Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

fylatos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.367
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

2.456 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    http://fylatos.com/

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

14.815 προβολές προφίλ
  1. Η φωτογραφία ήταν ένα παράδειγμα. Ως tamponade χρησιμοποιείται Foley εδώ και δεκαετίες από τον πόλεμο του Βιετνάμ ακόμα σε διάφορα τραύματα και στυλ τραυμάτων. Το θέμα είναι ότι ακόμα το gauge packing είναι εύκολο, χωρίς κόστος, χωρίς να χρειάζεται εκπαίδευση.Το ίδιο και η χρήση των δακτύλων του διασώστη μαζί με τις γάζες. Συνεπώς η εν λόγω συσκευή, που παρεμπιπτόντως θα χρειαστεί εκτεταμένη έρευνα πριν εγκριθεί, δεν ξέρω αν πέρα από το novelty έχει κάτι να προσφέρει σε ποσοστά επιβίωσης κλπ. Ο παραπάνω χειρισμός της εικόνας δεν είναι ακριβώς packing αλλά κάτι ακόμα πιο εξελιγμένο κα
  2. Ως ιατρική πράξη υπάρχει εδώ και δεκαετίες η τοποθέτηση καθετήρα σε νύσσον τραύμα ή διαμπερές τραύμα. Ονομάζεται Foley catheter balloon tamponade (FCBT) και είναι καθημερινή πράξη. Το συγκεκριμένο μηχάνημα ίσως απλά επιτρέψει σε άτομα με μικρή εμπειρία τον συγκεκριμένο χειρισμό.
  3. Μου είπε μόνο με πληρεξούσιο που λέει όλα τα βήματα. Τι να σου πω. Θα πάρω και σε άλλον αν και προσανατολίζομαι σε μαζικό σέρβις day one μεταχειρισμένα λάστιχα και ΚΤΕΟ. Κι ας κάνουν λίγο υπομονή στο ΚΤΕΟ. Εάν κι εφόσον τσουλαει το αυτοκίνητο έστω λίγο. Σε άλλη περίπτωση παίζει να φάω τη χρονιά που ούτως ή άλλως θα πληρώσω και να προσπαθήσω για ΚΤΕΟ.
  4. Ναι μου είπε με πληρεξούσιο σε εμένα που μετά θα εξηγεί όλα τα βήματα της μεταβίβασης. Ωστόσο υπάρχει θέμα σε περίπτωση θανάτου.
  5. Προφανώς το θέλω για κυκλοφορία αλλιώς δε θα υπήρχε θέμα.
  6. Ναι χορηγείται άδεια όχι για κυκλοφορία και υπάρχει υποχρέωση για ΚΤΕΟ εντός 15 ημερών. Οι πινακίδες μένουν στο υπουργείο στο μεταξύ.
  7. Ναι αυτό το είπε κι αυτός και το 150αρι θα είναι κάθε φορά όχι μια άπαξ. Μόλις μίλησα και με Χαλκιδική κι εκεί θέλουν χωρίς σοβαρές ελλείψεις. Χλωμό το κόβω να προχωράει και είναι κρίμα, ούτε η κόρη του δε θα μπορέσει να το κληρονομήσει.
  8. Θεσσαλονίκη μίλησα με τα συγκοινωνιών, επίσης μίλησα με ειδικό διεκπεραιωτή που φέρνει ακριβά αυτοκίνητα από εξωτερικό και έχει χειριστεί ανάλογες περιπτώσεις. Η δική του λύση ήταν να το πάρω να το ασφαλισω, να πληρώσω τέλη για όσα χρόνια το έχω και μετά 150€ πρόστιμο στο ΚΤΕΟ συν 65€ για κάθε έτος. Borderline το σκέφτομαι. Χαλκιδική είναι ο Πολύγυρος. Επίσης άσχετο/σχετικό αν κάποιος κάνει μεταβίβαση στα σύντομα, όλα θέλουν ραντεβού λόγω covid (αυτό είναι το λιγότερο).
  9. Αθήνα μου είπαν κάποιοι ότι δίνουν ορισμένοι υπάλληλοι. Τώρα το ορισμένοι υπάλληλοι νομίζω όλοι καταλάβαμε που πάει. Θα ρωτήσω και Πολύγυρο Χαλκιδικής.
  10. Έφαγα 2.5 ώρες στο τηλέφωνο και έμαθα πλέον με 1000% βεβαιότητα ότι για να πάρω τις πινακίδες ενώ είμαι σε καθεστώς άδειας όχι για κυκλοφορία απαιτείται ΚΤΕΟ χωρίς σοβαρές ελλείψεις. Μίλησα με συγκοινωνιών, με ΔΟΥ, με 3 διεκπεραιωτές και με 2 ΚΤΕΟ. Το αυτοκίνητο πρέπει να συμμαζευτεί πολύ πριν περάσει ΚΤΕΟ συνεπώς πέσαμε σε loop που δε λύνεται. Ίσως μόνο με τη λύση του συμβολαίου που όμως δε τη θέλω καθώς δε ξέρω καθόλου τον άνθρωπο.
  11. Γιατί όταν ένα αυτοκίνητο, ιστορικό μεν, έχει και πινακίδες υπουργείου έχει εντελώς άλλη αξία και δυνατότητα πώλησης μετά αν χρειαστεί. Σε Ελλάδα και εξωτερικό. Οι ιστορικές πινακίδες είναι χρήσιμες για συγκεκριμένους σκοπούς. Από συζήτηση που άνοιξα σε ομάδα barn find στο fb, απάντησαν 15-20 άτομα, 6-7 έχουν κάνει τη διαδικασία, ο καθένας με άλλο εμπόδιο και άλλη πολιτική στην εκάστοτε ΔΟΥ και υπουργείο της περιοχής του. Συνεπώς θα ρωτήσω τοπικά κι άλλους διεκπεραιωτές και βλέπουμε.
  12. Δεν είναι η πρώτη μου ανακατασκευή. Αφορά αρκετά μεγάλης αξίας ιταλικό αυτοκίνητο του 60. Απλά πρώτη φορά παίρνω αμάξι που δε τσουλαει καθόλου.
  13. Ανακατασκευή ιστορικού αυτοκινήτου κάνουμε, δεν μιλάμε για αλλαγή υγρών φρένων. Επίσης θέλω να το κάνω σαν χόμπυ όχι με τη ψυχή στο στόμα. Θα το ρωτήσω κι αυτό αλλά δύσκολο το κόβω να εξασφαλίζομαι 100%.
  14. Αυτό για διάφορους λόγους δεν είναι εφικτό. Η ανακατασκευή θα πάρει 3-4 χρονια, επίσης ο ιδιοκτήτης είναι μεγάλης ηλικίας. Και δε με εξασφαλίζει καμία συμφωνία ότι μετά θα μου κάνουν μεταβίβαση. Δεν είναι γνωστός μου.
  15. Σόρρυ, είναι για γέλια και ως έχει. Καθώς απαιτείται ασφάλιση οχήματος πχ που δε θα κινηθεί ποτέ και πουθενά, μετάβαση σε ΚΤΕΟ, κλπ κλπ κλπ. Τουρμποκτεο χαϊδευτικά λένε τα ΚΤΕΟ που περνάνε τα τούρμπο και τις μετατροπές με το γνωστό fuck a lucky. Κι όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που έχει πραγματική ιστορική αξία. Αλλά και γενικά, μιλάμε για διαδικασία που έπρεπε να γίνεται ηλεκτρονικά χωρίς την συμμετοχή του οποιαδήποτε υπαλλήλου. Update: ο διεκπεραιωτής μιλήσε και με άλλους δύο εδώ στη Θεσσαλονίκη, όλοι δάσκαλοι σε σχολές, μου είπε ότι Θεσσαλονίκη δε δίνουν τις πινακίδες (και δεν αλ
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.