Προς το περιεχόμενο

jimex

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.221
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

936 Excellent

Σχετικά με jimex

  • Κατάταξη
    Junior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Salonika

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Όπα. Αν δουλεύει κάποιος απλήρωτα 12ωρα, ΣΚ και αργίες νομίζω κάπου το έχει χάσει αν πιστεύει ότι παίρνει τη ζωή του πίσω κάνοντας το σπίτι του την προσωπική του φυλακή. Μάλλον θα πρέπει να γυρίσει και να διεκδικήσει ξανά θεμελιώδη εργασιακά κεκτημένα από το Σικάγου του 1886, για τη διεκδίκηση των οποίων έχει πεθάνει κόσμος. Αλλιώς γιατί μόνο 12ωρα; Να δουλεύουμε και 16ωρα αν είναι από το σπίτι. Να βάλουμε και κολάρο και να περιμένουμε τις κροκέτες με ντελίβερι από την εταιρεία. Ή μήπως να μπούμε φυλακή κατευθείαν; Τουλάχιστον στη φυλακή θα είσαι μεν κλεισμένος σε 4 τοίχους, αλλά δε θα χρ
  2. Ελαστικοποίηση του εργαζομένου, καμία δυνατότητα για έλεγχο των υπερωριών και δημιουργία ανθρώπων-ζόμπι που δε θα βγαίνουν από το σπίτι ούτε καν για να πάνε στη δουλειά. Στα λόγια και στις εικόνες που αφορούν μια εξιδανικευμένη περίπτωση που δήθεν κάποιος θα δουλεύει από έναν εξωτικό παράδεισο όλα μοιάζουν ωραία. Στην πραγματικότητα όμως, όταν παγιωθεί μια κατάσταση τηλεργασίας, δίχως να υπάρχει κιόλας ο μπαμπούλας του covid, το δόγμα "δούλεψε όσο θες αρκεί να βγαίνει η δουλειά" θα σημαίνει μια σταδιακή αύξηση του όγκου της δουλειάς, που δε θα μπορεί να καταγραφεί με κανένα τρόπο. Έτσι, α
  3. Πρακτικά limit στο hashrate δεν μπορεί να υπάρξει γιατί οι miners υλοποιούνται επάνω στο generic CUDA API. Δεν υπάρχουν εντολές στο τσιπάκι που να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για mining. Όποιες αλλαγές γίνουν που θα επηρεάζουν τους miners, αυτόματα επηρεάζουν και κάθε άλλη εφαρμογή που χρησιμοποιεί τα ίδια APIs. Απλά οι GPUs ως συσκευές που τα πάνε πολύ καλά στην παράλληλα εκτέλεση αλγορίθμων έχουν αυτό το διάστημα τρομερή ζήτηση. Και το mining να σταματήσει, τα ίδια τσιπάκια άνετα θα μεταφερθούν για εκπαίδευση νευρωνικών δικτύων. Οπότε μπορεί να μην κοστίζει μεν 3 φορές πάνω από την πρ
  4. Σε σχέση με τι; 2 χιλιάρικα παίζουν και αυτές, δηλαδή σχεδόν επί τρία το MSRP. Προφανώς και οι αντίστοιχες nvidia είναι μερικά κατοστάρικα πάνω, γιατί προσφέρουν καλύτερο πακέτο και σε παιχνίδια με DLSS και ray-tracing και σε compute που μετράει για το mining, αλλά όχι ότι υπάρχει και κάρτα γραφικών με προσγειωμένη τιμή στην αγορά. Πρακτικά η μόνη λύση για όποιον θέλει σοβαρή κάρτα γραφικών στο σήμερα, είναι να δώσει τα 1.5-2 χιλιάρικα και απλά όσο δεν παίζει παιχνίδια να την έχει να βγάζει κρυπτονομίσματα για όσο διατηρούν τις καλές τιμές τους, ελπίζοντας να καλύψει τη διαφορά σύντ
  5. Πάντως τριψήφια νούμερα για webcams που μοιάζουν με παιχνίδι δε νομίζω πως έχει νόημα να δώσει κανείς. Άθλιοι αισθητήρες, άθλιοι φακοί, άθλιοι επεξεργαστές εικόνας και άθλια μικρόφωνα. Ίσως μέχρι το 50άρικο της creative life sync οκ, η οποία είναι πέρα για πέρα ικανοποιητική απλά για να φαίνεσαι αξιοπρεπώς σε ένα video call. Αν σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις απαιτείται καλύτερη εικόνα, είτε κινητό των 150€ που θα λειτουργεί ως webcam καλύτερη από κάθε τι υπάρχει σε ξεχωριστή webcam, είτε αν απαιτείται κάτι ακόμη καλύτερο κανονική κάμερα και ξεχωριστό μικρόφωνο.
  6. Μπροστά στον επερχόμενο εργασιακό μεσαίωνα, ο Μεσαίωνας θα μοιάζει με παράδεισο...
  7. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό θα ήταν να ξετυλίγεται προς δύο κατευθύνσεις. Δηλαδή και οριζόντια και κάθετα, ώστε τελικά να γίνεται ένα tablet 10-11 ιντσών.
  8. 500 πραγματικά χιλιόμετρα αυτονομία (580 βάση του WLTP test-γύρω στο 20% κάτω στην πράξη) αυτή τη στιγμή, έχει μόνο το model 3 στην long-range του έκδοση, το οποίο στην Ελλάδα ξεκινάει από 55.000€. Αρχικά δηλαδή, είναι πανάκριβο. Και το πρόβλημα με τις μπαταρίες είναι ότι αποτελούν ένα πολύ μεγάλο μέρος της τιμής του αυτοκινήτου, οπότε είναι πρακτικά αδύνατο να δούμε μέχρι το 2030 οχήματα που να ξεκινάνε από τις 10-15.000€ με νορμάλ αυτονομία, τη στιγμή που οι αισιόδοξες εκτιμήσεις θέλουν το κόστος να έχει πέσει μέχρι το 2030 στα 60€/KWh, ενώ οι συντηρητικές στα 100€/KWh. Επίσης, αυτή η αυτονο
  9. Η αυξημένη συχνότητα είναι σημαντική στις CPUs που ενδιαφέρει το single thread κομμάτι. Στις GPUs η συχνότητα παραμένει απλά ένας από τους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν το συνολικό throughput. Στις GPUs το scaling γίνεται προσθέτοντας απλά μονάδες. Δηλαδή οι 80 μονάδες να γίνουν π.χ. 1000. Γι' αυτό υπάρχει και γραμμική αύξηση του throughput, με την αύξηση της πυκνότητας των transistors.
  10. Την είχα παραλάβει από κατάστημα και την ξαναπήγα σε κατάστημα, οπότε δεν είχα καθόλου μεταφορικά. Βασικά δε θα την έπαιρνα καν αν ήταν να δώσω κανά 40άρι μεταφορετικά...
  11. Εγώ πάλι στη Reflex-D που παρέλαβα φέτος, μετά από δοκιμή 5 ημερών πριν την επιστρέψω, δεν είμαι σίγουρος ότι κάτι ήτανε κατασκευαστική αστοχία της παρτίδας, αλλά ξεκάθαρα σχεδιαστικό πρόβλημα. Μετά τις πρώτες 1-2 ώρες χρήσης η μέση μου με πέθαινε. Τα είχα γράψει και στο άλλο το θέμα, της reflex-d. Εντελώς άβολη καρέκλα, που σε εμένα δε μου προσέφερε καθόλου στήριξη από τη μέση και πάνω, εξαιτίας της τεράστιας κλίσης της πλάτης. Ο μηχανισμός ήθελε τρομερό βάρος για να πάει η πλάτη προς τα μέσα και να γίνει πιο κάθετη, που έπρεπε να βάζω δύναμη για να την κρατήσω. Αλλιώς ήμουν σε γωνία 100
  12. Αυτή τη στιγμή αγοράζεις καινούργιο entry-level αυτοκίνητο με 10 χιλιάρικα με τον ΦΠΑ μέσα, με το οποίο μια στο τόσο γυρνάς και όλη την Ελλάδα άμα θες. Με ένα φθηνό ηλεκτρικό δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, γιατί σε περιορίζει η χωρητικότητα των μπαταριών, που κάθε 100-150 χιλιόμετρα θα πρέπει να σταματάς για μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να τις φορτίσεις. Το να θεωρούμε τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα των 25.000$ προ φόρων φθηνά, τη στιγμή που ο στόχος είναι μέχρι το 2030 να έχουμε μειώσει κατά πάνω από 60% την έκκληση CO2, είναι από μόνο του αντικρουόμενο. Είναι προφανές πως με τα υπάρχοντα δε
  13. Απ' ότι φαίνεται κάτι πιο φθηνό αφορά και βεβαίως με λιγότερο λεπτομερή απεικόνιση, συγκριτικά με τη χρήση lcd/oled οθόνης σε κάθε πλήκτρο, αλλά και πάλι, αν ένα καλό μηχανικό πληκτρολόγιο έχει σήμερα 100-200€, είναι απίθανο να προκύψει αξιόλογη κατασκευή με κάτω από 300-400€. Οι ιδέες με το να προσθέσεις φοβερά και τρομερά πράγματα σε κάθε πλήκτρο υπάρχουν ήδη πριν από τους προσωπικούς υπολογιστές. Απλά, όταν πολλαπλασιάζεις επί 100 κουμπάκια το κόστος, εύκολα μπορεί να προκύψει κάτι συμπαθητικό μεν, πανάκριβο δε...
  14. Χρήματα πίσω, ως υπαναχώρηση στην αγορά εντός 14 ημερών. Που δηλαδή, μόλις ανοίξουν τα καταστήματα, πάλι στο Δρομέα θα πάω πρώτα, να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα μοντέλα που έχει, γιατί από άποψη ποιότητας δεν είχα γενικά κανένα παράπονο τόσα χρόνια. Ούτε με τη reflex έχω κάποιο παράπονο από άποψη ποιότητας. Απλά δεν μπορώ να παίζω και να παραγγείλω πάλι στα τυφλά άλλο μοντέλο και αν δε μου κάνει να το ξαναστέλνω πίσω. Είναι κάποια πράγματα που αν δεν τα δοκιμάσεις από κοντά είναι μεγάλο ρίσκο. Δε φανταζόμουν ότι θα μου κάτσει τόσο άσχημα η reflex. Σε σημείο που πλαστική καρέκλα βεράντας
  15. Και η δικιά μου πάει για επιστροφή μετά από 5 ημέρες από την παραλαβή, μιας και δεν κατάφερα με καμία ρύθμιση να έχω αξιοπρεπή στήριξη. Είχα μία του δρομέα 10ετίας, με κάθετη πλάτη και δίχως ρυθμιζόμενα μπράτσα, και η στήριξη που μου προσέφερε πραγματικά καμία σχέση. Στη reflex πονάω πλέον και με το που κάθομαι, γιατί η καμπύλη που υπάρχει στην πλάτη με κάνει να νιώθω ότι κάποιος κάθεται από πίσω μου με άρβυλο και με πιέζει και όχι απλά με στηρίζει.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.