Προς το περιεχόμενο

grayden

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    542
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

521 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ grayden

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα, Berlin

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

3.991 προβολές προφίλ
  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 15/10/2020 04:38 πμ

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται ζευγάρι μνήμες για laptop. Βγήκαν από Lenovo Gaming Laptop γιατί πήγα σε 32GB. SK Hynix 16GB (2x8GB) DDR4 - 2400 MHz SODIMM HMA81GS6AFR8N-UH Lenovo PN: SM30G16509 Περιοχή: Αθήνα

    60,00 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/09/2020 05:41 πμ

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Υπάρχουν 3 μοντέλα: Huawei E5330Βs-2: 25€ Huawei E5220-s 2: 25€ Huawei E5830: 20€ Όλα είναι συμβατά με όλες τις εταιρίες. Δυνατότητα συνάντησης (για Αθήνα) και αποστολής με ταχυδρομείο. Bring the internet with you. To MiFi σας δίνει την δυνατότητα να συνδεθείτε και να μοιράσετε το ταχύτατο mobile Internet με ταχύτητες download, επιτρέποντάς σας να κάνετε stream μουσικής/βίντεο, να παίξετε online παιχνίδια, να κατεβάσετε και να ανεβάσετε αρχεία σε πολλές συσκευές απ΄οπουδήποτε. Δημιουργήστε το Hotspot σας Το MiFi είναι ένα ασύρματο ευρυζωνικό Wi-Fi hotspot υψηλής ταχύτητας. Το MiFi χρησιμοποιεί μια σύνδεση Internet για να σας παρέχει ένα εύκολο και γρήγορο δίκτυο Wi-Fi όπου και αν το χρειάζεστε. Μοιραστείτε με άλλους Το μικρό του μέγεθος και η μπαταρία, σας επιτρέπουν να μοιράζεστε τη σύνδεσή σας όπου κι αν βρίσκεστε. Μοιραστείτε μια σύνδεση διαδικτύου με τους φίλους ή τους συναδέλφους σας για να λαμβάνετε και να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να περιηγείστε στο Διαδίκτυο ή να πραγματοποιείτε κλήσεις VoIP ταυτόχρονα μέσω πολλαπλών συσκευών. Συνδεθείτε παντού Απλά εισάγετε την κάρτα SIM και μοιραστείτε το Διαδίκτυο με τους φίλους και την οικογένειά σας. Ιδανικό για επαγγελματικά ταξίδια για να μοιραστείτε το Διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της συνάντησής σας ή όταν ταξιδεύετε, παρέχοντας στους σύντροφοι σας πρόσβαση στο Internet από οπουδήποτε, ακόμα και αν χρησιμοποιείτε φορητό υπολογιστή ή tablet.

    20,00 €

  3. Βγήκε ο τσομπάνης να μας κάνει μάθημα για μετοχές και χρηματιστήριο. Αυτά με τους φορτιστές άσ' τα για κανέναν που καταλαβαίνει το τι παίζει από πίσω. Και φτάνει με το κόμπλεξ με την Siemens, ούτε καν υπάρχει η εταιρία στην ηλεκτροκίνηση.
  4. Όπως είπα, η Αμερική, ο Καναδάς και η βόρεια Ευρώπη έχουν γεμίσει ηλεκτρικά αλλά μόνο στην Ελλάδα χιονίζει.
  5. Το ίδιο ακριβώς κάνει και η Tesla (και όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες). Το παιχνίδι, μελλοντικά, θα παιχτεί με στόλους που θ' ανήκουν στην εταιρία κατασκευής και θα χρησιμοποιεί ο καθένας πατώντας ένα κουμπάκι (στυλ taxi/uber/leasing). Το σανό της Sono που τρως ασ' το καλύτερο για καμιά αγελάδα.
  6. Έχει γεμίσει η Αμερική, ο Καναδάς και η βόρεια Ευρώπη ηλεκτρικά και ο Έλληνας με 360 μέρες τον χρόνο ήλιο συνεχίζει να πετάει τις μακακίες του.
  7. Η παραγωγή από λιγνίτη είναι γύρω στο 35% αλλά ασχέτως αυτού, ναι, είναι πολύ πιο καθαρή και φθηνή η παραγωγή ρεύματος στην Ελλάδα (και σχεδόν παντού στον πλανήτη) από την καύση βενζίνης/πετρελαίου σε ό,τι σαράβαλο ντάτσουν μπουρί σούπερ καλοσυντηρημένο όχημα κυκλοφορεί. (Αν αυτό δεν ίσχυε θα είχε ο καθένας έναν ντιζελοκινητήρα στο σπίτι και η ΔΕΗ δεν θα υπήρχε καν ως έννοια.) Στην Ελλάδα εκλύουμε 623 g CO2 / kWh. Αν με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο καταναλώνουμε 15 kWh / 100 χλμ ευθυνόμαστε για ~94 g CO2 / χλμ. (ενώ στην Ευρώπη είναι ήδη στα μισά και παρακάτω). Ένα μέσο ντιζελοκίνητο με κατανάλωση 5 λίτρα / 100 χλμ εκλύει 132 g CO2 / χλμ (link) που σημαίνει ότι ήδη μολύναμε περισσότερο με το ντίζελ απ' ότι με τον λιγνίτη. ΑΛΛΑ Το ντίζελ (ή η βενζίνη) δεν εμφανίζεται ως δια μαγείας στο ντεπόζιτο, θα πρέπει να γίνουν έρευνες, ν' ανοιχτούν πηγάδια, (να γίνει κανένας πόλεμος), ν' εξορυχθεί, να διασχίσει τον μισό πλανήτη, να διυλιστεί, να μεταφερθεί στο βενζινάδικο και μετά απ' όλα αυτά να φτάσει στο ντεπόζιτο. Όλη αυτή η διαδικασία παράγει απίστευτη μόλυνση. Χονδρικά τα νούμερα έχουν ως εξής: Ακόμα και με τον "βρώμικο" λιγνίτη ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρίες είναι 5-10 φορές πιο καθαρό από ένα βενζινοκίνητο και το καλύτερο είναι ότι το ηλεκτροκίνητο θα γίνεται όλο και πιο καθαρό όσο καθαρίζει το δίκτυο. Αν τυχών έχουμε και ηλιακά πάνελ τότε η μόλυνση από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πρακτικά μηδέν. Αντιθέτως, ένα βενζινοκίνητο, με το του βγει από το εργοστάσιο θα μολύνει όλο και περισσότερο μέρα με την μέρα, ειδικά όταν δεν το συντηρούμε σωστά. Τα σαράβαλα 15ετίας (γιατί σαράβαλα είναι αν δεν τα συντηρείς ευλαβικά) μολύνουν ακόμη περισσότερο, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που περνάνε κρίση και κανένας δεν πρόκειται να ρίξει στο αυτοκίνητο περισσότερα από τα απολύτως απαραίτητα. (Αν διαφωνείς ρώτα κανέναν που δουλεύει σε ΚΤΕΟ ή συνεργείο να σου πει τι ωραία συντήρηση γίνεται όταν ο άλλος με το ζόρι συντηρεί οικογένεια). ΑΛΛΑ Το διοξείδιο του άνθρακα δυστυχώς δεν είναι το μόνο πρόβλημα με την καύση ντίζελ ή βενζίνης. Από την καύση παράγονται πλήθος βλαβερών αερίων και πολλών από αυτών καρκινογόνων (https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust). Ειδικά όταν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού ζει στις πόλεις και αναπνέει ένα σωρό καρκινογόνες ουσίες με το που βγει έξω από το σπίτι καταλήγουμε να έχουμε δραματική αύξηση συγκεκριμένων μορφών καρκίνου, όπως του πνεύμονα. Σχετικές έρευνες έχουν δείξει το ίδιο (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25870974). Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και καμία διαφορά να μην υπήρχε στην "παραγωγή μόλυνσης" μεταξύ βενζινοκίνητου και ηλεκτροκίνητου μόνο και μόνο το γεγονός ότι όλη η μόλυνση θα μεταφερόταν μακριά από τις πόλεις βελτιώνει απίστευτα την κατάσταση. Όχι μόνο επειδή ένα τεράστιο εργοστάσιο είναι απείρως πιο αποδοτικό τόσο στην καύση λιγνίτη/πετρελαίου/κτλ όσο και στην κατακράτηση, αδρανοποίηση και απομάκρυνση σχεδόν όλων των ρύπων που παράγουν αλλά και επειδή εκατομμύρια άνθρωποι δεν θα πεθαίνουν ή αρρωσταίνουν πλέον (τα οφέλη προφανή, δεν θα επεκταθώ).
  8. Καμία σχέση. Εκτός του ότι, ειδικά στην Ελλάδα, θα πάρει δεκαετίες ν' αλλαχθεί ο στόλος σε ηλεκτρικά, η παραγωγή ρεύματος στην Ελλάδα είναι πολύ πιο καθαρή από τα σαράβαλα 15ετίας που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν να συντηρηθούν από προ κρίσης εποχές. Αν και όποτε η κατανάλωση ρεύματος αυξηθεί τόσο θα γίνει το πολύ απλό που γίνεται σε όλες τις χώρες, θα δοθούν κίνητρα ώστε η κατανάλωση να μετακινηθεί στις βραδυνές ώρες που όλα τα εργοστάσια είναι στο ρελαντί. Θα σού 'λεγα τι πήρες... Ένα ηλεκτρικό Golf με μια μέση κατανάλωση 15kWh στα 100 χμλ κοστίζει 1,5€ - 3€ ανάλογα τον πάροχο και την ώρα φόρτισης. Ένα Audi Q7 με μια μέση κατανάλωση 7 λίτρα στα 100 χλμ κοστίζει 9€ - 12€ ανάλογα το καύσιμο.
  9. Και με ένα ηλεκτρικό θα ήσουν πολύ πιο κάτω. Το πρόβλημα είναι ότι η ευρωπαϊκή αγορά δεν έχει ακόμα αρκετά ηλεκτρικά για να βρεις φθηνά μεταχειρισμένα αλλά στα επόμενα 2-3 χρόνια θα πέσουν αρκετά οι τιμές τους.
  10. Για τις μπαταρίες: Για το υδρογόνο: Πόσο πιο απατεώνας πολιτικός μπορείς να γίνεις άραγε; Οι μπαταρίες εξελίσσονται με τάχυστους ρυθμούς και πουλάνε ήδη εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο. Το υδρογόνο δεν μπορεί να πουλήσει μερικές χιλιάδες και ας δίνει και δωρεάν καύσιμο για χρόνια. Αν περιμένουμε το 2030 να δούμε υδρογόνο που δεν μπορεί ν' ανταγωνιστεί τις μπαταρίες του 2020 φέξε μου και γλίστρησα.
  11. Άσε μας μωρέ, κάθε χρόνο τις ίδιες παπαριές γράφεις και ποτέ δεν βγαίνει τίποτα. Οι σταθμοί υδρογόνου είναι ελάχιστοι και σε πολύ λίγες περιοχές στον πλανήτη. https://h2.live/en Η σύγκριση με τους υπάρχοντες σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών (και χωρίς να μετράμε τις πρίζες που έχει ο καθένας σπίτι του) δείχνει το πόσο εκτός τόπου και χρόνο είσαι. https://www.plugshare.com/ Το υδρογόνο είναι πανάκριβο (πολύ ακριβότερο από ηλεκτρισμό αλλά και βενζίνη) και δεν υπάρχει περίπτωση να το παράξεις οικονομικότερα από ότι το ρεύμα (ανανεώσιμες ή μη). Η αυτονομία είναι για τα πανηγύρια μιας και ήδη έχει ξεπεραστεί από τα ηλεκτρικά ενώ και η ταχύτητα φόρτισης τους βελτιώνεται συνεχώς: Η τιμή των αυτοκινήτων με υδρογόνο είναι στο θεό (κουβάς με τιμή BMW) ενώ στα ηλεκτρικά πέφτει συνέχεια. Η Νορβηγία στην οποία πωλούνται και αμιγώς ηλεκτρικά και με υδρογόνο αυτοκίνητα έχει δείξει τον δρόμο εδώ και χρόνια. 1 στα 2 καινούρια αυτοκίνητα είναι αμιγώς ηλεκτρικά ενώ το υδρογόνο δεν υπάρχει πουθενά (πέρα από μερικούς ξεχασμένους που έμειναν και ξεκρέμαστοι μετά από πρόσφατη έκρηξη σε σταθμό υδρογόνου). Η μόνη ελπίδα του υδρογόνου είναι τα βαρέα οχήματα και πλοία/τρένα/αεροπλάνα αλλά δεν ενδιαφέρεται σχεδόν κανένας γι' αυτά μέχρι τώρα.
  12. To IFO γράφει παπαριές και στο έδειξα ότι δεν ισχύουν τα νούμερα. Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παράγει ντιζελοκίνητα και γι' αυτό θάβουν ό,τι έχει να κάνει με μπαταρίες. Σε 1-2 χρόνια που η VW, κυρίως, θα έχει γεμίσει τον τόπο με μπαταρίες να δεις τι ωραία που θα τα κόψουν αυτά τα πληρωμένα γραφήματα. Το ότι μιλάς για αεροψεκασμούς και ραδιενεργά υλικά στις μπαταρίες δείχνει πολύ καλά το πόσο άσχετος είσαι. Οι μπαταρίες δεν περιέχουν ραδιενεργά υλικά. Οι πρώτες ύλες των μπαταριών είναι από ελάχιστα έως καθόλου βλαβερές και επειδή μπορείς να τις ανακυκλώσεις στο σχεδόν 100% με το που εξορύξεις μια φορά δεν το ξανακάνεις ποτέ, σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα που άπαξ και σταματήσεις να σκάβεις τελείωσες. Τον καρκίνο τον τρως κυρίως από την μόλυνση του περιβάλλοντος. Αυτό περιλαμβάνει τα καρκινογόνα καυσαέρια των αυτοκινήτων που αναπνέουν όλοι, και ειδικά όσοι είναι κλεισμένοι μέσα σε πόλεις, αλλά και τα μολυσμένα τρόφιμα, νερό και αέρα. Τα στατιστικά καρκίνου με και χωρίς του πνεύμονα (καυσαέρια, τσιγάρα, κτλ αν σου λέει κάτι) τα τελευταία 100 χρόνια: Παρατηρείς κάτι; Και λίγο ποιο αναλυτικά: Τα καυσαέρια που αναπνέεις είναι αυτά που σε σκοτώνουν, ούτε η "ακτινοβολία" ούτε οι αεροψεκασμοί (που δεν υπάρχουν αλλά λέμε).
  13. Δεν ξέρω αν το κάνεις επίτηδες ή είσαι απλά εκτός πραγματικότητας αλλά τα νουμεράκια που έβαλες είναι τόσο μούφα όσο δεν πάει. Για κάποιο μαγικό λόγο ενώ για την ηλεκτρική ενέργεια υπολογίζουν την μόλυνση από την παραγωγή και διανομή της (που και πάλι είναι μούφα το νούμερο, στην πράξη είναι πιο κάτω: https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/daviz/co2-emission-intensity-5) για το φυσικό αέριο και το, κυριολεκτικά, καρκινογόνο ντίζελ θεωρούν ότι εμφανίζεται ως εκ θαύματος στο ντεπόζιτο χωρίς να έχει έχει μολυνθεί ο μισός πλανήτης μέχρι ν' ανακαλυφθεί, εξαχθεί, δυιλιστεί και μεταφερθεί από την άλλη άκρη του κόσμου. Πιο πραγματικά νούμερα μόλυνσης είναι αυτά: Φυσικά πέραν του CO2 κάνουμε γαργάρα τους πολέμους, την μόλυνση του περιβάλλοντος, τους καρκινογόνους ρύπους που τρώει στην μάπα όποιος κάνει το λάθος και βγει έξω από το σπίτι, όλες τις ασθένειες και τους θανάτους που προκαλούν τα παραπάνω, κοκ.
  14. Τι πίνετε ρεεεεε!!! Οι κινητήρες που καίνε αλκοόλ και άλλες τέτοιες παπαριές είναι του κόλου, δεν κάνουν για μαζική παραγωγή για χίλιους δύο λόγους. Νερό/υδρογόνο είναι ηλεκτροκίνηση με έξτρα βήματα. Τεράστια σπατάλη ενέργειες για μηδέν όφελος. Φυσικό αέριο και λοιπά ορυκτά καύσιμα σου πετάνε στην μάπα (στην δική σου και 6 δισεκατομμυρίων άλλων που ζουν δίπλα σε αυτοκίνητα) καρκινογόνες ουσίες. Οι μπαταρίες είναι η οικολογικότερη επιλογή (και ίσως οι κυψέλες καυσίμου σε μεγαλύτερη κλίμακα) γιατί η εξόρυξη των πρώτων υλών είναι εύκολη και καθαρή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, μπορείς ν' ανακτήσεις έως και 100% τα διάφορα μέταλλα με την ανακύκλωση αλλά και επειδή μπορείς να τις φορτίζεις με ρεύμα που όλο και περισσότερο παράγεται από ανανεώσιμες πηγές με ελάχιστη μόλυνση του περιβάλλοντος.
  15. Ν' αναφέρουμε πως το να πας στον Άρη μέσω Σελήνης είναι σαν να πας Κρήτη μέσω Νέας Υόρκης. Ο σωστός και λογικός τρόπος είναι ανεφοδιασμός σε χαμηλή τροχιά αλλά συγκεκριμένα πολιτικά συμφέροντα (Γερουσιαστής Shelby για όσους έχουν όρεξη να googleαρουν) έχουν απαγορεύσει στην ΝΑΣΑ την ενασχόληση με κάτι τέτοιο.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.