Προς το περιεχόμενο

mernides

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    37
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

63 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ mernides

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 24/03/1990

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Σωστά. Και προφανώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλη συνεργαζόμενη εταιρεία με το Bonus της Alpha.
  2. Μην το ψάχνετε, είναι απαράδεκτοι όσον αφορά την πιστωτική κάρτα. Κι εγώ πέρσι Black Friday είχα αγοράσει A/C €960 με χρεωστική bonus συνδρομής €12/έτος και οι πόντοι περάστηκαν x4 (όπως δηλαδή είναι πάντα η πολιτική bonus στη συνεργασία Alpha - Κωτσόβολος) αντί για x50 που ήταν. Και φυσικά δεν το αναφέρουν πουθενά, μόνο όταν τους πήρα τηλέφωνο εκ των υστέρων με ενημέρωσαν για αυτήν την πολιτκή.
  3. Αυτή η καραμέλα με το "ποιος θα αγοράσει Τεσλα" γιατί συνεχίζει; Αν κυκλοφορήσετε στην Αθήνα και Porsche θα δείτε και σίγουρα πολλά premium Mercedes, BMW, Audi, Volvo. Όχι ολοκαινούργια τα περισσότερα, αλλά σαφέστατα υπάρχει αγορά και ξεκάθαρα τα Τεσλα είναι value σε σχέση με E-class, X3, Q5 και XC60. Αυτό το κομμάτι θέλει να χτυπήσει και πολύ πιθανό να καταφέρει να πάρει σημαντικό κομμάτι της πίτας.
  4. Προφανώς και αυτοκίνητα με 180 αισθητήρες και άλλες τόσες μονάδες ελέγχου θα παρουσιάσουν περισσότερα προβλήματα από ένα που έχει τα μισά. Αυτό που δε μετράει σωστά αυτός ο δείκτης είναι τα σοβαρά προβλήματα, δηλαδή αυτά που βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών ή ακινητοποιούν το αυτοκίνητο.
  5. mernides

    AVIS LEASING

    Η μόνη περίπτωση μια τέτοια αγορά να έχει ελάχιστο ρίσκο για μια εταιρεία είναι να αγοράσει μετρητοίς τα αυτοκίνητα. Αφού ακόμα και δάνειο να είχε, μια ή άλλη θα ήταν η μηνιαία δόση. Δήλαδη θα έχει μια εταιρεία να δώσει π.χ. 80.000€ cash για 4 αυτοκίνητα και δε θα τα επενδύσει στο core business της, αλλά θα τα κάνει αυτοκίνητα; Οποιοσδήποτε σοβαρός μάνατζερ θα τράβαγε τα μαλλιά του με κάτι τέτοιο. Και στην περίπτωση που χρειαζόταν να τα πουλήσει, λόγω της κατάστασης της αγοράς θα τα πουλούσε σκοτωμένα. Οι εταιρείες που έχουν τέτοιες ιδιαίτερες συνθήκες cash flow μπορούν να συμφωνήσουν σε μεταβλητά μισθώματα. Π.χ. αντί για σταθερό μίσθωμα 300€, τον 1ο χρόνο να πληρώνει 375€/μήνα και τα υπόλοιπα 3 να πέφτει στα 275€. Οι εταιρείες leasing, όπως όλες οι εταιρείες, πέλατες θέλουν να έχουν, δεν πρόκειται απορρίψουν σοβαρό πελάτη. Άρα μια χαρά εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές η λύση με τα - προσυμφωνημένα πάντα - μεταβλητά μισθώματα. Και προφανώς το γεγονός ότι το μίσθωμα περνιέται στα έξοδα, ενώ η αγορά αυτοκινήτου στις αποσβέσεις παγίων, έχει τεράστια σημασία για μια εταιρεία. Σίγουρα αυτός που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για μια 10ετία δεν έχει το προφίλ του πελάτη leasing. Αν όμως κάνει πολλά χιλιόμετρα, από ένα σημείο και μετά (π.χ. 130,000 χλμ) ρισκάρει να είναι χωρίς αυτοκίνητο 10 μέρες το χρόνο (2 βλάβες αρκούν). Προφανώς ο ιδιώτης, που αγοράζει αυτοκίνητο και κάνει 800χλμ το μήνα, παίρνει περισσότερο value με το να έχει το ίδιο ιδιόκτητο αυτοκίνητο για 10 χρόνια σε σχέση με το να κάνει leasing. Από την άλλη βέβαια, από ένα σημείο και μετά, έχει στην κατοχή του κάτι κατώτερο από τα νέα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν, άρα πληρώνει μεν λιγότερα αλλά για ένα κατώτερο - σε βάθος χρόνου - προϊόν.
  6. mernides

    AVIS LEASING

    Επειδή πριν λίγο καιρό είδα μερικά πράγματα σε μια ελληνική εταιρεία leasing με την οποία συνεργάστηκα, έχω να πω ότι πολλά από αυτά που έχουν ειπωθεί είναι αρκετά σωστά. Ας τα δούμε σε σημεία: 1) Προφανώς ένα μεγάλο μέρος του μισθώματος είναι το χρηματοοικονομικό. Όσο ακριβότερο το αυτοκίνητο, τόσο ακριβότερο το κομμάτι αυτό (σε ακριβά αυτοκίνητα φτάνει μέχρι και 85% του μισθώματος). Το χρηματοοικονομικό υπολογίζεται, όπως σωστά γράφτηκε, από την αξία αγοράς του αυτοκινήτου (για την εταιρεία leasing - δηλαδή μετά την έκπτωση που αυτή παίρνει από τον εισαγωγέα) μέιον την αξία μεταπώλησης + τους τόκους. Η αρχική αξία αγοράς είναι το ποσό που τοκίζεται και για αυτό αν κάποιος έχει κάποια χρήματα να δώσει για προκαταβολή, το αρχικά τοκιζόμενο ποσό μικραίνει και άρα μειώνονται οι τόκοι που αποπληρώνονται μέσα από το μίσθωμα. Από αυτά που είδα στον κλάδο, το επιτόκιο που υπολογίζουν οι τοπ5 εταιρείες leasing στην Ελλάδα είναι 3-7% (διαφέρει ανα εταιρεία και ανά διάρκεια συμβολάιου) 2) Το άλλο κομμάτι είναι οι υπηρεσίες (μικτή ασφάλεια, συντήρηση, ελαστικά, τέλη κυκλοφορίας). Εκεί τα κόστη διαφέρουν ανά εταιρεία μίσθωσης αλλά και ανά αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, λόγω οικονομιών κλίμακας (όπως επίσης σωστά αναφέρθηκε), οι εταιρείες leasing καταφέρνουν αυτό το κομμάτι να το πληρώνουν πολύ φτηνότερα (σαν καθαρό κόστος) από τον ιδιώτη. 3) Η αποψή μου είναι ότι οποιαδήποτε εταιρεία (από ΑΕ μέχρι ΙΚΕ - και ελεύθεροι επαγγεματίες) χρησιμοποιεί ιδιόκτητα αυτοκίνητα και δεν κάνει leasing, σφάλλει, επειδή χάνει tax shield. Για ιδιώτες το θέμα είναι πιο περίπλοκο. Το σίγουρο σενάριο που συμφέρει κάποιον ιδιώτη το leasing είναι αν αυτός κάνει πολλά χιλιόμετρα ετησίως (20,000 ή παραπάνω) και θα πλήρωνε μικτή ασφάλεια ακόμα και στο ιδιόκτητο αυτοκίνητο. Όσο το προφίλ ξεφεύγει από αυτό το σενάριο, τόσο πιο μη συμφέρον γίνεται το leasing και αξίζει να το κάνει κάποιος μόνο με τη γνώση ότι θα πληρώνει ενα premium για να έχει "το κεφάλι του ήσυχο" σε οποιαδήποτε δυσκολία (βλάβη, τρακάρισμα, κλοπή, κόπος μεταπώλησης).
  7. Μακάρι αυτά τα χρήματα να τα διαχειρίζονταν με σωστό τρόπο, αλλά δεν είναι ρεαλιστικό αυτό με την κατάσταση που επικρατεί, με τον τουρισμό να είναι -50%, σε αισιόδοξο μάλιστα σενάριο. Ακόμα και οι ίδιοι οι τύποι της ΕΚΤ νομίζω ξέρουν ότι αυτά τα δις δε δόθηκαν για να επενδυθούν σοβαρά, αλλά για να κρατήσουν τη χώρα μισο-όρθια και να γλυτώσει από μια διαφαινόμενη καταστροφή που θα έκανε την προηγούμενη δεκαετία να μοιάζει παράδεισος.
  8. Ξεκάθαρα το τραπεζικό σύστημα είναι τελείως αλλού. Εχουν κάκιστο risk management συνολικά. Δε δίνουν δάνεια ακόμα και σε φερέγγυα πρόσωπα (ξέρω αρκετές περιπτώσεις), κάτι που οδηγεί σε χειρότερη μείωση της ανάπτυξης, αφού αν έδιναν δάνεια ευκολότερα και με πιο ρεαλιστικά επιτόκια, θα υπήρχε περισσότερη ανάπτυξη και θα είχαν και περισσότερα κέρδη οι ίδιες οι τράπεζες. Δε μιλάω προφανώς για τα αίσχη του 2000 μέχρι 2008, που έδιναν δάνειο στον κάθε κακομοίρη, αλλά και η σημερινή κατάσταση είναι το άλλο άκρο.
  9. Μιας και έχει φύγει αρκετά οφφ-τόπικ το θέμα, δεν μπορώ να μη σχολιάσω ότι ΔΕΝ είναι υγιές για την οικονομία μίας χώρας να αποταμιεύει κάποιος (και μάλιστα σε λογαριασμό, όχι σε επενδύσεις) το 40 και το 60% του μισθού του. Η ανάπτυξη οποιασδήποτε οικονομίας στον κόσμο (ακόμα και στην "καπιταλοκομμουνιστική" Κίνα) βασίζεται πρωτίστως στην συνεχή κίνηση των χρημάτων. Χωρίς τη συνεχή κίνηση, έρχεται η συρρίκνωση της οικονομίας, άρα χαμηλότεροι μισθοί και περισσότερη ανεργία. Τελικά μακροπρόθεσμα βγαίνουν όλοι ζημιωμένοι από αυτό. Μεγάλη κουβέντα και δεν είναι για τον TS που δεν έχει και κανένα μεγάλο μισθό, αλλά για όλους αυτούς που περηφανέυονται ότι βάζουν στην άκρη χιλιάρικο/μήνα και ζουν με 500 ευρω ξερωγώ. Αν όλοι έκαναν το ίδιο, ο μέσος μισθός στην Ελλάδα δε θα ήταν 900€, αλλά ούτε 500 και σπίτι δε θα παίρνατε ακόμα και ύστερα από 40 χρόνια.
  10. mernides

    Το thread της Tesla

    Εξαιρετική τοποθέτηση, δε θα άλλαζα τίποτα από αυτά που έγραψες. Μόνο να προσθέσω ότι τα όποια μειονεκτήματά έχει ο Musk ως άνθρωπος οφείλονται σε μεγάλο βαθμό σε στοιχεία του χαρακτήρα του που τον έκαναν να φτάσει μέχρι εδώ. Για παράδειγμα, προφανώς και ένας τέτοιος άνθρωπος είναι ψώνιο και έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του, αλλιώς σιγά μην καθόταν να δουλεύει 100 ώρες τη βδομάδα σε ένα πρότζεκτ το οποίο το 90% των "ειδικών" το χλεύαζε. Σημασία έχει ότι, στο τέλος της ημέρας, το impact που έχουν οι πράξεις του είναι ξεκάθαρα θετικό στην κοινωνία.
  11. Έχοντας την 55oled803 θεωρώ ότι δεν μπορεί να υπάρχει άλλη επιλογή για όποιον θέλει να διαθέσει €900 για τηλεόραση. Πλέον δεν μπορώ να δω ταινία αλλού, ακόμα και ο κινηματογράφος μου φαίνεται κατώτερη εμπειρία. Το ambilight κάνει ακόμα καλύτερη την παρακολούθηση αθλητικών. Για ταινίες και παιχνίδια συνήθως το αφήνω, αλλά καμιά φορά το κλείνω, συνήθως όταν είναι πιο "σκοτεινή" ταινία (τρόμου, μυστηρίου κτλ).
  12. Πλαστικό χρήμα παντού με τη έννοια της νομοθέτησης για κατάργηση των μετρητών δεν υπάρχει πουθενα στον κόσμο και δεν πρόκειται να υπάρξει για τα επόμενα 10 χρόνια και σίγουρα όχι στην Ελλάδα. Από τη στιγμή που τα τεκμαρτά εισοδήματα θα αποφέρουν x% παραπάνω έσοδα από τα σημερινά "πραγματικά", εγώ προσωπικά τα βλέπω ως αναγκαίο κακό αλλά με προοπτική σχεδιασμού ενός πιο δίκαιου φορολογικού συστήματος μεσοπρόθεσμα, όταν θα υπάρχουν καλύτερα συστήματα και μέθοδοι ελέγχου για τη μαύρη εργασία. Δε μιλάω για προσωπικές αποταμιεύσεις, μιλαώ για επένδυση των κρατήσεων. Έχει τεράστια διαφορά. Επίσης, σε όλες σχεδόν τις χώρες, σε άλλες περισσότερο σε άλλες λιγότερο, το κράτος συνεισφέρει επικουρικά επί της ιδιωτικής ασφάλισης.
  13. Πολύ μεγάλη κουβέντα, απλά εγώ έχω να τονίσω 2 πράγματα: Πρώτον, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, με τη φοροδιαφυγή που υπάρχει στα ελεύθερα επαγγέλματα, η φορολογία με βάση τα τεκμαρτά εισοδήματα είναι η μοναδική λύση, με την έννοια ότι αφού (σχεδόν) κανείς ελεύθερος επαγγελματίας δε δηλώνει αυτά που όντως βγάζει, αναγκαστικά οι εισφορές υπολογίζονται στο περίπου και ίδια για όλους, εννοείται ευνοώντας έτσι αυτόν που βγάζει περισσότερα, αλλά μιλάμε για τη λιγότερο χειρότερη λύση. Δεύτερον, έτυχε να μιλήσω πριν κάποια χρόνια με μια Μεξικάνα για το δικό τους ασφαλιστικό και από εκεί προκύπτει η ( μοναδική; ) λύση για την Ελλάδα. Το συστημα εκεί ήταν όπως εδώ, αναδιανεμητικό. Δηλαδή οι κρατήσεις των εργαζομένων πηγαίνουν άμεσα στους συνταξιούχους. Το άλλαξαν σε κεφαλαιοποιητικό, δηλαδή οι κρατήσεις σου επενδύονται σε ομόλογα και λοιπά χρηματοοικονομικά προϊόντα, τα χρήματα σου ανήκουν και θα τα πάρεις όταν βγεις στη σύνταξη. Το μοναδικό και μέγιστο πρόβλημα όπως καταλαβαίνετε είναι το τι γίνεται με αυτούς που είναι συνταξιούχοι χωρίς να έχουν λαμβάνειν από τις παρελθοντικές τους κρατήσεις. Ε εκεί οι Μεξικάνοι έκαναν τη μεγάλη μαγκιά (με την έννοια του πολιτικού κόστους): Οι τωρινοί εργαζόμενοι πληρώνουν εισφορές αναγκαστικά για τους τωρινούς συνταξιούχους και - εθελοντικά - για τη δική τους σύνταξη. Το δεύτερο δεν τους υποχρεώνει κανείς να το κανουν, αλλά γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να τους καλύψει το κράτος μελλοντικά αν δεν προνοήσουν. Φυσικά αν αυτό πάει να εφαρμοστεί εδώ θα γονατίσουν ακόμα περισσότερο οι εργαζόμενοι και οι επιχειρήσεις και ο μοναδικός τρόπος να γίνει αυτό στην Ελλάδα είναι με ραγδαία μείωση όλων των τρεχουσών συντάξεων, με το δεδομένο πολιτικό κόστος. Επίσης, το κεφαλαιοποιητικό σύστημα έχει το ρίσκο της κατάρρευσης του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος, αφού σε αυτό βασίζεται η λογική του, και επειδή οι περισσότερες χώρες βασίζονται είτε εν μέρει είτε ολοκληρωτικά (βλέπε ΗΠΑ) σε αυτό, προκύπτουν οι περιπτώσεις οργανισμών/επιχειρήσεων "too big to fail". Αν κάποιος θέλει λίγη περισσότερη ανάλυση: https://www.ethnos.gr/oikonomia/42179_asfalistiko-ti-ishyei-stin-ellada-pos-leitoyrgoyn-oi-alles-hores
  14. Έχεις δοκιμάσει να στείλεις σε θέσεις financial advisory/consulting για ρόλους manager και specialist? Βασικά, σε ό,τι έχει σχέση με finance, με την προϋπηρεσία αυτή θα έπρεπε να είσαι candidate και να σε φωνάξουν τουλάχιστον για συνέντευξη. Επίσης, σε Λονδίνο, Ζυρίχη και Λουξεμβούργο, με το προφίλ που λες ότι έχεις, βρίσκεις τουλάχιστον €220k το χρόνο, άρα το να χάνεις χρόνο ψάχνοντας στη μικρή Ελληνική αγορά είναι απλά bad investment και καλύτερα να δούλευες 2 χρόνια έξω και όταν/αν γυρνούσες Ελλαδα να τα επενδύσεις ή και να τα φας. Αν όντως ισχύουν αυτά που λες, αλλαξέ το βιογράφικο και καν το πιο απλό, μήπως λόγω δομής και "διακοσμητικών στοιχείων" δεν περνάει από τα προγράμματα που φιλτράρουν τα βιογραφικά πριν από οποιονδήποτε στο HR και ακόμα άλλαζε τον τόπο κατοικίας ανάλογα με την έδρα της κάθε εταιρείας.
  15. Είμαστε top χώρα στην Ευρώπη σε πειρατεία λογισμικού και μετά μερικοί αναρωτιούνται γιατι άραγε δεν είμαστε στο πρώτο κύμα. Δηλαδή ποια εταιρεία θα δει σοβαρά μια τέτοια αγορά; Ας το πάρουμε κάποια στιγμή στο 2ο ή 3ο κύμα και πάλι καλά να λέτε τότε. 🙄
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.