσα. Όπως γράφω και παραπάνω ήμουν ευγενικοτατος στο έπακρο μεχρι αυτο το σημείο και ειχα ολη την καλη διάθεση για συνεργασία. Δεν τους μίλησα καθόλου "γαλλικα" απλα ειμουν ξεκάθαρος.... Παιδιά, μην βγάζετε την χολή σας και μην βιάζεστε να κρίνετε οποιαδήποτε κατάσταση. Και πάνω απ όλα να μην δέχεστε οποιοιδήποτε αθεμιτη πρακτική οποιασδήποτε εταιρίας τουλάχιστον εδω στην Ελλάδα γιατί μετά βρίσκουν και καλά μας κάνουν. Ναι ίσως το χειριστικά λάθος το θέμα, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι ολοι είμαστε ψεύτες και απατεώνες και οτι αυτό που περιγράφω είναι παπατζες. Δεν εχω κανέναν σκοπό να δημοτικίζω κανέναν στα καλα καθούμενα. Ευχαριστω.
  14. flogerakos

    Πρόβλημα με SAMSUNG/SMARTEC

    Λοιπόν θα σας απαντησω έναν έναν ξεχωριστά, όπως αρμόζει στον καθένα. Φίλτατε θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Εγω ασχολούμαι ταυτόχρονα με την μελισσοκομία εδώ και κάποια χρόνια. Ξεκίνησα με 5 μελισσακια, αυτή την στιγμή εχω 22. Δεν ειμαι επαγγελματιας μελισσοκόμος. Αλλα δεν αλλάζει το γεγονός οτι είμαι μελισσοκόμος. Και εγω με τα 22 μελίσσια είμαι μελισσοκόμος, και ο άλλος με τα 1500 μελίσσια είναι μελισσοκόμος. Όπως επίσης εσυ αν έχεις 40 χρονιά συνεργείο αυτοκίνητων και εισαι μηχανικός, και αυτός που άνοιξε τα 2 τελευταία χρονιά συνεργείο και αυτός μηχανικός είναι. Δεν έχει σχέση ούτε η εμπειρία, ούτε το επίπεδο στο τι δηλώνεις. Το οτι είμαι τεχνικός δεν σημαίνει ότι έχω εργαστήριο και εξοπλισμό της NASA απαραίτητα, ούτε σημαίνει οτι εχω την εμπειρία την δικιά σου που μπορεί να εισαι στον χώρο 40 χρόνια ασχέτως οτι δεν γνωρίζεις την δική μου ηλικία. Είμαι τεχνικός μέχρι εκει που με παίρνει, μέχρι εκει που φτάνουν οι γνώσεις μου και οι δυνατότητες μου. Το ποιος είναι ο "κάλος τεχνικός" και ποιος "κακός τεχνικός" είναι μια άλλη συζήτηση που αν θέλεις μπορουμε να την κάνουμε. Το πρόβλημα αρχικά με τις συγκεκριμενες συσκευές μου το επιβεβαίωσαν δυο γνωστοί τεχνικοί απο Αθήνα που συνεργάζομαι, και οι δυο έχουν γνώστες ιστοσελίδες, ο ένας γνωστό κανάλι στο youtube και άριστες αξιολογήσεις πάνω στην δουλειά τους εδώ και χρονιά. Αν υπαρχει αμφιβολία μπορώ σε pm να σου στειλω τα στοιχειά τους. Θα σου δώσω επίσης και λινκ για να μην λεω μονο "αερολογίες" http://letmegooglethat.com/?q=j6%2B+charging+problem https://www.youtube.com/results?search_query=j6%2B+charging+problem 1. Η συγκεκριμένη εταιρία όπως μου είπε ακολουθεί τις εντολές της μητρικής εταιρίας Samsung. Αν είπε η εταιρία οτι δεν μας συμφέρει, ριξ' το σε αυτόν αυτοί κάνουν τουμπεκί και εκτελούν, και ας είναι το καλύτερο σέρβις στον πλανήτη. 138 ευρώ μου ζήτησαν, το κάνουν όλες σχεδόν η εταιρίες τόσα χρόνια στον χώρο έπρεπε να το ξέρεις. Εταιρίες είναι όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα, πάνω απ ολα το κέρδος. Πάρε παράδειγμα την arvato. Εμένα προσωπικά μια φορά που εστειλα συσκευή εντός εγγύησης στην arvato με εξυπηρέτησαν άριστα! Αυτο δεν σημαίνει πως επειδή εγώ ημουν "τυχερός" οτι δεν γινεται χαμός απο καταγγελίες στο ίντερνετ για την εν λόγω εταιρία εδώ και χρονιά... Εγω προσωπικά πότε δεν εχω πάρει συσκευή απο σέρβις που να εχει επισκευαστεί και να μην φαίνεται πάνω κάτι,έστω μια δαχτυλιά, έστω κάτι που απλά δεν κούμπωσε τέλεια. Ιδικά στην συγκεκριμένη συσκευή που ολα είναι με κόλες... 2. - 3. - 4. Δεν θα διαφωνήσω. Αν όντως ειναι πραγματικά απο την δικιά μου συσκευή ναι υπαρχει πρόβλημα. Όπως θα δεις κα ισε παρακάτω σχόλια μου ομως πολλές φορές οι φωτογραφίες που στέλνουν δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα . Το κινητό είναι της μητέρας μου το οποίο το έχει για απλή χρήση κυρίως, είναι ειλικρινέστατο άνθρωπος ο οποίος παραδέχεται τα πάντα και ιδικά κάτι τέτοιο και το έχει κάνει στο παρελθόν. Δεν έχει κανενας το δικιώμα να την αμφισβητεί και να την κρίνει εδω μεσα ούτε εκείνη, ούτε έμενα, ούτε κανέναν εδω μεσα πισω απο το πληκτρολόγιό. Έτσι ακριβώς όπως έπρεπε να είχε γινει και στην δική μου περίπτωση κανονικά, αλλά δεν... Βλέπεις σοβαρό σέρβις λένε τα παιδιά...
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.