Προς το περιεχόμενο

epir21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    376
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

164 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ epir21

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. epir21

    Στρατός/Θητεία/ΕΔ

    Μετα τα ΣΥΠΟ έχει άδεια και στην επιστροφή πας για ΣΠΕΝ. Τεστ κάνουν στην κατάταξη. Θερμομέτρηση κάνουν κάθε φορά που μπαίνεις σε ένα στρατόπεδο. Αυτά μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή όμως.
  2. epir21

    Στρατός/Θητεία/ΕΔ

    Νομίζω πως ναι, πάρε στο φρουραρχειο της περιοχής ή στο αστυνομικό τμήμα. Νομίζω είναι το ίδιο πράγμα.
  3. epir21

    Στρατός/Θητεία/ΕΔ

    Σάς ευχαριστώ πολύ, θα βρω καπου να το βάλω πάνω μου τότε.
  4. epir21

    Στρατός/Θητεία/ΕΔ

    Καλησπέρα, 290 Μ/Κ ΤΠ Μύρινα Λήμνος, ξέρουμε τι παίζει με κινητά; Πρέπει να το κρύψω και να δείξω άλλο παλιό; Ή περνάνε κανονικά; Κάπου είχα διαβάσει ότι συμπληρώνεις υπεύθυνη δήλωση ότι δεν θα διαρρεύσεις φωτογραφίες, αλλά δεν θυμάμαι για ποιο στρατόπεδο και για ποιο νησί ήταν. Παρουσιάζομαι 8/9 Διαβιβάσεις εκεί.
  5. Καλησπέρα! Ελπίζω η ερώτηση μου να μπορεί να απαντηθεί σχετικά εύκολα. Μένω σε μία δίχωρη γκαρσονιέρα περί τα 30-35 τετραγωνικά, στην Πάτρα, τελευταιος όροφος, κατασκευή 2000. Δεν έχω μετρήσει υγρασία αλλα σίγουρα υπάρχει και μάλιστα αρκετή. Θέρμανση υπάρχει μια σόμπα χαλαζία και AC αλλα όχι μόνιμα ανοιχτό. Είμαι ανάμεσα στους 2 Inventors EVA 16L & 20L. Για τα τετραγωνικά μου υπάρχει κάποιος λόγος να παω σε 20L? Είναι μήπως πιο δυνατός; Δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει έχει περισότερα λίτρα αφρύγανση στην μέρα. Η διαφορά τους είναι κάπου στα 8 ευρώ στο Πλαίσιο μετά την επιστροφή, οπότε είναι μικρη! Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  6. Κέντρο Χαλκίδας βρίσκομαι! Πήγα σήμερα απο το κατάστημα της Vodadone που είχε κάνει η μητέρα μου την ανανέωση του συμβολαίου και μου είπαν να μην το δεχτώ και ότι δεν μπορουν να μου διακόψουν την σύνδεση. Οπότε το αφήνω όπως είναι. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και καλη χρονιά και πάλι!
  7. Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δεν γνωρίζω εαν με κάλεσαν απο την Vodafone απευθείας αλλα σίγουρα μας έστειλαν και μήνυμα απο την Vodadone με την νεα προσφορά και ενα λινκ για να αποδεχτούμε την αλλαγή (το οποίο λινκ δεν το έχω ανοίξει καν διοτι μπορει να το θεωρήσουν αποδοχή και μονο το να ανοίξεις οποτε δεν το διακινδυνεύω). Μου μίλησε σίγουρα για VDSL γιατι μου είπε ξεκάθαρα οτι η νεα ταχύτητα θα είναι 30αρα. Αύριο θα πάω στο κατάστημα Vodafone που έκανε η μητέρα μου το τελευταίο συμβόλαιο γιατι έχει κάνει μια συμφωνία για το κινητό της στο συγκεκριμένο κατάστημα το οποίο δίνει 3Ε εκπτωση στο σταθερό. Όπως το βλέπω και με βάση τις απαντήσεις σας, θα τους καλέσω να τους πω ότι δεν επιθυμούμε αυτή την αναβάθμιση και οτι θα προβούμε σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ εαν συνεχίσουν το ίδιο τροπάριο.
  8. Καλησπέρα! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους! Θα μπώ απευθείας στο πρόβήμα γιατί ο χρόνος είναι χρήμα. Οι γονείς μου στο πατρικό μου έχουν σταθέρη σύνδεση Vodafone (24 αρα η οποία κλειδώνει κάπου στα ~15) σε συνδυασμό με κάποια λεπτά προς σταθερα κινητά. Μιάς και είναι χρόνια πελάτες (εποχές αρχής HOL) και έχουν και κινητά Vodafone. Το πάγιο στο τελευταίο συμβόλαιο που ανανέωσαν πρίν έναν μήνα περιπου, ειναι ~11 ευρώ (ναι και εμενα περίεργο μου φαίνεται) Το θέμα είναι οτι χθες δεχθήκαμε μια κλήση από την Vodafone και μας ενημερώσουν ότι θα γίνει αναβάθμιση της γραμμής (όλης της περιοχης απο οτι κατάλαβα λόγω κακής ποιότητας χαλκού) σε VDSL και ότι δεν γίνεται να παραμείνουμε με το τρέχον ρούτερ (το οποίο είναι ενα FRITZ!Box απο εποχές HOL) και οτι θα πρέπει να γινει αντικατάσταση και αναβάθμιση της γραμμής θέλοντας και μη. Το νέο πάγιο θα διαμορφωθεί στα 24 ευρώ (κανονικά μου είπαν οτι είναι κάπου στα 40+ αλλα λόγω του ότι είμαστε χρόνια πελάτες υπάρχουν κάποιες εκτπώσεις) χωρίς κάποια έξοδα εγκατάστασης/αναβάθμισης κλπ. Το ερώτημα μου εμένα είναι, ποιος ο ρόλος του συμβολαίου εαν με το έτσι θέλω μπορούν να αλλάξουν το πάγιο και τις παροχές. Υπάρχει κάτι που μπορούμε να κα κάνουμε; Είναι κάποια συχνή τακτική αυτη η οποια ακολουθείται τελευταία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  9. Τσίμπησα Metcon 5 στα 62 ευρώ. Ευχαριστούμε TS.
  10. epir21

    DHL paket international

    Ήρθε με DHL κουριερ αν θυμάμαι καλά! Μπορείς να το δεις ναι, σου δίνει αλλο tracking όταν φτάσει εδώ, και μπορείς να το βάλεις στο link που δίνει!
  11. Ποιος είναι ο κωδικός για έξτρα κουπόνι -20%; δεν τον βλέπω κάπου. Χάνω κάτι;
  12. epir21

    DHL paket international

    Καλησπέρα παιδιά, sorry που ξεθάβω το θέμα αλλά το θεώρησα καλύτερο από το να φτιάξω νέο. Έχω κάνει μια παραγγελία και η αποστολή φαίνεται ότι είναι με DHL Ταχυδρομείο και όχι courier. Φαίνεται πως εδώ θα παραδοθεί με DHL (απο αυτά που διαβάζω παραπάνω) μιας και αυτό το URL μου δίνει. Το URL της Ελληνικής DHL δεν βγάζει κανένα αποτέλεσμα οπότε δεν έχει φτάσει εδώ λογικά ακόμα. Το θέμα είναι ότι είναι κολλημένο από τις 6/12 ότι φεύγει από την Γερμανία, και με τα πόδια να το έφερναν θα είχε φτάσει. Θα καλέσω αύριο την DHL μήπως μπορούν να μου δώσουν καμία πληροφορία. Το κατάστημα έγραφε ότι η παράδοση γίνεται σε 5-8 εργάσιμες, μπορώ να διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων για την καθυστέρηση;;; Δεν ήταν και λίγα (13 ευρώ). Παραγγέλνω συνέχεια από εξωτερικό, τέτοια καθυστέρηση δεν έχω ξαναδεί. EDIT: Ήρθε τελικά σήμερα το δέμα 11 εργάσιμες απο τότε που έφυγε απο Γερμανία, σε περίπτωση που κάποιος έχει το ίδιο θέμα! Τα στάδια είναι τα παρακάτω:
  13. Απαντάω στον εαυτό μου μιας και δεν πήρα απάντηση. Το μπουκαλάκι (ενα τελικά) δεν κατάφερε να περάσει το αεροδρόμιο της Κίνας και γύρισε πίσω και μου έστειλε refund o πωλητής. Αυτό just in case κάποιος έχει την ίδια απορία.
  14. Καλησπέρα, Συγγνώμη εάν είμαι εκτός θέματος άλλα έψαξα και δεν βρήκα κάποια απάντηση στο νήμα. Θέλω να παραγγείλω 2 τέτοια μπουκαλάκια υγρού καθαρισμού φακών (30ml έκαστος): https://www.ebay.com/itm/Selens-Photo-Optical-Cleaning-Solution-Spray-Bottle-Fr-Camera-Lens-Glasses-Phone/182935003647 Γνωρίζει κανείς αν τρώνε μπαν μόνο τα υγρά ηλεκτρονικού τσιγάρου ή όλα τα υγρά γενικά;
  15. Η οθόνη αγοράστηκε 24/11 το κουτί πάνω γράφει 5/11 (λογικά τότε στάλθηκε στον πελάτη/κατάστημα - δεν εχω ιδεα). Δεν είχα μπει τόσο καιρό να κάνω register την οθόνη και να δω την κατάσταση της εγγύησης αλλα με αυτά που έγιναν σήμερα το έκανα. Στο Registration δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα (λεει πρέπει να περιμένω κάποιες μέρες να γίνει έλεγχος) και ο έλεγχος του Service Tag λεει τα παρακάτω: Onsite Service After Remote Diagnosis November 05, 2017 November 05, 2020 Onsite Service After Remote Diagnosis November 05, 2017 November 05, 2022 Με την Dell δεν έχω μιλήσει ακόμα, πήρα τώρα αλλα είναι μέχρι τις 5, θα καλέσω πάλι αύριο.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.