Προς το περιεχόμενο

ΜΑΝΩΛΗΣ1

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.133
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

721 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με ΜΑΝΩΛΗΣ1

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 20/06/1979

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Καλλιθέα, Γκύζη, Χανιά , Πύργος
  • Ενδιαφέροντα
    ακόμα ψάχνομαι

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Αντί να κάτσω να στήνω ένα site με 3000-4000 προϊόντα και αφού έκανα και ένα πέρασμα από το forum του opencart , ειπα να δοκιμάσω το εξής Αντί να κάθομαι να δειχνω στους υπευθύνους eshops τα οποία έχω στήσει σε ότι αφορά προϊόντα/κατηγορίες/φιλτρα κλπ και αντί να τους δείχνω σελίδες αλλών εταιριών b2b θυμήθηκα οτι έχω ένα Hosting 10GB στο οποίο είχα φτιάξει παλιά το site ενός φίλου σε wordpress Αφού ψιλοταλαιπωρήθηκα λίγο με το Plesk και με κάποια αρχεία που ήθελαν διόρθωση, εγκατάστησα το default theme του opencart και αφου ασχολήθηκα λίγο με τα βασικά όπως γλώσσες,localization αποφ
  2. Καλησπέρα . Η συγκεκριμένη εταιρία αποτέλεσε την αρχή της καριέρας μου σαν τεχνικός. Και στην οποία εταιρία ξαναγύρισα μετά από κρούση των αφεντικών και ενός συναδέλφου μετά από 11 χρόνια. Ειναι από τις πλέον υγιείς εταιρίες στον χώρο της πληροφορικής και αυτός ηταν ενας από τους λόγους που ξαναγύρισα μετά από 11 χρόνια. Ειναι καλοί , ειναι χρυσοί, και η μόνη πίεση που υπάρχει εντός της εταιρίας ειναι λόγω της αυξημένης δουλειας . Δεν ειναι τα κλασσικά αφεντικά που θα φερθούν με άσχημο τρόπο η θα απαιτήσουν πράγματα. Η δουλειά βγαίνει αλλά καποιοι δινουν πολύ παραπάνω απότι μπορούνε για ν
  3. Καλημέρα Χαζοί δεν είναι και η δουλειά πάει καλά. Και με εκτιμούν αφάνταστα για όλα αυτά που κάνω στην εταιρία .και μας βοηθάνε γενικά όλους . Επενδύσεις γίνονται και για ότι αφορά αγορά προϊόντων και υπηρεσιών για την εταιρία δεν υπάρχει θέμα. Είναι όμως μεγάλοι άνθρωποι over 60. Έχουν συνηθίσει να δουλεύουν με αλλες μεθόδους προ ίντερνετ . Ίσως φοβούνται . Έχω πάρει προσφορά για αρχικό στήσιμο από τον φίλο. Τους έχω δείξει δουλειές μου όταν ήμουν admin σε 2 b2c και πως λειτουργεί το φίλτρο τα συμβάντα προϊόντα και όλα γενικά. Αλλά... Το πρώτο ..αλλά από το σπίτι θα το κάνω
  4. Από εκεί παίρνω εδώ και πάνω από χρόνο όλα τα τόνερ . Έχουμε 5 διαφορετικούς εκτυπωτές . Όλοι hp και χωρίς κανένα θέμα. Μου είπε ο άνθρωπος ότι στο τόνερ που είχε το θέμα άλλαξε τα πάντα από ανταλλακτικά. Αλλά πιθανόν να είναι αυτό με τον γραφίτη Όταν του είπα πως το τόνερ που μου έδωσε για να με εξυπηρετήσει ήταν στο 60% απόρησε . Το θέμα είναι ότι αγοράσαμε ένα τόνερ με θέμα από την αρχή. Προσπαθεί ναι μεν να με εξυπηρετήσει αλλά καμιά κουβέντα για επιστροφή χρημάτων πχ για να πάω τουλάχιστον να πάρω από αλλού για αυτόν τον εκτυπωτή . Με τους άλλους printers δεν έχω θέματα. Θ
  5. Από το συγκεκριμένο brand και από το συγκεκριμένο μαγαζί παιρνω εδώ και 2 χρόνια για τον συγκεκριμένο εκτυπωτη. Και έχω 2 ιδιους εκτυπωτές Απλά το τελευταιο δεν καθησε καλα από την αρχη. Κάνω την δουλειά μου με τράμπα και με χρησιμοποιηση 2 τονερ που ειχα στο 5 και 10% . Μου έδωσε ενα μικροτερης χωρητικότητας την προηγουμενη πεμπτη και χθες αρχισε τα ιδια και αυτό.. Αυτο που μου ειπε ο άνθρωπος ειναι να του παω τον εκτυπωτη από εκει να τον δει. Μα του λεω εχω και αλλον ιδιο και παλι τα ιδια. Και οτι εχει αλλάξει τα πάντα στο τονερ. Δεν ξέρω από εκτυπωτές και τονερ αλλά τον
  6. Εχουμε πάρει εδώ και 2 σχεδόν χρόνια στην δουλειά 2 HP P3015 refurbished. Ο ένας ειναι ο εκτυπωτής που τυπώνει μόνο τιμολόγια και τον άλλο τον έχω βάλει στον ημιόροφο για 10-15 εκτυπώσεις την ημέρα Από την αρχή και λόγω παλαιότητας άρχισα να παίρνω συμβατά toner CE255X . Στον πάνω αντε να εχω αλλάξει μια δυο φορές το πολύ και στον κάτω κάθε 3-4 μήνες περίπου. Πριν κανά μήνα ο εκτυπωτής της τιμολόγησης με φρέσκο τονερ άρχισε να τυπώνει πιο λεπτά τα γράμματα στα τιμολόγια αλλά χωρίς να φαίνεται κάτι αχνό. Πριν καμιά βδομάδα άρχισε να τυπώνει αχνά σε κάποια σημεία, οπότε έβαλα ένα παλαι
  7. ΜΑΝΩΛΗΣ1

    Αξιόπιστος Mail server

    Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους Εδώ και μέρες πάλι έχουν αρχίσει οι βλακείες . Καθυστερουν πολύ τα mail, έρχονται ότι ώρα τους καπνίσει (το ίδιο συμβαίνει και στο webmail) . Πριν λίγο ηρθε Mail από τις 9 το πρωί. Ανα 10-20 λεπτα ο thundebird Πετάει και ένα error στο authentication ετσι για να υπάρχει. Έχουμε γυρω στα 12 accounts και κοίταζα το gsuite αλλα ειναι ακριβό ( 6 ευρώ για κάθε χρήστη το μήνα ?) εκτός αν εννοεί μόνο το account Που θα διαχειρίζεται τα mails ανεξαρτήτως του αριθμού των mail accounts?
  8. Βασικά σε εμάς πρέπει να φτιαχτουν τα πάντα από την αρχή . Μπήκαν πολλοί στην εταιρία ολα αυτά τα χρόνια , ο καθένας έβαλε το λιθαράκι του και λόγω του οτι εγινε ανακατανομή των χώρων εργασίας. Πχ το 2004 που ειχα πάει στην εταιρία και μέχρι το 2007 που έφυγα ο χώρος στο ισόγειο που ηταν γύρω στα 70τμ ηταν αποκλειστικά για έκθεση και 5 θέσεις εργασιας. Το 2018 που ξαναγύρισα οι θέσεις εργασίας κάτω είχαν γίνει 2-3 σε χώρο 7-8 τετραγωνικά και το υπολοιπο αποθήκη Οπότε ολη η δομημένη που υπήρχε κάποτε γυρισε σε καλώδια να κρέμονται από το πατάρι, καλωδια τηλεφωνικα να ειναι πιασμένα στις σι
  9. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Να τονίσω ότι έχουμε ένα Endpoint η οποία εταιρία το προηγούμενο Σάββατο έκανε κάποιες αλλαγές στα συστήματα της. Αλλάγες δεν έχουν γίνει στο δίκτυο Και συμβαίνει το εξής Την τρίτη το πρωί, σκάω στην εταιρία κατά τις 08:30 και μου λέει το αφεντικό οτι στο PC της τιμολόγησης δεν μπορούσε να μπει στο ERP ( του έβγαζε το γνωστό μήνυμα ότι το shortcut δεν παραπέμπει σε κάποια θέση δικτύου κλπ ) σαν να έχεις βγάλει απλά το utp από την κάρτα δικτύου. Ο διπλανός υπολογιστής δούλευε κανονικά. Δεν έκανα κάτι και πήγα να το ανόιξω και άνοιξε κανονι
  10. Ξέρω ότι σας έχω πρήξει αλλά δεν μπορώ πραγματικά άλλο να βλέπω το site της εταιρίας να παραμένει στο 2006. Προσπαθώ εδώ και δυόμιση χρόνια να δώσω μια ώθηση ώστε να σταματήσουμε να δουλεύουμε με παλιές μεθόδους και με ένα site απαρχαιωμένο Τα τηλεφωνα χτυπάνε σαν τρελά γιατι αρκετοί δεν ξέρουν τι να πατήσουν , που να ψάξουν μέσα στον χαμό που γίνεται στο site. Οι ερωτήσεις έρχονται η μια μετά την άλλη και αρκετοί συνάδελφοι που περνάνε παραγγελίες και δεν έχουν ας το πουμε τεχνικές γνώσεις με ρωτάνε συνέχεια. Ενώ θα μπορούσε κάλλιστα ο πελάτης να δει το προϊόν στο site, να τσεκάρει τα σ
  11. ΜΑΝΩΛΗΣ1

    Αξιόπιστος Mail server

    Φίλο επαγγελματία που ρώτησα αντί να μου πει σου πουλάω hosting μου είπε για το g suite. Θα το ψαξω
  12. ΜΑΝΩΛΗΣ1

    Αξιόπιστος Mail server

    Το πρόβλημα φυσικά όπως πάντα το είχε η εταιρία που έχουμε τον Mail server. Δεν θα αναφέρω ποια εταιρία/Provider ειναι αλλά μετά την λύση του προβλήματος το οποίο είχαν αναφέρει 3 φορές πως δεν είχαν.... είχαν θέμα στο authentication..Αυτά...
  13. ΜΑΝΩΛΗΣ1

    Αξιόπιστος Mail server

    Και οπως παντα Η εταιρία που έχουμε το business mail δεν έχει θέμα. Τώρα μου εστειλαν μηνυμα και να κάτσω να δω τους clients Τους απάντησα οτι αν ειχα πρόβλημα στο εσωτερικό δικτυο της εταιρίας θα το είχα ξεσκονίσει όσον αφορά firewalls/endpoint , clients Αλλά ο συνάδελφος στην θεσσαλονίκη ο οποίος ξαφνικά από σήμερα το πρωί αργούν να του φυγουν τα mail από το κινητό του και χωρίς να έχει καμία σχέση με το εσωτερικό δικτυο της εταιρίας. Δεν ξέρω πραγματικά γιατι λένε ότι δεν έχουν θέμα . Πάω σπίτι να στησω client με το account Μου να τους το στειλω και αυτό
  14. ΜΑΝΩΛΗΣ1

    Αξιόπιστος Mail server

    Καλησπέρα Εδώ και χρόνια έχουμε τα Mail της εταιρίας σε γνωστή εταιρία του χώρου (Ελλάδα). Το πρόβλημα ειναι ότι κατά καιρούς παρουσιάζονται θέματα. Πριν κανά μήνα χωρίς να αλλάξει κάτι στο εσωτερικά μας δίκτυο, η στους mail clients Που χρησιμοποιούμε αρχίσαμε να έχουμε τρομερές καθυστερήσεις Το πρόβλημα βέβαια το είχε και συνάδελφος ο οποίος δουλευε από το σπίτι (μέσω της δικής του γραμμής internet) και συνάδελφος που δουλευει από Θεσσαλονίκη. Η εταιρία βέβαια αφού τους εξιστόρησα το θέμα διαβεβαίωσε για πολλοστή φορά πως δεν έχει προβλήματα ---------------- Τα ί
  15. Βασικά ημουν παρμενος εκεινες τις μέρες γιατί το είχα υποσχεθεί στον μικρό και νευρίασα πιο πολύ γιατί δεν τηρησα την υπόσχεση και οχι για τα λεφτα Τεσπα ολα καλα. Εκανα αμφισβήτηση συναλλαγής εξηγώντας τους λόγους στο paypal Και πριν λιγο μου ήρθε mail οτι εληξε υπερ μου και σε 5 μέρες θα επιστραφουν τα χρήματα. Σας ευχαριστώ ολους για την βοήθεια
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.