Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

efkola

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.347
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

5.794 Excellent

4 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με efkola

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Καλό μήνα σε όλες/ όλους! Στην ίδια φάση είμαι και εγώ. Έχω στείλει 2-3 φορές όσα μου ζήτησαν και περιμένω. Στο τηλέφωνο λένε ότι δεν είναι δική τους αρμοδιότητα.
  2. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Και σ'εμένα το ίδιο συνέβη. Έστειλα όλα τα έγγραφα υπογεγραμμένα την Παρασκευή το μεσημέρι και 2-3 ώρες αργότερα έστειλα και την υπεύθυνη δήλωση από το gov.gr. Σήμερα το πρωί έλαβα mail ότι εκκρεμεί η υπεύθυνη δήλωση. Την ξαναστέλνω επιτόπου και ταυτόχρονα παίρνω τηλέφωνο. Η υπάλληλος πετούσε αετό όταν της ζήτησα να τσεκάρει ότι το έχω στείλει ήδη δύο φορές, μία την Παρασκεύη και άλλη μία σήμερα...μου είπε ότι μπορούσε απλώς να δει πως υπάρχει κάποια εκκρεμότητα και ότι αυτά τα ελέγχει το αρμόδιο τμήμα...φέξε μου και γλίστρησα.
  3. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Το ''άντε πάλι από την αρχή'' επιεικώς περιττό. Η (διαδικτυακή)λογική λέει ότι αν ξεχάσω το password για την α' παροχή θα μου στείλουν mail ανάκτησης για την α' παροχή, αν χάσω το password για τη β' παροχή θα μου στείλουν mail ανάκτησης για τη β'. Τέλος πάντων, σ'ευχαριστώ για την επισήμανση, θα φροντίσω να το σημειώσω κάπου και να μη χρειαστεί ανάκτηση.
  4. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Αν δηλαδή ξεχάσω το password κάποιου από τους δύο λογαριασμούς(που ο καθένας αντιστοιχεί σε μία παροχή), δεν ακολουθείται η γνωστή απλή διαδικασία ανάκτησης όπως σε κάθε αντίστοιχη τέτοια περίπτωση σε διαδικτυακές συναλλαγές;
  5. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Δεν ξέρω αν απαντάς σ'εμένα Ποιος κωδικούς εννοείς;; Έκανα εγγραφή στο ebill όπου απλώς μου ζητήθηκε να επιλέξω password και username.
  6. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Στην αίτηση αλλαγής παρόχου η οποία είναι στο όνομα της μητέρας μου, έχω στείλει υπογεγραμμένα τα έγγραφα και περιμένω απάντηση, έχοντας δηλώσει το δικό μου mail. Έχω ενεργοποιήσει όμως το ebill και στο δικό μου διαμέρισμα(στην ίδια πολυκατοικία) όπου έχω καταχωρήσει ως mail επικοινωνίας το ίδιο(με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία διαφορετικά, εννοείται). Αν τελικά δεχτούν τα έγγραφα και αλλάξουμε πάροχο στο πρώτο σπίτι, υπάρχει περίπτωση να με μπλοκάρει το ebill αν ανιχνεύσει ίδιο mail σε δύο διαφορετικές παροχές;Και αν ναι, μπορώ να δηλώσω ένα άλλο mail παρόλο που στα συμβόλαια θα έχω δηλω
  7. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Εγώ έγραψα με στιλό στο κενό πεδίο του τιμολογίου τις λέξεις "My home online" και μετά τα έστειλα υπογεγραμμένα. Ακόμα περιμένω mail να μου πουν αν τα έλαβαν🤪
  8. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Στην ίδια φάση βρίσκομαι και εγώ...πήρα τηλέφωνο σήμερα το πρωί και μου είπαν κάτι αντίστοιχο. Έχω στείλει υπογεγραμμένες τις δηλώσεις αλλά δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση.Προφανώς έχει γίνει πανικός με τις νέες αιτήσεις και το σταματούν ένα μήνα πριν την ώρα του. Το ερώτημα είναι αν αξίζει το ρίσκο σ'αυτή τη φάση να προχωρήσουμε και να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία ή αν τελικά βγούμε και χαμένοι στο τέλος με τους νέους όρους. Και αν τελικά δεν προχωρήσουμε, ποιες είναι οι εναλλακτικές;Οεο Κερί, γεννήτρια και πετρογκάζ🤪
  9. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    @ekrepali Σ'ευχαριστώ. Στο συμβόλαιο που μου έχουν στείλει εμένα δεν αναγράφεται ότι το Τιμολόγιο είναι το My home online...βασικά δεν αναγράφεται τίποτα σε εκείνο το σημείο για το Τιμολόγιο, είναι κενό το πεδίο. Διάβασα σε παλιότερα σχόλια ότι έχει τύχει και σε άλλους. Το αποδέχομαι και ζητάω το My home online όταν αποκτήσω ebill ή ξεροσταλιάζω πάλι στο τηλέφωνο για να μου ξαναστείλουν τα έγγραφα σωστά;; Επίσης, έχω νυχτερινό τιμολόγιο τώρα στη Volterra. Αυτό θα ενεργοποιηθεί αυτόματα και στη νέα σύμβαση με τη ΔΕΗ; Είχα στείλει ενδείξεις μέρας και νύχτας στην αρχική αίτηση μέσω eco
  10. efkola

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Καλησπέρα! Έκανα την προηγούμενη βδομάδα αίτηση για το my home online, θέλοντας να φύγω από το ληστρικό πρόγραμμα της Volterra(η παροχή στο όνομα της μητέρας μου). Mετά από 3 mail και άπειρες απόπειρες να μιλήσω στο τηλέφωνο, μου έστειλαν σήμερα mail το οποίο περιέχει δύο αρχεία.Το πρώτο, το βασικό αναφέρει τους όρους σε 2 σελίδες και στις επόμενες 3 σελίδες έχει ισάριθμες υπεύθυνες δηλώσεις για να τις αντιγράψουμε και να τις στείλουμε μέσω gov. 1.Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής οφειλων αφμ, η οποία αφορά στη μεταφορά ποσού από παροχές στις οποίες έχετε συμβληθεί ήδη με τη ΔΕΗ ΑΕ 2.Υπε
  11. Σ'ευχαριστώ και πάλι! Τις απαντήσεις από τα μέλη εδώ τις έχω δει...αυτό που με προβληματίζει είναι ότι στη σελίδα της ΔΕΗ δεν αναφέρεται κάπου αυτό για τη μη ύπαρξη ρήτρας στο online...γι'αυτό ρωτάω! Επίσης...στο ''καρφιτσωμένο'' σου μήνυμα αναφέρεις Τα παραπάνω excel αφορούν μόνο προγράμματα που ΔΕΝ εφαρμόζουν ρήτρα αναπροσαρμογής (ΟΤΣ) και μετά σχολιάζεις ότι καλό είναι να αποφεύγονται τέτοια προγράμματα για τους 4 λόγους που απαριθμείς.Τελικά συμφέρει ή δε συμφέρει να εφαρμόζεται Ρήτρα προσαρμογής; 😛 Προσπαθώ να βρω άκρη, δείξε κατανόηση!
  12. Μάλιστα...άρα στην παρούσα φάση και με την αναμπουμπούλα που έχει συμβεί με τις υπέρογκες αυξήσεις, η βέλτιστη λύση στην ελληνική αγορά ρεύματος είναι αυτά τα δύο προγράμματα της ΔΕΗ, το My home enter και το My home online.Με μια πρώτη ματιά, πιο συμφέρον μου φαίνεται το online. Στο My home enter αναγράφεται ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει ρήτρα προσαρμογής. Για το My home online όμως, παρόλο που διάβασα σε προηγούμενα posts από κάποια μέλη ότι δεν υπάρχει ούτε εκεί ρήτρα προσαρμογής, δε βλέπω αυτό να αναγράφεται στους όρους. Κάνω λάθος;
  13. Σ'ευχαριστώ. Προσπάθησα να το διαβάσω αλλά χάθηκα.. άπειρες πληροφορίες. Μιλώντας με ένα φίλο τώρα ο οποίος έχει protergia οικιακό, πλήρωσε 52€ για ίδια περίπου καταναλωση μ'εμένα αυτόν το μήνα! Μόλις του είπα τα δικά μου, έπαθε σοκ. Μου έστειλε και το λογαριασμό, έχει μόνο κάποιες ρυθμιζόμενες χρεώσεις, όχι αυτή την γ@@η ρήτρα προσαρμογής Δεν υπάρχει κάποιος άλλος πάροχος πέρα από τη ΔΕΗ;;
  14. Τα ίδια περίπου και σ'εμένα φίλε μου από τη Volterra. Πλήρωνα περίπου 70-80€ μηνιαίως για κατανάλωση περίπου 300kwh και ο τελευταίος λογαριασμός ήταν 140€ με ρήτρα προσαρμογής 87€ (+7€ ΦΠΑ)....μιλάμε για ληστεία...δεν το πιστεύω όταν βλέπω την ανάλυση λογαριασμού. Έχω εξοργιστεί και σκέφτομαι άμεσα να αλλάξω πάροχο. Υπάρχει κάποια εταιρεία με πιο φυσιολογικές χρεώσεις σε τέτοιες καταναλώσεις ή θα κάνω μια τρύπα στο νερό; Και αν ναι, τι πρέπει να προσέξω;
  15. 20% επιπλέον έκπτωση στο outlet της Adidas με τη χρήση του κωδικού EXTRA20. Ισχύει μέχρι 17/10. Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 25€.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.